Czy PiS stworzy Polski Kościół Narodowy ?

Data: 2011-04-27 21:44:04
Autor: Zennon
Czy PiS stworzy Polski Kościół Narodowy ?
Sądząc po nienawiści PiSu do polskiego Kościoła, oraz zdolnościach Lecha do skłócania wszystich ze wszystkimi tylko czekać jak PiS rozbije i podzieli polski Kościół. O nurcie "Łagiewnickim" i "Toruńskim" mówi się od dość dawna, trzeba tylko jakiś zdecydowanych formalnych kroków prezia i Tadzia. Nawet nie wiem jak się nazywa taka operacja wystąpienia z kościoła i założenia nowego odłamu.

Zennon

Data: 2011-04-28 01:03:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy PiS stworzy Polski Kościół Narodowy ?
środa, 27 kwietnia 2011 21:44. carbon entity 'Zennon' <Zennon@Use-Author-
Supplied-Address.invalid>

[...]

Schizma ZTCW

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Czy PiS stworzy Polski Kościół Narodowy ?