Czy Pisowcy to faszysci ?

Data: 2010-12-10 13:29:42
Autor: cyc
Czy Pisowcy to faszysci ?
Oczywiscie . Zadawanie takiego pytania to co najwyzej pytanie retoryczne .
Wszystko co robi szefostwo pisu to dzialania z gruntu przypominajace dzialaia faszystow i w zaden sposob nie mieszcza sie w konwencji demokratycznej opozycji .

cyc

Data: 2010-12-10 13:33:51
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy Pisowcy to faszysci ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idt6fo$lme$1news.onet.pl...
[...]

 Gdy obstrukcjoni¶ci stan± się zbyt irytuj±cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj±co
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)

Data: 2010-12-10 13:51:20
Autor: Andrzej Adam Filip
cyc pytanie: Czy Pisowcy to faszyści? Odpowiedź: Według "doktryny Stalina" TAK! :-)
"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idt6fo$lme$1news.onet.pl...
[...]

 Gdy obstrukcjoniĹ›ci stanÄ… siÄ™ zbyt irytujÄ…cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to,
 wystarczajÄ…co czÄ™sto powtarzane, stanie siÄ™ faktem w opinii
 publicznej."  - dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)

Widać idea cyca co powinna robić demokratyczna opozycja są rodem z
marzeń władzy w PRLu ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jak świeże są barwy tych, co byli w cieniu.

Data: 2010-12-10 14:11:55
Autor: raff

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:b6v2vzoz6e+ACA@tony.huge.strangled.net...
[...]

Cyc to komuch, wiec czego sie spodziewasz.

R.

Data: 2010-12-10 14:34:56
Autor: cyc
cyc pytanie: Czy Pisowcy to faszy¶ci? OdpowiedĽ: Według "doktryny Stalina" TAK! :-)

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idt8v0$ngr$1news.onet.pl...

[...]

Widać idea cyca co powinna robić demokratyczna opozycja s± rodem z
marzeń władzy w PRLu ;-)

Cyc to komuch, wiec czego sie spodziewasz.

R.

I to stwierdzenie jednoznacznie dowodzi prawdziwosci moje tezy !!.

cyc

Data: 2010-12-10 14:42:01
Autor: raff
[...]

"Bój to jest nasz ostatniiiii...."   ;)

R.

Data: 2010-12-10 14:48:00
Autor: Neko
cyc pytanie: Czy Pisowcy to faszyści? Odpowiedź: Według "doktryny Stalina" TAK! :-)
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Cyc to komuch, wiec czego sie spodziewasz.

Cyc to marksista-rewolucjonista. Pol lozkiem trzyma głowe Lenina. :)

Data: 2010-12-10 13:55:58
Autor: K.S.
"faszyzm" w propagandzie
"Faszyzm" w zastosowaniach propagandowych:
Skrajnie pejoratywny i nasycony negatywnymi emocjami, pochodnymi od zabiegu utożsamienia sensu i zakresu
pojęcia "faszyzm" z rasistowsk± ideologi± i ze zbrodniczymi praktykami hitleryzmu, epitet służ±cy reprezentantom tzw. antyfaszyzmu do desygnowania "wroga publicznego", a w konsekwencji jego moralnego poniżenia i kryminalizacji; w tym kontek¶cie "faszyzmem" może być - w zależno¶ci od interesów ideologicznych i politycznych danego "antyfaszyzmu" - każdy pogl±d i każde działanie sprzeczne z ideologi± i systemem komunistycznym, albo z ideologi± i systemem demoliberalnym.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-12-10 14:43:12
Autor: Klin
Czy Pisowcy to faszysci ?
Użytkownik cyc napisał:
[...]

    Pierwsza zasada hasbary.

    Pierwsza to name calling - prĂłba trwaĹ‚ego przypisania jakiejĹ› osobie lub idei pozytywnego lub negatywnego symbolu czy atrybutu. PodrÄ™cznik radzi np. nazywać wszystkie palestyĹ„skie partie polityczne „organizacjami terrorystycznymi”, a ĹĽydowskie kolonie na terytoriach okupowanych „spoĹ‚ecznoĹ›ciami”, „wsiami” lub „osiedlami”. Name calling jest bardzo trudny do skontrowania – zapewniajÄ… autorzy i przypominajÄ…, ĹĽe najwaĹĽniejsze w nim jest powtarzanie dokĹ‚adnie tych samych sĹ‚Ăłw (np. przymiotnikĂłw) w odniesieniu do konkretnych celĂłw.

Data: 2010-12-10 14:47:27
Autor: Neko
Czy Pisowcy to faszysci ?
[...]

Ale ty cycu cycujesz... :)

Data: 2010-12-10 15:33:31
Autor: Voodoo People
Czy Pisowcy to faszysci ?
Tak cycku, tak oczywiscie :)

Data: 2010-12-10 19:58:15
Autor: jadrys
Czy Pisowcy to faszysci ?
W dniu 2010-12-10 13:29, cyc pisze:
[...]

Czyli co? - Krytykuj± sposób rz±dzenie przez obecny rz±d?   - bardzo nieudolnego rzadzenia, - między nami mówi±c.

Data: 2010-12-10 23:40:21
Autor: matusm
Czy Pisowcy to faszysci ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idt6fo$lme$1news.onet.pl...
Oczywiscie . Zadawanie takiego pytania to co najwyzej pytanie retoryczne .
Wszystko co robi szefostwo pisu to dzialania z gruntu przypominajace dzialaia faszystow i w zaden sposob nie mieszcza sie w konwencji demokratycznej opozycji .bo nadal,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-10 23:57:34
Autor: HaMMeR
Czy Pisowcy to faszysci ?
On 10 Gru, 13:29, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

A czy cala ta kelnerska i sprzedajna holota oblegajaca Platfusiarnie,
w tym rozne
cyce i inne czesci ciala, to komunisci??
OCZYWISCIE!! Pod kolejna odslona w celu mimikry!

Cyc i zgraja dyspozycyjnych wymozdzkow, to po prostu ludzie sowieccy!
I niech nikt nie ma zludzen co do ich stosunku do Narodu Polskiego, to
sa lajdacy swiadomie szkodzacy wszystkim Polakom!

Data: 2010-12-11 12:44:59
Autor: cyc
Czy Pisowcy to faszysci ?

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:6401a8eb-9f5c-4f80-9467-f2f99d0fd93ce4g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Tak , tak synku , masz racje . My jestesmy , znaczy ci ktorzy nie sa z wami , komunistami a wy porzadnymi , skromnymi , wiernymi slugami Bozymi i prawdziwymni Polakami w zadnym razie faszystami .
To "oczywista oczywistosc"  przeciez .

cyc

Data: 2010-12-11 04:06:11
Autor: HaMMeR
Czy Pisowcy to faszysci ?
On 11 Gru, 12:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:6401a8eb-9f5c-4f80-9467-f2f99d0fd93ce4g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

, komunistami a wy porzadnymi , skromnymi , wiernymi slugami Bozymi i
prawdziwymni Polakami w zadnym razie faszystami .

'Synka', to sobie w gaciach poszukaj gnido, bo na prawdziwego cie nie
stac,
Tak jestem Polakiem... bez twojego zezwolenia i laskawosci smieciu, a
ty jestes
polityczna preostytutka do wykorzystania przez rownie sprostytuowane
'elyty'
posadzone o grzede wyzej od ciebie matolku z sieczka we lbie:)

Data: 2010-12-11 17:25:14
Autor: cyc
Czy Pisowcy to faszysci ?

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:8198f221-3385-41e8-aafa-52505a7dd437k11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

'elyty'
posadzone o grzede wyzej od ciebie matolku z sieczka we lbie:)

Masz racje synku , poszukam sobie w spodniach tam akuratnie miejsce dla was ..
No i oczywiscie jestes prawdziwym Polakiem , jakzeby inaczej , "to widac , slychac i czuc " !.
Mnie tam daleko do Twojej "polakowatosci" , jam skromny , jak to piszesz , jak ? " smiec , polityczna proestytutka do wykorzystania przez rownie sprostytuowane elyty " .
Taka juz sobie jestem wredna , chamowata , malo lub wrecz calkowicie pozbawiona kultury " gnida "  " matolek " .
Jak milo poczytac posty inteligentnego pisowca ! . Czysty kaczyzm , czyli zrodlo pisowkiej kultury bije z Twoich slow synku .
Oby tak dalej , oby tak dalej . Az milo patrzec i obserwowac jak sie windujecie na najwyzsze grzedy , ze uzyje Twojego prowonania , naszego , polskiego zycia politycznego . Kazden dzien  potwierdza ta tendencje a ze uciekaja z uhrupowania ? , no coz to samo bydlo , nieprawdaz ? .

cyc

Data: 2010-12-11 16:34:28
Autor: obserwator
Czy Pisowcy to faszysci ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

a to wlasnie typowy przyklad sowieckiego widzenia swiata, intelektu i
pojmowania kultury, przez *cywilizowanego* cyca:)))

Data: 2010-12-11 18:02:12
Autor: cyc
Czy Pisowcy to faszysci ?

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ie096k$ijr$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Masz racje synku , poszukam sobie w spodniach tam akuratnie miejsce dla was
..
[...]

Obsrywator ! Ty wiesz co piszesz ? , czy tylko jak to pisowiec srasz w gacie aby mozliwie najmocniej wokol smierdzialo ? .

cyc

Data: 2010-12-11 17:18:03
Autor: obserwator
Czy Pisowcy to faszysci ?

Obsrywator ! Ty wiesz co piszesz ? , czy tylko jak to pisowiec srasz w gacie aby mozliwie najmocniej wokol smierdzialo ? .

to ta twoja kolejna *kulturnaja* wypowiedz, sowiecki propagandzisto?

Data: 2010-12-12 10:59:51
Autor: cyc
Czy Pisowcy to faszysci ?

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ie0bob$rhd$1inews.gazeta.pl...

Obsrywator ! Ty wiesz co piszesz ? , czy tylko jak to pisowiec srasz w gacie
aby mozliwie najmocniej wokol smierdzialo ? .

to ta twoja kolejna *kulturnaja* wypowiedz, sowiecki propagandzisto?

Czlowieku ! musialbym sie najmocniej jak potrafie starac aby w chamstwie dorownac Tobie a i to Twojego poziomu w tej materii pewne nie osiagnalbym .
To co napisalem w poprzednim poscie to ledwie namiastka Twoich kreacji chamstwa . Jestes  obok Klosa znanym na grupie przykladem niespozytego chamstwa i zadne Twoje zabiegi odrzucenia od siebie , na dodatek w strone innej osoby , tego wrazenia nie splyca !.
Fakt , ze mam inne zdanie jest dla was pisowcow wystarczajacyh powodem do teg aby nazwac kogos "chamem " , dla mnie to nie wystarczy . W moim przekonaniu trzeba byc kims takim jak Ty , dla ktorego chlew w slowie jest normalnoscia .
cyc

Czy Pisowcy to faszysci ?