Czy Platformsa ma już 200 % poparcie

Data: 2010-03-08 12:36:45
Autor: japawel
Czy Platformsa ma już 200 % poparcie
Ja w sprawie sondazy a raczej ich manipulacji. Otóż PO ciagle pomimo afer hazardowych ma ok 40-50 % według sondazy podawanych w
mediach. Natomiast jak ludzie naprawdę oceniają możliwości rządu - sonda z Onetu :

Czy do 2020 r. Polsce uda się wybudować szybką kolej?

         Równie dobrze można zakładać, że dotrzemy na Marsa 42%
  dzięki unijnym funduszom na pewno nam się uda 14%
  czarno to widzę                                 24%
  jak stanie się cud, to może damy radę         19%
  nie mam zdania 55 1%

A więc tylko 14 % wierzy w zdolności rządzenia Tuska i innych aferzystów z PO. Ale sondaże podawane przez grupy badawczy ciągle dają Po 40-50 %. Kłamstwo i obłuda. Tak jak przed wyborami gdzie miała zwycięzyć PO a okazało się
że sondaże kłamią i to bardzo.

Data: 2010-03-08 14:26:32
Autor: `heÂŽsk
On Mon, 08 Mar 2010 12:36:45 +0100, japawel@onet.pl wrote:

Ja w sprawie sondazy a raczej ich manipulacji.

 wlasnie manipulujesz sondazami.
 przedstwiasz wyniki niezwiazne z poparciem PO.
 czyzby proba odzyskania twarzy po bladym wystapieniu prezesa ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-08 14:20:44
Autor: Hans Kloss
`he?sk <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 czyzby proba odzyskania twarzy

Żeby odzyskać twarz trzeba ja najpierw stracić. Nieustraszonemu hodowcy
palikota poszło to nad podziw gładko przy okazji tej afery co to jej nie było,
Kaczyńscy wciąż się trzymają. Aż dziwne zważywszy na towarzystwo z jakim mają
do czynienia z racji kontaktów z parlamentarzystami rządzącej koalicji.
J-23

Data: 2010-03-08 18:26:00
Autor: .heÂŽsk.
Czy Platformsa ma już 200 % poparcie
On Mon, 8 Mar 2010 14:20:44 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  czyzby proba odzyskania twarzy Żeby odzyskać twarz trzeba ja najpierw stracić.

 widziales buzke prezesa kiedy bredzil o wczasach w egipcie ? ;o)))

 Nieustraszonemu hodowcy palikota poszło to nad podziw gładko przy okazji tej afery co to jej nie było,

 a byla jakas ? moze gdzies peron wybudowano za nasze pieniadze?

Kaczyńscy wciąż się trzymają.

 i po co? szkodza Polsce.

Aż dziwne zważywszy na towarzystwo z jakim mają do czynienia z racji
kontaktów z parlamentarzystami rządzącej koalicji.

 amnezja puszens czy skleroza?  PiS+LPR+Samoobrona = WIELKA KOALICJA.

--

 HeSk

Czy Platformsa ma już 200 % poparcie