Czy Play na karte jest *nadal* najlepszy?

Data: 2010-08-29 07:32:52
Autor: Ewa L
Czy Play na karte jest *nadal* najlepszy?
Cześć.

Od roku korzystam z oferty Play na kartę i jak do tej pory bardzo sobie to chwaliłam. Za 30 zl doładowanie 2GB i przedłużenie ważności o 28 dni to dobra oferta jak dla mnie bo właśnie mniej więcej 2GB transferu w ciągu miesiąca mi wychodzi. Zawsze warto jednak szukać czegoś lepszego :)

Czy jest na grupie ktoś kto również ma internet gsm na kartę (bez żadnych umów) i ma taniej doładowania niż w Playu i mógłby polecić swojego operatora? Chodzi mi szczególnie o opłacalność dałodowań a nie ceny starterów. Czyli jak najmniej złotych za jak najwięcej bajtów :) Bo prędkość chyba zależy głównie od modemu a wszyscy operatorzy w dużych miastach mają takie same.

I jeszcze pytanie o modemy. Kolega mi podpowiedział ostatnio, że najlepsze są Huawei modele  E1752, E1800 i E5830 bo najlepiej sobie radzą co było testowane w jakiejś gazecie komputerowej. Czy to prawda?

Pozdrawiam wszystkich :*
Ewa

Data: 2010-08-29 09:44:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-08-29 09:32, Ewa L pisze:
[...]

   Play ma niższe prędkości, bo odgórnie limitowane do 1mb.

   Jeśli chodzi o ofertę, to - co do zasady - play jest najlepszy. Za 50zł masz 4gb i nikt inny więcej za mniej nie da.

   Wyjątkiem jest orange free na kartę, który po doładowaniu za 100zł daje 6gb i te 100zł możesz komuś przelać na inne konto w orange, czyli w skrajnym przypadku możesz mieć 6gb za darmo. Doładowanie możesz użyć do swojego telefonu w orange, albo sprzedać na allegro za ca. 70% wartości lub mniej (niestety przelane środki nie przedłużają ważności konta).

--
Liwiusz

Data: 2010-08-29 19:18:04
Autor: hiphophurra
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5d355$ftc$1news.onet.pl...
  Play ma niższe prędkości, bo odgórnie limitowane do 1mb.
-- Liwiusz

Btw. to jest chamstwo. Nie wiedziałem o tym.
Koleżanka pytała przy okazji o modem. Czyli
w Play nie ma znaczenia czy masz modem gorszy
czy lepszy bo o normalnych prędkościach możesz
zapomnieć skoro tak chamsko przycinają do 1Mbit/s.
Popieprzone te polskie standardy, bo przecież
dzisiaj są te różne prędkości HSDPA do 7,2Mbit/s
a jak się okazuje dla użytkownika niedostępne.
hhh

Data: 2010-08-29 19:30:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-08-29 19:18, hiphophurra pisze:
[...]

   Nie bój się, od kilku miesięcy czytam plotki na internecie, że już niedługo Play podwyższy limit prędkości do 2mb ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-29 23:15:52
Autor: Piotr M
Dnia 29-08-2010 o 19:18:04 hiphophurra <hiphophurra@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale co w tym chamskiego?? Nie podoba Ci się jedna oferta - korzystasz z  innej. Jak baba (lub chłop) na targu sprzedaje jajka za małe to mówisz że  cham? Po prostu nie kupujesz. Jak Ci potrzeba szybszego neta z mniejszym  limitem to idziesz tu, a jak 1Mbit ale za to z dużym limitem to idziesz  tu. No najlepiej i jedno i drugie na raz, no alke niestety, to kosztuje.

Tak już z innej beczki i tez poza kontekstem.
Szybko ludzie przyzwyczajają się do standardów i jakiś usług i już np  zaczyna się narzekanie że nie można filmów ściągać itd. No masakra. A  pamiętam jak z 3-4 lata temu jechałem sobie tramwajem i obsługiwałem  aukcje w komórce. I to było coś! A do krajów Europy Zachodniej nie ma  sensu się porównywać, przynajmniej jeszcze parę ładnych lat (i oby w ogóle  można było).

Popieprzone te polskie standardy

A jak jest w nie-Polsce, chętnie się dowiem.

dzisiaj są te różne prędkości HSDPA do 7,2Mbit/s
a jak się okazuje dla użytkownika niedostępne.

To jakaś paranoja z tymi teoretycznymi wdrożonymi przez operatorów  standardami. Kogo to obchodzi co jest w teorii.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-30 10:20:54
Autor: ToMasz
hiphophurra pisze:
[...]

1Mbit to 128kilobajtów na sekunde. To prawie prędkość cd romu! Ile stron
www (serwerów oczywiście) jest w stanie (biorąc pod uwagę tysiące
użytkowników) zagwarantować Ci wysycenie takiego transferu? Allegro
napewno nie. tak wiec limitowanie transferu przez serwery to chamstwo?

ToMasz

Data: 2010-09-03 13:57:41
Autor: 666
Czy Play na karte jest *nadal* najlepszy?
Jakiś modem dodają?

-- -- -

Data: 2010-08-29 13:30:58
Autor: tl

Warto jeszcze spojrzeć na tą ofertę http://www.playmobile.pl/pl/internet/promocje/play-online-na-karte-z-modemem/index.html jeśli potrzebujesz modem.

Data: 2010-08-31 17:19:08
Autor: WASYL

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5dgdh$glk$1news.onet.pl...

[...]

Nie wiem, czy to wszędzie ale ja kilka dni temu u siebie (płd. wielkopolska) sprawdzałem i PLAY na kartę ciągnie 2Mb/s.

Czy Play na karte jest *nadal* najlepszy?