Czy Polacy to barany?

Data: 2013-11-04 08:57:54
Autor: WW
Czy Polacy to barany?
Witam
W innym kraju próba wprowadzenia nowego podatku skutkuje wyjściem ludzi na ulice i demonstracjami.
W Polce okradziono ludzi z emerytury - cisza.
Rozkradziono majątek narodowy - cisza.
Zabrano bezpłatne lecznictwo - cisza.
Wprowadzane co rusz nowe podatki - cisza.
Zakazano palić węglem - cisza.
Stajemy się państwem urzędniczo-policyjnym - cisza.

Czy naprawdę jesteśmy stadem baranów prowadzonych na rzeź?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-11-04 09:01:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l57k24$k94$1node2.news.atman.pl...
[...]

Geniuszu. Nic nie jest bezpłatne. Za wszystko trzeba płacić.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-04 10:32:17
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 09:01, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

....beknął bez sensu i związku z tematem B. Idzikowski :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-11-04 11:34:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l57pj1$ci$2node1.news.atman.pl...
[...]

No to geniuszu, wytłumacz mi kto płacił za:
"Zabrano bezpłatne lecznictwo - cisza"?
Amerykanie, kosmici, eskimosi?

ubawiony

Data: 2013-11-04 12:35:28
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 11:34, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Wszyscy płacili, o co chodzi?
Dalej nie wiem, jaki był sens Twojej odzywki?

Data: 2013-11-04 12:59:39
Autor: leszek niewiadomski
Czy Polacy to barany?
Am 04.11.2013 12:35, schrieb Wiesiaczek:
[...]

Jedz czlowieku na Bialorus, do Korei Polnocnej tam moze jest bezplatne lecznictwo, przedszkola, tania komunikacja miejska itd. Albo skocz za Odre i pojdz do dentysty lub okulisty, to wrocisz szybko do Ojczyzny. Jesli masz forse to skocz do USA i udaj sie do parkow narodowych, na tereny rekreacyjne, przejedz sie przez San Francisco i zaparkuj. Szybko wyjdzie ci forsa i tez wrocisz.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-04 13:34:32
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 12:59, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Pierdol się! Sam wiem gdzie chcę jeździć i żaden frajer nie będzi mi niczego narzucał.

Data: 2013-11-07 16:09:22
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| Pierdol się! Sam wiem gdzie chcę jeździć i żaden frajer nie będzi mi

Nie kłóćta się towarzysze, bo nie ma o co. Nie stać was na prywatne szpitale?

Data: 2013-11-04 13:52:02
Autor: boukun
Czy Polacy to barany?
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l5827b$6kg$1online.de...
[...]

Wracaj do żydolandu krzykaczu, dlaczego pyszczysz siedząc w Bundesrepublice?

boukun

Data: 2013-11-07 16:10:27
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości

| Wracaj do żydolandu krzykaczu, dlaczego pyszczysz siedząc w Bundesrepublice?

  a wy towarzyszu czego chcecie od Żydów? Zrobili rewolucje? Zrobili. Zasłużyli
się w UB? Zasłużyli. To im dzisiaj dziękujcie za PRL...
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-07 22:31:39
Autor: boukun
Czy Polacy to barany?
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l5gc27$b40$3node2.news.atman.pl...

> [...]

 a wy towarzyszu czego chcecie od Żydów? Zrobili rewolucje? Zrobili. Zasłużyli
się w UB? Zasłużyli. To im dzisiaj dziękujcie za PRL...

Za PRL-bis im podziękuj...

boukun

Data: 2013-11-08 00:08:15
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| Za PRL-bis im podziękuj...

Nu... Dzisiejszy PRL-bis jest taką samą dziejową koniecznością, jaka był ten pierwszy. Do szkół towarzyszu chodziliście, to powinniście wiedzieć, że najpierw było niewolnictwo, a potem przychodzi feudalizm. Dlatego i was wypuszczono z
łańcuchów, żebyście odnaleźli się w nowej rzeczywistosci. A że nie potraficie...
Trudno, do feudalnego ustroju też trzeba dojrzeć.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-07 16:26:22
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| Jedz czlowieku na Bialorus, do Korei Polnocnej tam moze jest bezplatne
| lecznictwo

Nu... Pobudowali bezpłatne sanatoria w górach Yodok
Buuuuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-04 13:28:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l580q1$1sb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jacy wszyscy? Polacy czy Amerykanie, kosmici lub eskimosi?
Jeśli wszyscy płacili, to nie było darmowe.

ubawiony niekonsekwencją

Data: 2013-11-04 13:37:18
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 13:28, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

No i co konsekwentny przygłupie?
Dalej nie wyjaśnisz (bez-)sensu Twojej odzywki?

Data: 2013-11-04 14:58:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l584dv$5cp$3node2.news.atman.pl...
[...]

I co, geniuszku? Brak argumentów zastępujesz inwektywami? Jakie to żenujące i typowe dla geniuszy twojego pokroju.

ubawiony

Data: 2013-11-04 09:52:16
Autor: Stokrotka
Czy Polacy to barany?
Tak jest bo nie ma  zorganizowanej reprezentacji ludzi.
Żadna partia nie reprezentuje społeczeństwa.
Obie podstawowe czyli POPIS są tym samym, i my płacimy na tę burżuazję, jest taka sama jak dawniej czerwona burżuazja.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-04 10:30:08
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 09:52, Stokrotka pisze:
Tak jest bo nie ma  zorganizowanej reprezentacji ludzi.
Żadna partia nie reprezentuje społeczeństwa.
Obie podstawowe czyli POPIS są tym samym, i my płacimy na tę burżuazję,
jest taka sama jak dawniej czerwona burżuazja.

Jesteś Stokrotko takim właśnie baranem, skoro wierzysz w lepszość jednej partii nad drugą.
Te partie są właśnie po to, żeby ludzie zostali podzieleni i żarli się sami ze sobą, gdy tymczasem panowie będą strzygli to stado baranów.
A porównywanie ich do jakiejś "czerwonej burżuazji" jest kompletnym nieporozumieniem.

Pewnie jesteś jedną z tych, które oburzały się na podróże Stasi Gierek do Paryża (rejsowym samolotem rzecz jasna)?
Otóż takie podróże, choćby nawet codzienne, są śmieszne w porównaniu z marnotrawstwem i kradzieżą kasy przez współczesnych władców i ich pociotków.

Jeśli już chcesz warczeć (beczeć?) na cokolwiek, to na pewno nie warto na żadną z partii. One są tylko po to, żeby trzymać w ryzach stado i doić je aż do końca. Tzw. "czerwoni" lub jeśli wolisz, komuchy mieli zupełnie inne cele i dlatego w tamtych czasach inwestowano w ludzi, szkoląc ich, lecząc, karmiąc, zapewniając sanatoria, emerytury etc.

A teraz policz spokojnie do dziesięciu i zastanów się, na kogo chcesz ujadać?

Data: 2013-11-04 16:48:28
Autor: Stokrotka
Czy Polacy to barany?
Dlaczego mam nie warczeć na partie? W komunie były na utszymaniu członków, pszynajmniej oficjalnie.
Teraz partie legalnie są utszymywane z podatków.
A nie powinno być parti, bo to żaden zysk dla narodu, co pokazuje sejm.
Partie dodatkowo są nieetyczne gdy zmuszają do głosowania niezgodnego z sumieniem.
Samo zło. Zwykła banda dążąca do władzy.

Parti nie powinno być, a wybory powinny być takie by każdy kandydat miał tyle samo, i niewiele: miejsca w prasie , minut w TV, ulotek formatu X , spotkań pszedwyborczyh itp.
Było by taniej, demokratyczniej i lepsi ludzie trafili by do parlamentu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-04 18:40:53
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?
| Parti nie powinno być,

Słusznie towarzyszko!
Nie będzie żadnych partii... pozostanie Partia!
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-04 18:38:35
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?
> [...]
| doić je aż do końca. Tzw. "czerwoni" lub jeśli wolisz, komuchy mieli
| zupełnie inne cele i dlatego w tamtych czasach inwestowano w ludzi,

Słusznie towarzyszu. Bydło trzeba czymś dokarmiać (a świnia to nawet gówno zje)
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-04 19:15:11
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 18:38, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]
| szkoląc ich, lecząc, karmiąc

Słusznie towarzyszu. Bydło trzeba czymś dokarmiać (a świnia to nawet gówno zje)

Trzymając się analogii, dzisiejsze bydło z głodu zżera się wzajemnie.
Ale czy to jest postęp?
To karmione wtedy było jednak w lepszej kondycji, zarówno fizycznej jak i intelektualnej.

Data: 2013-11-04 19:49:40
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 19:15, Wiesiaczek pisze:
Trzymając się analogii, dzisiejsze bydło z głodu zżera się wzajemnie.
Ale czy to jest postęp?
To karmione wtedy było jednak w lepszej kondycji, zarówno fizycznej jak
i intelektualnej.

odwrotnie, jesli mniej zresz tym lepsza masz kondyche.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-04 20:51:11
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 19:49, u2 pisze:
[...]

Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

Data: 2013-11-04 21:15:34
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 20:51, Wiesiaczek pisze:
odwrotnie, jesli mniej zresz tym lepsza masz kondyche.

Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

no wiesz madrze o zarciu mowil gen. Petelicki. poszukaj w necie.

Data: 2013-11-05 00:25:32
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

Dlaczego supermenem?
Nie lepiej zostać Bohaterem Związku Radzieckiego?
gru.pl

Data: 2013-11-05 00:11:00
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l58o7g$2ue$1node1.news.atman.pl...

| Trzymając się analogii, dzisiejsze bydło z głodu zżera się wzajemnie.

I właściciel na to pozwala?

| Ale czy to jest postęp?

Postęp jest wtedy, gdy bydło na siebie donosi. Co prawda na Ukrainie pożerali się z głodu nawzajem, ale Partia już potępiła błędy i wypaczenia.

| To karmione wtedy było jednak w lepszej kondycji, zarówno fizycznej jak
| i intelektualnej.

Nu... nawet komitety kolejkowe potrafili se wymyśleć. A jak rzucili na żłób, to i tężyzna fizyczna biła rekordy..
gru.pl

Data: 2013-11-04 09:56:10
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 08:57, WW pisze:
[...]

No cóż, taka jest prawda. Szkoda tylko, że te barany już są tak ogłupione, że jeszcze same temu wszystkiemu przyklaskują.

Data: 2013-11-04 18:39:52
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

| No cóż, taka jest prawda. Szkoda tylko, że te barany już są tak
| ogłupione, że jeszcze same temu wszystkiemu przyklaskują.

Słusznie towarzyszu!
W peerelowskim sejmie nikt nie klaskał (tylko drzemali...)
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-11-04 19:18:32
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 18:39, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

Słusznie towarzyszu!
W peerelowskim sejmie nikt nie klaskał (tylko drzemali...)

Czytając Twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie, że już Ci całkiem odpierdoliło i gadasz jak potłuczony, korzystając z tych kilku nędznych szarych komórek, jakie Ci zostały :(

Data: 2013-11-04 19:50:58
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 19:18, Wiesiaczek pisze:
Czytając Twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie, że już Ci całkiem
odpierdoliło i gadasz jak potłuczony, korzystając z tych kilku nędznych
szarych komórek, jakie Ci zostały

az tyle mu zostalo ? moim zdaniem gada jak automat zerojedynkowy ...-;)

Data: 2013-11-05 00:26:24
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

> [...]
| > |
| > |

| Czytając Twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie, że już Ci całkiem

Nu... Nie denerwujcie sie towarzyszu. Nie całkiem drzemali, bo czasem się budzili i jednak klaskali.
Buu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-04 13:06:46
Autor: Dirko
Czy Polacy to barany?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l57k24$k94$1node2.news.atman.pl...

Czy naprawdę jesteśmy stadem baranów prowadzonych na rzeź?

    Ja jestem indywidualistą wyalienowanym z rozentuzjazmowanego stada.

Data: 2013-11-04 18:31:10
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:l582kp$aiu$1news.vectranet.pl...
| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

|    Ja jestem indywidualistą wyalienowanym z rozentuzjazmowanego stada.

Jak każdy baran w tym stadzie...
Buuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-04 17:05:02
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 08:57, WW pisze:
[...]

a kto tobie zabrania wychodzic na ulice pajacu ? ...-;)

Data: 2013-11-05 00:20:36
Autor: Towarzysz Gnój
Czy Polacy to barany?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5277c5af$0$2159$65785112news.neostrada.pl...

| a kto tobie zabrania wychodzic na ulice pajacu ? ...-;)

Dlaczego na ulicę? Nie lepiej na pastwisko?
gnoj.czerwony@gru.pl

Czy Polacy to barany?