Czy Polacy to barany?

Data: 2013-11-04 09:52:16
Autor: Stokrotka
Czy Polacy to barany?
Tak jest bo nie ma  zorganizowanej reprezentacji ludzi.
呕adna partia nie reprezentuje spo艂ecze艅stwa.
Obie podstawowe czyli POPIS s膮 tym samym, i my p艂acimy na t臋 bur偶uazj臋, jest taka sama jak dawniej czerwona bur偶uazja.

--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,

Data: 2013-11-04 10:30:08
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 09:52, Stokrotka pisze:
Tak jest bo nie ma  zorganizowanej reprezentacji ludzi.
呕adna partia nie reprezentuje spo艂ecze艅stwa.
Obie podstawowe czyli POPIS s膮 tym samym, i my p艂acimy na t臋 bur偶uazj臋,
jest taka sama jak dawniej czerwona bur偶uazja.

Jeste艣 Stokrotko takim w艂a艣nie baranem, skoro wierzysz w lepszo艣膰 jednej partii nad drug膮.
Te partie s膮 w艂a艣nie po to, 偶eby ludzie zostali podzieleni i 偶arli si臋 sami ze sob膮, gdy tymczasem panowie b臋d膮 strzygli to stado baran贸w.
A por贸wnywanie ich do jakiej艣 "czerwonej bur偶uazji" jest kompletnym nieporozumieniem.

Pewnie jeste艣 jedn膮 z tych, kt贸re oburza艂y si臋 na podr贸偶e Stasi Gierek do Pary偶a (rejsowym samolotem rzecz jasna)?
Ot贸偶 takie podr贸偶e, cho膰by nawet codzienne, s膮 艣mieszne w por贸wnaniu z marnotrawstwem i kradzie偶膮 kasy przez wsp贸艂czesnych w艂adc贸w i ich pociotk贸w.

Je艣li ju偶 chcesz warcze膰 (becze膰?) na cokolwiek, to na pewno nie warto na 偶adn膮 z partii. One s膮 tylko po to, 偶eby trzyma膰 w ryzach stado i doi膰 je a偶 do ko艅ca. Tzw. "czerwoni" lub je艣li wolisz, komuchy mieli zupe艂nie inne cele i dlatego w tamtych czasach inwestowano w ludzi, szkol膮c ich, lecz膮c, karmi膮c, zapewniaj膮c sanatoria, emerytury etc.

A teraz policz spokojnie do dziesi臋ciu i zastan贸w si臋, na kogo chcesz ujada膰?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2013-11-04 16:48:28
Autor: Stokrotka
Czy Polacy to barany?
Dlaczego mam nie warcze膰 na partie? W komunie by艂y na utszymaniu cz艂onk贸w, pszynajmniej oficjalnie.
Teraz partie legalnie s膮 utszymywane z podatk贸w.
A nie powinno by膰 parti, bo to 偶aden zysk dla narodu, co pokazuje sejm.
Partie dodatkowo s膮 nieetyczne gdy zmuszaj膮 do g艂osowania niezgodnego z sumieniem.
Samo z艂o. Zwyk艂a banda d膮偶膮ca do w艂adzy.

Parti nie powinno by膰, a wybory powinny by膰 takie by ka偶dy kandydat mia艂 tyle samo, i niewiele: miejsca w prasie , minut w TV, ulotek formatu X , spotka艅 pszedwyborczyh itp.
By艂o by taniej, demokratyczniej i lepsi ludzie trafili by do parlamentu.

Data: 2013-11-04 18:40:53
Autor: Towarzysz Gn贸j
Czy Polacy to barany?
| Parti nie powinno by膰,

S艂usznie towarzyszko!
Nie b臋dzie 偶adnych partii... pozostanie Partia!
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-04 18:38:35
Autor: Towarzysz Gn贸j
Czy Polacy to barany?
> [...]
| doi膰 je a偶 do ko艅ca. Tzw. "czerwoni" lub je艣li wolisz, komuchy mieli
| zupe艂nie inne cele i dlatego w tamtych czasach inwestowano w ludzi,

S艂usznie towarzyszu. Byd艂o trzeba czym艣 dokarmia膰 (a 艣winia to nawet g贸wno zje)
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-04 19:15:11
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 18:38, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]
| szkol膮c ich, lecz膮c, karmi膮c

S艂usznie towarzyszu. Byd艂o trzeba czym艣 dokarmia膰 (a 艣winia to nawet g贸wno zje)

Trzymaj膮c si臋 analogii, dzisiejsze byd艂o z g艂odu z偶era si臋 wzajemnie.
Ale czy to jest post臋p?
To karmione wtedy by艂o jednak w lepszej kondycji, zar贸wno fizycznej jak i intelektualnej.

Data: 2013-11-04 19:49:40
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 19:15, Wiesiaczek pisze:
Trzymaj膮c si臋 analogii, dzisiejsze byd艂o z g艂odu z偶era si臋 wzajemnie.
Ale czy to jest post臋p?
To karmione wtedy by艂o jednak w lepszej kondycji, zar贸wno fizycznej jak
i intelektualnej.

odwrotnie, jesli mniej zresz tym lepsza masz kondyche.

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2013-11-04 20:51:11
Autor: Wiesiaczek
Czy Polacy to barany?
W dniu 04.11.2013 19:49, u2 pisze:
[...]

Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

Data: 2013-11-04 21:15:34
Autor: u2
Czy Polacy to barany?
W dniu 2013-11-04 20:51, Wiesiaczek pisze:
odwrotnie, jesli mniej zresz tym lepsza masz kondyche.

Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

no wiesz madrze o zarciu mowil gen. Petelicki. poszukaj w necie.

Data: 2013-11-05 00:25:32
Autor: Towarzysz Gn贸j
Czy Polacy to barany?

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Nic nie jedz, zostaniesz supermenem!

Dlaczego supermenem?
Nie lepiej zosta膰 Bohaterem Zwi膮zku Radzieckiego?
gru.pl

Data: 2013-11-05 00:11:00
Autor: Towarzysz Gn贸j
Czy Polacy to barany?

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l58o7g$2ue$1node1.news.atman.pl...

| Trzymaj膮c si臋 analogii, dzisiejsze byd艂o z g艂odu z偶era si臋 wzajemnie.

I w艂a艣ciciel na to pozwala?

| Ale czy to jest post臋p?

Post臋p jest wtedy, gdy byd艂o na siebie donosi. Co prawda na Ukrainie po偶erali si臋 z g艂odu nawzajem, ale Partia ju偶 pot臋pi艂a b艂臋dy i wypaczenia.

| To karmione wtedy by艂o jednak w lepszej kondycji, zar贸wno fizycznej jak
| i intelektualnej.

Nu... nawet komitety kolejkowe potrafili se wymy艣le膰. A jak rzucili na 偶艂贸b, to i t臋偶yzna fizyczna bi艂a rekordy..
gru.pl

Czy Polacy to barany?