Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Data: 2011-11-28 06:22:01
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
Dlaczego Polską rządzą albo nawiedzone oszołomy, albo złodzieje?  Ano
dlatego, że Polacy nigdy nie potrafili sformułować własnej racji
stanu.
Czy w polskiej racji stanu była wyprawa pod Wiedeń?
Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos, nie będzie szczęśliwy pod
własnymi rządami. Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego
zaborcy.
jb

Data: 2011-11-28 15:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:59b81fcb-5ba4-4e04-aaad-cbda814e6de7k26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Mnie się podoba.
Ty - wypad na Madagaskar.

Data: 2011-11-28 07:29:51
Autor: jrr
On 28 Lis, 15:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:59b81fcb-5ba4-4e04-aaad-cbda814e6de7k26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

==============================================>
Mnie się podoba.
Ty - wypad na Madagaskar.

he he!
To samo w kółko słyszałem w PRL.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
jb

Data: 2011-11-28 17:56:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:210c1b29-ae11-438f-9952-599aa93094f5r28g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

Data: 2011-11-28 11:29:44
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:210c1b29-ae11-438f-9952-599aa93094f5r28g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

he he!
To samo w kółko słyszałem w PRL.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

=======================================>
Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

Słownik języka polskiego - wydawnictwo PWN
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oportunista

Widzisz?
Nie znasz słów, a wydajesz sądy.
jb

Data: 2011-11-28 19:40:25
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

*****************************

sam siebie scharakteryzowal?:))

Data: 2011-11-28 11:58:53
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 28 Lis, 20:40, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

*****************************

sam siebie scharakteryzowal?:))

Oportunista to malkontent, a pierwszym demokratycznym rządem był rząd
Mazowieckiego.
Pół-demokracja, 35%-demokracja, to dla nich zawsze demokracja. Oto
owieczki koscioła lewosławnego wielebnego Michnika.
__
Pozdrawiam
jb

Data: 2011-11-28 21:33:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:a1761aa4-43c3-43bb-97e3-ed7bdf2c0ceau6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

dla doraźnych osobistych korzyści>>

Słownik języka polskiego - wydawnictwo PWN

O, Mądrala się znalazł.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
Przeżyłeś bo jesteś oportunistą!
I to byłoby na tyle, głupolu!

Data: 2011-11-28 13:02:06
Autor: jrr
On 28 Lis, 21:33, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:a1761aa4-43c3-43bb-97e3-ed7bdf2c0ceau6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

> Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności

O, Mądrala się znalazł.> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

:-DDDDDD
Tak sądziłem, że zaczniesz zawracać kijem wisłę.
Naprawianie gafy jest gorsze od niej samej, bo pokazuje próżność i
osli upór.

Przeżyłeś bo jesteś oportunistą!

Ty już nie żyjesz, a ja przystosowałem sie do do III RP dla własnych
korzyści, a teraz jako niezadowolony mam wypadać na Madagaskar?
Nijak nie potrafisz mnie zaszufladkować, choć tego chcesz. Idz się
pomódl do GAZoWni, to może coś wymyslisz.

I to byłoby na tyle, głupolu!

Chcesz się powyzywać? Uważaj, bo i w tym jestem lepszy od ciebie.

jb

Data: 2011-11-29 16:16:58
Autor: stevep

==============================================>>
[...]

Chlew uciebie widać na każdym kroku.

--
stevep

Data: 2011-11-29 14:38:01
Autor: jrr
On 29 Lis, 16:16, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 28-11-2011 o 16:29:51 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> he he!
> To samo w kółko słyszałem w PRL.
> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
> jb

Chlew uciebie widać na każdym kroku.

Złóżcie donos obywatelski Piszczyk
--
kolektyw

Data: 2011-11-30 04:20:33
Autor: stevep
Dnia 29-11-2011 o 23:38:01 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> he he!
> To samo w kółko słyszałem w PRL.
> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-11-30 05:19:13
Autor: Jrr
On 30 Lis, 04:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-11-2011 o 23:38:01 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Złóżcie donos obywatelski Piszczyk
> --
> kolektyw

Pomidor pieniaczu.

a kapuste już zjadłeś?

Data: 2011-11-30 14:44:34
Autor: stevep

Data: 2011-12-01 05:19:03
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

> a kapuste już zjadłeś?

Pomidor pieniaczu.

Piszesz do siebie?
Napisz lepiej 'burak'
jb

Data: 2011-12-02 04:54:57
Autor: stevep

Data: 2011-12-03 11:14:08
Autor: jrr
On 2 Gru, 04:54, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 01-12-2011 o 14:19:03 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Piszesz do siebie?
> Napisz lepiej 'burak'
> jb

Pomidor pieniaczu.

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Brawo Piszczyk!
Dostajecie wyróżnienie z wpisaniem do akt.
_kolektyw

Data: 2011-12-04 06:33:58
Autor: stevep
Dnia 03-12-2011 o 20:14:08 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> Piszesz do siebie?
> Napisz lepiej 'burak'
> jb

Pomidor pieniaczu.

Data: 2011-11-28 16:45:37
Autor: &
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
podobno najezdza mobilizuje

Data: 2011-11-28 17:00:05
Autor:
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On Mon, 28 Nov 2011 06:22:01 -0800 (PST), jrr <jacekbialy0@tlen.pl>
wrote:

[...]

 nie obchodzi mnie tak odlegla historia

Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos,

 kto nas wodzi za nos?

nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni
 cierpia na klaustrofobie.

Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego zaborcy.
jb

 to sobie szukaj. kogo proponujesz?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 08:10:43
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:00, "<HeÂŽSk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 28 Nov 2011 06:22:01 -0800 (PST), jrr <jacekbia...@tlen.pl>
wrote:

> [...]
> stanu.
> Czy w polskiej racji stanu była wyprawa pod Wiedeń?

Historia daje pouczajace przykłady.
jb

Data: 2011-11-28 08:14:17
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 nie obchodzi mnie tak odlegla historia

> Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

Białoruś zbudowali przy okrągłym stole.
Gdyby nie upadek muru berlińskiego, byłaby dalej Białoruś z Wałęsą i
Kiszczakiem na zmianę.
Pierwszy demokratyczny rząd powstał po upadku muru.
pozdr.
jb

Data: 2011-11-28 18:04:37
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

> [...]

Kiszczakiem na zmianę.
Pierwszy demokratyczny rząd powstał po upadku muru.

Daty ci się pomerdały:
17 sierpnia Tadeusz Mazowiecki spotkał się z Lechem Wałęsą, który zaproponował mu objęcie stanowiska premiera. Propozycja została przyjęta, a rząd pod jego kierownictwem powstał we wrześniu 1989.

Mur berliński został obalony 9.11.89 r.

Data: 2011-11-28 11:22:46
Autor: jrr

============================================>
Daty ci się pomerdały:
17 sierpnia Tadeusz Mazowiecki spotkał się z Lechem Wałęsą, który
zaproponował mu objęcie stanowiska premiera.

:-DDDDD
Mazowiecki został premierem na życzenie Kiszczaka. Czesiu potrzebował
figuranta w swoim rzadzie i tyle.

Propozycja została przyjęta, a
rząd pod jego kierownictwem powstał we wrześniu 1989.

I to był demokratyczny rząd?!
Pierwsze wolne wybory odbyły się po upadu muru berlińskiego.
Pierwszym demokratycznym sejmem był sejm I kadencji (nie pisali o tym
w Gazowni)?
Pierwszym demokratycznym rządem był rząd Jana Olszewskiego niezależnie
od tego, czy go lubisz, czy nie.

Przed upadkiem muru berlińskiego Wałęsa chciał jedynie peerelu-bis. I
taki mielibyśmy do dziś czyli polską Białoruś.
Zdrówka życzę!

Mur berliński został obalony 9.11.89 r.

Data: 2011-11-28 08:22:03
Autor: jrr
wrote:

> [...]

> Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

> Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos,

No jak to?
Pański stoliczek wodzi was za nos. Z Kaczynskim włącznie (za mało przy
nim dostał)

jb

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 08:24:06
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 kto nas wodzi za nos?

> nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

Mnie jest w miarę dobrze (chociaż to feudalny kraj)
jb

Data: 2011-11-28 08:25:37
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 kto nas wodzi za nos?

> nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

klaustrofobie? Chyba coś pomyliłeś :))
jb

Data: 2011-11-28 16:09:31
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:25, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

>  gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

>  kto nas wodzi za nos?

>  to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

Klaustrofobia: <<chorobliwy lęk przed przebywaniem w ciasnym lub
zamkniętym pomieszczeniu>>

Data: 2011-11-28 08:37:49
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni
 cierpia na klaustrofobie.

> Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego zaborcy.

Proponuję Szwedów. Niech nas jeszcze raz zaleją i dokończą co zaczęli.
jb

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-29 10:14:47
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Trzeba było nam stawić zbrojny opór 13 grudnia 1981 roku i pod sąd postawić sprzedawczyków typu Wałęsa, Geremek i zbrodniarzy typu Jaruzelski i Kiszczak...

boukun

Data: 2011-11-29 05:44:53
Autor: jrr
On 29 Lis, 10:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Dokładnie takie hasła rzucał prowokator Jacek Kuroń
W grudniu 81 zbrojny opór nie miał żadnego sensu. Sens miał strajk
generalny po zamordowaniu Popiełuszki (co wtedy mówił Kuroń?). Na
pogrzeb przyjechało pół miliona ludzi.

jb

Data: 2011-11-29 19:34:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 14:44, jrr pisze:

Dokładnie takie hasła rzucał prowokator Jacek Kuroń

jb

Prowokatorem człowiek który spędził znaczną część swojego życie w więzieniu za przekonania?

Data: 2011-11-29 12:50:02
Autor: jrr
On 29 Lis, 19:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> jb

Prowokatorem człowiek który spędził znaczną część swojego życie w

Zauważ, że swoje nawoływania do masowego oporu (gdy nie miało to
sensu) wysyłał z ośrodka internowania.
Jedni dostawali w internatach papier i ołówek, inni ukrywali się u
Rakowskiego w piwnicy (gdzie też pisali różne rzeczy).
Generalnie stamn wojenny wprowadzono po to, aby zachować ludzi Wałęsy
we władzach podziemnego zwiazku. W Warunkach oddolnej demokracji
frakcja ta była zagrożona (a przynajmniej doradcy Lecha). W warunkach
konspiracji demokracja jest niemożliwa (konspiracja jest formą
dyktatury). Legalna Solidarność nie godziła się na reformę systemu
kosztem mas i opcja Geremka (tudzież jemu podobnych) była skazana na
porażkę. Stan wojenny umożliwił taka selekcję we władzach związku, aby
wmontować go w totalitarny system i zbudować 'kapitalizm', który
uważasz za chorobę. W istocie postkomuszy kapitalizm przypomina jego
wulgarny opis w dziełach karola Marksa. Nie wyszedł towarzyszom
socjalizm, więc zapragnęli być 'burżujami' w najgorszym tego słowa
pojeciu.

Pozdrawiam
jb

za przekonania?

Data: 2011-11-29 22:16:40
Autor: boukun

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:57c4b5fb-5b76-4683-ba38-e2a7fc717c2ce2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

wulgarny opis w dziełach karola Marksa. Nie wyszedł towarzyszom
socjalizm, więc zapragnęli być 'burżujami' w najgorszym tego słowa

On tego nie zrozumie, ich mózgi tego nie ogarniają...,
albo sami prowokatorzy reżimu...

boukun

Data: 2011-11-29 14:01:14
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
(ciach..)

On tego nie zrozumie, ich mózgi tego nie ogarniają...,
albo sami prowokatorzy reżimu...

Ty też boukun niewiele rozumiesz, albo.... udajesz że nie rozumiesz.

jb

Data: 2011-12-02 00:04:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 21:50, jrr pisze:
[...]

Rakowskiego w piwnicy (gdzie teş pisali róşne rzeczy).
[...]

Siedział w pace na przestrzeni wielu lat. I sam sobie odpowiedz za co..
A Stan  Wojenny słuĹźył zatrzymaniu rozpadowi Polski przez zaczynającve sie panoszyć bezprawie i ciągłe strajki generalne.

Data: 2011-12-02 07:46:53
Autor: jrr
On 2 Gru, 00:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> jb

> za przekonania?

Siedział w pace na przestrzeni wielu lat. I sam sobie odpowiedz za co..
A Stan  Wojenny służył zatrzymaniu rozpadowi Polski przez zaczynającve
sie panoszyć bezprawie i ciągłe strajki generalne.

Nigdy nie było w Polsce strajku generalnego. Strajki są prawem
cywilizowanych krajów.
Bezprawny był PRL, tak jak bezprawna była Generalna Gubernia. Walka z
takimi totalitarnymi tworami jest ludzkim obowiązkiem.
jb

Data: 2011-12-02 16:58:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 16:46, jrr pisze:

[...]

cywilizowanych krajĂłw.

Wskaż jakiś zakład który nie strajkował w tamtym czasie.

Bezprawny był PRL, tak jak bezprawna była Generalna Gubernia. Walka z
takimi totalitarnymi tworami jest ludzkim obowiązkiem.
jb

Z jakim tworem walczyli ci najemnicy kapitalistycznego imperializmu? Walczyli tylko i wyłącznie komfortem Ĺźycia mieszkających tu ludzi. Siali dywersję na kaĹźdym kroku i niedogodnościami mającymi  związane ze swoja działalnością obarczają  władze.. A gdy władze prĂłbowały coś z tym zrobić to zaraz świński kwik wiecznie nienaĹźartych ryjĂłw o niesprawiedliwości.

Data: 2011-12-02 08:50:00
Autor: jrr
On 2 Gru, 16:58, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> jb

Z jakim tworem walczyli ci najemnicy kapitalistycznego imperializmu?
Walczyli tylko i wyłącznie komfortem życia mieszkających tu ludzi..

Małe dzieci uciekały z tego chlewa w podwoziach szwedzkich tirów.
Powiedz jadrysku, kto uciekł do PRL?

 Siali
dywersję na każdym kroku i niedogodnościami mającymi  związane ze swoja
działalnością obarczają  władze.. A gdy władze próbowały coś z tym
zrobić to zaraz świński kwik wiecznie nienażartych ryjów o
niesprawiedliwości.

Data: 2011-12-03 15:56:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 17:50, jrr pisze:

[...]

Bo małe dzieci czuły ucisk jarzma ustroju... Podobno nawet ptaszki wolały pozostawać za Odrą... I w desperacji czasem próbowały przelecieć Bałtyk w poszukiwaniu wolności.

Sporo emigrantĂłw z Grecji mieszka w Poznaniu.

Data: 2011-12-03 11:47:45
Autor: jrr
On 3 Gru, 15:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Małe dzieci uciekały z tego chlewa w podwoziach szwedzkich tirów.
> Powiedz jadrysku, kto uciekł do PRL?

Bo małe dzieci czuły ucisk jarzma ustroju...

Dokładnie tak było. Dwóch nieletnich braci miało dość tego zasranego
ustroju. W Świnoujściu ukryli się w podwoziu tira i w ten sposób
znaleźli azyl w Szwecji. Był na ten temat głośny film. Ludzie uciekali
z tego chlewa jak mogli. Przepływali Bałtyk, porywali samoloty. Razem
z nimi na Zachodze zostawali nawet członkowie załogi (ponoć jakis
zomowiec też nawiał). Chodziły szydercze kawały o ogłoszeniach zamiaru
porwania samolotu (wycieczka na Tempelhoff). LOT nazywano wtedy Linie
Obsługi Tempelhoff.

Podobno nawet ptaszki
wolały pozostawać za Odrą...

Za Odrą był NRD-owski chlew, skąd ludzie uciekali przez pola minowe,
robili podkopy pod berlińskim murem, byli tacy, którzy nawiali
balonem. Wiesz co to jest Eulitz Spigel? Takie lustro, którym na
granicy z wolnym światem zaglądali po podwozia samochodów (a czasem
pod spódnice:)). Niejaki Eulitz wten sposób przejechał do RFN i tam
pochwalił sie prasie.

 I w desperacji czasem próbowały przelecieć
Bałtyk w poszukiwaniu wolności.

Przez Bałtyk uciekano w ładowniach statków.

Sporo emigrantów z Grecji mieszka w Poznaniu.

Zesłała ich tutaj Grecja czarnych pułkowników (czyli podobny chlew,
tyle że czarny). Jak się wkrótce okazało, trafili z deszczu pod rynnę.
Kto z wolnego świata uciekł do PRL?

jb

Kto z wolnego świata uciekł do PRL?

Data: 2011-12-02 09:02:21
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
Z jakim tworem walczyli ci najemnicy kapitalistycznego imperializmu?
Walczyli tylko i wyłącznie komfortem życia mieszkających tu ludzi.. Siali
dywersję na każdym kroku i niedogodnościami mającymi  związane ze swoja
działalnością obarczają  władze.. A gdy władze próbowały coś z tym
zrobić to zaraz świński kwik wiecznie nienażartych ryjów

Coś się o tobie dowiedziałem:

Odpowiedź:
http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=wiecznie+niena%C5%BCartych+ryj%C3%B3w&btnG=Szukaj&sitesearch
Chciałbyś wszystkich pozamykać w obozach koncentracyjnych?
jb

jb

Data: 2011-12-02 17:33:05
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): lepsze wystepy jadrys aka Andrzej 203, mial na sciepie:)  1. o ofiarach Katynia i stalinowskich  zbrodni pisal:

 "Rozwala niewinnych ludzi? W zdecydowanej wiekszosci
   kapitalistyczne " swinie" ktorzy w pelni na to wlasnie zasluzyli.."

2. jak Andrzej203  "rozumie" mordowanie Polakow w Katyniu:

   "gdyby to zrobili sowieci jestem w stanie to zrozumieć: typowa
    walka klas.. " i pisze o pomordowanych: "kapitalistyczne
szkodniki"

3. Andrzej203 odkrywa prawde o lagrach:

      "to byly obozy edukacyjne" jadrys to potencjalny kandydat na *sprawiedliwego* rewolucjoniste w wydaniu
bolszewickim. Zreszta takim w przeszlosci juz byl w GL.

Data: 2011-12-02 13:12:30
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 2 Gru, 18:33, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

[...]

   "gdyby to zrobili sowieci jestem w stanie to zrozumie : typowa

Czyżby Gwardia Ludowa?
jb

Data: 2011-12-03 12:25:35
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Czyzby Gwardia Ludowa?

ano:)

A dla nie znajacych polska historie , warto przypomniec co toto, bylo:

*Gwardia Ludowa, GL &#8211; organizacja zbrojna PPR utworzona 28 marca 1942 (decyzja
antydatowana na 6 stycznia 1942)[1]. Jednolitą ogólnopolską nazwę przyjęto w
marcu 1942. Nazwa, celem wprowadzenia zamieszania w środowiskach robotniczych,
stanowiła kopię nazwy oddziałów wojskowych PPS - Gwardii Ludowej WRN[2].

Gwardia Ludowa, jako formacja zbrojna PPR, realizowała wytyczne
Międzynarodówki Komunistycznej i cele polityczne komunistów polskich
znajdujących się w ZSRR.

1 stycznia 1944 GL została przekształcona w Armię Ludową.*

Komunisci to internacjonalisci, a nie zadni Polacy.

Data: 2011-12-03 04:52:10
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 3 Gru, 13:25, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> Czyzby Gwardia Ludowa?

ano:)

A ja myślałem, że Goerings Luftwaffe :))
jb

Data: 2011-12-03 13:00:37
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

A ja myslalem, ze Goerings Luftwaffe :))

troche inne czapki:))

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:1919_-_URSS_-_arm%C3%A9e_de_Taman.jpg&filetimestamp=20070206080959

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_183-R25668,_Hermann_G%C3%B6ring.jpg

Data: 2011-12-03 05:24:43
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 3 Gru, 14:00, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> A ja myslalem, ze Goerings Luftwaffe :))

> [...]

Ta druga nie wyskakuje: *No pages on the English Wikipedia link to
this file. (Pages on other projects are not counted.)*

Lecz co do czapek, to jednak podobieństwa mogą być.
Przed Hitlerem Niemcy nie mieli podgietych ku górze szczytów czapek,
ani nie wznosili butów do kąta prostego. Skąd to wzięli? Wystarczy
popatrzeć na zmianę warty przed mauzoleum Lenina.
Od Musoliniego zaporzyczył Hitler rzymskie pozdrowienie. Resztą
wzorców posłużył towarzysz Stalin.

jb

Data: 2011-12-03 05:02:18
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
Komunisci to internacjonalisci, a nie zadni Polacy.

Ja również jestem internacjonalistą. Pytany o narodowość, Józef
Mackiewicz odpowiadał antykomunista, pod czym podpisuję sie obiema
rękami.
Czerwonego wirusa nie da się zwalczać z czysto narodowej, a tym
bardziej religijno-narodowej pozycji. To zwierzęta o ludzkich mózgach.
Tego rodzaju uczucia potrafią doskonale na swoją korzyść rozgrywać.
Pozdrawiam
jb

Data: 2011-12-03 14:04:06
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Ja również jestem internacjonalistą. Pytany o narodowość, Józef
[...]

Pod linkiem jest zdjecie 14-letniego Hermana Goeringa w mundurze:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Hermann_G%C3%B6ring

Jestes internacjonalista? Dzisiaj nazywa sie to GLOBALIZACJA i w sumie
niewiele sie rozni od komunizmu (tam byla *sprawiedliwosc spoleczna*, a w globalizmie bedzie podzial spoleczenstw: na bogatych i niebogatych:)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Globalizacja

W Polsce aktualnie przeprowadzany jest eksperyment ktoremu przewodzi GW. Ta gazeta jest w gruncie rzeczy, tuba propagandowa tego pomyslu na likwidacje
Polski.

GW powiela pomysly ktore sa lansowane przez The Economist.
W czyich rekach jest GW, to chyba wiadomo. To byli komunisci, ktorzy teraz
lansuja w Polsce polityke globalistow.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Economist

Data: 2011-12-03 07:25:56
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
Jestes internacjonalista? Dzisiaj nazywa sie to GLOBALIZACJA

Cóż mnie to obchodzi? Mam z jakiejś nazwy wyciagać wnioski na inny
temat? Dziwna dialektyka.

 i w sumie
niewiele sie rozni od komunizmu

Sowietyzm nie uznaje narodów, ponieważ jest zaprzeczeniem
człowieczeństwa jako takiego. Dlatego nie zamieszkuje w Azji, czy
jeszcze gdzieś, lecz potencjalnie jest obecny w każdym z nas (wchodząc
w jakikolwiek z nim kompromis rezugnujemy z własnego człowieczeństwa)..
Walcząc tylko o swój naród, nigdy nie zniszczycie sowietyzmu. Prędzej
z nim pohandlujecie.
W zamian za krzyże orzełki i inne symbole sowietyzm przez lata żądał
od katolików moralnego kompromisu. Efekt jest taki, że nie jesteście
zdolni z nimi walczyć. Każdy wasz ruch przeciw czerwonym kończy się
pod jakimś krzyżem z różańcem w dłoni. Nie mam nic przeciw modlitwie,
lecz im właśnie o to chodzi. Żeby rozwadniać temat ich
odpowiedzialności i wpuszczać was w wojny narodowe lub obyczajowe. I
nieźle im sie to udaje. Przykład?
W rocznicę 13 grudnia Kaczuś robi narodową krucjatę przeciw UE. Gdzie
logika? Gdzie jasne wskazanie zbrodni? Przed stanem wojennym nie było
UE a wolne jeszcze kraje Europy pomagały nam jak mogły.
Stanu wojennego nie zrobiono przeciw katolikom, ani nawet Polakom.
Stan wojenny wprowadzono po to, abyśmy dalej nie mogli rozwijać się
jak ludzie. Dlatego w tą rocznicę powinniśmy iść na ulicę Ikara.. Nie
tylko jako Polacy, katolicy, ale po prostu jako ludzie (trzeba byc
najpierw człowiekiem, a dopiero potem Polakiem lub katolikiem).

jb

Data: 2011-12-03 15:55:11
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Cóż mnie to obchodzi? Mam z jakiejś nazwy wyciagać wnioski na inny
temat? Dziwna dialektyka.
***************************

moze cie nie obchodzic, ale z globalizmem jest zwiazana konkretna polityka
(podalem link, ktory warto przeczytac, aby sie zorientowac z grubsza o co w
tej polityce chodzi).

...bo globalizacja w sumie niewiele sie rozni od komunizmu.

[...]

**************
wiem czym jest sowietyzm, dlatego w Polsce globalistom tak latwo sie dziala
(vide wierni wyznawcy GW:))

Dlaczego piszesz do mnie w ten sposob jakbym byl jednym z bezmyslnych trybikow
pisowcow?

Jestem zwolennikiem pisowcow, bo obecnie nie ma innej podobnie silnej partii
propolskiej.

Uwazam, ze sama idea takiej partii ma sens (nawet dla Ciebie) w
postkomunistycznej Polsce.

Niekoniecznie zgadzam sie z realizacja tej ideii, ale dobre i to na poczatek:)

Data: 2011-12-03 12:57:38
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 3 Gru, 16:55, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Rodzaj mutacji

[...]

Ale z tymi krzyżykami dużo nie wywojujecie.
Trzeba najpierw dobrze zdefiniować problem, tymczasem wasze religijne
emocje czynią wielowymiarową wojnę. Ze wszystkich stron zlatują się
wam na głowę wrogowie, których komuch potrafi skrzętnie
zagospodarować. Tylko niy z jakiej racji? W sierpniowych strajkach
brali udział katolicy, świadkowie jechowy, homoseksualiści, czyli
wszystko to, co składa się na społeczenstwo z rozmaitymi jego
peryferiami (po ksiedza Isakowicza podjechał meleksem jechowita -
'moje życie nielegalne'). Teraz wszyscy walczą ze wszystkimi, a komuch
kradnie.

Uwazam, ze sama idea takiej partii ma sens (nawet dla Ciebie) w
postkomunistycznej Polsce.

Do pewnego stopnia miało to sens. Kaczyński nie potrafił zwalczyć
układu, gdyż sam jest jego czescią. Razem z Wałęsą tworzył III RP,
która go zaczęła frustrować (przypomina mi to PZPR-owskich dysydentów,
którzy próbowali naprawiać PRL). Życie pokazało, że tacy ludzie
niczego nie stworzą. Prędzej czy później swoje frustracje wyleją na
syjonistów, antysemitów, lub inny broblem zastępczy. Kaczyński
'walczy' teraz o Smoleńsk, czym pamięci swego brata robi najgorsza
przysługę. A komuch kradnie.

Niekoniecznie zgadzam sie z realizacja tej ideii, ale dobre i to na poczatek:)

Jaki początek?
To już jest koniec!
jb

Data: 2011-12-03 21:48:11
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Ale z tymi krzyżykami dużo nie wywojujecie.
[...]

**********************

na prawice skladaja sie rozne sily polityczne. Katolicy, ktorzy sa w Polsce
najliczniejsza grupa wyznaniowa - tez.

Ale dzisiaj w Polsce istnieje inny powazny podzial: na tych ktorzy opowiadaja
sie za suwerenna, prawa Polska i na tych. dla ktorych Polaka to nienormalnosc
( lacznie z popieraniem wszystkich oszostw, zlodziejstw, korupcji i generalnie
bezprawia).

Ci z krzyzami, to katolicy i maja prawo manifestowac swoje poglady.  Wyobraz sobie, ze wielu z nich wcale nie popiera PiS. Niektorzy z tych ludzi
NIKOGO nie popieraja. To postkomusze masmedia taka gebe przyprawiaja PiS.

Jesli chodzi o zmiane wizerunku PiS, to juz na ten temat pisalem. Tez uwazam podobnie jak ty, a moze jeszcze bardziej jestem w tej ocenie
radykalny:)

[...]

******************************

za duzo chcial zmienic na raz i zaczal walke na wielu frontach. Gral ponadto zbyty uczciwie (metodami demokratycznymi)z ludzmi, ktorzy  uznali takie
zachowanie za jego slaba strone.
Z tymi ludzmi, nalezalo zagrac brutalnie i bez skrupulow, tak jak sie gra z
banda szulerow i lajdakow.

Niekoniecznie zgadzam sie z realizacja tej ideii, ale dobre i to na poczatek:)

Jaki początek?
To już jest koniec!

*************
Nie sadze:))

Data: 2011-12-03 15:11:19
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

na prawice skladaja sie rozne sily polityczne. Katolicy, ktorzy sa w Polsce
najliczniejsza grupa wyznaniowa - tez.

Istotnie.
Od okrągłego stołu wybory wygrywali polscy katolicy. To katolicy
głosowali na Wałęsę, UW, SLD i PO.

Ale dzisiaj w Polsce istnieje inny powazny podzial: na tych ktorzy opowiadaja
sie za suwerenna, prawa Polska

Podziałów jest wiele. Zasadniczy problem jest jeden. Nie można od
niego uciekać w zaściankowe wojny (chociaż jest to czasem wygodne).

  i na tych. dla ktorych Polaka to nienormalnosc

Uważasz, że Polska jest normalna?
Trzeba być najpierw człowiekiem, a potem Polakiem.

( lacznie z popieraniem wszystkich oszostw, zlodziejstw, korupcji i generalnie
bezprawia).

Ci z krzyzami, to katolicy i maja prawo manifestowac swoje poglady.

Bóg z wami, ale od polityki trzymajcie się zdala. Róbcie sobie
religijne manifestacje w czasie świąt religijnych.

Wyobraz sobie, ze wielu z nich wcale nie popiera PiS. Niektorzy z tych ludzi
NIKOGO nie popieraja.

Albo popierają PO lub nawet SLD (znam takich katolików).
Katolik też potrafi się skurwić, więc trudno mu głosować za prawdą.

To postkomusze masmedia taka gebe przyprawiaja PiS.

Kaczyński sam sobie przyprawia gębę w mediach (podejrzewam, że cierpi
na altzheimera)

za duzo chcial zmienic na raz i zaczal walke na wielu frontach.

Chciał naprawiać III RP. Naprawiactwo zawsze kończyło się 'na wielu
frontach', tylko nie tam, gdzie trzeba.

 Gral ponadto
zbyty uczciwie (metodami demokratycznymi)

no nie żartuj..

z ludzmi, ktorzy  uznali takie
zachowanie za jego slaba strone.

Słyszałem z wiarygodnych źródeł, że na Leppera i Giertycha 'ma takie
haki, że mu nie podskoczą'.
Ale potem pojawili się 'zrdajcy'. To jest dziecinada, czy raczej
altzheimer?

Z tymi ludzmi, nalezalo zagrac brutalnie i bez skrupulow, tak jak sie gra z
banda szulerow i lajdakow.

Już widzę Kaczusia w roli szeryfa. Przecież to dziecko w swiecie
szulerow i lajdakow.

Jaki początek?
To już jest koniec!

*************
Nie sadze:))

Oby.
Idę spać i pozdrawiam
jb

Data: 2011-12-03 23:47:19
Autor: Obserwator
[...]

*********************************

nie rozumiem? Przeciez Polacy to chyba w ponad 90 %,to katolicy. Maja nie glosowac?

[...]

******************

no to co z tego? niech popieraja, to ich osobisty wybor.

To postkomusze masmedia taka gebe przyprawiaja PiS.

Kaczyński sam sobie przyprawia gębę w mediach (podejrzewam, że cierpi
na altzheimera)
***************************

Kaczynski nie przyprawia sobie geby, to robia postkomunistyczne media.
Dziala to na podobnej zasadzie jak w PRL-u, kiedy wmowiono spoleczenstwu, ze komunisci to uczciwi ludzie. Kaczynski nie cierpi tez na zadna chorobe. To znowu kolejny przyklad na
bolszewickie metody niszczenia polityka opozycji.

za duzo chcial zmienic na raz i zaczal walke na wielu frontach.

Chciał naprawiać III RP. Naprawiactwo zawsze kończyło się 'na wielu
frontach', tylko nie tam, gdzie trzeba.

ale w Czechach, NRD i na Wegrzech (i nie tylko) sie jednak udalo. Ciekawe
dlaczego, nie udalo sie w Polsce? GW ma duze zaslugi w tym dziele:)

 Gral ponadto
zbyty uczciwie (metodami demokratycznymi)

no nie żartuj..
*****************************

Nie zartuje. Ale ja nie slucham postkomunistycznych masmediow i nie dalem
sobie wyprac mozgownicy:)

z ludzmi, ktorzy  uznali takie
zachowanie za jego slaba strone.

Słyszałem z wiarygodnych źródeł, że na Leppera i Giertycha 'ma takie
haki, że mu nie podskoczą'.

Pewnie w GW lub u Monisi na przesluchaniach:)

Ale potem pojawili się 'zrdajcy'. To jest dziecinada, czy raczej
altzheimer?
*************************************

nie badz naiwny. Nie bylo lustracji i dekomunizacji, bezpieka komunistyczna tez nie wyparowal lub odleciala na Ksiezyc:)

Z tymi ludzmi, nalezalo zagrac brutalnie i bez skrupulow, tak jak sie gra z
banda szulerow i lajdakow.

Już widzę Kaczusia w roli szeryfa. Przecież to dziecko w swiecie
szulerow i lajdakow.

....:))...tak bez powodu jest nadal atakowany przez tych ktorym dobral sie do
tylka:)

Jaki początek?
To już jest koniec!

*************
Nie sadze:))

Oby.
Idę spać i pozdrawiam

**********************

Tez pozdrawiam:)

Data: 2011-12-05 06:12:39
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 4 Gru, 00:47, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

*********************************

nie rozumiem? Przeciez Polacy to chyba w ponad 90 %,to katolicy.

Chyba?... Trzeba być najpierw człowiekiem, a potem katolikiem.

(...)
Albo popierają PO lub nawet SLD (znam takich katolików).
Katolik też potrafi się skurwić, więc trudno mu głosować za prawdą.

******************

no to co z tego? niech popieraja, to ich osobisty wybor.

A pewnie.. Niech będzie czerwony, byleby katolik! (tymi krzyżykiami
nie wywojujecie nicczego).

jb

Data: 2011-12-05 15:07:33
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Chyba?... Trzeba być najpierw człowiekiem, a potem katolikiem.

(...)
[...]

chcesz zmienic ludzi? Nie da sie. Juz komunisci probowali i zakonczylo sie klapa.

Mozesz tylko ludziom przekazywac rzetelna informacje i to wymaga uczciwych
mediow, a nie postkomuszych.

Chyba?... Trzeba być najpierw człowiekiem, a potem katolikiem.

**************************************

wsrod ateistow jest tyle samo uczciwych ludzi co i wsrod katolikow czy wyznawcow innych wyznan.

Rodzaj wyznania nie ma wiekszego wplywu na czlowieczenstwo.

Data: 2011-12-05 09:05:05
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 16:07, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

Chyba?... Trzeba by najpierw cz owiekiem, a potem katolikiem.

(...)

> Albo popieraj PO lub nawet SLD (znam takich katolik w).
> Katolik te potrafi si skurwi , wi c trudno mu g osowa za prawd .

> ******************

> no to co z tego? niech popieraja, to ich osobisty wybor.

A pewnie.. Niech b dzie czerwony, byleby katolik! (tymi krzy ykiami
nie wywojujecie nicczego).

chcesz zmienic ludzi?

> [...]

> no to co z tego? niech popieraja, to ich osobisty wybor.

A pewnie.. Niech b dzie czerwony, byleby katolik! (tymi krzy ykiami

Pokazuję tutaj, że walke z czerwonym podmieniacie swoją religijną
misją. Dlatego wasze pochody przyciągają prowokatorów, gdyż na takie
prowokacje jesteście organicznie podatni.

Nie da sie. Juz komunisci probowali i zakonczylo sie klapa.

Dało się, czego przykładem jest polski katolicyzm.

Mozesz tylko ludziom przekazywac rzetelna informacje

A w czym jestem nierzetelny?

i to wymaga uczciwych
mediow,

Na informacje trzeba być też otwartym.
Podałem ci uczciwą informację na temat Kaczusiowych 'haków', a ty od
razu z GW i Monisią. Ładnie to tak?

jb

Data: 2011-12-05 17:31:46
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Pokazuję tutaj, że walke z czerwonym podmieniacie swoją religijną
misją. Dlatego wasze pochody przyciągają prowokatorów, gdyż na takie
prowokacje jesteście organicznie podatni.

przeciez ci wytlumaczylem, ze sie mylisz. Katolikami sa tez wyborcy innych
partii. Obejrzyj sobie film do ktorego linki podalem: Historia III RP, to
zobaczysz jak sie do K.K. odwolywali: Michnik, Kuron, Walesa i reszta komunistow i opozycjonistow. Michnik sie tez obsciskiwal np. z ks, Polpieluszka,
ktorego prosowieckie sluzby komunistyczne, wkrotce potem bestialsko
zamordowaly. Wtedy K.K. byl OK dla komuchow, a teraz nagle przestal?

Nie da sie. Juz komunisci probowali i zakonczylo sie klapa.

Dało się, czego przykładem jest polski katolicyzm.
**************************************

nic podobnego. Kazda przemoc daje odwrotne rezultaty. Polski kosciol byl i
jest podobnie jak w Federacji Rosyjskiej, silnie zinfiltrowany przez kapusi
bylej bezpieki i to oni sa glowna przyczyna rozkladu wewnetrznego tego
kosciola w Polsce. Ale sie nie martw. ten kosciol byl i bedzie.

Mozesz tylko ludziom przekazywac rzetelna informacje

A w czym jestem nierzetelny?
**********************************

ja pisze o masmediach postkomunistycznych, a nie o tobie. Ty tylko powielasz
to, co ci media wtloczyly do glowy. Przeciez dzisiaj w internecie sa juz
dostepne portale, ktore pozwalaja weryfikowac informacje, ktore propaganda
postkomunistyczna narzuca polskiemu spoleczenstwu.
Mozna takze weryfikowac informacje o polityce miedzynarodowej, ktore sa tez
filtrowane przez postkomunistyczne masmedia.

Na informacje trzeba być też otwartym.
Podałem ci uczciwą informację na temat Kaczusiowych 'haków', a ty od
razu z GW i Monisią. Ładnie to tak?

**********************************

To co podales to jest plotka, a nie rzetelna informacja. Plotki trzeba
zweryfikowac. Ja na plotki jestem dlatego zamkniety, a nie otwarty:)

Jesli ktos nadaje bez przerwy i linczuje kogokolwiek bez sensu, to kazdemu
normalnemu czlowiekowi powinna sie zapalic czerwona lampka w mozgu, bo to juz
jest bardzo podejrzane.

Data: 2011-12-05 15:25:31
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 18:31, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

Pokazuj tutaj, e walke z czerwonym podmieniacie swoj religijn
misj . Dlatego wasze pochody przyci gaj prowokator w, gdy na takie
prowokacje jeste cie organicznie podatni.

przeciez ci wytlumaczylem, ze sie mylisz. Katolikami sa tez wyborcy innych
partii. Obejrzyj sobie film do ktorego linki podalem:

Z przyjemnością, lecz mam zbyt liche łącza, aby filmy oglądać.

Historia III RP, to
zobaczysz jak sie do K.K. odwolywali: Michnik, Kuron, Walesa i reszta
komunistow i opozycjonistow.

Mam sporą bibliotekę takich filmów. Chetnym rozdaję, bo pokazują to,
co można było przewidzieć już w 1989 roku.

Da o si , czego przyk adem jest polski katolicyzm.
**************************************

[...]

No to dało się zmienić ludzi, czy czy nie?

Ale sie nie martw. ten kosciol byl i bedzie.

Jakiś tam będzie, ale pożytku dla Polski z niego niewiele.
jb

Data: 2011-12-05 15:36:31
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

To co podales to jest plotka,

Skąd ty to wiesz?
 a nie rzetelna informacja. Plotki trzeba
zweryfikowac.

Życie je na swój sposób zweryfikowało.

[...]

Krytyka zachowań Kaczyńskiego idzie z różnych stron: SLD, PO, PJM,
ostatnio SP.
Nie możesz wszystkich wrzucać do jednego worka. Zamiast zapalać swoją
lampkę powinieneś umieć rozróżniać czyjeś argumenty. Nie zawsze są one
czerwone.

jb

Data: 2011-12-05 07:03:37
Autor: jrr
> [...]
> To postkomusze masmedia taka gebe przyprawiaja PiS.

Kaczyński sam sobie przyprawia gębę w mediach (podejrzewam, że cierpi

Cały czas!
Skoro Kaczyński już wie, że ma nieprzychylne ku sobie media, tym
bardziej powinien dbać o własny wizerunek.
Tymczasem on:

1) Mówi co myśli, zamiast myśleć o tym co mówi.
2) Nie panując nad sobą daje się wciągać w prowokacje (debata z
Tuskiem).
3) Ośmiesza się plątając w wypowiedziach (białe jest białe).
4) Strzela do własnej bramki polityczne gole (A. Merkel).
5) ..........

Tymczasem polityk powinien:

1) Myśleć o tym co mówi, a nie na odwrót.
2) Znać swoje słabe strony i być odpornym na prowokacje.
2) Byś powściągliwym w okazywaniu emocji.
4) Zwyciężać, zamiast dowodzić swoich świetych racji.
5) Ponadto znać się na ludziach.

Gdy polityk jest ciągle przez kogoś zdradzany, to znaczy, że nigdy nie
powinien zostać politykiem. Gdyby Kaczyński został kaznodzieją, mógłby
bez szwanku głosić swoje przenajświetrze słuszności. Lecz polityka
jest sztuką zwyciężania, a nie dochodzenia swoich racji.

to robia postkomunistyczne media.

To jest ich wilcze prawo, znajdować sobie ofiarę.

Dziala to na podobnej zasadzie jak w PRL-u,

I co z tego wynika?!
Trzeba walczyć z peerelem, a nie wykrwawiać się obronie neurotyka,
który powinien siedzieć w domu.

jb

Data: 2011-12-05 15:13:50
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Cały czas!
[...]

teoretycznie masz racje, ale w Polsce w tej chwili nie ma takich politykow.
Sa za to media, ktore z osla potrafia wykreowac meza stanu.

to robia postkomunistyczne media.

To jest ich wilcze prawo, znajdować sobie ofiarę.
******************************

mylisz sie. Media powinny byc rzetelne. Te ktore sa w tej chwili w Polsce takimi nie sa.

Dziala to na podobnej zasadzie jak w PRL-u,

I co z tego wynika?!
Trzeba walczyć z peerelem, a nie wykrwawiać się obronie neurotyka,
który powinien siedzieć w domu.

a to z tego wynika, ze jestes kolejnym przykladem czlowieka, ktoremy sie tylko
wydaje ze mysli samodzielnie, a jest tylko cyborgiem zaprogramowanym przez te
media, ktory powtarza jak papuga to, co mu wlozono do glowy.

W PRL- u  bylo dokladnie tak samo:)

Data: 2011-12-05 09:23:48
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
 teoretycznie masz racje, ale w Polsce w tej chwili nie ma takich
politykow.

Znane słowa-wytrychy: Nie ma nikogo poza Wałęsą, nie ma alternatywy
dla Unii Europejskiej...
Módłbym pokazać wcześniejsze lecz po co? Mózgi wyprane w tej samej
pralni, tylko proszek pod inna marką.

Sa za to media, ktore z osla potrafia wykreowac meza stanu.

> to robia postkomunistyczne media.

To jest ich wilcze prawo, znajdowa sobie ofiar .
******************************

mylisz sie. Media powinny byc rzetelne.

Nie mylę się, bo piszę o postkomuszych mediach.

Te ktore sa w tej chwili w Polsce
takimi nie sa.

I co Amerykę odkryłeś?
Nawet Radio Maryja jest na swój sposób postkomusze (tylko proszek
innej marki).

a to z tego wynika, ze jestes kolejnym przykladem czlowieka, ktoremy sie tylko
wydaje ze mysli samodzielnie, a jest tylko cyborgiem zaprogramowanym przez te
media, ktory powtarza jak papuga to, co mu wlozono do glowy.

Zupełnie jak Idzikowski.
Dla niego jestem pupilkiem prezia, dla ciebie zaprogramowanym przez
postkomusze media cyborgiem (mentalność ta sama, tylko inne
szufladki). Nie widzicie nic, poza własnymi dogmatami. A komuch
kradnie.

jb

Data: 2011-12-05 18:37:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:e0ff5f13-b0c1-403e-9361-a86a71883d20y12g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Preziu nie ma pojęcia, że taki geniusz jak ty w ogóle żyje, a co dopiero, żebyś był jego popilkiem. Teraz dokładnie widać, że żyjesz w urojonym świecie. Urwałeś się z domu bez klamek czy co?

Data: 2011-12-05 13:36:39
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 18:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:e0ff5f13-b0c1-403e-9361-a86a71883d20y12g2000vba.googlegroups.com...
Zupe nie jak Idzikowski.
Dla niego jestem pupilkiem prezia, dla ciebie zaprogramowanym przez
postkomusze media cyborgiem (mentalno ta sama, tylko inne
szufladki). Nie widzicie nic, poza w asnymi dogmatami. A komuch
kradnie.

=======================================>
Preziu nie ma poj cia, e taki geniusz jak ty w og le yje, a co dopiero,
eby by jego popilkiem.

O pardon! Idzikowski.
Miałem napisać, że to Kaczyński jest moim pupilkiem.

jb

 Teraz dok adnie wida , e yjesz w urojonym
wiecie. Urwa e si z domu bez klamek czy co?

--
Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

Data: 2011-12-06 04:32:55
Autor: stevep

=======================================>>
[...]

Nie pupilkiem, on jest twoim guru.

--
stevep

Data: 2011-12-06 06:16:02
Autor: jrr
On 6 Gru, 04:32, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 05-12-2011 o 22:36:39 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> O pardon! Idzikowski.
> Miałem napisać, że to Kaczyński jest moim pupilkiem.

> jb

>  Teraz dok adnie wida , e yjesz w urojonym

Nie pupilkiem, on jest twoim guru.

Cóz to Piszczyk?
Podłapaliście jakąś fuchę na stare lata?

Data: 2011-12-06 15:37:41
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 15:16:02 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Nie pupilkiem, on jest twoim guru.

Cóz to Piszczyk?
Podłapaliście jakąś fuchę na stare lata?

Zagramy w pomidora pieniaczu?

--
stevep

Data: 2011-12-06 08:58:24
Autor: jrr
On 6 Gru, 15:37, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-12-2011 o 15:16:02 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Cóz to Piszczyk?
> Podłapaliście jakąś fuchę na stare lata?
> kolektyw

Zagramy w pomidora pieniaczu?

--

A za co dostaliście wyróżnienie?
No?

Data: 2011-12-07 04:13:19
Autor: stevep

Data: 2011-12-05 15:29:37
Autor: Obserwator
a tak a propos mediow
Nie wiem czy sluchales wypowiedzi Tomasza Lisa, ktorego wypowiedz nagrano
ukrytym mikrofonem. On wrecz stwierdzil, ze ludzie sa en mas pomprostu glupsi,
anizeli mysla funkcjonariusze pracujacy dla ekipy r\zadzacej.

Zreszta politycy doskonale wiedza, ze w swoich wyborczych deklaracjach
przemawiaja do tlumow, ktory w 80 % oczekuje obietnic ktore dla ludzi
myslacych i znajcych doskonale sytuacje polityczna i ekonomiczna sa NIE do
ZREALIZOWANIA.

Im lepiej potrafi polityk klamac, tym wieksze ma szanse na kolejny sukces
wyborczy.

Jesli jeszcze ma poparcie w masmediach, to nie ma na niego silnych.

Potem oszukani wyborcy nie chcac sie przyznac do swoiej naiwonosci i
niewiedzy, dalej probuja swoje wybory w sposob irracjonalny jakos wytlumaczyc.

Zauwaz, ze w Polsce wyborcy PO, nie majac zadnych argumentow merytorycznych
ktore jakos uzasadnialyby ich wybor, po prostu klamia w zywe oczy i nastepnie
obrzucaja epitetami swoich przeciwnikow.

Tak dzial mechanizm psychologiczny u czlowieka ktory sie broni, bo nie chce
sie za nic na swiecie przynac do swoich bledow.
dalej --

Data: 2011-12-05 09:54:01
Autor: jrr
a tak a propos mediow
On 5 Gru, 16:29, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Nie wiem czy sluchales wypowiedzi Tomasza Lisa, ktorego wypowiedz nagrano
ukrytym mikrofonem. On wrecz stwierdzil, ze ludzie sa en mas pomprostu glupsi,
anizeli mysla funkcjonariusze pracujacy dla ekipy r\zadzacej.

Niestety tak jest.

(...)
Zauwaz, ze w Polsce wyborcy PO, nie majac zadnych argumentow merytorycznych
ktore jakos uzasadnialyby ich wybor, po prostu klamia w zywe oczy i nastepnie
obrzucaja epitetami swoich przeciwnikow.

Nie tylko wyborcy PO.
Przed chwilą nazwałeś mnie zaprogramowanym cyborgiem tylko dlatego, że
podaję niewygodne dla ciebie fakty.

Tak dzial mechanizm psychologiczny u czlowieka ktory sie broni, bo nie chce
sie za nic na swiecie przynac do swoich bledow.

Jest to syndrom ucieczki od prawdy w swiat własnych dogmatów.
Najpierw prała ludzim mózgi bolszewia, a gdy straciła argumenty,
wyręczył ją Kościół. Zaszczepił wam brak krytycyzmu wobec Wałęsy,
który później spłynął do PiS. Stoicie murem za zdziecinniałym
Kaczyńskim, jak on kiedyś za Wałęsą.
Tu akurat nie ma znaczenia kto był po jakiej stronie. Znaczenie ma to,
że komuch wie co robić. Gdy ktoś im kuleje, od razu zmieniają konie
(nie bawiąc się w takie, lub inne słuszności).
Nie wygracie z nimi tymi swoimi krzyżami.

jb

Data: 2011-12-05 18:18:19
Autor: Obserwator
a tak a propos mediow
[...]

postkomunistycznych masmediow, to kim taki czlowiek jest jak nie cyborgiem,
automatem, a nie czlowiekiem ktory potrafi myslec samodzielnie?

Kim jest ktos kto jako argument merytoryczny, wrzuca jakas plote i chce abym
mu wierzyl, bo ten ktos kto mu przekazal te informacje, to podobno znajomy?

Tak postepowano wlasnie w PRL-u, gdzie publikowano np. sfabrykowane przez
politrukow listy od czytelnikow, na ktore nastepnie sam autor odpowiadal.

Teraz tez tak postepuja ci z GW:)) Badzmy powazni.

[...]

**************************

Stop. Czy nadal do ciebie nie dociera, ze piszesz wlasnie nonsensy?
Przeciez ci wyraznie napisalem, ze ja jestem AGNOSTYKIEM i PiS popieraja nie tylko katolicy, a wielu katolikow popiera SLD, PO, PSL i inna drobnice
Ale ty sie przyczepiloes akurat do PiS/ To jest smieszne:)

[...]

*******************************

ponownie tlumacze, ze za krzyzami nie stoja tylko pisowcy. Czy moglbys
respektowac i brac pod uwage to co ja pisze, a nie wymyslac i ignorowac moje zdanie? Jeszcze raz prosze, obejrzyj film pt. Historia III RP oraz wywiad z
Centkiewiczem o WSI.

Najpierw musi byc rzetelna informacja, a pozniej mozna dyskutowac o tym jak
ich pomkonac:)) --

Data: 2011-12-05 16:28:35
Autor: jrr
a tak a propos mediow
On 5 Gru, 19:18, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> ktore jakos uzasadnialyby ich wybor, po prostu klamia w zywe oczy i nastepnie
> obrzucaja epitetami swoich przeciwnikow.

Przed chwil nazwa e mnie zaprogramowanym cyborgiem tylko dlatego, e
podaj niewygodne dla ciebie fakty.

****************************

jesli ja komus spokojnie tlumacze, ze jest w bledzie i podaje argumenty
uzasadniajace to co ja mu pisze, a ten dalej np. twierdzi uparcie, ze ja
jestem katolikiem,

Ależ nigdy się nie upierałem, że jesteś katolikiem. Pomyślałem tak na
poczatku, widząc u ciebie syndrom oblężonaj twierdzy Oto na czym on
polega:
Gdy krowa wejdzie w szkodę, to nic groźnego się nie dzieje, bo ona
jest 'nasza'. Gdy ktoś próbuje ja pogonić, to zapala się czerwona
lampka: Pewnie przebrany bolszewik, albo bezmyślny cyborg. W 89
mówiłem wszystkim, że wierzą w Wałęsę jak w swiętą krowę. Że on
własnie wchodzi w szkodę, którą trudno będzie naprawić. Matka mi
mówiła, że wychowywała mnie na Polaka, a ja robię komuchom przysługę.
Dzisiaj słucha Radia Maryja i przyznaje mi rację, co do tamtego czasu.
Zresztą nie tylko ona, tylko co z tego? Trzeba być madrym przed
szkodą!

  mimo ze poinformoawalem go, ze katolikiem nie jestem, a
nastepnie wypisuje komunaly i pomowieni, ktore sa ewidentnie zaczerpniete z
postkomunistycznych masmediow,

No więc jaki to komunał zaczerpnąłem z z mass mediów?

[...]

Przecież nie tylko znajomy! (nie skłaniaj mnie, abym z nazwiska podał
tutaj autora).

[...]

Jak najbardziej. Niczego na nikogo tutaj nie produkuję.
**********

Stop. Czy nadal do ciebie nie dociera, ze piszesz wlasnie nonsensy?
Przeciez ci wyraznie napisalem, ze ja jestem AGNOSTYKIEM

Ja również (co nie jest tematem tutejszej dyskusji).

 i PiS popieraja
nie tylko katolicy,

I wszyscy bez wzgledu na wiarę czczą świętą krowę w osobie
zdziecinniałego Kaczusia.

a wielu katolikow popiera SLD, PO, PSL i inna drobnice
Ale ty sie przyczepiloes akurat do PiS/ To jest smieszne:)

PiS jest smieszny ze swoją świętą krową.

ponownie tlumacze, ze za krzyzami nie stoja tylko pisowcy.

Zgadza się.
Myślisz, że Komorowskiemu osobiście przeszkadzał krzyż pod pałacem? W
żadnym wypadku! Lecz kazał go sprzątnąć, żeby wywołać Kaczusia do
tablicy. Po co? Nastrój po katastrofie był bardzo groźny dla PO.
Przestała sprzedawać się wyborcza, co świadczyło o przełomie w
ludzkiej świadomości. Więc zrobili tak, żeby ludzie szybko zapomnieli
o zmarłym prezydencie, a przypomnieli sobie jego zdziecinniałego
brata.
Kaczuś nie powinien wychodzić pod ten krzyż przed pałacem.

Jeszcze raz prosze, obejrzyj film pt. Historia III RP oraz wywiad z
Centkiewiczem o WSI.

Cenckiewiczem? Wyglada na człeka rzeczowego.
WSI jest jądrem ciemności sowietyzmu, lecz samo darcie włosów nie
wystarczy. Trzeba umieć postawić na konia, który będzie wygrywał,
zamiast szarpać się o swoje gówniane racje (A Merkel).

jb

Data: 2011-12-05 16:40:19
Autor: jrr
a tak a propos mediow
jesli ja komus spokojnie tlumacze, ze jest w bledzie i podaje argumenty
uzasadniajace to co ja mu pisze, a ten dalej np. twierdzi uparcie, ze ja
jestem katolikiem,

Nie deneruj się 'obserwator'!
Jam mam takie łącza, że nie zawsze widzę wszystkie twoje odpowiedzi,
gdy akurat na którąś odpowiadam.
Nie piszę w liczbie pojedyńczej, że ty osobiście 'z tym krzyżykiem nic
nie wywojujesz'. Chodzi mi o tych, którzy tej metody bronią. Broniąc
zaciekle Kaczyńskiego chcąc nie chcąc podpisujesz sie pod jego stylem
działania. Tylko tyle.

Pozdrawiam
jb

Data: 2011-12-05 17:32:47
Autor: Leprechaun
a tak a propos mediow

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbio11$t8j$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem czy sluchales wypowiedzi Tomasza Lisa, ktorego wypowiedz nagrano
ukrytym mikrofonem. On wrecz stwierdzil, ze ludzie sa en mas pomprostu glupsi,
anizeli mysla funkcjonariusze pracujacy dla ekipy r\zadzacej.

Jesteś tego doskonałym przykładem.

BomBel

Data: 2011-12-05 07:41:16
Autor: jrr
[...]

Nie było tam silnego kościoła, który żyrował komunę, a społeczny
sprzeciw zawłaszczał dla swoich celów. Pierwsza Solidarność nie była
ruchem sensu srticte katolickim, niektórzy duchowni pełnili wobec
niego rolę służebną. W tym czasie katolicy wywalczyli sobie Mszę
Świętą w Polskim Radiu, inne związki religijne (np. buddyjskie) mogły
się wreszcie zarejestrować, urządzać sobie miejsca praktyk itp, co
wcześniej było niemożliwe.
W stanie wojennym byłem jeszcze katolikiem. Lecz stopniowo zauważałem,
że nasze pragnienie wolności zaczyna być zawłaszczane przez kościelną
hierarchię. W akademiku mieszkałem z polskim Tatarem z Podlasia
(Zbyszek mu było). Jak większość z nas chodził na zadymy, wcześniej do
Arki, gdzie stał i się nie modlił. Żalił mi się później, że mają go za
ubeka, a on tylko muzułmanin...
Inny fakt: W drugiej połowie lat 80. ktoś zamówił msze za ojczyznę w
kościele akademickim niedaleko miasteczka. Po mszy formujemy pochód,
lecz cóż to... Jakiś ksiądz w tym czasie organizuje spotkanie
modlitewne. Część poszła, część została. Pytam sie później, co
robiliście, na co słyszę: Że nie ma czym się przejmować, że już tam
Papież o nas myśli i wie co robić, że Watykan dogadał się w polskiej
sprawie z Gorbaczowem, a teraz wystarczy się modlić. I podobne
argumenty na okrągły stół: Że skoro biskupi mu błogosławią, to tak
będzie najlepiej Mógłbym być nadal katolikiem, gdybym zrezygnował z
samodzielnego myślenia. Gdy kazali modlić sie za rząd Kiszczaka,
odszedłem.
Od tej pory nikt mnie już nie zdradza.

Dałeś, dałeś! Tylko w innym proszku.
jb

Data: 2011-12-05 16:37:49
Autor: Obserwator
[...]

***********************************

wez obejrzyj sobie film do ktorego podalem linki, pt: Historia III RP.
Tam jest tez mowa o polskim kosciele katolickim i jaka role odegral w budowie obecnej Polski. Ty podobnie jak (pardon za ostrosc porownania) komunisci,
hitlerowcy, syjonisci  i antysyjonisci dales sobie narzucic pewna narracje:
jednego wroga. Dla hitlerowcow to byli Zydzi, dla bokunopodobnych komuchow to sa Zydzi, K.K,
stonka ziemniaczana, kulacy, burzuje:)

Dla syjonistow to sa antysyjonisci, dla antysyjonistow to sa syjonisci itp, itd.

Dla PO & spolka to jest PiS i Kaczynski.

A to jest bzdura do kwadratu i pokazuje, ze jestes czlowiekiem ktory nie ma wiedzy i dal sie przerobic na cyborga przez propagande medialna:)

Data: 2011-12-05 10:51:36
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 17:37, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> Nie zartuje. Ale ja nie slucham postkomunistycznych masmediow i nie dalem
> sobie wyprac mozgownicy:)

Da e , da e ! Tylko w innym proszku.

***********************************

wez obejrzyj sobie film do ktorego podalem linki, pt: Historia III RP.
Tam jest tez mowa o polskim kosciele katolickim i jaka role odegral w budowie
obecnej Polski.

Widziałem tą historię na bierząco.

Ty podobnie jak (pardon za ostrosc porownania) komunisci,
hitlerowcy, syjonisci  i antysyjonisci dales sobie narzucic pewna narracje:
jednego wroga.

Nigdy nikomu nie dałem sobie niczego narzucić. Na swój dzisiejszy
wizerunek Kościół zapracował sobie sam. I nikt przeciw niemu nie musi
dzisiaj nikogo urabiać.

[...]

Niby co ma swiadczyć, że nie mam wiedzy?
Mam wiedzę i dobrą pamięć. Pamiętam jak Kosciół kazał modlić się za
kiszczakowy rząd i wybaczać zbrodnie. Ta wiedza mi wystarczy i
potrafię z niej wyciągnąć własne wnioski bez pomocy Hitlera, Stalina,
Gazety Wyborczej i skomuszonego kleru. Tobie również tego życzę.

jb

Data: 2011-12-05 19:37:54
Autor: Obserwator
[...]

widziales na bizezaco? No poparze,  wielu niby tez widzialo, a dalo sie
wyrolowac i dopiero po latch widza na co i na kogo glosowali:)

Teraz tez tak jest i wielu  zobaczy rezultaty swoich wyborow, dopiero za jakis
czac.

[...]

Hierarchowie sobie zapracowali, a nie caly kosciol.
Wg dokumentalistow i badaczy archiwow komunistyczntch, na 100 pary hierarchow,
bylo tylko ok. dwudziestu kilkow nie umoczonych.

[...]

***************************************

zdaje ci sie tylko:)....ja codziennie nadal sie dowiaduje czegos nowego i
nadal uwazam, ze wiele nie wiem.

Data: 2011-12-05 17:00:38
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 20:37, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

> Tam jest tez mowa o polskim kosciele katolickim i jaka role odegral w budowie

Widzia em t histori na bierz co.
**********************************
> [...]

Ty podobnie jak (pardon za ostrosc porownania) komunisci,

> hitlerowcy, syjonisci  i antysyjonisci dales sobie narzucic pewna narracje:

Nigdy nikomu nie da em sobie niczego narzuci . Na sw j dzisiejszy
wizerunek Ko ci zapracowa sobie sam. I nikt przeciw niemu nie musi
dzisiaj nikogo urabia .

*************************************

Hierarchowie sobie zapracowali, a nie caly kosciol.
Wg dokumentalistow i badaczy archiwow komunistyczntch, na 100 pary hierarchow,
bylo tylko ok. dwudziestu kilkow nie umoczonych.

Niby co ma swiadczy , e nie mam wiedzy?
Mam wiedz i dobr pami . Pami tam jak Kosci kaza modli si za
kiszczakowy rz d i wybacza zbrodnie. Ta wiedza mi wystarczy i
potrafi z niej wyci gn w asne wnioski bez pomocy Hitlera, Stalina,
Gazety Wyborczej i skomuszonego kleru. Tobie r wnie tego ycz .

***************************************

zdaje ci sie tylko:)....

Być może.
I co do dzisiejszych swoich ocen bardzo chciałbym się mylić.
Dobranoc.
jb

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-12-05 17:43:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbis0t$cm5$1inews.gazeta.pl...
[...]

A  kto dla PiS i J.Kaczyńskiego? Wszyscy! ;)))

BomBel

Data: 2011-12-05 07:49:49
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Słyszałem z wiarygodnych źródeł, że na Leppera i Giertycha 'ma takie
haki, że mu nie podskoczą'.

Pewnie w GW lub u Monisi na przesluchaniach:)

Mylisz się.
Słyszałem to od dobrego znajomego, terenowego dzałacza PiS.

[...]

Trzeba wybierać ludzi, którzy daja sobie z nimi radę, a nie płaczą na
ich ostre pazury.

...:))...tak bez powodu jest nadal atakowany przez tych ktorym dobral sie do
tylka:)

No to mają powód, czy nie mają powodu?
(doprawdy nie rozumiem tej waszej przykościelnej logiki)

jb

Data: 2011-12-05 16:08:17
Autor: Obserwator
[...]

ty chcesz dyskutowac o polityce, czy o plotkach?

[...]

aby wybierac madrze, trzeba miec rzetelna informacje i czytac nie tylko
naglowki tekstow typu: kurdupel znowu rozrabia:). A tej w tej chwili takiej
nie masz. Widze co piszesz.

...:))...tak bez powodu jest nadal atakowany przez tych ktorym dobral sie do
tylka:)

No to mają powód, czy nie mają powodu?
(doprawdy nie rozumiem tej waszej przykościelnej logiki)

Ja akurat jestem agnostykiem, a ty widze masz obsesje na tle religii katolickiej.

Jesli chodzi o powod do atakow na PiS i Kaczynskiego, masz racje, maja
powod...tylko co ty jako ich wyborca z tego masz? Oni maja o co walczyc, ale
ty NIE MASZ zadnego powodu przylaczac sie do tych bolszewickich nagonek.

No chyba, ze masz jakis interes:)))

Data: 2011-12-05 10:26:33
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
S ysza em to od dobrego znajomego, terenowego dza acza PiS.

***********************************

ty chcesz dyskutowac o polityce, czy o plotkach?

Kto ci powiedział, że to plotki?
Tak trudno ci przyjąc do wiadomości, że Kaczyński do polityki się nie
nadaję?
W polityce nie wystarczy być przekonanym o własnej słuszności. Tam
trzeba umieć się poruszać.

> ...:))...tak bez powodu jest nadal atakowany przez tych ktorym dobral sie do
> tylka:)

No to maj pow d, czy nie maj powodu?
(doprawdy nie rozumiem tej waszej przyko cielnej logiki)

Ja akurat jestem agnostykiem, a ty widze masz obsesje na tle religii katolickiej.

Zostawmy kwestie osobiste.

Jesli chodzi o powod do atakow na PiS i Kaczynskiego, masz racje, maja
powod...tylko

Skoro dobrał im się do tyłka, to mają wielki powód, aby go wdeptać w
ziemię. Tylko jaki z tego wniosek?
Ja uważam, że należy jak najszybciej wygrać wybory, zamiast puszczać
bąki o Angeli Merkel. Ty natomiast opowiadasz mi banały o postkomunie
(co robiłeś w roku 1989?)

  co ty jako ich wyborca z tego masz?

Nie ważne co masz, ważne co robić.

  Oni maja o co walczyc,

Oni walczą o jak najdłuższe polityczne życie Kaczyńskiego. Kaczyński
podnosi ich wewnetrzne morale i napędza elektorat, Gdyby wygrał
prezydenckie wybory, mieliby dziś dwie trzecie w sejmie (i jego w
kieszeni).

ale
ty NIE MASZ zadnego powodu
przylaczac sie do tych bolszewickich nagonek.

Krytykuję Kaczusia z własnych powodów. Jeśli tego nie możesz
zrozumieć, to znaczy, że proszek do prania ci zaszkodził.

No chyba, ze masz jakis interes:)))

Pogadaj sobie z Idzikowskim :)))
jb

Data: 2011-12-05 19:15:56
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Kto ci powiedział, że to plotki?
[...]

napisale w stylu: jeden znajomy mi powiedzial czyli jedna baba drugiej babie:))

To tobie trudno zrozumiec, ze lepszego od Kaczynskiego po prawej stronie
niestety w tej chwili nie ma. Walka z PiS i z Kaczynskim, w ktorej ty takze
uczestniczysz, to typowa bolszewia, ktora tak ci sie podobno nie podoba.

Ja akurat jestem agnostykiem, a ty widze masz obsesje na tle religii
katolickiej.

Zostawmy kwestie osobiste.

**************

to raczej ty zostaw i mysl co piszesz:)

[...]

najpierw odpowiedz na moje pytanie. Jesli chodzi o wybory to juz byly.
Kto ma wygrac jak najszybciej? Nie napisales jaka partie popieras.

[...]

Ciekawa logika:) Walcza z nim na smierc (doslownie) i zycie:))
Prawie tak jak w okresie stalinowskim:)

Krytykuję Kaczusia z własnych powodów. Jeśli tego nie możesz
zrozumieć, to znaczy, że proszek do prania ci zaszkodził.

Zreszta pisalem juz, ze nie uwazam Kaczynskiego za idealego lidera partii
opozycyjnej, ale lepszego na razie nie ma i sie na takiego nie zapowiada w
najblizszym czasie:)

No chyba, ze masz jakis interes:)))

Pogadaj sobie z Idzikowskim :)))

****************************

z toba gadam i wyciagam wnioski:)

Data: 2011-12-05 14:39:17
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
napisale w stylu: jeden znajomy mi powiedzial czyli jedna baba drugiej babie:))

To była poufna wiadomość. Dzisiaj po tatach ją ujawniłem, bo straciła
na znaczeniu. Jeżeli takie (jak mówisz) plotki pojawiają się w
terenowych władzach PiS, to znaczy, że metody hakowe nie są im obce.

To tobie trudno zrozumiec, ze lepszego od Kaczynskiego po prawej stronie
niestety w tej chwili nie ma.

Niestety nigdy się z tym nie zgodzę. Czy to oznacza że jestem
bolszewikiem?

to raczej ty zostaw i mysl co piszesz:)

Jak na razie nie wyjeżdżałem personalnie.

Skoro dobra im si do ty ka, to maj wielki pow d, aby go wdepta w
ziemi . Tylko jaki z tego wniosek?
Ja uwa am, e nale y jak najszybciej wygra wybory, zamiast puszcza
b ki o Angeli Merkel. Ty natomiast opowiadasz mi bana y o postkomunie
(co robi e w roku 1989?)

  co ty jako ich wyborca z tego masz?
*********************************

najpierw odpowiedz na moje pytanie.

A co ci do tego?

jb

Data: 2011-12-05 15:03:48
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Oni walcz o jak najd u sze polityczne ycie Kaczy skiego. Kaczy ski
podnosi ich wewnetrzne morale i nap dza elektorat, Gdyby wygra
prezydenckie wybory, mieliby dzi dwie trzecie w sejmie (i jego w
kieszeni).

Ciekawa logika:)

Nie widziałeś, że Komorowski chciał przegrać wybory z Kaczyńskim?
Archiwum WSI przechwycił zaraz po śmierci prezydenta. Więc po co
Platformie prezydentura? Nie lepiej drażnić sie ze zidiociałym
Kaczusiem na prezydenckim stołku i mieć dzisiaj bezwzgledną większość
w sejmie?
Przypomnij sobie ten 'ciepły nastrój' przed wyborami. Dlaczego wtedy
zamiast prowokować Kaczyńskiego popełniali 'niezręczne gafy'? Nawet po
swym zwycięstwie podkreślali, jak dużo Kaczyński otrzymał...

  Walcza z nim na smierc (doslownie) i zycie:))

Nic podobnego! Wizerunek Kaczyńskiego pompuje ich próżny wizerunek jak
nic innego.

Prawie tak jak w okresie stalinowskim:)

Metody w istocie są podobne. W PRL ciagle się słyszało o
'ekstremistach' typu Michnika i Kuronia. Byli im po prostu potrzebni
(trochę z innych powodów, ale byli im potrzebni).
uwazam, ze to tobie cos zaszkodzilo, bo to co tu piszesz to nie jest zadna
przekonywujaca krytyka, zwlaszcza, ze wcale nie jestes bardziej orginalny od
Stefana, ktory przeciwnikow jego wiary w PO, nazywa kretynami, czy bokuna
ktory natomiast przeciwnikow wypisywanych przez siebie bredni, nazywa  Zydami:)

A ja kim ciebie nazwałem?
jb

Data: 2011-12-05 16:43:16
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 5 Gru, 20:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

Kto ci powiedzia , e to plotki?
Tak trudno ci przyj c do wiadomo ci, e Kaczy ski do polityki si nie
nadaj ?
W polityce nie wystarczy by przekonanym o w asnej s uszno ci. Tam
trzeba umie si porusza .

**************************

napisale w stylu: jeden znajomy

Nie w takim stylu.
Napisałem wiecej, lecz jak widać, trudno ci to przyjąć.
jb

Data: 2011-12-05 19:48:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:7f218a15-680f-41ac-bfcd-421049bc158ao9g2000vbc.googlegroups.com...
No chyba, ze masz jakis interes:)))

Pogadaj sobie z Idzikowskim :)))

===================================

Masz jakiś uraz psychiczny na moim tle?

Data: 2011-12-05 13:39:35
Autor: jrr
On 5 Gru, 19:48, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:7f218a15-680f-41ac-bfcd-421049bc158ao9g2000vbc.googlegroups.com...

> No chyba, ze masz jakis interes:)))

Pogadaj sobie z Idzikowskim :)))

==================================>
Masz jaki uraz psychiczny na moim tle?

Na razie wiem Idzikowski, że żyjesz.
Później się zobaczy
pa!

jb

Data: 2011-12-06 04:33:58
Autor: stevep

==================================>>
Masz jaki uraz psychiczny na moim tle?

Na razie wiem Idzikowski, że żyjesz.
Później się zobaczy
pa!

jb

Planujesz zamach?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-06 09:01:24
Autor: jrr
On 6 Gru, 04:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 05-12-2011 o 22:39:35 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Na razie wiem Idzikowski, że żyjesz.
> Później się zobaczy
> pa!

> jb

Planujesz zamach?  :D

On wie o co chodzi.
jb

Data: 2011-12-06 18:11:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6ea6a06d-ff0f-481e-a40f-a6c55070ebc0j10g2000vbe.googlegroups.com...
On 6 Gru, 04:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> Na razie wiem Idzikowski, że żyjesz.
> Później się zobaczy
> pa!

> jb

Planujesz zamach?  :D

On wie o co chodzi.

Nie wiem o co chodzi i nawet się nie domyślam. Chyba, że chcesz zakomunikować, że udasz się do psychoterapeuty ze swoim problemem. To byłoby pocieszające.

Data: 2011-12-06 10:23:13
Autor: jrr
On 6 Gru, 18:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:6ea6a06d-ff0f-481e-a40f-a6c55070ebc0j10g2000vbe.googlegroups.com...
On 6 Gru, 04:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> Dnia 05-12-2011 o 22:39:35 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

> Planujesz zamach?  :D

On wie o co chodzi.

==========================================>
Nie wiem o co chodzi i nawet si nie domy lam.

No to Ja ci wyjaśnię jak czekista czekiscie:
Myślisz, że jesteś jeszcze tak ważną osobą, aby ktoś tutaj miał na
twoim tle psychiczne urazy?

          Chyba, e chcesz
zakomunikowa , e udasz si do psychoterapeuty ze swoim problemem.

Wasze czasy się skończyły Idzikowski! Proponuję zmienić
zainteresowania. Na przykład grzebanie w sprawach intymnych (życie
seksualne, zboczenia, zdrady, trójkąty małżeńskie ect...) Mówią, że
podnieca nawet po wysłużeniu lat.

jb

Data: 2011-12-06 20:07:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:40f9751b-f579-4a8e-acc9-65b3e0844230t16g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

zainteresowania. Na przykład grzebanie w sprawach intymnych (życie
seksualne, zboczenia, zdrady, trójkąty małżeńskie ect...) Mówią, że

Nie zwlekaj z tą wizytą u psychoterapeuty. Pogarsza ci się. W zastraszającym tempie!

Data: 2011-12-07 04:36:53
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 20:07:55 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości  news:40f9751b-f579-4a8e-acc9-65b3e0844230t16g2000vba.googlegroups.com....
> [...]

On wie o co chodzi.

==========================================>>
[...]

===========================================>
Nie zwlekaj z tą wizytą u psychoterapeuty. Pogarsza ci się. W  zastraszającym tempie!

Tak żle nie jest, po prostu zapomniał i nie jest na prochach jak Kaczyński  podczas kampanii prezydenckiej.

--
stevep

Data: 2011-12-07 06:32:08
Autor: jrr
On 6 Gru, 20:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:40f9751b-f579-4a8e-acc9-65b3e0844230t16g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

===========================================>
Nie zwlekaj z tą wizytą u psychoterapeuty. Pogarsza ci się. W zastraszającym

Coś podobnego..
A was psychologii gdzie uczyli Idzikowski? W partyjnej szkółce, czy
jeszcze na posterunku MO?

jb

Data: 2011-12-07 04:35:20
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 19:23:13 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 6 Gru, 18:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

On wie o co chodzi.

==========================================>>
[...]

Ty tak z doświadczenia?

--
stevep

Data: 2011-12-07 04:30:11
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 18:11:55 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości  news:6ea6a06d-ff0f-481e-a40f-a6c55070ebc0j10g2000vbe.googlegroups.com....
> [...]

Planujesz zamach?  :D

On wie o co chodzi.

==========================================>
Nie wiem o co chodzi i nawet się nie domyślam. Chyba, że chcesz  zakomunikować, że udasz się do psychoterapeuty ze swoim problemem. To  byłoby pocieszające.

O ile go znam to raczej kablowanie wchodzi w grę.

--
stevep

Data: 2011-12-07 08:21:16
Autor: Jacek Biały
On 7 Gru, 04:30, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-12-2011 o 18:11:55 Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl>
napisał(a):

> [...]

> Nie wiem o co chodzi i nawet się nie domyślam. Chyba, że chcesz
> zakomunikować, że udasz się do psychoterapeuty ze swoim problemem.. To

O ile go znam

U was w Radomiu wszyscy sie znają?
jb

Data: 2011-12-08 05:06:45
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]

> Nie wiem o co chodzi i nawet się nie domyślam. Chyba, że chcesz
> zakomunikować, że udasz się do psychoterapeuty ze swoim problemem. To

Prawie jak w twojej pipidówce.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-08 07:29:50
Autor: Jacek Biały
On 8 Gru, 05:06, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-12-2011 o 17:21:16 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> U was w Radomiu wszyscy sie znają?
> jb

Prawie jak w twojej pipidówce.  :D

w Dąbrówce?...

Data: 2011-12-03 17:13:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:8a492a8d-330d-4e46-9700-451b9b97b9c6y7g2000vbe.googlegroups.com...
W rocznicę 13 grudnia Kaczuś robi narodową krucjatę przeciw UE. Gdzie
logika? Gdzie jasne wskazanie zbrodni? Przed stanem wojennym nie było
UE a wolne jeszcze kraje Europy pomagały nam jak mogły.

9 maja 1950 Schuman przedstawił propozycję utworzenia zorganizowanej Europy twierdząc, że jest to niezbędne do utrzymania pokojowych stosunków. Propozycja ta, znana jako Deklaracja Schumana, jest uważana za początek dzisiejszej Unii Europejskiej, która potem wybrała dzień 9 maja za Dzień Europy.

Data: 2011-12-03 17:29:25
Autor: Obserwator
[...]

tak, ale Schuman mial zupelnie inna wizje zjednoczonej Europy, nie takiej jaka
teraz sie realizuje. Jak zwykle pomysl dobry, ale ta realizacja przez nastepcow, ktorzy znowu zaczeli poprawiac pierwotny pomysl.
Schuman sie w grobie przewraca:)

Schuman byl tez katolikiem i......cytuje:

*Kościół katolicki rozpoczął 14 maja 2004 proces beatyfikacyjny Roberta
Schumana. Nadanie tytułu błogosławionego wymaga dokładnego zbadania wielu
dotyczących Schumana dokumentów.*

O paradach rownosci, walce z kosciolem, o wspolnej walucie  i przede wszytkim
utworzeniu cenralnego rzadu w celu zbudowania kolejnej DYKTATURY w Europie nie ma zadnej wzmianki w jego pomysle.

Data: 2011-12-03 15:52:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 18:02, jrr pisze:
Chciałbyś wszystkich pozamykać w obozach koncentracyjnych? jb jb

Z wielkim ubolewaniem używam takiej formułki wobec bądź co bądź ludzi. Ale inaczej nie potrafię nazwać równie dosadnie ich zachowania, ich wynaturzenia.

Nie, chciałbym ich chorobę poddać leczeniu, choćby przez terapię uczciwą pracą. W razie niepowodzenia, nie obóz koncentracyjny a szpital dla obłąkanych.

Data: 2011-12-03 11:52:56
Autor: jrr
On 3 Gru, 15:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Z wielkim ubolewaniem używam takiej formułki wobec bądź co bądź ludzi.
Ale inaczej nie potrafię nazwać równie dosadnie ich zachowania,

To twój problem

 ich
wynaturzenia.

Na czym ono polega?

Nie, chciałbym ich chorobę poddać leczeniu,

Jesteś lekarzem?

choćby przez terapię uczciwą
pracą.

Czyli łagier?

 W razie niepowodzenia, nie obóz koncentracyjny a szpital dla
obłąkanych.

I tu wyszedł z ciebie sowiet. Zamykać swoich przeciwników w
psychuszce.

jb

Data: 2011-12-02 18:45:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ae48e979-6d4c-4b98-9d5a-e080614b5c52m10g2000vbc.googlegroups.com...
Bezprawny był PRL, tak jak bezprawna była Generalna Gubernia. Walka z
takimi totalitarnymi tworami jest ludzkim obowiązkiem.

"Bezprawny był PRL"
Kto ci takich głupot naopowiadał?

Data: 2011-12-02 13:11:13
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 2 Gru, 18:45, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:ae48e979-6d4c-4b98-9d5a-e080614b5c52m10g2000vbc.googlegroups.com...
Bezprawny by PRL, tak jak bezprawna by a Generalna Gubernia. Walka z
takimi totalitarnymi tworami jest ludzkim obowi zkiem.

"Bezprawny by PRL"
Kto ci takich g upot naopowiada ?

Skoro prawowity rząd był na emigracji, to PRL był bezprawny.
jb

--
Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

Data: 2011-12-03 10:03:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:8185294c-9abf-49da-80a1-65f59fc7ef83j10g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Jeśli babcia ma wąsy, to oczywiście jest dziadkiem!
Jeśli Kaczyński nie został wybrany prezyzentem, to każdy inny jest uzurpatorem.

Data: 2011-12-03 04:19:13
Autor: jrr
On 3 Gru, 10:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:8185294c-9abf-49da-80a1-65f59fc7ef83j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

> Bezprawny by PRL, tak jak bezprawna by a Generalna Gubernia. Walka z
> takimi totalitarnymi tworami jest ludzkim obowi zkiem.

Skoro prawowity rz d by na emigracji, to PRL by bezprawny.

Je li babcia ma w sy, to oczywi cie jest dziadkiem!

Z logiki też dobry nie jesteś.
Znam babcie z wąsami, ale nie znam wolnego kraju, którego prawowity
rząd musiał uciekać przed najeźdźcami.
To się logicznie wyklucza.
jb

Data: 2011-12-03 14:21:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:da53b243-e4c1-4310-b5ce-899289328661j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Z logiki też dobry nie jesteś.
Znam babcie z wąsami, ale nie znam wolnego kraju, którego prawowity

Tak jakoś wybiórczo ci idzie. Dalej:

Data: 2011-12-03 06:15:25
Autor: jrr
On 3 Gru, 14:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:da53b243-e4c1-4310-b5ce-899289328661j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

> Skoro prawowity rz d by na emigracji, to PRL by bezprawny.

> Je li babcia ma w sy, to oczywi cie jest dziadkiem!

Z logiki te dobry nie jeste .
Znam babcie z w sami, ale nie znam wolnego kraju, kt rego prawowity
rz d musia ucieka przed naje d cami.
To si logicznie wyklucza.

==================================>
Tak jako wybi rczo ci idzie.

Wybiórczo?
Ja Wybiórczej nie czytuję. Ja trzymam się swojego tematu, a wy
Idzikowski wyjeżdżacie mi tutaj z jakąś wąsatą babcią.
Na następne zebranie proponuję rozwarzyć dwie kwestie:

1) Czy na Polskę napadła prawowita władza?
2) Czy na emigrację uciekł uzurpator?

z Partynym Pozdrowieniem!
_kolektyw

Data: 2011-12-03 15:33:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6eddb4d3-add3-4798-aa51-281a76ca0ce1u6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Ja Wybiórczej nie czytuję. Ja trzymam się swojego tematu, a wy
Idzikowski wyjeżdżacie mi tutaj z jakąś wąsatą babcią.

============================

Nie bój się prezia i odpowiedz mi, czy to jest poprawne: "...Jeśli Kaczyński nie został wybrany prezyzentem, to każdy inny jest uzurpatorem..."

Data: 2011-12-03 12:12:48
Autor: jrr
On 3 Gru, 15:33, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:6eddb4d3-add3-4798-aa51-281a76ca0ce1u6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Ja Wybiórczej nie czytuję. Ja trzymam się swojego tematu, a wy
Idzikowski wyjeżdżacie mi tutaj z jakąś wąsatą babcią.

===========================>
Nie bój się prezia

Co ty znowu bredzisz?

Rok temu wzywałem, żeby nie głosować na Jarosława Kaczyńskiego:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4cf61b2ec9dee434/3bd7baff6755c18f?hl=pl&lnk=gst&q=dzisiejsze+%C5%BCa%C5%82obliwe+emocje.#3bd7baff6755c18f
(*Impeachment*)
Kilka tygodni temu chciałem go udusić 'gołymi rękami'.
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/b52fd83205b06a6b/5bfb80b2b72746ad?hl=pl&lnk=gst&q=Nakarmi%C5%82+nimi+swo%C5%82ocz#5bfb80b2b72746ad
(*To Kaczyński wyprodukował Palikota*)

 i odpowiedz mi, czy to jest poprawne: "...Jeśli Kaczyński
nie został wybrany prezyzentem, to każdy inny jest uzurpatorem..."

a ty mi dajesz łamigłówki rodem z Gazety Wyborczej.
Nie myśl, że próbuję cie do czegokolwiek przekonać. Chcę innym
pokazać, jak bardzo ograniczone są wasze funkcje poznawcze.
jb

Data: 2011-12-03 23:29:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:34e23d1c-1081-4024-8ec0-7cb1552f72ecw1g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Jednak twoje umiłowanie prezesa nie pozwala ci skomentować.
Koniec dyskusji.
Zero.
Nul.

Data: 2011-12-05 08:01:54
Autor: jrr
On 3 Gru, 23:29, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:34e23d1c-1081-4024-8ec0-7cb1552f72ecw1g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

pokazać, jak bardzo ograniczone są wasze funkcje poznawcze.

Jednak twoje umiłowanie prezesa nie pozwala ci skomentować.

Podałem ci linki do moich wypowiedzi na temat Kaczyńskiego.
Ty Idzikowski chcesz wiecej jak wściekły ubek. Gdybym siedział u
ciebie pod celą, napisałbym wszystko co chcesz (musiałbyśmi mi
zostawić paznokcie prawej ręki).

Koniec dyskusji.
Zero.
Nul.

Rozkazywać możesz dzisiaj swojemu psu.
jb

Data: 2011-12-03 14:12:03
Autor: Obserwator
[...]

niestety nie mozna go bylo wybrac, bo zostal zlikwidowany.

Obecny rzad i prezydent boja sie polskiego spoleczenstwa.

Dowodem na to KIM sa ci ludzie, sa gonitwy urzadzone Polakom ktorzy w dniu
Swieta Niepodleglosci niesli polskie flagi.

Jaki rzad bije swoich obywateli podczas SWIETA NIEPODLEGLOSCI za to, ze niosa
flagi narodowe???

Zreszta ten temat byl na tej grupie dosc dokladnie omawiany. Spaliscie wtedy
towarzyszu Idzikowski?

Data: 2011-11-29 19:53:13
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb3919$k88$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-29 14:44, jrr pisze:

Dokładnie takie hasła rzucał prowokator Jacek Kuroń

jb

Prowokatorem człowiek który spędził znaczną część swojego życie w więzieniu za przekonania?

No proszę, i tu mamy talmudystę w całej okrasie, jak mu syjoniści wykreowali rzeczywistość...

boukun

Data: 2011-12-02 00:05:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 19:53, boukun pisze:

[...]

Nie naginaj faktów do swojej teorii.. Kuroń siedział w więzieniu.

Data: 2011-12-02 07:50:02
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Nie naginaj faktów do swojej teorii.. Kuroń siedział w więzieniu.

że ktoś siedział w więzieniu nie znaczy od razu, że można mu ufać.
jb

Data: 2011-12-02 17:02:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 16:50, jrr pisze:
Nie naginaj faktów do swojej teorii.. Kuroń siedział w więzieniu.

że ktoś siedział w więzieniu nie znaczy od razu, że można mu ufać.
jb

Jeżeli chodzi o mnie, to ja właśnie takim osobnikom nie wierzę. Ale dla was kryminał w czasie PRLu to nobilitacja. I dziwie się że akurat P. Kuroniowi nie dowierzacie.

Data: 2011-12-02 09:04:42
Autor: jrr
On 2 Gru, 17:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> że ktoś siedział w więzieniu nie znaczy od razu, że można mu ufać.
> jb

Jeżeli chodzi o mnie, to ja właśnie takim osobnikom nie wierzę. Ale dla
was kryminał w czasie PRLu to nobilitacja.

Skąd wiesz, co dla mnie jest nobilitacją?
Szufladkujesz ludzi jak partyjny politruk.
jb

I dziwie się że akurat P.
Kuroniowi nie dowierzacie.

Data: 2011-12-03 15:56:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 18:04, jrr pisze:

[...]

Wy, orędownicy kapitalizmu jak mantrę powtarzacie utarte frazesy. I jak na razie ty nie dałeś sie poznać z innej strony niż typowy oszołom stający w obronie interesów wiecznie nienażartych ryjów.

Data: 2011-12-03 11:24:19
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

> Skąd wiesz, co dla mnie jest nobilitacją?
> Szufladkujesz ludzi jak partyjny politruk.
> jb

Wy, orędownicy kapitalizmu

To w końcu kim jestem?
1) adoratorem lewicy laickiej? (Kuroń)
2) czy orędownikiem kapitalizmu?

 jak mantrę powtarzacie utarte frazesy.

Jaka mantra i jakie frazesy? Szufladkujesz ludzi i to jest fakt.

 I jak
na razie ty nie dałeś sie poznać z innej strony

Z żadnej strony nie poznasz nic, oprócz wdrukowanych do głowy
schematów.

 niż typowy oszołom
stający w obronie interesów wiecznie nienażartych ryjów.

Czyich interesów ja tu bronię?
Jestem człowiekiem niepełnosprawnym i nie chcę na starość zdychać pod
sklepem, do którego nigdy się nie dopcham. A dobrze pamietam jak było..
jb

Data: 2011-12-05 20:07:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-03 20:24, jrr pisze:
[...]

Sam sobie odpowiedz kim jesteś, ja widzę ciebie jako sługę kapitalistów i ich interesów. Nie wiem tylko czy jesteś tego w pełni świadomy..

Taką Ĺźe jak kaĹźdy ogłupiony przez oszołomĂłw oszołom powtarza o wynaturzeniu, absurdzie, a nawet zbrodni Mao w walce z wrĂłblami. A nigdy  nie wspomni o walce swoich idoli - jankesĂłw z bizonami, ktĂłrych to o mało  nie wytępili, i o gołębiu wędrownym ktĂłrego udało im się całkowicie wytępić!!... Tacy  z was zaślepieni imbecyle, i tylko z tego jesteście przeze mnie rozliczani.

  I jak
na razie ty nie dałeś sie poznać z innej strony
Z żadnej strony nie poznasz nic, oprócz wdrukowanych do głowy
schematĂłw.

I tylko do tego się odnoszę.

  niĹź typowy oszołom
[...]

Jak już wyżej napisałem - sam sobie odpowiedz czyich interesów bronisz.

Ja tez pamiętam - nie było ludzi grzebiących w śmietnikach w poszukiwaniu resztek. I nie pamiętam  Ĺźebym kiedy spotkał w Poznaniu na ulicy Ĺźebraka proszącego o datki.

Data: 2011-12-05 14:22:31
Autor: jrr
> [...]
> jb

Jak już wyżej napisałem - sam sobie odpowiedz czyich interesów bronisz.

No to ci odpowiadam:
W moim największym interesie leży, żeby tacy jak Mao Tse Tung i jak
widać ty, nigdy nikim nie rządzili.

Ja tez pamiętam - nie było ludzi grzebiących w śmietnikach

Chyba na partyjnym zebraniu to słyszałeś.
Za komuny ludzie chodzili po śmietnikach jak dziś (tyle, że niewiele
tam mogli znaleźć). Ale głód był, bo pamiętam, jak za peerelu dziadek
wyjadał na smietniku zniłe śliwki. Wiesz dlaczego to robił? Do
śmietników nie było jeszcze kolejek.
Za krótko rządziliscie. W Korei Północnej na bazarach handlują ludzkim
miesem.

poszukiwaniu resztek. I nie pamiętam  żebym kiedy spotkał w Poznaniu na
ulicy żebraka proszącego o datki.

To masz wybiórczą pamięć. Żebracy byli w kazdym dużym mieście.. Całe
Krakowskie Przedmieście pełne było żebrzacych inwalidów. Milicja ich
przeganiała z reprezentacyjnych miejsc, żeby nie psuli wizerunku
socjalistycznego gówna. Ale oni wracali, bo gdzie taki dopcha sie do
sklepu, gdy 'towar rzucali' jak psom?

jb

Data: 2011-11-29 19:42:05
Autor: boukun

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:51d339d3-c7ff-48e3-8436-26f3e3241f05g21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Sens miał strajk generalny, ale przed stanem wojennym, ale ludzie Kiszczaka, Wałęsa i Geremek nas w Warszawie sprzedali i przygotowali stan wojenny...

boukun

Data: 2011-11-29 12:52:53
Autor: jrr
On 29 Lis, 19:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:51d339d3-c7ff-48e3-8436-26f3e3241f05g21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> Dlaczego Polsk rz dz albo nawiedzone oszo omy, albo z odzieje?  Ano
> dlatego, e Polacy nigdy nie potrafili sformu owa w asnej racji
> stanu.
> Czy w polskiej racji stanu by a wyprawa pod Wiede ?
> Czy w polskiej racji stanu le a okr g y st ?

> Kraj, kt ry wiecznie daje si wodzi za nos, nie b dzie szcz liwy pod
> w asnymi rz dami. Lepiej poszukajmy sobie jakiego cywilizowanego
> zaborcy.
> jb
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Trzeba by o nam stawi zbrojny op r 13 grudnia 1981 roku

Dok adnie takie has a rzuca prowokator Jacek Kuro
W grudniu 81 zbrojny op r nie mia adnego sensu. Sens mia strajk
generalny po zamordowaniu Popie uszki (co wtedy m wi Kuro ?). Na
pogrzeb przyjecha o p miliona ludzi.

jb
-- -- -- -- -- -- -- -
Sens mia strajk generalny, ale przed stanem wojennym,

Być może, podczas prowokacji bydgoskiej. Jednak śmierć Popiełuszki
miała większą wagę.
jb

 ale ludzie Kiszczaka,
Wa sa i Geremek nas w Warszawie sprzedali i przygotowali stan wojenny...

boukun

Data: 2011-11-29 21:58:47
Autor: boukun

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5239b73b-298d-42a5-a150-1c748234fc44h3g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Sens mia strajk generalny, ale przed stanem wojennym,

Być może, podczas prowokacji bydgoskiej. Jednak śmierć Popiełuszki

http://www.youtube.com/watch?v=WE9_k7zUeTg&list=PL949FADB03AFE675C&index=3&feature=plpp_video

boukun

Data: 2011-11-29 22:11:37
Autor: boukun
> [...]

Sens mia strajk generalny, ale przed stanem wojennym,

Być może, podczas prowokacji bydgoskiej. Jednak śmierć Popiełuszki

http://www.youtube.com/watch?v=WE9_k7zUeTg&feature=related

boukun

Czy Polacy zasługują na niepodległość?