Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Data: 2011-11-28 15:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:59b81fcb-5ba4-4e04-aaad-cbda814e6de7k26g2000yqd.googlegroups.com...
Dlaczego Polską rządzą albo nawiedzone oszołomy, albo złodzieje?  Ano
dlatego, że Polacy nigdy nie potrafili sformułować własnej racji
stanu.
Czy w polskiej racji stanu była wyprawa pod Wiedeń?
Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos, nie będzie szczęśliwy pod
własnymi rządami. Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego
zaborcy.

Mnie się podoba.
Ty - wypad na Madagaskar.

Data: 2011-11-28 07:29:51
Autor: jrr
On 28 Lis, 15:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:59b81fcb-5ba4-4e04-aaad-cbda814e6de7k26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

==============================================>
Mnie się podoba.
Ty - wypad na Madagaskar.

he he!
To samo w kółko słyszałem w PRL.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
jb

Data: 2011-11-28 17:56:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:210c1b29-ae11-438f-9952-599aa93094f5r28g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

Data: 2011-11-28 11:29:44
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:210c1b29-ae11-438f-9952-599aa93094f5r28g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

he he!
To samo w kółko słyszałem w PRL.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

=======================================>
Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

Słownik języka polskiego - wydawnictwo PWN
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oportunista

Widzisz?
Nie znasz słów, a wydajesz sądy.
jb

Data: 2011-11-28 19:40:25
Autor: Obserwator
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

*****************************

sam siebie scharakteryzowal?:))

Data: 2011-11-28 11:58:53
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On 28 Lis, 20:40, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności
dla doraźnych osobistych korzyści>>

*****************************

sam siebie scharakteryzowal?:))

Oportunista to malkontent, a pierwszym demokratycznym rządem był rząd
Mazowieckiego.
Pół-demokracja, 35%-demokracja, to dla nich zawsze demokracja. Oto
owieczki koscioła lewosławnego wielebnego Michnika.
__
Pozdrawiam
jb

Data: 2011-11-28 21:33:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:a1761aa4-43c3-43bb-97e3-ed7bdf2c0ceau6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

dla doraźnych osobistych korzyści>>

Słownik języka polskiego - wydawnictwo PWN

O, Mądrala się znalazł.
Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
Przeżyłeś bo jesteś oportunistą!
I to byłoby na tyle, głupolu!

Data: 2011-11-28 13:02:06
Autor: jrr
On 28 Lis, 21:33, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:a1761aa4-43c3-43bb-97e3-ed7bdf2c0ceau6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

> Oczywiście. W istocie jesteś oportunistą!

oportunista <<człowiek bez zasad, przystosowujący się do okoliczności

O, Mądrala się znalazł.> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

:-DDDDDD
Tak sądziłem, że zaczniesz zawracać kijem wisłę.
Naprawianie gafy jest gorsze od niej samej, bo pokazuje próżność i
osli upór.

Przeżyłeś bo jesteś oportunistą!

Ty już nie żyjesz, a ja przystosowałem sie do do III RP dla własnych
korzyści, a teraz jako niezadowolony mam wypadać na Madagaskar?
Nijak nie potrafisz mnie zaszufladkować, choć tego chcesz. Idz się
pomódl do GAZoWni, to może coś wymyslisz.

I to byłoby na tyle, głupolu!

Chcesz się powyzywać? Uważaj, bo i w tym jestem lepszy od ciebie.

jb

Data: 2011-11-29 16:16:58
Autor: stevep

==============================================>>
[...]

Chlew uciebie widać na każdym kroku.

--
stevep

Data: 2011-11-29 14:38:01
Autor: jrr
On 29 Lis, 16:16, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 28-11-2011 o 16:29:51 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> he he!
> To samo w kółko słyszałem w PRL.
> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.
> jb

Chlew uciebie widać na każdym kroku.

Złóżcie donos obywatelski Piszczyk
--
kolektyw

Data: 2011-11-30 04:20:33
Autor: stevep
Dnia 29-11-2011 o 23:38:01 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> he he!
> To samo w kółko słyszałem w PRL.
> Przeżyłem czerwony chlew, przeżyję i różowy.

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-11-30 05:19:13
Autor: Jrr
On 30 Lis, 04:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-11-2011 o 23:38:01 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Złóżcie donos obywatelski Piszczyk
> --
> kolektyw

Pomidor pieniaczu.

a kapuste już zjadłeś?

Data: 2011-11-30 14:44:34
Autor: stevep

Data: 2011-12-01 05:19:03
Autor: jrr
Czy Polacy zasługują na niepodległość?

> a kapuste już zjadłeś?

Pomidor pieniaczu.

Piszesz do siebie?
Napisz lepiej 'burak'
jb

Data: 2011-12-02 04:54:57
Autor: stevep

Data: 2011-12-03 11:14:08
Autor: jrr
On 2 Gru, 04:54, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 01-12-2011 o 14:19:03 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Piszesz do siebie?
> Napisz lepiej 'burak'
> jb

Pomidor pieniaczu.

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Brawo Piszczyk!
Dostajecie wyróżnienie z wpisaniem do akt.
_kolektyw

Data: 2011-12-04 06:33:58
Autor: stevep
Dnia 03-12-2011 o 20:14:08 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):