Czy Polacy zasługują na niepodległość?

Data: 2011-11-28 17:00:05
Autor:
Czy Polacy zasługują na niepodległość?
On Mon, 28 Nov 2011 06:22:01 -0800 (PST), jrr <jacekbialy0@tlen.pl>
wrote:

Dlaczego Polską rządzą albo nawiedzone oszołomy, albo złodzieje?  Ano
dlatego, że Polacy nigdy nie potrafili sformułować własnej racji
stanu.
Czy w polskiej racji stanu była wyprawa pod Wiedeń?

 nie obchodzi mnie tak odlegla historia

Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos,

 kto nas wodzi za nos?

nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni
 cierpia na klaustrofobie.

Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego zaborcy.
jb

 to sobie szukaj. kogo proponujesz?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 08:10:43
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:00, "<HeÂŽSk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 28 Nov 2011 06:22:01 -0800 (PST), jrr <jacekbia...@tlen.pl>
wrote:

> [...]
> stanu.
> Czy w polskiej racji stanu była wyprawa pod Wiedeń?

Historia daje pouczajace przykłady.
jb

Data: 2011-11-28 08:14:17
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 nie obchodzi mnie tak odlegla historia

> Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

Białoruś zbudowali przy okrągłym stole.
Gdyby nie upadek muru berlińskiego, byłaby dalej Białoruś z Wałęsą i
Kiszczakiem na zmianę.
Pierwszy demokratyczny rząd powstał po upadku muru.
pozdr.
jb

Data: 2011-11-28 18:04:37
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

> [...]

Kiszczakiem na zmianę.
Pierwszy demokratyczny rząd powstał po upadku muru.

Daty ci się pomerdały:
17 sierpnia Tadeusz Mazowiecki spotkał się z Lechem Wałęsą, który zaproponował mu objęcie stanowiska premiera. Propozycja została przyjęta, a rząd pod jego kierownictwem powstał we wrześniu 1989.

Mur berliński został obalony 9.11.89 r.

Data: 2011-11-28 11:22:46
Autor: jrr

============================================>
Daty ci się pomerdały:
17 sierpnia Tadeusz Mazowiecki spotkał się z Lechem Wałęsą, który
zaproponował mu objęcie stanowiska premiera.

:-DDDDD
Mazowiecki został premierem na życzenie Kiszczaka. Czesiu potrzebował
figuranta w swoim rzadzie i tyle.

Propozycja została przyjęta, a
rząd pod jego kierownictwem powstał we wrześniu 1989.

I to był demokratyczny rząd?!
Pierwsze wolne wybory odbyły się po upadu muru berlińskiego.
Pierwszym demokratycznym sejmem był sejm I kadencji (nie pisali o tym
w Gazowni)?
Pierwszym demokratycznym rządem był rząd Jana Olszewskiego niezależnie
od tego, czy go lubisz, czy nie.

Przed upadkiem muru berlińskiego Wałęsa chciał jedynie peerelu-bis. I
taki mielibyśmy do dziś czyli polską Białoruś.
Zdrówka życzę!

Mur berliński został obalony 9.11.89 r.

Data: 2011-11-28 08:22:03
Autor: jrr
wrote:

> [...]

> Czy w polskiej racji stanu leżał okrągły stół?

 gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

> Kraj, który wiecznie daje się wodzić za nos,

No jak to?
Pański stoliczek wodzi was za nos. Z Kaczynskim włącznie (za mało przy
nim dostał)

jb

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 08:24:06
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 kto nas wodzi za nos?

> nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

Mnie jest w miarę dobrze (chociaż to feudalny kraj)
jb

Data: 2011-11-28 08:25:37
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 kto nas wodzi za nos?

> nie będzie szczęśliwy pod własnymi rządami.

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

klaustrofobie? Chyba coś pomyliłeś :))
jb

Data: 2011-11-28 16:09:31
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:25, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

>  gdyby nie to mielibysmy dzis tu bialorus.

>  kto nas wodzi za nos?

>  to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni

Klaustrofobia: <<chorobliwy lęk przed przebywaniem w ciasnym lub
zamkniętym pomieszczeniu>>

Słownik języka polskiego - wydawnictwo PWN
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oportunista
jb

Data: 2011-11-28 08:37:49
Autor: jrr
wrote:

> [...]

 to,ze ty jestes nieszczesliwy nie oznacza, ze inni
 cierpia na klaustrofobie.

> Lepiej poszukajmy sobie jakiegoś cywilizowanego zaborcy.

Proponuję Szwedów. Niech nas jeszcze raz zaleją i dokończą co zaczęli.
jb