Czy "Polityka" Vegi przebije kasowy sukces "Kler"?! :-)

Data: 2019-06-29 15:08:52
Autor: A. Filip
Czy "Polityka" Vegi przebije kasowy sukces "Kler"?! :-)
Patrząc po kampanii "marketingu politycznego" ma taki zamiar.
Vega - człowiek który na polityce _dobrze_ zarobi ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-29 06:59:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 15:09:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Patrząc po kampanii "marketingu politycznego" ma taki zamiar.
Vega - człowiek który na polityce _dobrze_ zarobi ;-)

Zupełnie nie rozumiem czemu pisiory mają taki ból dupy w związku z filmem Vegi. Przecież "Botoks" tak im się podobał. Sama prawda tam była.

--
Bruno

Data: 2019-06-29 10:06:49
Autor: Jacek Bialy
Czy "Polityka" Vegi przebije kasowy sukces "Kler"?! :-)

Zupełnie nie rozumiem czemu pisiory mają taki ból dupy w związku z filmem Vegi. Przecież "Botoks" tak im się podobał. Sama prawda tam była.
-- -- -- -- --

Pyskówki posłanki Pawłowicz zdążył pokazać - ale ona już nie startuje. Antoniego też schowali jeszcze przed wyborczym sezonem... Naczelnik na pewno będzie, ale parodie zaczynają ocieplać jego wizerunek. A może uda się uderzyć w Morawieckiego?  Wtedy kukizowcy mogliby się nieźle odkuć po ostatnich wyborach (muszą koniecznie podejrzeć ten film przed ostateczną decyzją).

JB

Data: 2019-06-29 10:47:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 19:06:50 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

Wtedy kukizowcy mogliby się nieźle odkuć po ostatnich wyborach (muszą koniecznie podejrzeć ten film przed ostateczną decyzją).

Czy tylko mi nazwisko Kukiz kojarzy się ornitologicznie?
(tak, wiem, po tatarsku to "niebieskooki", ale nie mogę się powstrzymać)

Data: 2019-06-29 11:26:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Liczysz na to, że w tyglu PO-SLD-Itd.. wykrystalizuje się w przyszłości jakaś kreatywna siła? Zapomnij o nich - oni nie mają żadnych określonych poglądów,  ich wszystkich łączą jedynie wspólne interesy (obecnie niszczone przez kaczystów).  Swego czasu podzieleni zostali na różne polityczne barwy za sprawą byłych służb specjalnych byłego peerelu w celach wyłącznie socjotechnicznych. Teraz bez Pani Matki komedia się skończyła, więc czują się całkiem nieźle w jednym worku.

JB

Data: 2019-06-29 11:45:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 20:26:39 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Liczysz na to, że w tyglu PO-SLD-Itd.. wykrystalizuje się w przyszłości jakaś kreatywna siła? Zapomnij o nich - oni nie mają żadnych określonych poglądów,  ich wszystkich łączą jedynie wspólne interesy (obecnie niszczone przez kaczystów).  Swego czasu podzieleni zostali na różne polityczne barwy za sprawą byłych służb specjalnych byłego peerelu w celach wyłącznie socjotechnicznych. Teraz bez Pani Matki komedia się skończyła, więc czują się całkiem nieźle w jednym worku.

A kto mówi o totalniakach, którzy doprowadzili do tego, że jedyną dla nich
alternatywą jest PIS? Scena polityczna jest tak zabetonowana, że niestety
nie ma ludzi normalnych, którzy stawiliby POPiSowi czoła. Tylko jacyś zboczeńcy
z Wiesny, wariaci z Konfederacji i od Kukiza, polpotyści z Wolności, nazbolszewicy ze Zmiany... Bartłomiej Sienkiewicz miał rację z tą kamieni kupą
i przyległościami, bo polska polityka umarła, zostały tylko ruja i porubstwo.

Data: 2019-06-29 14:43:29
Autor: Jacek Bialy
Czy "Polityka" Vegi przebije kasowy sukces "Kler"?! :-)
   A kto mówi o totalniakach, którzy doprowadzili do tego, że jedyną dla nich alternatywą jest PIS?
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Niby do czego innego mieliby doprowadzić?  Do mądrych rządów i rozkwitu Trzeciej Ubeckiej?  Przecież jedynym rzemiosłem w jakim ludzie PO zostali przeszkoleni jest szarpanie się z braćmi Kaczyńskimi - najlepiej przed kamerami. U nich każdy temat polityczny lub gospodarczy kończy się tematem PiS-u i Jarosława Kaczyńskiego.  W końca po latach przyszło zmęczenie materiału, no i mleko się rozlało...

     -- - Scena polityczna jest tak zabetonowana

Ależ przecież nie od dziś (chociaż niektórzy dopiero dzisiaj to widzą). Scena została zabetonowana przy okrągłym meblu w obawie przed rozlaniem się pieriestrojki na demoludy (usunięcie ludzi Breżniewa w demoludach było nieuchronne po czystce na Kremlu - przetrwali jedynie u nas nad Wisłą :)

 -- , że niestety nie ma ludzi normalnych, którzy stawiliby POPiSowi czoła.

Kaczyńskich wzięli do Pańskiego Stołu jako niegroźny wentyl bezpieczeństwa (Wałek szybko się z nimi uporał i mogli mu skoczyć na wałek). Gdy zobaczyli, że zostali oszukani, zaczęli się w infantylny sposób awanturować, co tylko pomagało autoryzować beton (rola w tym kościelnej hierarchii to już osobny rozdział). W tej chwili mamy ostateczny bój o przetrwanie pookrągłostołowego porządku - on będzie śmierdział jak g?wno pod dywanem przez następne dziesiątki lat, jeżeli tego gówna się nie usunie.. Kaczor maczał w tym palce - niech sprząta jak potrafi, bo na razie nie widać, żeby ktoś inny miał na to siłę i ochotę.

     -- Tylko jacyś zboczeńcy z Wiesny, wariaci z Konfederacji i od Kukiza,

Nie wiem, co masz do ludzi od Kukiza?  Czy wszyscy mają obowiązek być wyrozumiałym wobec sowieciarstwa, żeby zasługiwać na miano ludzi poważnych?

   -- - polpotyści z Wolności, nazbolszewicy ze Zmiany... Bartłomiej Sienkiewicz miał rację z tą kamieni kupą i przyległościami, bo polska polityka umarła

A kiedyż to wcześniej ona żyła i rozkwitała?

JB

, zostały tylko ruja i porubstwo.

Data: 2019-06-29 22:51:45
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -

Miałem napisać, że najdłużej przetrwali nad Wisłą, co pozwoliło im się najlepiej zabetonować. Mur berliński walił się na dobre, a u nas Jaruzel prezydentem i jego generałowie na kluczowych resortach państwa. Myśmy cieszyli się jak dzieci z wolnego handlu, z kulturowego otwarcia na świat - a robić trzeba było Majdan w Warszawie z żądaniem wolnych wyborów, ponieważ beton właśnie zaczął się klonować. Cenę dzisiaj musimy płacić i jest na to ostatnie pięć minut. Za chwilę wolny świat Fukujamy może stać się wspomnieniem i w Strefie Zgniotu nie będzie już miejsca dla bantustanów.

JB

Czy "Polityka" Vegi przebije kasowy sukces "Kler"?! :-)