Data: 2010-05-26 09:48:46 | |
Autor: Szczepan Białek | |
Czy Polscy piloci to idioci ? | |
Użytkownik "PaweL" <lespaw@interiakropkaonet.pl> napisał w wiadomości news:hthd9j$mjr$1usenet.news.interia.pl... znalezione na Interii (napisał: awatarsm):Poniżej symulacja oparta na dowodach. Na 1100m były druty. Wszyscy naoczni widzieli że zaczepił skrzydłem bo miał przechył. Bez przechyłu zaczepił by kołami. Na zdięciu 1 są ścięte jedynie wierzchołki - niby poziomo. Ale to samotne drzewo stoi krzywo. . Autor spreparował dowód braku przechyłu. Ponadto skrydła w locie są nieco do góry. Nawet poziome ściecie świadczy o przechyle. To pirwsze drzewo to dowód przechyłu. * Ostatni komunikat pilota do wieży brzmiał : 30 s przed doziemieniem. W kabinie pasażerów pojawił się szmer zaniepokojenia. Pasażerowie mogą zauważyć jedynie przechył.
Krążył na 400m. Za kazdym razem mógł powiedzieć: " schodzę na wysokość decyzyjną ( t.100-160 m nad ziemię )" ../i w zależności od warunków kontynuuję lądowanie albo odchodzę na lotnisko zapasowe /". Pewnie mówił robię następny krąg. To były próby. -- od momentu podania przez MKL informacji o działaniu systemu TAWS (24.04.10), polskie media nasiliły kłamliwą kampanię dezinformacji o wykonaniu - na rozkaz Prezydenta L.Kaczyńskiego - przez pilotów lądowania w katastrofalnych warunkach atmosferycznych (mgła) i wbrew woli dyspozytorów lotniska, podczas gdy piloci zgodnie z procedurą rozpoczęli tylko próbę podejścia do lądowania Świat czeka na odpowiedź dlaczego się przechylił. Komisja wie ale nie wiadomo czy powie. S* |
|
Data: 2010-05-26 22:22:09 | |
Autor: saturn5 | |
Czy Polscy piloci to idioci ? | |
Świat czeka na odpowiedź dlaczego się przechylił. Glupi swiat zapewne czeka. Oni tez czekaja na upadek USA, wyladowanie Marsjan, itp. Glupi zawsze na cos czeka. Madry wie ze moze byc wiele powodow przechylu samolotu w takiej sytuacji: 1. szybkosc blisko 'stall' - w tych warunkach przechyl samolotu jest nieunikniony gdyz samolot jest na granicy mozliwosci utrzymywania sie w powietrzu w sytuacji bardzo niestabilnej. 2. daremne proby pilota ominiecia jakiejs przeszkody 3. niesymetryczna sila nosna spowodowana utrata czesci skrzydla, itp. 4. ogolna panika i utrata recznej kontroli nad samolotem -- |
|
Data: 2010-05-27 10:02:16 | |
Autor: Szczepan Białek | |
Czy Polscy piloci to idioci ? | |
Użytkownik "saturn5 " <saturn5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htk6uh$d36$1inews.gazeta.pl...
Tak zakończyła się dyskusja na forum pilotów angielskich. W innym wątku też nie ustalili czy 101 miał silnki Rolls Royca. Fotograf robiący zdjęcia na miejscu uznał że to RRy. Oni tez czekaja na upadek USA, wyladowanie Marsjan, I dlatego czeka na odpowiedź.
To było na końcu. Chodzi o ten przechył widziany przez świadków i pokazany kreseczką na pierwszym zdjęciu: http://www.mak.ru/russian/info/news/2010/files/tu154m_101_pic1.jpg 4. ogolna panika i utrata recznej kontroli nad samolotem. Co się zdarzyło Komisja już chyba wie. S* |
|
Data: 2010-05-27 08:41:35 | |
Autor: | |
Czy Polscy piloci to idioci ? | |
Szczepan Białek <sz.bialek@wp.pl> napisał(a):
To kolejny przykład Twojej całkowitej ignorancji. Wszystkie Tu mają ujemny wznios skrzydeł. (Dla takich laików jak Ty oznacza to, że "zwisają w dół.) Tu widać to wyraźnie: http://www.airliners.net/photo/Untitled-%28Russia-- /Tupolev-Tu-154M/1708631/L/&sid=f99c15a19d80b5b2970db9d35dfa05ab Dlatego są tak niestateczne i trudne w pilotażu, szczególnie na małych prędkościach. Nawet w locie do góry uginają się nieznacznie tylko końcówki, a część przykadłubowa ma nadal wznios ujemny. http://www.airliners.net/photo/Atlant-Soyuz-Airlines/Tupolev-Tu-154M/1706183/L/&sid=f99c15a19d80b5b2970db9d35dfa05ab -- |
|
Data: 2010-05-27 11:05:13 | |
Autor: Szczepan Białek | |
Czy Polscy piloci to idioci ? | |
Użytkownik <gyronut.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htlb7v$muj$1inews.gazeta.pl... Szczepan Białek <sz.bialek@wp.pl> napisał(a): Zawsze jak samolot stał na płycie to widziałem Świat. W locie zasłaniało mi go skrzydlo. .. Dlatego są tak niestateczne i trudne w pilotażu, http://www.airliners.net/photo/Atlant-Soyuz-Airlines/Tupolev-Tu-154M/1706183/L/&sid=f99c15a19d80b5b2970db9d35dfa05ab Ponoć B-52 w locie ma koniec 8m wyżej niż na płycie. Trochę za dużo. Wiesz moze ile wynosi taki rekord? Komisja wie czy uderzył końcówką czy częścią przykadlubową. Czy ktoś jeszcze wie? S* |
|