Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]

Data: 2020-08-14 09:13:25
Autor: A. Filip
Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
No oczywiście poza "przypadkowymi" (przypadkiem przyłapanymi) czarnymi
owcami jak te od Stachowiaka?

https://tvn24.pl/swiat/bialorus-polscy-dziennikarze-zatrzymani-na-bialorusi-opowiadaja-o-torturach-4664674
14 sierpnia 2020, 6:07 ; Źródło: TVN24, PAP

[...] Proces w sprawie zatrzymanego na Białorusi Witolda Dobrowolskiego nie
odbył się z powodu braku tłumacza. Mężczyzna został wypuszczony na
wolność w związku z upłynięciem 72 godzin od zatrzymania. Jak dodał,
był bity przez funkcjonariuszy zarówno w trakcie zatrzymania, jak i
potem - najprawdopodobniej na posterunku.

W rozmowie z korespondentem "Faktów" TVN w Rosji Andrzejem Zauchą
opowiedział o okolicznościach, w jakich doszło do porwania przez
OMON. - 15 godzin tortur na milicyjnej sali do koszykówki. Tam zebrali
ze 300 osób. Bili nas, kazali klęczeć na kolanach z pięć godzin ze
skutymi rękami za plecami. To był koszmar, który trwał 15 godzin -
opowiedział. - Bili pałkami, kopali - dodawał. [...]
Słowa o torturach potwierdził drugi z zatrzymanych Polaków, Kacper

Sienicki. - Wrzucili nas do więźniarki. Jeszcze przed wejściem do
więźniarki, zostaliśmy pobici. OMON-owcy prawdopodobnie ukradli mi
moją kamerę, bo gdy podpisywano protokół to się już nie odnalazła -
wspomniał.
Po przywiezieniu na salę gimnastyczną, jak zrelacjonował mężczyzna,
zatrzymanym kazano się położyć na ziemi i "zaczęło się
torturowanie". - Kopanie, bicie, przesłuchiwanie i inne bardzo
nieprzyjemne rzeczy - dodał i podkreślił, [...]
--
A. Filip

Data: 2020-08-14 09:46:34
Autor: Robert Tomasik
W dniu 14.08.2020 o 09:13, A. Filip pisze:
[...]

Wiarygodność dziennikarzy jest tak niska, że trudno powiedzieć, co się
tam działo. Monitoring Miejski w Lublinie wyłapał, jak dziennikarze
wyjmowali z kosza na śmieci papierki i rozrzucali po klombie, by
następnie nakręcić materiał, jak to nie dba się w tym mieście o zieleń.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-08-14 11:25:55
Autor: Olin
Dnia Fri, 14 Aug 2020 09:46:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Zapomniałeś wspomnieć o najważniejszym. To był "dziennikarz" TVP Info, a
rzecz działa się na placu Lecha Kaczyńskiego. W ten sposób ów pracownik
kurwizji przygotowywał się do reportażu o bałaganie na placu Lecha
Kaczyńskiego.

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26209089,dziennikarz-tvp-wyrzucal-z-kosza-smieci-na-placu-l-kaczynskiego.html#do_w=46&do_v=58&do_a=287&s=BoxNewsMT
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26208682,dziennikarz-tvp-chcial-podrasowac-material-o-brudnym-placu-l.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-08-14 12:33:05
Autor: Robert Tomasik
W dniu 14.08.2020 o 11:25, Olin pisze:

[...]

Nie ma to żadnego znaczenia w mojej ocenie. Różni kombinują podobnie.
https://tiny.pl/75sff

--
Robert Tomasik

Data: 2020-08-14 13:27:01
Autor: Olin
Dnia Fri, 14 Aug 2020 12:33:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Nie ma to żadnego znaczenia w mojej ocenie. Różni kombinują podobnie.
https://tiny.pl/75sff

Na filmie dziwnym trafem nie widać, żeby dziennikarze cokolwiek podrzucali,
a zwłaszcza butelki po piwie. Sprawa była wyjaśniana:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-odpowiada-na-sugestie-manipulacji-w-materiale-o-smietniku-zarzuty-sa-absurdalne-chodzilo-o-wyrzucone-jedzenie

Trzeba przyznać, że Jacek Kurski znakomicie zna mentalność suwerena i
widział, co mówi, kiedy obwieścił, że "ciemny lud to kupi".

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-08-16 06:45:40
Autor: obserwator1439
Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
użytkownik Olin nabrał wiatru w żagiel i pojechał:

Zapomniałeś wspomnieć o najważniejszym. To był "dziennikarz" TVP Info

A nie tefauenów?

https://youtu.be/8cJOQcbpTQs
https://youtu.be/96Qt76NmK7E

Piątno dla kurew, jednych i drugich i trzecich i czwartych.

Data: 2020-08-17 10:35:41
Autor: Olin
Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
Dnia Sun, 16 Aug 2020 06:45:40 -0700 (PDT), obserwator1439@gmail.com
napisał(a):

A nie tefauenów?

https://youtu.be/8cJOQcbpTQs

Co wynika z tego filmu?

https://youtu.be/96Qt76NmK7E

TVN kazał Janowskiemu się nawalić?

Data: 2020-08-18 11:15:53
Autor: obserwator1439
napisał(a):

> A nie tefauenów?

Co wynika z tego filmu?

Komponują scenę/kadr.

> https://youtu.be/96Qt76NmK7E

TVN kazał Janowskiemu się nawalić?

Opcje widzę takie:
1.Jesteście głupsi niż ustawa przewiduje.
2.Żyjecie w świecie alternatywnym.
3.Rżniecie głupa.

Data: 2020-08-19 10:10:57
Autor: Olin
Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
Dnia Tue, 18 Aug 2020 11:15:53 -0700 (PDT), obserwator1439@gmail.com
napisał(a):

Co wynika z tego filmu?

Komponują scenę/kadr.

I?

TVN kazał Janowskiemu się nawalić?

Opcje widzę takie:
1.Jesteście głupsi niż ustawa przewiduje.
2.Żyjecie w świecie alternatywnym.
3.Rżniecie głupa.

Ludzie ograniczeni mają ograniczoną liczbę argumentów - zazwyczaj nie
posiadają ich wcale - więc w przechodzą do inwektyw, bo to najczęściej ich
jedyne środki erystyczne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-08-14 15:04:22
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Powołuje się na zeznania dwóch "świadków z Polski" (nie byli w jednym
miejscu). Ja zakładam że opisy "świadków z podanymi nazwiskami" raczej+
"mogą być" z grubsza zgodne z tym co zaszło.  Natomiast nazywanie tego
akurat słowem "tortury" jest przesadą na miarę stacji której pracownicy
stanowili 25% świętujących urodziny Hitlera (6 osób + dziennikarka TVN +
kamerzysta TVN).  Jak rozumiem tam było od cholery zatrzymanych
Białorusinów, przesada przejdzie ale bezczelne "mijanie się z prawdą"
będzie mieć krótkie nogi.

--
A. Filip

Data: 2020-08-14 16:51:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f36415b$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A w Polsce to kultura - prądem :-P

J.

Data: 2020-08-18 18:05:03
Autor: Shrek
[...]

Dla odmiany wiarygodność policjantów jest wręcz legendarna. Jak policjant mowi coś w swojej sprawie, to można założyć, że jest jak polityk - można poznać, że kłamie, po tym że rusza ustami.

--
Shrek

Data: 2020-08-14 11:28:11
Autor: ąćęłńóśźż
Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
P0lska p0licja przykładowo zabiła człowieka w czasie demonstracji pod pałacem prezydenckim.

Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]