Czy Polska jest prawdziwie wolna?

Data: 2012-07-08 17:58:08
Autor: abc
Czy Polska jest prawdziwie wolna?
Nie chcemy takich ¶rodków przekazu, które staj± siê ¶rodkami przemocy i
og³upiania, które s± narzêdziem sprawowania w³adzy a w³a¶ciwie s± czê¶ci±
tej w³adzy.

Zapytajmy czy przestrzeñ Bo¿a, dziêki której rozchodz± siê elektroniczne
fale radiowe i telewizyjne jest dzi¶ wolna? Niestety nie, s± urzêdnicy
uzurpuj± sobie prawo do dysponowania t± przestrzeni±.

Arbitraln±, dyskryminacyjn± decyzj± przestrzeñ tê zamkniêto dla katolickiej
TV TRWAM. (...)

Zadajemy sobie pytanie. Czy rzeczywi¶cie Polska jest prawdziwie wolna, skoro
lekcewa¿y siê miliony Polaków w ich w³asnej Ojczy¼nie.

Niech siê zatem nikt nie oburza, ¿e wielu z nas, jak dawniej, ¶piewa -
"Ojczyznê woln± racz nam wróciæ Panie", a nie "Pob³ogos³aw Panie".

Wolno¶æ to przecie¿ prawo do korzystania z publicznego wyra¿ania pogl±dów
ale nade wszystko prawo do mówienia, g³oszenia prawdy.

Wiêcej
http://beta.radiomaryja.pl/kosciol/czy-rzeczywiscie-polska-jest-prawdziwie-wolna/

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-07-08 18:35:32
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-08 17:58, abc wrote:
[...]

Prosta rada. Niech przejd± na nadawanie neutrinami. Dobry Bóg sprawi³, ¿e dla nich kula ziemska jest przezroczysta jak szk³o i swobodnie mo¿na nadawaæ z drugiego koñca planety.
A tak powa¿nie. Przecie¿ dziêki wysi³kom naukowców jest internet. W nim ka¿dy mo¿e byæ nadawc±.

Data: 2012-07-08 18:42:14
Autor: A. Filip
Czy Polska jest prawdziwie wolna? [reglamentacja nadawców]
On 2012-07-08 17:58, abc wrote:
Nie chcemy takich środków przekazu, które stają się środkami przemocy i
ogłupiania, które są narzędziem sprawowania władzy a właściwie są częścią
tej władzy.

Zapytajmy czy przestrzeń Boża, dzięki której rozchodzą się elektroniczne
fale radiowe i telewizyjne jest dziś wolna? Niestety nie, są urzędnicy
uzurpujÄ… sobie prawo do dysponowania tÄ… przestrzeniÄ….

Prosta rada. Niech przejdą na nadawanie neutrinami. Dobry Bóg sprawił,
że dla nich kula ziemska jest przezroczysta jak szkło i swobodnie
można nadawać z drugiego końca planety.
A tak poważnie. Przecież dzięki wysiłkom naukowców jest internet. W
nim każdy może być nadawcą.

No to może rzucisz się ceną miesięczną dostępu do internetu pozwalającą
ze względu na szybkość i limity transmisji danych na:
a) słuchania radia niemal na okrągło
b) oglądanie telewizji niemal na okrągło

P.S.
Potem możesz napisać jak bardzo Tusk Donald musiałby przesunąć wiek
emerytalny żeby wszystkich emerytów było na to stać ;-)

Data: 2012-07-08 18:50:36
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-08 17:58, abc wrote:
[...]

Rząd też nad tym pracuje. Właśnie dzięki tzw "dywidendzie cyfrowej" zwolnią się częstotliwości dzięki czemu można w owe zwolnione zapuścić internet. W Warszawie chyba już tak. I jest dostępny za darmo. A przepustowość? Mi się wydaje, że w przypadku radia takiego jak RM, wystarczy 32-64 kB/s . W ostateczności pozostaje nadawanie na kablówkach i z satelity.

Data: 2012-07-08 18:57:13
Autor: A. Filip
On 2012-07-08 17:58, abc wrote:
[...]

Ja ci wierze ci że ten rząd pracuje na dalszym poniesieniem wieku
emerytalnego ;-)

A poważniej z założeń (większości) projektów "darmowego internetu" ma on być "dość wolny" by nie stanowić praktycznie żadnej konkurencji dla
komercyjnego internetu szerzej pasmowego. Bez _bardzo poważnej_ walki
szerokiego darmowego dostępu do szybkiego internetu _nie będzie_.

Data: 2012-07-08 19:04:18
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-08 18:57, A. Filip wrote:

[...]

Więc co? Zagonić naukowców do roboty? Niech pracują nad "okiełznaniem" neutrin aby przenosiły sygnał radiowy? Przestrzeń Boża jest nimi wypełniona? Dlaczego nie zarzucić rządowi tego, że jest niedostępna w tym względzie dla nadawców? Skoro wystarczy, że komuś, prywatnej bodajże spółce nie przyznano gdzieś koncesji i mówić od razu o braku wolności to można wszystko. Ja swobodnie odbieram TV Trwam. Inna sprawa czy poruszane są w niej interesujące mnie tematy. Może właśnie te o przestrzeni... Bożej?

Data: 2012-07-08 19:04:23
Autor: pluton
Czy Polska jest prawdziwie wolna? [reglamentacja nadawców]

Ja ci wierze ci ¿e ten rz±d pracuje na dalszym poniesieniem wieku
emerytalnego ;-)

I niestety nad wprowadzeniem podatku katastrofalnego. Najgorsze, ze nie
wiadomo, jak to powstrzymac.
Nawet kaczka jako prezydent tego nie zawetuje,
bo rzad go kupi za obietnice pomnika i przemianowania wisly na kaczawe.

Nullification

Data: 2012-07-08 19:43:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Polska jest prawdziwie wolna? [reglamentacja nadawców]

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jtcen6$qh6$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co z gazem ³upkowym? Ju¿ nie rozdzieracie szat nad losem polskiego gazu ³upkowego? Ju¿ nie p³aczecie, ¿e ów gaz zosta³ sprzedany do ostatniej cz±stki? Nie b³agacie amerykanów, którzy zorientowawszy siê ile tego gazu jest w Polsce dali szybko nogê, by wiêcej dolarów nie traciæ?

Gaz chuj strzeli³, wymy¶lili¶cie podatek katastralny (katastrofalny) by mieæ czym ludzi straszyæ i wylewaæ rzewne krokodyle ³zy.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-07-08 19:36:59
Autor: Bogdan Idzikowski

On 2012-07-08 17:58, abc wrote:
[...]

A może sobie sam sprawdzisz? Nie leń się!

Mogę cię poinformować, że proponowano mi 40 mega internet i telefon za 110 złotych. Zadowoliłem się 10 megami za 65 złotych na dwa lata (2 pierwsze miechy za darmo) + telefon za 34 złote. I jeśli chodzi o radio, to mogę na raz słuchać kilkanaście stacji. Tylko kto to by dał radę tego słuchać? TV mam z ziemi i satelity.
Jestem emerytem. Moja żona jest emerytką. I stać nas na internet i cyfrę+ i na wiele innych rzeczy.
Ba! Stać mnie było na internet od jego powstania. To znaczy od czasu, gdy ty na chleb mówiłeś papu!

Więc przestań sobie gębę wycierać emerytami, młokosie!

Data: 2012-07-08 18:39:11
Autor: pluton
Czy Polska jest prawdziwie wolna?
Zadajemy sobie pytanie. Czy rzeczywi¶cie Polska jest prawdziwie wolna

Skoro niszczy nas czarna pijawka, przyssana jak najgorszy pazozyt - to nie.

Nullification

Czy Polska jest prawdziwie wolna?