Czy Polska jest wolna??

Data: 2012-04-29 16:18:35
Autor: Obserwator
Czy Polska jest wolna??
http://vod.gazetapolska.pl/1624-czy-zyjemy-w-wolnej-polsce

*Naciski na dziennikarzy, tajemnicze zgony, kłamstwa polityków, ukrywane afery... to norma w polskiej rzeczywisto¶ci. Czy żyjemy w wolnym kraju?

Wojciech Sumliński - dziennikarz ¶ledczy stara się pomóc nam odpowiedzieć na to pytanie. Opowiada o siłach, które kryj± się za Bronisławem Komorowskim, o szafach w których byli esbecy trzymaj± życiorysy wpływowych ludzi, o ¶mierci Andrzeja Leppera i innych tajemnicach III RP.:

- lubelski prokurator ktory powadzil sledztwo w sprawie morderstwa ks. Popieuszki, to jenen z nalepszych, najprzyzwoitszych, najodwazniejszych  prokuratorow polskich.

- najpaskudnieszai najniebezpieczniesza dla Polski postacia, jest Adam M.
Nawet jego ludzie, tacy jak Czuchnowski bywaja skonfudowani jego poczynaniami.

Ten czlowiek jest gorszy nawet od takiego lajdaka, jak Urban.

- Senator Piesiewicz, Walter  - ich reakcja na sledztwo w sprawie morderstwa
ks. Popieuszki

- Ludzie WSI i ruska agentura a morderstwo ksiedza.

- Siatka pedofili a postkomunistyczne sluzby

- Oleksy i Kwasniewski za kontakty z ruskim agentem Alganowem, zaplacili cene
polityczna, ale uratowano im zycie. Komorowski za powazniejsze sprawy, zostal awansowany na prezydenta Polski, mimo ze kontaktowal sie z ruska agentura.

- Komorowski, Tobiasz, Lepper, prawnik Leppera : mecenas Ryszard K. ( Kucinski) zaufany czlowiek postsowieckich sluzb specialnych. Lepper za zaufanie do tego *przyjaciela* - prawdopodobnie zaplacil zyciem. Ale mecenas Ryszard K. rowniez ...jednak *zmarl* nagle.

- Tobiasz (na ktorego pogrzeb przyjechali czlonkowie ruskiej mafii) - to byl wyjatkowo ZLY czlowiek, ktory cale zycie zajmowal sie niszczeniem ludzi, to takze facet od ktorego zalezala dalsza kariera Komorowskiego.

- Szafy pelne hakow. Szafy nalezace do postsowieckich sluzb poczynajac od nizszego szczebla, do szaf generalskich, moskiewskich i niemieckich - rzadza kukielkami i polska polityka.  - i ostatnia dobra wiadomosc: w Polsce sa tez przyzwoici ludzie w bylych sluzbach oraz przyzwoici i odwazni prawnicy....

Data: 2012-04-29 16:26:43
Autor: Obserwator
Prokurator lubelski : ANDZRZEJ WITKOWSKI

- lubelski prokurator ktory powadzil sledztwo w sprawie morderstwa ks. Popieuszki, to jenen z nalepszych, najprzyzwoitszych, najodwazniejszych  prokuratorow polskich.

(podaje nazwiko, ktore powinni znac wszyscy uczciwi ludzie)

Data: 2012-04-29 18:31:24
Autor: Marek Czaplicki
Czy Polska jest wolna??
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 29 kwiecień 2012 18:18:

http://vod.gazetapolska.pl/1624-czy-zyjemy-w-wolnej-polsce

Ja tam żyję w wolnej Polsce. A niektórzy uważaj±, że nie. I tak pozostanie, bo taka jest wola prezesa.

Data: 2012-04-29 20:27:44
Autor: pluton
Czy Wolska jest polna??
Niestety w każdym kraju sa tzw. sluzby.
Im szybciej je zlikwidujemy, tym polniejsza bedzie Wolska.

Nullification

Data: 2012-04-29 18:51:03
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Niestety w każdym kraju sa tzw. sluzby.
Im szybciej je zlikwidujemy, tym polniejsza bedzie Wolska.

w kazdym kraju sa sluby ktore pracuja DLA danego kraju, a nie dla obcego, psie Pawlowa. --

Data: 2012-04-29 20:59:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
niedziela, 29 kwietnia 2012 20:51. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

w kazdym kraju sa sluby ktore pracuja DLA danego kraju, a nie dla obcego,
psie Pawlowa.

Służby w rzeczywistości w żadnym kraju już od dawna nie pracują w ogóle dla kraju, tylko same dla siebie. Wiara, że czyjekolwiek służby pracują dla własnego kraju, jak jest to napisane na papierze, jest to bardzo popularna _fikcja_ .

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 20:28:16
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
> [...]

> psie Pawlowa.

w kazdym kraju sa sluby ktore pracuja DLA danego kraju, a nie dla obcego,

Służby w rzeczywisto¶ci w żadnym kraju już od dawna nie pracuj± w ogóle dla kraju, tylko same dla siebie. Wiara, że czyjekolwiek służby pracuj± dla własnego kraju, jak jest to napisane na papierze, jest to bardzo popularna _fikcja_ .

*************************************

brednie wyssane z sowieckiego, brudnego palucha - czyli propaganda w ruskim stylu.

Cos ci Krzewicki wyraznie zalezy na tym, aby sowieckie sluzby znowu czuly sie
bezpiecznie w Polsce. Im gorzej w Polsce, tym bardziej jestes zadowolony?

Kto tak postepuje, chyba nie musze pisac?

Data: 2012-04-29 22:36:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
niedziela, 29 kwietnia 2012 22:28. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

Ale ja nigdy w życiu z żadnym sowietem nie zamieniłem ani słowa. Nie zaczerpnąłem też tego z żadnego źródła propagandowego, ja po prostu tak myślę, moja błękitna acz rozwodniona krew mi to mówi.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 20:46:42
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
> [...]

> ruskim stylu.
> sie bezpiecznie w Polsce. Im gorzej w Polsce, tym bardziej jestes

Ale ja nigdy w życiu z żadnym sowietem nie zamieniłem ani słowa. Nie zaczerpn±łem też tego z żadnego Ľródła propagandowego, ja po prostu tak my¶lę, moja błękitna acz rozwodniona krew mi to mówi.

**************************************

to co z tego (o ile to prawda) ? Ale masz wyraznie mentalnosc sowiecka, bo
wychowany jestes (wiek) na propagandzie nie polskiej, tylko kreowanej przez pomiot komuszy (GW i TV - ktorej wlascicielem sa sluzby sowieckie wraz z
polskimi komuchami). Powielasz PROPAGANDE nie polska, tylko ruska.

Jaruzelski podobno tez mial krew blekitna, tylko niektorzy twierdza, ze go podmienili sowieci i przyslali *zamiennika blekitnokrwistego* z Azji:))

Data: 2012-04-29 23:09:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
niedziela, 29 kwietnia 2012 22:46. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

Nie wiesz, ĹĽe siÄ™ odciÄ…Ĺ‚em od poglÄ…dĂłw GW?
A sposób myślenia mam głównie z książek teozoficznych etc. w większości wydanych, kiedy nawet Związku Radzieckiego nie było. Po prostu wiem, co jest korzystne dla mojej podrasy (w żadnym wypadku nie semickiej, sztoby nie było tieni samnienija).

PS. jeśli zatem są jakieś zbieżności i sympatie naturalne to jest sprawa równoległa, a nie bezpośredniego wpływu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 21:19:20
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Nie wiesz, że się odci±łem od pogl±dów GW?
A sposób my¶lenia mam głównie z ksi±żek teozoficznych etc. w większo¶ci wydanych, kiedy nawet Zwi±zku Radzieckiego nie było. Po prostu wiem, co jest korzystne dla mojej podrasy (w żadnym wypadku nie semickiej, sztoby nie było tieni samnienija).

PS. je¶li zatem s± jakie¶ zbieżno¶ci i sympatie naturalne to jest sprawa równoległa, a nie bezpo¶redniego wpływu.

tylko ci sie wydaje, ze sie odciales od pogladow GW. Ja widze wyraznie, ze mowisz *wybiorcza*. A jaka ta twoja podrasa jest? Cos ciemny jestes tzn. wlosy ciemne, masz:) --

Data: 2012-04-29 23:25:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
niedziela, 29 kwietnia 2012 23:19. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

tylko ci sie wydaje, ze sie odciales od pogladow GW. Ja widze wyraznie, ze
mowisz *wybiorcza*.

A jaka ta twoja podrasa jest? Cos ciemny jestes tzn. wlosy ciemne, masz:)

Powiedzmy że jestem szatynem, a jak byłem młodszy to moje włosy były bardziej blond. Co ciekawe, urodziłem się z błękitnymi oczami, które w wieku kilkunastu lat zmieniły kolor na szare, a później piwne ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 21:34:12
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Powiedzmy że jestem szatynem, a jak byłem młodszy to moje włosy były bardziej blond. Co ciekawe, urodziłem się z błękitnymi oczami, które w wieku kilkunastu lat zmieniły kolor na szare, a póĽniej piwne ;)

genetycznie jestes wiec niezlym mieszancem....;))

ale nie napisales jaka ta twoja podrasa jest?

Data: 2012-04-29 23:47:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
niedziela, 29 kwietnia 2012 23:34. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

genetycznie jestes wiec niezlym mieszancem....;))

ale nie napisales jaka ta twoja podrasa jest?

Bo to bardziej termin teozoficzny. Podrasa aryjska w znaczeniu teozoficznym to pojÄ™cie znacznie szersze niĹĽ rasa nordycka w sensie antropologicznym w doktrynie malarza pokojowego. A jednoczeĹ›nie znacznie węższe, bo istnieje jedynie materiaĹ‚ na przyszĹ‚Ä… podrasÄ™, ktĂłrÄ… naleĹĽy duchowo uksztaĹ‚tować. Czy mam wiÄ™cej tĹ‚umaczyć, bo doktryny okultystyczne sÄ… dość zawiĹ‚e i wymagaĹ‚oby sporo czasu, ĹĽebyĹ› w nie wszedĹ‚. W kaĹĽdym razie czarnogĹ‚owi, czyli podrasa Ĺ›rĂłdziemnomorska wĹ‚Ä…cznie z semickÄ… nie jest takim materiaĹ‚em. KtoĹ›, kto jest na drodze ksztaĹ‚towania, rozpoznaje swoich  bez trudu ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 22:11:06
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Bo to bardziej termin teozoficzny. Podrasa aryjska w znaczeniu teozoficznym to pojęcie znacznie szersze niż rasa nordycka w sensie antropologicznym w doktrynie malarza pokojowego.

czyli twoja podrasa, to ta aryjska, ale w sensie rozszerzonym...
hmm...wiesz, ja akurat troche interesuje sie rowniez genetyka i tego typu rozwazania ras, mnie absolutnie nie przekonuja. A, chyba wiesz, ze malarz pokojowy zainteresowal sie rasami pod wplywem mnichow tybetanskich. Jak sie te *zabawy* z rasami zakonczyly, to powszechnie wiadomo.

Hinduizm tez jest bardzo rasistowski...osobiscie uwazam, ze na obecnym etapie rozwoju ludzkosci, najbardziej cywilizowana religia jest chrzescijanstwo.

A jesli chodzi o rasy, to pomysl z mieszaniem ras jest dosc racjonalny. Rodza sie dzieci ladniejsze ( glownie fizycznie) i nie sa obciazone taka iloscia wad genetycznych.

Data: 2012-04-30 00:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Wolska jest polna??
poniedziałek, 30 kwietnia 2012 00:11. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

Zresztą nie tyle tu o aktualną rasę chodzi, co o pochodzenie z pewnych linii arystokratycznych. Dlatego np. popieram braminów indyjskich, Syngalezów przeciw Tamilom, Tutsi przeciw Hutu, rojalistów irańskich i afgańskich przeciwko islamowi, rząd cesarski Japonii przeciwko okupantom rosyjskim i amerykańskim, potomków szlachty polskiej przeciwko potomkom chamów etc. A nie tylko same kultury rosyjską czy nordycką przeciwko łacińskiej.

Chrześcijaństwo rzeczywiście pozło sporo do przodu w porównaniu z wiekami ciemnymi, ale ma zakaz rozwijania pewnej sfery, która może dać zdolniejszym ludziom przewagę w codziennych sytuacjach nad mniej zdolnymi -- - energii "vril". Uważam to za rodzaj "pozytywnej dyskryminacji" na zasadzie "ja nie mam, to i tobie mieć nie wolno".

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 22:47:46
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):  Zreszt± nie tyle tu o aktualn± rasę chodzi, co o pochodzenie z pewnych linii arystokratycznych. Dlatego np. popieram braminów indyjskich, Syngalezów przeciw Tamilom, Tutsi przeciw Hutu, rojalistów irańskich i afgańskich przeciwko islamowi, rz±d cesarski Japonii przeciwko okupantom rosyjskim i amerykańskim, potomków szlachty polskiej przeciwko potomkom chamów etc. A nie tylko same kultury rosyjsk± czy nordyck± przeciwko łacińskiej.

Chrze¶cijaństwo rzeczywi¶cie pozło sporo do przodu w porównaniu z wiekami ciemnymi, ale ma zakaz rozwijania pewnej sfery, która może dać zdolniejszym ludziom przewagę w codziennych sytuacjach nad mniej zdolnymi -- - energii "vril". Uważam to za rodzaj "pozytywnej dyskryminacji" na zasadzie "ja nie mam, to i tobie mieć nie wolno".

********************************

osobiscie, zadnych linii arystokratycznych nie popieram i nie szanuje, tylko dlatego, ze sa jakas *linia arystokratyczna*.

Oceniam CZLOWIEKA zgodnie z etyka i moralnoscia chrzescijanska, chociaz jestem agnostykiem. Arystokratami czesto stawali sie niesamowici zboje i bandziory:) Nie wierze w bajki o pieknych i dobrych krolach i krolewnach:))

Mnie sie osobiscie podoba amerykanska demokracja. Tam kazdy czlowiek, mogl osiagac swoj cel tylko dzieki wlasnym mozliwosciom i talentom. Uwazam, ze to jest bardziej sprawiedliwe.

Niestety teraz tez chyba sie w USA wiele zmienilo na gorsze.
To czesto byly po prostu psychopatyczne jednostki.

Chrzescijanstwo bardziej *uczlowieczylo* Homo Sapiens, ale jak ci juz pisalem, oono tez bedzie ewoluowac...tak jak i cala ludzkosc.

Data: 2012-04-29 22:50:48
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

zdanie o jednostkach psychopatycznych, mialo znalezc sie pod zdaniem o arystokratycznych rodach:)

Data: 2012-04-30 18:49:50
Autor: AndrzejG
Czy Wolska jest polna??
Dnia Sun, 29 Apr 2012 22:50:48 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Dlaczego obrażasz swoich adwersarzy?

Data: 2012-04-29 22:27:36
Autor: MH
Czy Wolska jest polna??
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
niedziela, 29 kwietnia 2012 23:34. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

> genetycznie jestes wiec niezlym mieszancem....;))

Bo to bardziej termin teozoficzny. Podrasa aryjska w znaczeniu teozoficznym to pojÄ™cie znacznie szersze niĹĽ rasa nordycka w sensie antropologicznym w doktrynie malarza pokojowego. A jednoczeĹ›nie znacznie węższe, bo istnieje jedynie materiaĹ‚ na przyszĹ‚Ä… podrasÄ™, ktĂłrÄ… naleĹĽy duchowo uksztaĹ‚towaÄ
[...]

==============

Mam nadzieję,że owym postem "przystopowałe¶" trochę amatora sfermentowanego
soku klonowego.
I podejrzewam, że ów "dżentelmen" w odpowiedzi będzie ujawniał moje dane
osobowe. Ot, to s± "argumenty",
gdy merytorycznie ich brakuje.. A tak przy okazji, UWIELBIAM czytać posty
Obserwatora dotycz±ce ZAMACHU!!
I KŻYŻA,  ktury ma być oddany MJASTU!!

MH P.S. Niestety widzę, że chłop się dalej miota i bredzi.

Data: 2012-04-29 22:37:24
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

oczywiscie, ze bede ujawnial twoje dane osobowe MARIUSZU HAJDUK z Bielska - Bialej.

 Takich jak ty agresywnych cenzorow grup dyskusyjnych, nalezy ujawniac opinii publicznej.

 Jesli masz problemy z pamiecia, to sobie przejrzyj archiwum grupy lub popros kogos logicznie myslacego, aby ci wytlumaczyl, ze jestes prowokatorem prosowieckim i wyjatkowym chamem, ktory agresywnie atakuje osoby na tej grupie, aby w ten sposob cenzurowac polski internet.

Popieraja cie tacy jak ty  lub twoje klony - tak wiec nie nie pocieszaj sie, ze jestes OK.

Data: 2012-04-29 23:36:55
Autor: MH
Czy Wolska jest polna??
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Mam nadzieję,że owym postem "przystopowałe¶" trochę amatora sfermentowanego
> [...]

Popieraja cie tacy jak ty  lub twoje klony - tak wiec nie nie pocieszaj sie, ze jestes OK.

My sę tutaj tak gadugadu, gadasz do mnie po Imieniu i Nazwisku , a może by¶
się też przedstawił tutaj..
No bo jak się tutaj mam do Ciebie zwracać??  OBERSRATOR??  Boszsz.. , jakież
jest to WULGARNE!!
Czyżby Twoje Imię i Nazwisko jest aż tak wstydliwe i kompromituj±ce??  Baa..,
napisz że na imię masz józek,
na nazwisko Stalin.. My tu na psp wyrozumiałe chłopy som!! No dobra, dawaj
imię i nazwisko.. Będziemy gadać po imieniu... Jak nie chcesz, to nie!! I
wiesz jak będziesz postrzegany na psp?? No to jak??  Podajesz imię/nazwisko czy w pory walisz??

Data: 2012-04-29 23:50:00
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
No to jak??  Podajesz imię/nazwisko czy w pory walisz??

znajdz sobie, jak takis mundry, prostaku.

Data: 2012-04-29 23:51:21
Autor: Obserwator
Czy Wolska jest polna??
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
No to jak??  Podajesz imię/nazwisko czy w pory walisz??

znajdz sobie, jak takis mundry, prostaku. Jak mnie postrzegaja esbecy i ruska agentura, to mi wisi i powiewa.

Data: 2012-05-04 23:47:42
Autor: pluton
Czy Wolska jest polna??
Ale ja nigdy w życiu z żadnym sowietem nie zamieniłem ani słowa.

To jaka¶ sugestia, ze kapucha nie jest z czukotki ?

Nullification

Data: 2012-04-29 21:16:34
Autor: pluton
Czy Wolska jest polna??
> w kazdym kraju sa sluby ktore pracuja DLA danego kraju, a nie dla
obcego,
> psie Pawlowa.

a kapuchy ? dla kogo pracuja kapuchy ?

[...]

Dokladnie to samo mialem napisac.

Nullification

Data: 2012-04-30 19:57:55
Autor: matusm
Czy Polska jest wolna??

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnjpkr$ok8$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Czy Polska jest wolna??