Czy Polska leży w Europie?

Data: 2011-07-05 12:55:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czy Polska leży w Europie?
cirrus wrote:

# Geograficznie Polska jest jedna.  Nie ma co do tego wątpliwości.
# Natomiast
pod każdym innym względem nasz kraj jest głęboko podzielony. Politycznie,
kulturowo, historycznie, mentalnie, obyczajowo mamy Polski dwie: "Polskę
Postępową" i "Polskę Zaściankową".

I tu Stefan powinieneś strzelić się w potylicę i zakonczyć czytanie, bo przecież nie dalej, jak przed chwilą cytowałeś prawdziwego Rymkiewicza.
Po co cytować jakieś tandetne podróby?

Aaaaa, zapomniałem, że Ty jesteś od cytowania, a nie od czytania. :)))
--
Pit

Data: 2011-07-05 15:08:30
Autor: cirrus
Czy Polska leży w Europie?
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iuuqj9$38i$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

A ten Rymkiewicz to oszołomska wyrocznia?

--
stevep

Data: 2011-07-05 15:17:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czy Polska leży w Europie?

cirrus wrote:
[...]

Rymkiewicz to Rymkiewicz, zachwalać nie trzeba, ale ta podróba śmierdzi tandetą na kilometr.
--
Pit

Czy Polska leży w Europie?