Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

Data: 2009-11-21 20:20:56
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
Odcinek 1. Jak Michnik nauczyl Polakow plugawego jezyka.

Powtarzal "spieprzaj dziadu" ? cy moze cos belkotal o 'malpach w czerwonym'
?

I zastanawiam się, w jakiej tutejszej
gazecie mógłby pojawić się tak plugawy język polemiczny, jakiego używa
redaktor naczelny Gazety Wyborczej w rzekomej polemice ze Sławomirem
Cenckiewiczem i Piotrem Gontarczykiem.

To prywatna gazeta, moze sobie pisac, co chce. Nie podoba sie - nie czytaj.

złamanie zasady obiektywizmu, jak szef GW. Zachowując rolę arbitra,
najwyżej
zleciłby atak jakiemuś dziennikarzowi, ale nie puściłby w formie użytej
przez
Michnika.

To prywatna gazeta, moze sobie pisac, co chce. Nie podoba sie - nie czytaj.

Nullification

Data: 2009-11-21 19:37:33
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
To prywatna gazeta, moze sobie pisac, co chce. Nie podoba sie - nie czytaj.

no, nie bardzo moze sobie pisac co chce. Ponadto, nie zostala zalozona tylko
za pieniadze Michnika. Skad pochodza te pieniadze, to dopiero trzeba dociec.

Data: 2009-11-21 20:44:02
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
> To prywatna gazeta, moze sobie pisac, co chce. Nie podoba sie - nie
czytaj.

no, nie bardzo moze sobie pisac co chce.

A kto mu zabroni ?
Zaloz sobie swoja gazete i tez bedziesz pisac, co chcesz.

Ponadto, nie zostala zalozona tylko
za pieniadze Michnika.

A co cie to obchodzi ? Widac ci, co dali pieniadze chca,
zeby pisal to, co pisze.

Skad pochodza te pieniadze, to dopiero trzeba dociec.

A dociekaj, tylko zebyc cieczki nie dostal.
Ja stawiam, ze pieniadze dalo CIA,FBI, KGB, ABC, CBA, SRUTUTU,
FIUBZDZIU, MOSAD, Kolo Gospodyn Wielskich w Dupczycach kolo Kloszyc
i Konstanty Jebalko z Pierdziszewa.

No i te setki tysiecy czytelnikow, ktorzy codziennie kupuja gazete.

Nullification

Data: 2009-11-21 19:54:56
Autor: Karol
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

> no, nie bardzo moze sobie pisac co chce.

A kto mu zabroni ?
Zaloz sobie swoja gazete i tez bedziesz pisac, co chcesz.

wprawdzie nie o tym chce abysmy dyskutowali czy mu wolno pisac czy nie, ale ci odpowiem: gdyby w Polsce byla tylko niewielka liczba osob, ktorej by sie
chcialo zajac tekstami tej gazety, to juz dawno by tej gazety nie bylo.

> Ponadto, nie zostala zalozona tylko
> za pieniadze Michnika.

A co cie to obchodzi ? Widac ci, co dali pieniadze chca,
zeby pisal to, co pisze.

obchodzi mnie. Chyba mi tego nie zabronisz? Nikt mi pieniedzy na nic nie dal.

> [...]

Ja stawiam, ze pieniadze dalo CIA,FBI, KGB, ABC, CBA, SRUTUTU,
FIUBZDZIU, MOSAD, Kolo Gospodyn Wielskich w Dupczycach kolo Kloszyc

bez komentarza.

No i te setki tysiecy czytelnikow, ktorzy codziennie kupuja gazete.

no wlasnie, ciekawe jak to naprawde jest, bo podobno GW za darmo w tej chwili
jest rozdawane.

Ale, to nie o to chodzi, chodzi o destrukcyjny wplyw tej gazety na Polakow.
Trzymajmy sie tematu watku. Potrafisz nie odbiegac od tematu?

Data: 2009-11-21 21:04:06
Autor: pluton
[...]

To musisz wysledzic, kto zmusza codziennie setki tysiecy czytelnikow
do brania za darmo i czytania tej gazety, oraz do poddawania sie
jej destrukcyjnemu wplywowi.

Stawiam na kosmitow z galaktyki magellana.

Nullification

Data: 2009-11-21 20:08:07
Autor: Karol
[...]

dalej usilujesz zwekslowac temat, ale jeszcze raz ci odpowiem: kazdy czlowiekm
wezmie gazete, jesli ja daja za darmo, jak reklamowke.
Stawiam na kosmitow z galaktyki magellana.

ok...ale nie na temat.

Data: 2009-11-21 21:18:15
Autor: pluton
> [...]

czlowiekm
wezmie gazete, jesli ja daja za darmo, jak reklamowke.

Naprawde bierzesz darmowe gazety ? I czytasz je, i poddajesz sie
destrukcyjnemu wplywowi ? To ty glab jestes, a nie polski patriota.

To ja ci teraz za darmo, jako reklamowke daje dobra rade
i masz sie poddac jej wplywowi:
natychmiast musisz wyjsc na ulice, wyrywac ludzom z reki te darmowa gazete
i uswiadamiac ich, ze czytanie tej gazety ma destrukcyjny wplyw.

Nullification

Data: 2009-11-21 20:23:56
Autor: KArol
> [...]

Naprawde bierzesz darmowe gazety ? I czytasz je, i poddajesz sie
destrukcyjnemu wplywowi ? To ty glab jestes, a nie polski patriota.

ja akurat, nie biore GW do reki, bo wiem co to jest za gazeta. Potrafisz
logicznie myslec, czy tylko odreagowywac swoje kompeksy, jako anonimowy matcho, ktory czuje sie lepiej jak komus naubliza?

[...]

:))...ale dlaczego nadal nie trzymasz sie tematu? Pracujesz dla tego GW_na.
czy nie rozumiesz tematu?

Data: 2009-11-21 21:47:07
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
:))...ale dlaczego nadal nie trzymasz sie tematu? Pracujesz dla tego
GW_na.
czy nie rozumiesz tematu?

No dobra, wracajmy do tematu.

Musisz dociec, kto to jest ten gucio, co siedzi w nowym jorku, kim byl jego
ojciec,
dlaczego mial dziadka w abwerze, kto mu oplacil bilet do nowego jorku,
co on tam robi i wogole dlaczego uciekl z polski do nowego jorku.
Dalej musisz dociec, kto mu zaplacil i czyimi pieniedzmi za napisanie
tego, co napisal, i kim jest ciotka tego faceta, ktory ma domene
salon24.pl, kto daje pieniadze na utrzymanie tej domeny, kto zarejestrowal
te
domene i za czyje pieniadze, gdzie stoi serwer i jaki ma numer IP.

Nullification

Data: 2009-11-21 21:04:27
Autor: Karol
> [...]

te
domene i za czyje pieniadze, gdzie stoi serwer i jaki ma numer IP.

to nadal nie na temat tego tekstu. Zaloz nowy watek na temst autora tego
tekstu i salonu24. Ale pamietaj o dowodach merytorycznych, bo pomowienia sa karalne.

Data: 2009-11-21 22:13:34
Autor: pluton
> [...]
zarejestrowal
> te
> domene i za czyje pieniadze, gdzie stoi serwer i jaki ma numer IP.

To jest DOKLADNIE i w 100% na temat.  Bez tej wiedzy, o ktorej pisalem
powyzej
tekst tego gucia nie ma zadnego znaczenia.  I nigdy nie bedzie mial.
Wazne jest tylko to, kto za nim stoi i kto za to placi.
Sam napisales przed chwila, ze trzeba dociekac, skad sa pieniadze i kto za
tym stoi.

 Ale pamietaj o dowodach merytorycznych, bo pomowienia
sa karalne.

A o co go pomowilem ?

Nullification

Data: 2009-11-21 21:33:14
Autor: KArol
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> to nadal nie na temat tego tekstu.
To jest DOKLADNIE i w 100% na temat.  Bez tej wiedzy, o ktorej pisalem
powyze tekst tego gucia nie ma zadnego znaczenia.

jestes w bledzie. Twoj post nadal jest nie na temat. Sam napisales,ze go nawet
nie przeczytales (wiec i  nie przemyslales), ale juz wiesz, ze to jest jakis
spisek i chcesz nawet poszukiwac IP oraz ludzi ktorzy oplacaja salon.24.
To nie jest dyskusja,ktora polega na wymianie pogladow (vide, sprawdz
definicje co to jest dyskusja), tylko metoda niedemokratyczna i majaca charakter autorytarny, totalitarny. Tak w demokracji ludzie ze soba nie rozmawiaja.
Na tej grupie wlasnie taki totalitarny sposob sie dyskutuje. Wiele osob sie dostosowalo, inni sie nie w ogole nie odzywaja, a jeszcze inni a inni odeszli. Moze warto sprobowac to zmienic?

> [...]
tym stoi.

>  Ale pamietaj o dowodach merytorycznych, bo pomowienia

A o co go pomowilem ?

ja tylko ci napisalem, abys w przypadku rozpoczecia nowego tematu, uwazal na
argumenty merytoryczne i nie stosowal pomowien.

Data: 2009-11-22 09:01:30
Autor: Roger Perejro
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
Użytkownik "Karol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Ponadto, nie zostala zalozona tylko
za pieniadze Michnika. Skad pochodza te pieniadze, to dopiero trzeba dociec.

Tutaj już nie trzeba, bo sprawa jest jasna:

"Kobylański, sponsor Radia Maryja i Telewizji Trwam, mieszka w Urugwaju. Jak podała "Rzeczpospolita", istnieją dowody na to, że w czasie II wojny światowej wydawał Żydów hitlerowcom.
"Na tym etapie sprawy nie mogę nic więcej powiedzieć poza tym, że najprawdopodobniej wystąpimy z wnioskiem o ekstradycję" - powiedział Kalwas.

Minister nie chciał komentować zarzutów wobec Kobylańskiego. Zdaniem dziennikarzy, w 1947 roku Kobylańskiemu udowodniono, że był tzw. szmalcownikiem - czyli za pieniądze wydawał hitlerowcom ukrywających się Żydów."

http://www.wirtualnemedia.pl/article/102231_Kto_finansuje_Radio_Maryja.htm

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-22 10:10:52
Autor: pluton
[...]

No i te tysiace moherow, ktore wyciska bezlitosnie obermoher.
Juz nie wspomne o defraudacji kasy na zakup stoczni.

Nullification

Data: 2009-11-21 20:37:07
Autor: Piotr
Dnia Sat, 21 Nov 2009 20:20:56 +0100, pluton napisał(a):

Odcinek 1. Jak Michnik nauczyl Polakow plugawego jezyka.

Powtarzal "spieprzaj dziadu" ? cy moze cos belkotal o 'malpach w czerwonym'
?

Jesteś matołkiem, pluto?

[...]

Jesteś matołkiem, pluto.

[...]

Jesteś matołkiem, pluto!

Piotr

Data: 2009-11-21 20:39:50
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

Jesteś matołkiem, pluto!

Piotr

Próżnoś repliki się spodziewał,
nie dam ci prztyczka ani klapsa.
Nie powiem nawet "pies cię jebał"
bo to mezalians byłby dla psa.

Nullification

Data: 2009-11-21 20:53:38
Autor: Piotr
Dnia Sat, 21 Nov 2009 20:39:50 +0100, pluton napisał(a):

Próżnoś repliki się spodziewał,
nie dam ci prztyczka ani klapsa.
Nie powiem nawet "pies cię jebał"
bo to mezalians byłby dla psa.

Ba, gdyby to było choć trochę twoje, pluto... To może bym się spłonił...
A tak, to tylko powtórzę: Jesteś matołkiem, pluto!
Piotr

Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)