Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

Data: 2009-11-21 21:07:42
Autor: Jadrys
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
 Karol pisze:
Odcinek 1. Jak Michnik nauczyl Polakow plugawego jezyka.

 Chyba raczysz żartować Korolu.. Michnikowi można wiele zarzucić, ale na pewno nie plugawy język.

Data: 2009-11-21 20:11:02
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
 Karol pisze:
> Odcinek 1. Jak Michnik nauczyl Polakow plugawego jezyka.

 Chyba raczysz żartować Korolu.. Michnikowi można wiele zarzucić, ale na pewno nie plugawy język.

jadrysiu, a ty przeczytales chociaz ten tekst?Jego autorem nie jestm ja, wiec
nie moge zartowac. Ja ten tekst traktuje bardzo powaznie, bo jest niebywale
odwazny i celny.

Data: 2009-11-21 21:23:55
Autor: pluton
[...]

Chlopie, co ty pierniczysz za przeproszeniem ? Jakis wypierdek pojechal
do nowego jorku zapieprzac na zmywaku, wymendzil tekscik ludzaco podobny do
tysiecy innych, ktore codziennie lataja po necie a ty sie tym podniecasz ?

Nullification

Data: 2009-11-21 20:25:30
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

tysiecy innych, ktore codziennie lataja po necie a ty sie tym podniecasz ?

 ...nadal  nie na temat. Przeczytaj ze zrozumieniem tekst, a nie ublizaj jego
autorowi. Potrafisz?

Data: 2009-11-21 21:31:07
Autor: pluton
?

 ...nadal  nie na temat. Przeczytaj ze zrozumieniem tekst, a nie ublizaj
jego
autorowi. Potrafisz?

Chlopie, mnie naprawde nie podnieca, ze jakis facet nie lubi Michnika
czy gazety wyborczej.
Nie poswiece nawet 2 sekund mojego cennego zycia na czytanie jego wypocin.

Nullification

Data: 2009-11-21 20:36:00
Autor: Karol
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

Chlopie, mnie naprawde nie podnieca, ze jakis facet nie lubi Michnika
czy gazety wyborczej.

ten facet nigdzie nie napisal, ze  nie lubi Michnika czy GW. Przeczytaj tekst ze zrozumieniem.

Nie poswiece nawet 2 sekund mojego cennego zycia na czytanie jego wypocin.

poswieciles juz duzo wiecej sekund twojego zycia, piszac posty nie na temat w
tym watku.

Data: 2009-11-21 22:00:22
Autor: pluton
> [...]

wypocin.

poswieciles juz duzo wiecej sekund twojego zycia, piszac posty nie na

To jest tak zwana inwestycja w przyszlosc. Moze ktos przeczyta moje wypociny
?
Moze pomysli sobie: "Qzwa, czy kazdego gucia, ktory
cos nabazgroli w necie musze traktowac jak wyrocznie i najwyzszego
ałtoryteta ?
Czy rzeczywiscie jest on lepszy od tego, na kogo szczeka ?"

Jezeli komus (tobie ? ) taka mysl blysnie chocby przez sekunde w glowie,
to warto bylo poswiecic te duzo sekund.

Nullification

Data: 2009-11-21 21:10:16
Autor: Karol
[...]

to nie o to chodzi. Nikt nie uwaza autora tekstu za autorytet.
Chodzi o dyskusje na temat, o ktora prosze w tym watku.
Osobiscie uwazam, ze jest bardzo trafna, bo POlska bez Michnika bylaby na pewno inna i lepsza.

Czy rzeczywiscie jest on lepszy od tego, na kogo szczeka ?"

on pisze o faktach, ktore sa powszechnie znane.

Jezeli komus (tobie ? ) taka mysl blysnie chocby przez sekunde w glowie,
to warto bylo poswiecic te duzo sekund.

swoimi postami mnie nie przekonales, bo sa nie na temat zamieszczonego tekstu.
Boisz sie tego tematu? Dlaczego?

Data: 2009-11-21 22:22:21
Autor: pluton
> [...]
> Moze pomysli sobie: "Qzwa, czy kazdego gucia, ktory
> cos nabazgroli w necie musze traktowac jak wyrocznie i najwyzszego

to nie o to chodzi.

Mnie chodzi dokladnie o to.

Nikt nie uwaza autora tekstu za autorytet.

oprocz jakichs wazeliniarzy i wlazidupow, ktorzy pisza:

nie moge zartowac. Ja ten tekst traktuje bardzo powaznie, bo jest
niebywale
odwazny i celny.

Chodzi o dyskusje na temat, o ktora prosze w tym watku.

Ale jaki jest temat ? Ze jakis zmywak z nowego jorku szczeka na
wlasciciela gazety w polsce ? No poszczekal, i o czym tu gadac ?
Nie on pierwszy i nie ostatni.

Osobiscie uwazam, ze jest bardzo trafna, bo POlska bez Michnika bylaby
na pewno inna i lepsza.

No to wez go (Michnika) rozstrzelaj, albo wez krzyz i rozwal mu glowe.

on pisze o faktach, ktore sa powszechnie znane.

No i po ch** marnuje kilobajty ?

> [...]
> to warto bylo poswiecic te duzo sekund.

swoimi postami mnie nie przekonales, bo sa nie na temat zamieszczonego

Daremne zale, prozny trud, bezsilne zlorzeczenia,
naszego Karolka zaden cud nie zmusi do myslenia.

Boisz sie tego tematu? Dlaczego?

Obsralem sobie cale gacie ze strachu i nawet boje sie myslec,
dlaczego sie boje.

Nullification

Data: 2009-11-21 21:36:07
Autor: Karol
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (ciach)

OK...dziekuje za dyskusje z toba pluto. Moze innym razem bedzie lepiej.

Data: 2009-11-21 22:51:21
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

OK...dziekuje za dyskusje z toba pluto. Moze innym razem bedzie lepiej.

any time.
btw. moj nick to pluton.

A jak chcesz podyskutowac, to daj temat do dyskusji, bo teraz to
napisales mniej wiecej tak:

Sluchajta loodzie, gucio ktorego uwielbiam oplul gucia ktorego nie cierpie.
Fpisoojcie miasta, ktore sie mysla tak samo jak ja.

Nullification

Data: 2009-11-21 22:17:54
Autor: Karol
> [...]
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> OK...dziekuje za dyskusje z toba pluto. Moze innym razem bedzie lepiej.

sorry, to przez te niedemokratyczne i malo kulturalne dyskusje na tej grupie
sie stalo:)

napisales mniej wiecej tak:

Sluchajta loodzie, gucio ktorego uwielbiam oplul gucia ktorego nie cierpie.
Fpisoojcie miasta, ktore sie mysla tak samo jak ja.

gdybym napisal superlatywy o Michniku i jego GW, to by bylo OK?
Rozne sa tematy na ktore mozna dyskutowac, wlasnie na tym polega demokracja.
W kazdym razie, osobiscie uwazam, ze tekst jest bardzo trafny i WAZNY, dla
Polski i Polakow. Bez Michnika i GW,  Polska bylaby LEPSZA.

Data: 2009-11-21 23:34:10
Autor: pluton
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
gdybym napisal superlatywy o Michniku i jego GW, to by bylo OK?

nie, to by nie bylo ok. przelewanie wte i spowrotem jakichs gownianych
kilobajtow nie jest ok.

Rozne sa tematy na ktore mozna dyskutowac, wlasnie na tym polega
demokracja.

Dyskutowac mozna na kazdy temat, co nie znaczy, ze trzeba.
A to, ze mozna, zawdzieczasz m.in. Michnikowi.

W kazdym razie, osobiscie uwazam, ze tekst jest bardzo trafny i WAZNY, dla
Polski i Polakow. Bez Michnika i GW,  Polska bylaby LEPSZA.

To nie dyskutuj, tylko wprowadz cenzure, daj Michnikowi zakaz publikacji
i deportuj go na syberie. A potem opublikuj liste tematow,
ktore wolno opisywac w prywatnych gazetach.

Nullification

Data: 2009-11-21 22:21:16
Autor: Jadrys
 Karol pisze:

[...]

Ale Ty go zacytowałeś, więc wobec niemożliwości odpowiedzi autorowi odpowiedziałem Tobie.

Data: 2009-11-21 21:37:02
Autor: Karol
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ale Ty go zacytowałeś, więc wobec niemożliwości odpowiedzi autorowi odpowiedziałem Tobie.

ale nie na temat tekstu.

Data: 2009-11-22 08:35:06
Autor: jadrys
 Karol pisze:
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ale Ty go zacytowałeś, więc wobec niemożliwości odpowiedzi autorowi odpowiedziałem Tobie.

ale nie na temat tekstu.

Nie mam w zwyczaju komentować czyichś wypocin..  Ach wy prawicowcy i te wasze autorytety. Bez Rockefellerów, papieży, JKM i Michalkiewicza bylibyście nikim..

Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)