Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)

Data: 2009-11-21 21:48:18
Autor: u2
Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)
 Karol pisze:

   Komentarz Adama Michnika w Wyborczej o "psach gończych", jego wściekły atak
na autorów książki o Wałęsie czytam w Nowym Jorku ze zdumieniem. Jestem tu na
wakacjach ale sprawdzam portale PL.

Kto z kim się zadaje takim się staje, ale kogo obchodzą jakieś wirtualne
polemiki ? Adaś Michnik wirtualnie polemizuje z Gontarczykiem i
Cenckiewiczem. Krzyś Kłopotowski wirtualnie polemizuje z Adasiem
Michnikiem. Dzięki tym polemikom nie poznamy prawdy o ostatnim 20-leciu,
nie wspominając ostatniego 40-lecia. Do tego potrzebna jest jednak pewna
doza obiektywizmu.

Data: 2009-11-21 21:19:33
Autor: Karol
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Kto z kim się zadaje takim się staje, ale kogo obchodzą jakieś wirtualne
polemiki ?

nadal wiele osob interesuja. Mozna sporo sie dzisiaj w sieci dowiedziec.
Dzieki takim polemikom z ludzmi, np. autor tego tekstu, zaczal inaczej postrzegac dzialalnosc Michnika i GW. Warto wiec romawiac:)

[...]

autor tego tekstu nie dyskutuje z Michnikiem, on opisuje jego zachowania,
ktore nie mieszcza sie w ramach uczciwego, normalnego postepowania
jakiegokolwiek dziennikarza czy publicysty w mediach demokratycznych.

W innych, bardziej demokratycznych panstwach, Michnik i jego gazeta nie moglby
sobie pozwolic na to, co robi w Polsce. Przeczytaj moze dokladniej tekst,
autor m.innymi wlasnie o tym pisze.
To bardzo wazne, aby to zrozumiec.

Data: 2009-11-21 22:30:21
Autor: pluton
[...]

gazeta wyborcza nie jest medium demokratycznym. to jest prywatna gazeta,
ktorej wlasciciel moze sobie pisac, co chce.
Jak ci sie nie podoba, to nie czytaj. A jak widzisz, ze gazeta lamie prawo
- zaskarz ja do sadu.

W innych, bardziej demokratycznych panstwach, Michnik i jego gazeta nie
moglby
sobie pozwolic na to, co robi w Polsce.

W kazdym demokratycznym kraju kazdy moze sobie pisac, co chce.
Jak sie to komus nie podoba, to niech nie czyta, najwyzej gazeta
zbankrutuje.
A jak ten co pisze lamie prawo, mozna go zaskarzyc do sadu.

Nullification

Data: 2009-11-21 21:47:12
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
gazeta wyborcza nie jest medium demokratycznym. to jest prywatna gazeta,
ktorej wlasciciel moze sobie pisac, co chce.

to sie zgadza. GW nie jest medium demokratycznym, ale za to wtraca sie do
wszystkiego w Polsce, a juz szczegolnie do polityki. A to juz jako prywartna
gazeta, nie ma prawa robic. Poza tym, GW podstepnie przejela kapital, ktory
zostal przekazany polskiej opozycji np. przez Polonie.
To powinno zostac dokladnie wyjasnione, prawnie.

Jak ci sie nie podoba, to nie czytaj. A jak widzisz, ze gazeta lamie prawo
- zaskarz ja do sadu.

...ja cie nie prosze o rady, pluto, tylko o dyskusje na temat tekstu.
To ty nie odpowiadaj, jesli ci sie nie podoba co ja pisze.

> W innych, bardziej demokratycznych panstwach, Michnik i jego gazeta nie
moglby
> sobie pozwolic na to, co robi w Polsce.

W kazdym demokratycznym kraju kazdy moze sobie pisac, co chce.

myslisz sie. Gdybys przeczytal tekst, to bys wiedzial, ze wlasnie tak w
krajach demokratycznych , jak robi to Michnik robic nie wolno.

Jak sie to komus nie podoba, to niech nie czyta, najwyzej gazeta
zbankrutuje.
A jak ten co pisze lamie prawo, mozna go zaskarzyc do sadu.

racja, ale nadal to nie na temat tekstu o ktorym chce tu dyskutowac.

Data: 2009-11-21 23:05:10
Autor: pluton
> [...]

to sie zgadza. GW nie jest medium demokratycznym, ale za to wtraca sie do
wszystkiego w Polsce, a juz szczegolnie do polityki.

gazeta jest wlasnoscia prywatne i moze pisac co chce, wtracac sie do
wszystkiego w polsce, w tym do polityki. Jak ci sie nie podoba, to nie
czytaj.
Jezeli Michnikowi i gazecie nie wolno wtracac sie do polityki, to tobie
tym bardziej.

A to juz jako prywartna
gazeta, nie ma prawa robic.

A kto tego zabrania ? Jakies prawo ? Konstytucja ? Ty tez jestes prywatnym
obywatelem.
Tobie wolno sie wtracac do polityki ?

Poza tym, GW podstepnie przejela kapital, ktory
zostal przekazany polskiej opozycji np. przez Polonie.
To powinno zostac dokladnie wyjasnione, prawnie.

No to wyjasniaj. Masz do tego prawo. A gazeta ma prawo pisac sobie,
co chce. Jak ci sie nie podoba, to nie czytaj.

..ja cie nie prosze o rady, pluto, tylko o dyskusje na temat tekstu.
To ty nie odpowiadaj, jesli ci sie nie podoba co ja pisze.

Ale mi sie podoba odpowiadac. Zyjemy w wolnum kraju, mam prawo odpowiadac.
Jak mi sie nie bedzie podobac, to nie bede odpowiadac.

> W kazdym demokratycznym kraju kazdy moze sobie pisac, co chce.

myslisz sie. Gdybys przeczytal tekst, to bys wiedzial, ze wlasnie tak w
krajach demokratycznych , jak robi to Michnik robic nie wolno.

A co/kto tego zabrania ? Michnik jest wolnym obywatelem w wolnym kraju
i moze sobie pisac, co chce. A jak ktos sie czuje obrazony,
to niech go zaskarzy do sadu.

> [...]
> A jak ten co pisze lamie prawo, mozna go zaskarzyc do sadu.

racja, ale nadal to nie na temat tekstu o ktorym chce tu dyskutowac.

A na jaki temat chcesz dyskutowac ? Ze kochasz tego, co szczeka,
a nie lubisz tego, kto jest obszczekiwany ?

Nullification

Czy Polska nie bylaby lepsza bez Michnika? Zastanowmy sie. (1)