Czy Polska zasluguje na awnas do MS?

Data: 2009-09-05 17:36:54
Autor: Hades
Czy Polska zasluguje na awnas do MS?
Nie majac nic przeciwko samym zawodnikom naszej reprezentacji i zyczac im jak najlepiej pozwole sobie zapytac czy waszym zdaniem
w sytuacji BAGNA w jakim obecnie znajduje sie nasza pilka nozna to
powinnismy awansowac do MS? Czy ewentualny awans (moze, bo ja sadze ze jednak sie nie uda) powinien byc nagroda dla skompromitowanych
dzialaczy pzpn i nagroda w postaci wyjazdu (na nasz koszt) do Afryki?
AM

Data: 2009-09-05 19:52:53
Autor: Fidelio
[...]

Nasi siatkarze to jest klasa, kilku podstawowych zawodników kontuzjowanych a i tak są w półfinale. To są prawdziwi sportowcy.

Data: 2009-09-05 22:39:26
Autor: yamma
Fidelio wrote:

Nasi siatkarze to jest klasa, kilku podstawowych zawodników
kontuzjowanych a i tak są w półfinale. To są prawdziwi sportowcy.

Wiesz, nasza liga jest na 3 miejscu w Europie. Grają w niej tacy siatkarze jak Antiga czy Abramow. Poza tym jak się ogląda LŚ czy jakieś mistrzostwa (obecne również), to praktycznie w każdej ekipie rozpoznaje się siatkarzy, którzy graja bądź grali w naszej lidze. A wystarczyło tylko wywalić stary komunistyczny beton...
yamma

Data: 2009-09-06 00:28:20
Autor: Fidelio
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7uia8$d7f$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

No wiem i to w zasadzie tłumaczy wszystko... wystarczy to porównać z naszą ekstraklapą piłkarską.

Data: 2009-09-06 12:31:38
Autor: Mane
yamma pisze:

Wiesz, nasza liga jest na 3 miejscu w Europie. Grają w niej tacy siatkarze jak Antiga czy Abramow.

Zapomniales dodac za jaka kase przechodzili i ile zarabiaja i porownac to do pilkarzy :)

Data: 2009-09-06 12:22:31
Autor: Cavek
Fidelio pisze:
[...]

To tylko pokazuje jak slaba dyscyplina w swiecie jest siatkowka. Coraz gorzej jej sie wiedzie. Ale to nie problem kopaczy.

Cavek

Data: 2009-09-05 20:00:01
Autor: CGC
Dnia Sat, 5 Sep 2009 17:36:54 +0200, Hades napisał(a):

[...]

Na jaki nasz koszt? PZPN nie jest utrzymywany z podatków. --
CGC

Data: 2009-09-05 20:15:05
Autor: Hades
Czy Polska zasluguje na awnas do MS?
Użytkownik "CGC"
> [...]
> dzialaczy pzpn i nagroda w postaci wyjazdu (na nasz koszt) do Afryki?

Na jaki nasz koszt? PZPN nie jest utrzymywany z podatków.

"Skąd te pieniądze
Michał Kocięba, rzecznik prasowy PZPN, pytany o budżet wylicza jedynie
źródła przychodów. Do najważniejszych należą kwoty pozyskiwane ze
sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych meczów reprezentacji, umów
ze sponsorami i reklamodawcami oraz wpływy ze sprzedaży biletów i
kilkuprocentowe prowizje od zagranicznych transferów zawodników naszej
ligi. Do tego dochodzą dotacje z FIFA, UEFA i budżetu państwa. W tym
roku budżet związku zasili też premia za udział w mistrzostwach świata w
Niemczech. Choć występy Polaków nie zachwyciły, to i tak FIFA przekaże
6 mln franków szwajcarskich (ok. 16 mln zł)."
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/niezwykle;kosztowna;administracja;w;pzpn,235,0,172011.html

AM

Data: 2009-09-05 22:41:25
Autor: CGC
Dnia Sat, 5 Sep 2009 20:15:05 +0200, Hades napisał(a):

[...]

Z budżetu PZPN dostaje dotację celową na szkolenie młodzieży, ale to kwota
wacikowa. Generalnie PZPN, tak jak FIFA i UEFA utrzymują się przede
wszystkim z reklam (sponsoring, prawa do transmisji itd). W każdym razie wojaży zagranicznych nie funduje im podatnik. --
CGC

Data: 2009-09-05 21:09:15
Autor: fantomasz
[...]

Jako kibic rzekłbym, że tak, niech awansują. Jednak po chwili zastanowienia rozum podpowiada, że cokolwiek nobilituje
PZPN jest niewskazane. Summa: niech boisko pokaże. f.

Czy Polska zasluguje na awnas do MS?