Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urną? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborĂłw]

Data: 2020-03-15 20:25:38
Autor: A. Filip
Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urną? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborĂłw]
https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1239246072855384064
Jednak największy cud zdarzył się dziś we Francji, gdzie odbywają się
wybory samorządowe. Spadek zachorowań z 808 do 30, a zgonów z 91 do
ZERA. Jest szczepionka!
; 6:44 PM ? Mar 15, 2020

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-15 13:32:25
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urną? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborów]
Francja. Dzisiaj do 21:30 925 nowych zachorowań, 36 osób wykitowalo.

Data: 2020-03-15 22:31:46
Autor: japanizer
On Monday, March 16, 2020 at 5:32:27 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Francja. Dzisiaj do 21:30 925 nowych zachorowań, 36 osób wykitowalo.

Może Polska powinna im wysłać zapasy wody święconej? Podobno woda święcona może mieć tydzień, i wirusów nie przeniesie.

Data: 2020-03-16 02:13:33
Autor: Jacek Bialy
Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urn ą? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborów]
   -- - Może Polska powinna im wysłać zapasy wody święconej? Podobno woda święcona może mieć tydzień, i wirusów nie przeniesie.

Destylat rzemieślniczy 45%   - poświęcę za 30 zetów od flaszki.

JB

Data: 2020-03-16 15:41:29
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 16.03.20 um 06:31 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Mogliby tez podzielic sie relikwiami, ktore jeszcze bardziej pomagaja. Bron borze nie zachecam do pozbywania sie tych skarbow narodowych, ale jest sprawdzony sposob: relikwia pierwszorzedna (np. koscia swietego nieboszczyka) lub drugorzedna (np. jego skarpetka) dotyka sie jakiegos przedmiotu i juz mamy relikwie trzeciorzedna. A tych moga byc tysiace!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-16 18:49:02
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
Wystarczy jeden atom starty ze swientego za Niego Calego.
Jak w homeopatii. Wiara robi resztem ;)
A z wodom? POdobno ma pamienc czyli zachowuje to co dotknie
Moze tez wystarczy jeden atom ? ;)

Data: 2020-03-17 08:13:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 17 marca 2020 02:49:04 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
> [...]
-- -
Wystarczy jeden atom starty ze swientego za Niego Calego.
Jak w homeopatii. Wiara robi resztem ;)
A z wodom? POdobno ma pamienc czyli zachowuje to co dotknie
Moze tez wystarczy jeden atom ? ;)

<<Ilustruje to dobrze opowieść o Tybetance, której syn wybrał się na wyprawę kupiecką do Indii. Matka poprosiła go o przywiezienie jakiś relikwii - czegokolwiek, co miało bezpośredni lub pośredni związek z buddą. Syn wyruszył w podróż, ale jak wszyscy kupcy był tak zajęty, że dopiero gdy zbliżał się do domu matki, zorientował się, że zapomniał jej przywieźć tego, o co prosiła. Zastanawiał się, co mógłby zrobić, gdy kilka metrów od domu zauważył wysuszoną czaszkę psa. Wyrwał więc jeden z psich zębów, owinął go w kawałek kosztownego jedwabiu i podarował matce, jako ząb Buddy. Matka nie miała najmniejszych wątpliwości i umieściła ząb na swoim ołtarzyku. Ostatnie lata swojego życia spędziła używając ,,zęba Buddy" jako wsparcia dla swojego oddania, praktykując i składając mu ofiary. Mimo że był to tylko psi ząb, otrzymała ona błogosławieństwo oświeconego umysłu i w momencie śmierci zamanifestowała wszystkie oznaki urzeczywistnienia, a po jej kremacji pozostały relikwie.>>
http://www.diamentowadroga.pl/dd40/przywolanie_lamy

Data: 2020-03-17 08:33:35
Autor: mrbluesky.pl
Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urn ą? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborów]
Ilustruje to dobrze opowieść o Tybetance
-- -
sKOro tyle moze zab psu na budde u was wyobraz sobie ile moze "okruch i kropla" Boga u nas?! ;P

Data: 2020-03-17 09:48:23
Autor: Jacek Bialy
Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urn ą? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborów]
   -- - Wyrwał więc jeden z psich zębów, owinął go w kawałek kosztownego jedwabiu i podarował matce, jako ząb Buddy. (...)

To tak jak w 'Misiu' Bareji - kamień z Jeleniej Góry..    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-18 06:30:24
Autor: Runt
W dniu 2020-03-17 o 17:48, agniostyk cierpiący na agnozję Jacek Bialy pisze:
    -- - Wyrwał więc jeden z psich zębów, owinął go w kawałek kosztownego jedwabiu i podarował matce, jako ząb Buddy. (...)
To tak jak w 'Misiu' Bareji - kamień z Jeleniej Góry..    Buuu ha-ha!
Dziadzia, obejrzyj sobie ten film jeszcze raz.
Może sobie cos przypomnisz. Nu!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-18 04:04:20
Autor: Jacek Bialy
[...]

Twój dziadzia buja się na drzewie i rozgląda za tobą!

JB

Data: 2020-03-18 14:09:43
Autor: Runt
biały kamień filozoficzny
W dniu 2020-03-18 o 12:04, łysy pawian jacek Bialy pisze:
[...]
Dziadzia, zleź w końcu tego drzewa! Skleroza cie nie usprawiedliwia.

Bądź odpowiedzialny jak generał, odważny jak PiS-owiec urządzający popijawę i nieświadomy jak minister od wiatrów i deszczu.

Data: 2020-03-18 06:24:32
Autor: Jacek Bialy
biały kamień filozoficzny
[...]

Dziadzia poszedł zrywać banany i teraz szuka ciebie :-)

JB

Data: 2020-03-18 15:01:28
Autor: Runt
biały kamień filozoficzny
W dniu 2020-03-18 o 14:24, łysy pawian jacek Bialy pisze:
[...]

Skąd to wszystko wiesz? ;-)))
Robisz tam za ciecia? ;-))))

Data: 2020-03-18 07:18:34
Autor: Jacek Bialy
biały kamień filozoficzny
[...]

    -- - Skąd to wszystko wiesz? ;-)))

A jakie to ma znaczenie?

JB

Data: 2020-03-16 00:44:13
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+65jlilbhhf-k3f0@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> Jednak największy cud zdarzył się dziś we Francji, gdzie odbywają się
> wybory samorządowe. Spadek zachorowań z 808 do 30, a zgonów z 91 do

palant cytuje palanta
czy dwa minusy dają plus ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy Polska zasługuje na francuskie cuda nad urną? ;-) [Jak koronawirus zląkł się wyborĂłw]