Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?

Data: 2011-08-22 12:25:50
Autor: Grzegorz Z.
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
- Jeżeli popatrzymy na to co się działo w piątek w Sejmie, widać, że
premierowi chodzi tylko o telewizyjne show - mówił "Sygnałom Dnia" Mariusz
Błaszczak komentując zaproszenie premiera Donalda Tuska do serii wspólnych
debat. - Prawo do debat Donald Tusk uzyska jak się najpierw rozliczy z 4
lat, bo to nie jest tak, że można wszystko zresetować i na nowo usiąść do
debaty - mówił o propozycji premiera Adam Hofman w Polsat News.  (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10151304,_Premierowi_chodzi_o_show____Blaszczak_o_debatach.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-08-22 03:29:45
Autor: Leszczur
On 22 Sie, 12:25, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
[...]

LOL. Debata jest właśnie dobrym momentem do przeprowadzenia części
rozliczeń w cywilizowany sposób.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 13:19:00
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:mriz8mtgd9iu$.1hqr5lo30jztt.dlg40tude.net...
[...]

Heh, czy Kwach sie juz rozliczyl z Olimpiady w Zakopanem ? A z mieszkan dla mlodych na wiosne ?

R.

Data: 2011-08-22 05:35:36
Autor: Leszczur
On 22 Sie, 13:19, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10151304,_Premierowi_c...

Heh, czy Kwach sie juz rozliczyl z Olimpiady w Zakopanem ? A z mieszkan dla mlodych na wiosne ?

Pewnie, ze tak. Wszak nie udał mu sie powrót do polityki po
zakonczeniu kadencji Prezydenta.
Czas Prezesa odstawić na boczny tor.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 14:37:42
Autor: raff

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:2616debf-ac3c-44fa-a09b-367d8723046218g2000yqu.googlegroups.com...
> [...]

Pewnie, ze tak. Wszak nie udał mu sie powrót do polityki po

Niezupelnie. Udal mu sie powrot na druga kadencje.

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

R.

Data: 2011-08-22 06:19:47
Autor: Leszczur
On 22 Sie, 14:37, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in messagenews:2616debf-ac3c-44fa-a09b-367d8723046218g2000yqu.googlegroups.com...

> [...]

zakonczeniu kadencji Prezydenta.
Czas Prezesa odstawić na boczny tor.

Niezupelnie. Udal mu sie powrot na druga kadencje.

Toz o drugiej kadencji byla mowa.

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

A czemu? Był Prezydentem, to mu się należy. W każdym razie bardziej
niż ochrona BORu Prezesowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 13:59:47
Autor: obserwator
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): pewnie ze mu sie nalezy, alkohol kosztuje:)

http://www.youtube.com/watch?v=wK6uhEUiLws&feature=related

Data: 2011-08-22 07:09:57
Autor: Leszczur
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
On 22 Sie, 15:59, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

pewnie ze mu sie nalezy, alkohol kosztuje:)

http://www.youtube.com/watch?v=wK6uhEUiLws&feature=related

ROTFL. Ale widać, że facet płynnie mówi kilkoma językami ;-)
A przy kielonku pewnie i łaciną umie polecieć.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 14:11:08
Autor: obserwator
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
Aleksander Kwasniewski wysmiany w USA_You Forgot Poland:

http://www.dailymotion.com/video/x38n6u_aleksander-kwasniewski-wysmiany-w-u_news

jak sie wybiera takich politykow....:))))

Data: 2011-08-22 07:19:44
Autor: Leszczur
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
On 22 Sie, 16:11, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Aleksander Kwasniewski wysmiany w USA_You Forgot Poland:

http://www.dailymotion.com/video/x38n6u_aleksander-kwasniewski-wysmia...

jak sie wybiera takich politykow....:))))

To nie Kwasniewski wysmiany, a Polska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 14:44:26
Autor: obserwator
wrote:
> Aleksander Kwasniewski wysmiany w USA_You Forgot Poland:
>
> http://www.dailymotion.com/video/x38n6u_aleksander-kwasniewski-wysmia...
>
> jak sie wybiera takich politykow....:))))

To nie Kwasniewski wysmiany, a Polska.

jaki reprezentant, taka opinia o Polsce. Nie kojarzysz?

L'e-szczur

Data: 2011-08-23 00:13:19
Autor: Leszczur
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
On 22 Sie, 16:44, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> To nie Kwasniewski wysmiany, a Polska.

jaki reprezentant, taka opinia o Polsce. Nie kojarzysz?

Taaaa. Stary - kawały o Polakach były modne w Stanach już w latach 70-
ych, więc Kwachu nie ma z tym nic wspolmego! Poza tym ten gość
prowadzi program satyryczny w którym nabija się z każdego, więc siłą
rzeczy nie jest odzwierciedleniem opinii publicznej.
Daj sobie spokój z oglądaniem satyry politycznej skoro jej nie
rozumiesz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-22 16:21:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2to1s$5u2$1inews.gazeta.pl...
Aleksander Kwasniewski wysmiany w USA_You Forgot Poland:

http://www.dailymotion.com/video/x38n6u_aleksander-kwasniewski-wysmiany-w-u_news

jak sie wybiera takich politykow....:))))

Kaczyńscy byli wysmiewani wszędzie. Gdziekolwiek się pojawili.

BomBel

Data: 2011-08-22 14:54:43
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

A nie lepiej tobie zabrać lodówkę?

Data: 2011-08-22 16:39:19
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1swtuyhktu0sc.6gu5zf4gun3b.dlg40tude.net...
raff napisał:

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

A nie lepiej tobie zabrać lodówkę?

A nie lepiej Kwachowi ?

Jemu to na zdrowie wyjdzie.

R.

Data: 2011-08-22 16:42:01
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

A nie lepiej tobie zabrać lodówkę?

A nie lepiej Kwachowi ?

Jemu to na zdrowie wyjdzie.

Kurwa, ale wy mi się mylicie. Ty z Klotzem, U dwa z Obsrywatorem.

Data: 2011-08-23 23:37:16
Autor: Jaksa
On Mon, 22 Aug 2011 14:37:42 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

> [...]

Czas Prezesa odstawić na boczny tor.

Niezupelnie. Udal mu sie powrot na druga kadencje.

No i ma niezłą emeryturkę. Czas mu zabrac te emeryturke ?

Emeryture? Co taki taki lagodny ciapek jestes.

Trybunal Stanu powinien sprawdzic, czy  nie doszlo czasem
aby do zdrady stanu w przypadku Kwacha (mordownie CIA),
a ta jest karana gardlem, a nie cofnieciem emerytury.

Jaksa

Data: 2011-08-23 02:02:05
Autor: Hans Kloss
Leszczur napisał(a):

Czas Prezesa odstawić na boczny tor.
 Kto go mianowicie będzie odstawiał? Bo tacy jak ty to prezesa mogą
jedynie pocałować tam, gdzie mu mogą naskoczyć.
J-23

Data: 2011-08-23 02:07:53
Autor: Leszczur
On 23 Sie, 11:02, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Leszczur napisał(a):

> Czas Prezesa odstawić na boczny tor.

 Kto go mianowicie będzie odstawiał?

Ziobro naturalnie. ;-)

Bo tacy jak ty to prezesa mogą
jedynie pocałować tam, gdzie mu mogą naskoczyć.

Mozliwe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-23 03:01:25
Autor: Hans Kloss
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
Leszczur wrote:
Ziobro naturalnie. ;-)
 Ziobro nie ma ani takich ambicji ani możliwości.
J-23

Data: 2011-08-23 05:03:57
Autor: Leszczur
On 23 Sie, 12:01, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Leszczur wrote:
> Ziobro naturalnie. ;-)

 Ziobro nie ma ani takich ambicji ani możliwości.

Ojjjj ambicje to on ma bardzo duze. A co do mozliwosci, to jeszcze sie
okaze.
W kazdym razie rozumiem, ze Prezes czuje sie pewnie na swoim stołku. I
dobrze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-23 16:09:51
Autor: stevep

Leszczur wrote:
> [...]

okaze.
W kazdym razie rozumiem, ze Prezes czuje sie pewnie na swoim stołku. I

Ma zdecydowanie większe ambicje od możliwości.

--
stevep

Data: 2011-08-23 11:03:47
Autor: rAzor

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:cca7ef87-db73-4b93-8022-f5ec5c56b2e8r12g2000vbe.googlegroups.com...
Leszczur napisał(a):

Czas Prezesa odstawić na boczny tor.
 Kto go mianowicie będzie odstawiał? Bo tacy jak ty to prezesa mogą
jedynie pocałować tam, gdzie mu mogą naskoczyć.
J-23

Na co niby mają mu naskoczyć? Co on ma w rozporku? ;-)

--
rAzor

Data: 2011-08-23 13:42:17
Autor: stevep
Dnia 23-08-2011 o 11:02:05 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

Leszczur napisał(a):

Czas Prezesa odstawić na boczny tor.
 Kto go mianowicie będzie odstawiał? Bo tacy jak ty to prezesa mogą
jedynie pocałować tam, gdzie mu mogą naskoczyć.
J-23
To nawet jak przegra kolejne wybory t0 i tak będzie nadal nieudacznikował?

--
stevep

Data: 2011-08-22 13:39:45
Autor: rAzor

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j2te09$dqd$1news.onet.pl...

[...]

Pisowski oszołomie! GrzegorzZ nie pisze o Kwaśniewskim tylko o tym sukinsynie prezesie PiS!

--

rAzor

Data: 2011-08-22 13:49:19
Autor: raff
[...]

Spierdalaj Bombel.

R.

Data: 2011-08-23 02:00:09
Autor: Hans Kloss
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
rAzor napisał(a):
 o tym
sukinsynie prezesie PiS!
Suki za matki miewają najwyżej takie zbydlęcone śmiecie jak ty, gnoju.
J-23

Data: 2011-08-23 11:02:40
Autor: rAzor

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01554a4c-efcf-44f5-a9e1-b96202c64877r12g2000vbe.googlegroups.com...
rAzor napisał(a):
 o tym
sukinsynie prezesie PiS!
Suki za matki miewają najwyżej takie zbydlęcone śmiecie jak ty, gnoju.
J-23

Wypierdalaj ty śmieciu! Poznałem was od podszewki. Jesteście pospolitymi bandytami.

--
rAzor

Data: 2011-08-23 19:14:24
Autor: Leprechaun

rAzor napisał(a):
[...]

Dobzre! Dobrze. Skaczcie sobie do gardeł koalicjanci! ;))))

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLA1E1152758B30128

BomBel

Data: 2011-08-23 23:34:31
Autor: Jaksa
On Tue, 23 Aug 2011 11:02:40 +0200, rAzor <porucznik.rzewski@kobyla.ru>  wrote:

UĹźytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości  news:01554a4c-efcf-44f5-a9e1-b96202c64877r12g2000vbe.googlegroups.com....
rAzor napisał(a):
[...]

tobie bombel jest tak do rAzora, jak Syrence do Lamborghini
nie przymierzajac.

Jaksa

Data: 2011-08-24 00:07:33
Autor: stevep

rAzor napisał(a):
[...]

Zapomnij o rAzorze, dopadł go hycel.
--
stevep

Data: 2011-08-22 16:05:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:mriz8mtgd9iu$.1hqr5lo30jztt.dlg40tude.net...
[...]

Hofman i Błaszczak to 2 pajace pociągane za sznurki przez prezesa!

BomBel

Data: 2011-08-22 07:10:55
Autor: Leszczur
On 22 Sie, 16:05, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
Hofman i Błaszczak to 2 pajace pociągane za sznurki przez prezesa!

Myslisz, ze Prezes teraz na dwa fronty działa? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-23 08:05:55
Autor: White Power
Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?
w dwa lata to ruscy by nawet miliona T34 nie zbudowali, a gdzie niskie podatki, bezpieczne drogi i podatek liniowy?

--

Czy Prezes rozliczył się już z 3 milionów mieszkań?