Czy Prezydent Lech Kaczyński zdradził w Magdalence?

Data: 2009-12-13 14:52:52
Autor: boukun
Czy Prezydent Lech Kaczyński zdradził w Magdalence?
Latami Ci którzy po stronie solidarnościowej uczestniczyli w budowie kompromisu przy Okragłym Stole nazywani byli zdrajcami, różowymi świniami, wspólnikami komuny a przynajmniej oskarżani o jakąś formę zespołu sztokholmskiego.

   Symbolem zdrady były rozmowy w Magdalence. Rozmowy które przeprowadzano wtedy kiedy w szerszym okrągłostołowym gronie rozmowy wchodziły w impas. W tworzeniu legendy zdrady narodowej Bracia Kaczyńscy brali mówiąc oględnie aktywny udział a już z pewnością ich dzisiejszy elektorat jest w duzym stopniu owej legendy wyznawcą.

   Dziś Lech Kaczyński powiada: "Uczestniczyłem we wszystkich posiedzeniach w Magdalence i mogę zaświadczyć, że nie było tam żadnego tajnego porozumienia."

  Eeeeee....jak to?

http://bozeuchowaj.salon24.pl/106250,czy-prezydent-lech-kaczynski-zdradzil-w-magdalence

Czy Prezydent Lech Kaczyński zdradził w Magdalence?