Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?

Data: 2010-04-06 16:57:32
Autor: u2
Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?
Moim zdaniem tak, zarówno 10 kwietnia oraz 9 maja. Powinien spotkać się
nie tylko z przedstawicielami kremlowskich czynowników, ale również
przedstawicielami rosyjskiej opozycji, takimi jak Borys Niemcow, Ludmiła
Aleksiejewa lub Garri Kasparow.

Data: 2010-04-06 18:43:36
Autor:
On Tue, 06 Apr 2010 16:57:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Moim zdaniem tak, zarówno 10 kwietnia oraz 9 maja.

 9 maja tak. 10.04 - co chce pokazac ?

Powinien spotkać się nie tylko z przedstawicielami kremlowskich czynowników,

powinien? a kto sie zechce z nim spotkac i po co ?

ale również przedstawicielami rosyjskiej opozycji,

 juz w gruzji sie spotykal. wystarczy.

takimi jak Borys Niemcow, Ludmiła Aleksiejewa lub Garri Kasparow.

 jasne. putin wynajmie im pokoj na kremlu i tam sie spotkaja.
 predzej na lubiance...

--

 HeSk

Data: 2010-04-06 18:50:23
Autor: u2
Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?
W dniu 2010-04-06 18:43, "<he®sk>" pisze:

Moim zdaniem tak, zarĂłwno 10 kwietnia oraz 9 maja.

 9 maja tak. 10.04 - co chce pokazac ?

Głupiś, widać, że nie rozumiesz co to polska racja stanu.

Powinien spotkać się nie tylko z przedstawicielami kremlowskich czynowników,

powinien? a kto sie zechce z nim spotkac i po co ?

NiewaĹĽni sÄ… czynownicy kremlowscy z nadania ka-gie-be tylko autentyczni
działacze, n.p ci których wymieniłem.

ale rĂłwnieĹĽ przedstawicielami rosyjskiej opozycji,

 juz w gruzji sie spotykal. wystarczy.

Gruzja pisze się z dużej litery matołku. Nie szanujesz inychh to nie
będą i ciebie szanować.

takimi jak Borys Niemcow, Ludmiła Aleksiejewa lub Garri Kasparow.

 jasne. putin wynajmie im pokoj na kremlu i tam sie spotkaja.
 predzej na lubiance...

Debilu, tylko wsparcie rosyjskiej demokratycznej opozycji wraz z
rosyjskimi obrońcami praw człowieka może zmienić to monstrum z łubianki.

Data: 2010-04-06 19:02:19
Autor:
On Tue, 06 Apr 2010 18:50:23 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
Głupi¶,

 nie przenos na innych swoich problemow z rozumieniem rzeczywistosci.

widać, że nie rozumiesz co to polska racja stanu.

 zmiluj sie. kaczynski i racja stanu.

> powinien? a kto sie zechce z nim spotkac i po co ?
Nieważni s± czynownicy kremlowscy z nadania ka-gie-be

 zdecyduj sie. wyzej piszesz...

tylko autentyczni działacze, n.p ci których wymieniłem.

 jasne. a w jaki niby sposob ma sie spotkac?
>  juz w gruzji sie spotykal. wystarczy.
Gruzja pisze się z dużej litery

 nie masz argumentow, n'est pas ?

matołku.

 nie odwzdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
 stan twego umyslu. zrobili to juz i zgadzam sie z nimi.

Nie szanujesz inychh to nie będ± i ciebie szanować.
  wlasnie. przemysl to zanim kolejny raz rozdziawisz gardziolek.

>  jasne. putin wynajmie im pokoj na kremlu i tam sie spotkaja.
>  predzej na lubiance...

Debilu,

 brawo! brawo! brawo! coz za powalajacy argument!
 kompleksik malego czlonka, nieprawadaz ? ;o)))

tylko wsparcie rosyjskiej demokratycznej opozycji wraz z
rosyjskimi obrońcami praw człowieka może zmienić to monstrum z łubianki.

 i niby kaczynski to zrobi ? buuuhhahahhahahhahahhahahahahhahaha !!!

--

 HeSk

Data: 2010-04-06 19:49:20
Autor: u2
Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?
W dniu 2010-04-06 19:02, "<he®sk>" pisze:
Gruzja pisze siÄ™ z duĹĽej litery

 nie masz argumentow, n'est pas ?

Jak nie umiesz pisać po polsku to spierdalaj :)

Data: 2010-04-07 01:43:26
Autor: zbig
On 6 Kwi, 19:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-06 19:02, "<he(R)sk>" pisze:

>  nie masz argumentow, n'est pas ?

Jak nie umiesz pisać po polsku to spierdalaj :)

Kolejny kocioł, który przygania garnkowi.
Gruzję piszemy wielka liter± albo od wielkiej litery.

Data: 2010-04-07 10:51:33
Autor:
Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?
On Wed, 7 Apr 2010 01:43:26 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

On 6 Kwi, 19:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jak nie umiesz pisać po polsku to spierdalaj :)

Kolejny kocioł, który przygania garnkowi.
Gruzję piszemy wielka liter± albo od wielkiej litery.

 u2 to prostaczek. gowniarz, ktory cierpi na kompleks malego czlonka.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-06 20:36:10
Autor: awe
Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?
Boze hesk ale z ciebie prymityw
awe

Data: 2010-04-07 01:52:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
u2 wrote:

[...]

Ale po kiego czorta z nimi? Co oni maja wspólnego z tamtymi czasy?

Prezydent powinien pojechać do Rosji, aby oddać hołd w imieniu
Rzeczypospolitej Polakom, żołnierzom którzy oddali życie w obronie
ojczyzny, a także tym, którzy walczyli o jej wyzwolenie uwieńczone
zwycięstwem 8 maja 1945 r w Berlinie.

Że u boku Armii Czerwonej, u boku okupanta?

Niestety, nic nie możemy poradzić na to, że los aż tak do¶wiadczył
Rzeczypospolit±, ale nie możemy też z tego powodu zapominać o naszych
bohaterach - synach tej ziemi, którzy po¶więcali to co mieli najdroższego,
aby Polska była Polsk±.
Cóż z tego, że nie do końca wyszło, ale z pewno¶ci± było warto.

Historii nie da się cofn±ć, ale nie można jej całkiem przekre¶lać i skazać
naszych bohaterów na zapomnienie. Niech cały ¶wiat wie, że sami walczyli¶my
o nasz± wolno¶ć, a ci którzy chełpi± się tym, że nam j± dali tak naprawdę
nas oszukali.

Bez obecno¶ci Prezydenta na obchodach 9 maja i wszędzie gdzie się podobne
rocznice obchodzi, nie nie będzie to możliwe.
--
Pit

Czy Prezydent powinien jechać do Rosji ?