Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Czy RP3 to kraj gdzie "pod naciskiem" prokuratorzy i policjanci "fabrykują" dowody a sędziowie 3 instancji drukują wyroki?

Data: 2018-05-28 12:08:53
Autor: A. Filip
Czy RP3 to kraj gdzie "pod naciskiem" prokuratorzy i policjanci "fabrykują" dowody a sędziowie 3 instancji drukują wyroki?
Ja chciałby w to nie wierzyć ale Gazeta Wyborcza jest bardzo przekonująca.

System prawny, kasacje i apelację po coś są *także* dla oskarżonych czy
dla generowania "podstawy do wypłacania pensji pracownikom systemu"?

--
A. Filip

Data: 2018-05-28 13:47:42
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+r6d86hntyf-i5s1@wp.eu...
Ja chciałby w to nie wierzyć ale Gazeta Wyborcza jest bardzo przekonująca.
System prawny, kasacje i apelację po coś są *także* dla oskarżonych czy
dla generowania "podstawy do wypłacania pensji pracownikom systemu"?

A link gdzie ?

Zapewne
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23462873,lech-kaczynski-mial-wlaczyc-sie-w-sprawe-tomasza-komendy.html
http://wyborcza.pl/7,75398,23461472,lech-kaczynski-oskarzyc-tego-zbira.html

No coz, widac jak sie zakonczylo, z drugiej strony ... jak prokurator, byc moze za drobna lapowka, nie oskarza gdy powinien ... tez zle.

Gdzies tam na koncu powinien byc obiektywny i niezawisly sad ... juz teraz obiektywny jest tak sobie, a bedzie jeszcze gorzej ...

J.