Czy Radek nie byl czasem wczoraj ........

Data: 2009-10-22 14:36:17
Autor: CYC
Czy Radek nie byl czasem wczoraj ........
w " kropce nad i " w stanie wskazujacym ? .
Nie wiem dlaczego bo niby czuc nie bylo :) , nie zataczal sie a mimo wszystko takie odnioslem wrazenie ..........czywiscie moge sie mylic .
Czy ktos ogladal program ?

cyc

Data: 2009-10-22 15:01:00
Autor: zbig

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbpjk9$5af$1news.onet.pl...
[...]
Ja widzialem mały fragment, niczego podejrzanego nie zauważyłem.

Data: 2009-10-22 15:17:14
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpl0b$2e9$1news.task.gda.pl...

[...]
byl troche rozbawiony i nic wiecej, ale dalej tez go nie ogladalem, bo to kiciarz
awe

Czy Radek nie byl czasem wczoraj ........