Czy Radu¶ Sikorski dorżnie watahę Unii Europejskiej?

Data: 2019-03-23 19:03:07
Autor: A. Filip
Czy Radu¶ Sikorski dorżnie watahę Unii Europejskiej?
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wybory-do-europarlamentu-sikorski-o-swojej-kandydaturze,921006.html
"Nie chcę pozwolić tej ekipie bezczelnych partaczy na wyprowadzenie
nas z Unii" ; 23 marca 2019, 14:03 ;
Kandyduję do Parlamentu Europejskiego, bo gdy widzę, jak marnowany
jest dorobek pokolenia Solidarno¶ci i pozycja międzynarodowa Polski,
to mnie szlag trafia - powiedział w sobotę były minister spraw
zagranicznych Radosław Sikorski. Podkre¶lił też, że kandyduj±c do PE,
nie chce pozwolić, aby obecnie rz±dz±cy wyprowadzili Polskę z Unii
Europejskiej. [...]

Ilu ludzi Radu¶ Sikorski trafił szlagiem przez to co i jak robił?
"Był czas się przyzwyczaić".

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-24 07:23:32
Autor: Pajdak
Czy Radu¶ Sikorski dorżnie watahę Unii Europejskiej?
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomo¶ci news:anfi+cbob72ohhf-j3n6@wp.eu...

Ilu ludzi Radu¶ Sikorski trafił szlagiem przez to co i jak robił?

Za czasów kiedy był ministrem w rz±dzie PiS czy póĽniej?

"Był czas się przyzwyczaić".

POwiedz, dlaczego tak wielu PiS-owców ucieka do Brukseli? ;-)))

--
Pajdak

Czy Radu¶ Sikorski dorżnie watahę Unii Europejskiej?