Czy Roman Giertych publicznie oznajmi艂 "Kto ze mn膮 jako adwokatem zawiera UGOD臉 ten przegra艂"?

Data: 2014-12-21 12:44:28
Autor: A. Filip
Czy Roman Giertych publicznie oznajmi艂 "Kto ze mn膮 jako adwokatem zawiera UGOD臉 ten przegra艂"?
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,17165732,_Forma_przez__Wy__obowiazywala_jedynie_w_partii_komunistycznej__.html
| [...] rzeczniczka wydawcy "Faktu" [...] odnosi si臋 te偶 do wspomnianej przez
| Giertycha w tym samym wpisie sprawy s膮dowej, w kt贸rej broni艂 on Micha艂a Tuska,
| a kt贸r膮 "Fakt" mia艂 przegra膰. "Sprawa Micha艂a Tuska nie sko艅czy艂a si臋
| przegran膮. Zosta艂a zawarta UGODA. To zasadnicza r贸偶nica" - pisze Marucha.
| [...]

Mam nadzieje 偶e adwokat Roman Giertych skutecznie odstraszy艂 od siebie
"ugodowc贸w". Takiej skuteczno艣ci mu szczerze 偶ycz臋 w roku 2015 bo sprawy b臋d膮
si臋 ci膮gn膮膰 d艂u偶ej i jego kancelaria b臋dzie mog艂a wi臋cej zarobi膰 na swoich
klientach kt贸rzy oczywi艣cie frajerami nie s膮 :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Bieda temu dokuczy, kto si臋 za m艂odu nie uczy.  (Przys艂owie polskie)

Czy Roman Giertych publicznie oznajmi艂 "Kto ze mn膮 jako adwokatem zawiera UGOD臉 ten przegra艂"?