Czy Rosjanie stoj? za niepowodzeniami USA

Data: 2011-02-26 16:20:34
Autor: u2
Czy Rosjanie stoj? za niepowodzeniami USA
W dniu 2011-02-26 16:01, Klin > pisze:
w Afganistanie Iraku i niepokojami w świecie arabskim.
A może to Chińczycy walczą o należną im rolę
supermocarstwa - wspomagając opór Talibów,
krzyżując tak plany wuja Sama.

Jankesi idą ręka w rękę w t.zw. wojnie z terroryzmem z ruskimi. T.zn.
sami wywołują największy terror na świecie.

Data: 2011-02-26 16:35:52
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Nie wiem czy Ruscy nie chcieliby się zrewanżować tym bardziej,
    że ciągłe niepokoje w tym rejonie sprzyjają wysokim ceną na ropę
    co im musi się podobać.

Data: 2011-02-26 16:48:22
Autor: u2
W dniu 2011-02-26 16:35, Klin > pisze:

[...]

Jankesom to też na rękę. Zauważ, że są potentatem w wydobyciu.

Czy Rosjanie stoj? za niepowodzeniami USA