Czy Rydzyk to zyd ?

Data: 2011-01-04 23:44:26
Autor: boukun
Czy Rydzyk to zyd ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifv5rb$s7j$1news.onet.pl...
Pytanie niewinne z gruntu tych poszerzajacych wiedze o ludziach !.
Takie mnie doszly sluchy od ludzi , ktorzy podobno maja dobre na ten temat informacje .
Tak duza spolecznosc jak ta grupa napewno wygenruje odpowiedz na to intrygujace pytanie .
O konusa nie pytam bo ten problem zostal juz dawno tutaj rozstrzygniety a Kilkenstein   stal sie niemal przyslowiowym okresleniem obludy , zaklamania , bezczelnosci i arogancji .

cyc

Bubel twierdzi, że tak... I mi się też wydaje, że to spadkobiercy syjonistycznej tuby propagandowej RWE, nawet ich przerywnik mają...

boukun

Czy Rydzyk to zyd ?