Czy S&P i śnieg wsparły polski "przemysł turystyczny"? [zimowe ferie w kraju] :-)

Data: 2016-01-16 15:37:51
Autor: A. Filip
Czy S&P i śnieg wsparły polski "przemysł turystyczny"? [zimowe ferie w kraju] :-)
http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/rozmowa/news-mateusz-morawiecki-w-rmf-fm-nie-boje-sie-o-polska-zlotowke,nId,1955368

http://www.reuters.com/article/idUSFit946351

http://www.forbes.pl/malo-powazna-akcja-w-wykonaniu-s-p,artykuly,201871,1,1.html

--
A. Filip
Westchnienie ładnej dziewczyny słyszy się z większej odległości aniżeli ryk

Czy S&P i śnieg wsparły polski "przemysł turystyczny"? [zimowe ferie w kraju] :-)