Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?

Data: 2011-05-12 10:57:10
Autor: boukun
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?
Czy ten syjonista ma zezwolenie od premiera na takie wyjazdy do Libii i podkupywanie tamtych rebeliantów?

Ten cz³owiek znik±d robi jak±¶ partyzantkê, ,kto go ustawi³ w Polsce? Pamiêtajmy, ¿e tak samo CIA zmienia³a w 1981 roku i 1989 roku w³adzê w Polsce, wcze¶niej pewnych tajemniczych ludzi szkol±c u siebie a pó¼niej robi±æ z nich premierów Polski i szefów ró¿nych resortów, tudzie¿ MSZ...

boukun

Data: 2011-05-12 11:44:57
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 10:57, boukun pisze:
[...]

Raczej próbujemy sprzedaæ broñ.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzy¿em, tylko pod tym znakiem
Polska bêdzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-05-12 13:52:08
Autor: boukun
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqga71$jo$1node2.news.atman.pl...

Buahaha, co to j± kupujemy od Izraela?

boukun

Data: 2011-05-12 15:14:09
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 13:52, boukun pisze:

Buahaha, co to j± kupujemy od Izraela?

boukun

Rozczarowujesz mnie.
Albo nie chcesz rozmawiaæ, to po co w takim razie zabierasz g³os, albo jeste¶ po prostu g³upi, o co Ciê nie podejrzewam.
W dalszym ci±gu robimy sporo rodzajów broni przydatnej w wojnach niesymetrycznych.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2011-05-12 18:20:41
Autor: boukun
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqgmf9$ch7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kto my?
B±d¼ sam powa¿ny, Polska to bankrut, nic nie znacz±cy kraj. Nie po to ca³y rz±d polski jecha³ ostatnio na dywanik do Izraela, sprzedaj± nam na okr±g³o swój ch³am i z³om, a polski niewolnik musi na to tyraæ. Ten rz±d stale uzale¿nia nas od Izraela i stale ka¿e nam utrzymywaæ te drugie pañstwo...

Dla Polaków namiestnicy nie zamierzaj± dobrze robiæ...

boukun

Data: 2011-05-13 12:03:53
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 18:20, boukun pisze:

[...]

S± zak³ady zbrojeniowe, pracuj±ce pe³n± par±.
Nie we wszystkim mo¿na wierzyæ dziennikarzom.

Data: 2011-05-13 15:33:03
Autor: jadrys
Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?
W dniu 2011-05-13 10:05, WW pisze:
W dniu 2011-05-12 18:20, boukun pisze:

Kto my?
Bądź sam poważny, Polska to bankrut, nic nie znaczący kraj. Nie po to
cały rząd polski jechał ostatnio na dywanik do Izraela, sprzedają nam na
okrągło swój chłam i złom, a polski niewolnik musi na to tyrać. Ten rząd
stale uzależnia nas od Izraela i stale każe nam utrzymywać te drugie
państwo...

Dla Polaków namiestnicy nie zamierzają dobrze robić...

boukun

Są zakłady zbrojeniowe, pracujące pełna para.
Nie we wszystkim można wieżyc doniesieniom prasowym.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Oj chyba jednak trochÄ™ sie mylisz.  HCP już dawno nie ma nic wspólnego z produkcjÄ… broni. wielkie zakÅ‚ady zbrojeniowe w pod PoznaÅ„skim Bolechowie zaczęły montować autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska dÅ‚uga i szeroka. "Wielki Brat" po prostu zakazaÅ‚ nam handlować tym towarem.

Data: 2011-05-13 15:57:07
Autor: WW
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?
W dniu 2011-05-13 15:33, jadrys pisze:

Oj chyba jednak trochê sie mylisz. HCP ju¿ dawno nie ma nic wspólnego z
produkcj± broni. wielkie zak³ady zbrojeniowe w pod Poznañskim Bolechowie
zaczê³y montowaæ autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska d³uga i szeroka.
"Wielki Brat" po prostu zakaza³ nam handlowaæ tym towarem.

Wiem co mówiê.
Zak³ady nie chc± powtórzyæ b³êdu Wa³êsy.
Na ¿±danie USA zablokowa³ sprzeda¿ 100 czo³gów do kraju "frontowego".
USA je sprzeda³o.

Data: 2011-05-13 16:45:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqjc38$u79$2news.onet.pl...
[...]

A tobie zakazał posługiwać się rozumem.

--
stevep

Data: 2011-05-13 17:33:21
Autor: he®sk
On Fri, 13 May 2011 15:33:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Oj chyba jednak trochê sie mylisz.  HCP ju¿ dawno nie ma nic wspólnego z produkcj± broni. wielkie zak³ady zbrojeniowe w pod Poznañskim Bolechowie zaczê³y montowaæ autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska d³uga i szeroka. "Wielki Brat" po prostu zakaza³ nam handlowaæ tym towarem.

 ktory "wielki brat"? jadrys, od zawsze produkcja bron czy taczek
 byla przykrywka do produkcji elementow uzbrojenia. nie badz naiwny.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-12 13:13:49
Autor: VSS
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?
W wiadomo¶ci:iqg7uc$dlf$1@mx1.internetia.pl,
boukun <boukun@neostrada.pl> nastuka³:
Czy ten syjonista ma zezwolenie od premiera na takie wyjazdy do Libii
i podkupywanie tamtych rebeliantów?

Ten cz³owiek znik±d robi jak±¶ partyzantkê, ,kto go ustawi³ w Polsce?

Sfotyga z SZmacierewiczem te¿ je¿d¿± do USA i robi± kreci± robotê dla Polski

--
VSS

Data: 2011-05-12 13:53:13
Autor: boukun
Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?

U¿ytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqgfdh$cip$1news.onet.pl...
[...]

Bo to z jednego syjonistycznego miotu s± te KORniki itp. ludzie znik±d...

boukun

Data: 2011-05-12 14:04:45
Autor: jadrys
Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?
W dniu 2011-05-12 10:57, boukun pisze:
Czy ten syjonista ma zezwolenie od premiera na takie wyjazdy do Libii i podkupywanie tamtych rebeliantów?

Ten człowiek znikąd robi jakąś partyzantkę, ,kto go ustawił w Polsce? Pamiętajmy, że tak samo CIA zmieniała w 1981 roku i 1989 roku władzę w Polsce, wcześniej pewnych tajemniczych ludzi szkoląc u siebie a później robiąć z nich premierów Polski i szefów różnych resortów, tudzież MSZ...

boukun

Raczej wypełnia w Libii misję zleconą przez Brukselę albo Waszyngton.

Data: 2011-05-12 14:26:49
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqgict$qa3$1news.onet.pl...
[...]

Jaka Bruksela, jaki Waszyngton, tylko Michnik z Putinem.

--
stevep

Data: 2011-05-12 15:14:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-12 14:26, cirrus pisze:
[...]

To twoje zdanie.. Pozwól Stefan że ja pozostanÄ™ przy swoim.  I nie przeceniaj wplywów swojego szefa na arenie miÄ™dzynarodowej. W Polsce to on trzÄ™sie wszystkim, - może w każdej chwili zniszczyć czÅ‚owieka, ale za granicÄ… to jest zwyczajny cienki boleÅ›.

Data: 2011-05-12 17:15:30
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqgmft$cb8$1news.onet.pl...
[...]

Aluzju nie poniał.

--
stevep

Data: 2011-05-13 05:00:57
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqhjs0$b47$2news.onet.pl...
[...]

Ty miłośnik Serbii po rosyjsku nie rozumiesz nawet aluzji?

--
stevep

Data: 2011-05-13 15:35:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-13 05:00, cirrus pisze:
[...]

Nie, - to akurat zrozumiałem, tylko nie wiedziałem w stosunku do którego postu tak odpowiedziałeś. - mojego czy swojego.

Data: 2011-05-12 18:21:47
Autor: boukun
[...]

Coś mi się jednak wydaje, że jednak jest nadgorliwy w swojej misji...

boukun

Data: 2011-05-12 23:34:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-12 18:21, boukun pisze:

[...]

No, tego też nie można wykluczyć.

Czy Sikorski pod¿ega i kupuje rz±dy na w³asn± rêkê?