Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?

Data: 2011-05-12 11:44:57
Autor: WW
Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?
W dniu 2011-05-12 10:57, boukun pisze:
Czy ten syjonista ma zezwolenie od premiera na takie wyjazdy do Libii i
podkupywanie tamtych rebeliantów?

Ten człowiek znikąd robi jakąś partyzantkę, ,kto go ustawił w Polsce?
Pamiętajmy, że tak samo CIA zmieniała w 1981 roku i 1989 roku władzę w
Polsce, wcześniej pewnych tajemniczych ludzi szkoląc u siebie a później
robiąć z nich premierów Polski i szefów różnych resortów, tudzież MSZ...

boukun

Raczej próbujemy sprzedać broń.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-05-12 13:52:08
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:iqga71$jo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Buahaha, co to ją kupujemy od Izraela?

boukun

Data: 2011-05-12 15:14:09
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 13:52, boukun pisze:

Buahaha, co to ją kupujemy od Izraela?

boukun

Rozczarowujesz mnie.
Albo nie chcesz rozmawiać, to po co w takim razie zabierasz głos, albo jesteś po prostu głupi, o co Cię nie podejrzewam.
W dalszym ciągu robimy sporo rodzajów broni przydatnej w wojnach niesymetrycznych.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2011-05-12 18:20:41
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:iqgmf9$ch7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kto my?
Bądź sam poważny, Polska to bankrut, nic nie znaczący kraj. Nie po to cały rząd polski jechał ostatnio na dywanik do Izraela, sprzedają nam na okrągło swój chłam i złom, a polski niewolnik musi na to tyrać. Ten rząd stale uzależnia nas od Izraela i stale każe nam utrzymywać te drugie państwo...

Dla Polaków namiestnicy nie zamierzają dobrze robić...

boukun

Data: 2011-05-13 12:03:53
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 18:20, boukun pisze:

[...]

Są zakłady zbrojeniowe, pracujące pełną parą.
Nie we wszystkim można wierzyć dziennikarzom.

Data: 2011-05-13 15:33:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-13 10:05, WW pisze:
[...]

Są zakłady zbrojeniowe, pracujące pełna para.
Nie we wszystkim moĹźna wieĹźyc doniesieniom prasowym.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Oj chyba jednak trochę sie mylisz.  HCP juĹź dawno nie ma nic wspĂłlnego z produkcją broni. wielkie zakłady zbrojeniowe w pod Poznańskim Bolechowie zaczęły montować autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska długa i szeroka. "Wielki Brat" po prostu zakazał nam handlować tym towarem.

Data: 2011-05-13 15:57:07
Autor: WW
Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?
W dniu 2011-05-13 15:33, jadrys pisze:

Oj chyba jednak trochę sie mylisz. HCP już dawno nie ma nic wspólnego z
produkcją broni. wielkie zakłady zbrojeniowe w pod Poznańskim Bolechowie
zaczęły montować autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska długa i szeroka.
"Wielki Brat" po prostu zakazał nam handlować tym towarem.

Wiem co mówię.
Zakłady nie chcą powtórzyć błędu Wałęsy.
Na żądanie USA zablokował sprzedaż 100 czołgów do kraju "frontowego".
USA je sprzedało.

Data: 2011-05-13 16:45:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqjc38$u79$2news.onet.pl...
[...]

A tobie zakazał posługiwać się rozumem.

--
stevep

Data: 2011-05-13 17:33:21
Autor: heÂŽsk
On Fri, 13 May 2011 15:33:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>

> Pozdrawiam
>  WW
> Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

Oj chyba jednak trochę sie mylisz.  HCP już dawno nie ma nic wspólnego z produkcją broni. wielkie zakłady zbrojeniowe w pod Poznańskim Bolechowie zaczęły montować autobusy.. Tak sie dzieje jak Polska długa i szeroka. "Wielki Brat" po prostu zakazał nam handlować tym towarem.

 ktory "wielki brat"? jadrys, od zawsze produkcja bron czy taczek
 byla przykrywka do produkcji elementow uzbrojenia. nie badz naiwny.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Czy Sikorski podżega i kupuje rządy na własną rękę?