Czy Sikorski powinnien byc odwolany?

Data: 2011-12-16 16:51:28
Autor: OBserwator
Czy Sikorski powinnien byc odwolany?
...wynik referendum na portalu, ktory pozwala poznac rzetelna informacje na
temat polityki prowadzonej przez koalicyjny rzad zdrajcow PO & PSL.

http://www.salon24.pl/survey/760,1

Data: 2011-12-16 18:45:46
Autor: Leprechaun

Użytkownik " OBserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcfsug$4jr$1inews.gazeta.pl...
..wynik referendum na portalu, ktory pozwala poznac rzetelna informacje na
temat polityki prowadzonej przez koalicyjny rzad zdrajcow PO & PSL.

http://www.salon24.pl/survey/760,1

Zmiłuj się i nie pieprz durnowaty oszołomie. Wybory prezydenckie też uważasz za nieważne?

BomBel

Data: 2011-12-16 19:01:29
Autor: abc
Czy Sikorski powinnien byc odwolany?
Zmiłuj się i nie pieprz durnowaty oszołomie. Wybory prezydenckie też
uważasz za nieważne?

Wybrany prezydent nie jest prawowitym władcą tylko uzurpatorem.

W bulli Unam sanctam  Ojciec Święty Bonifacy VIII przypomina, że władzę
świecką powinna ustanawiać i sądzić władza duchowa, a nie jakaś bezbożna
grupa trzymajaca władzę poprzez demokratyczne, wyborcze komedie:

"Sama prawda daje bowiem świadectwo, że władza duchowa winna ustanowić
władzę świecką i osądzać ją, jeśli okaże się, iż nie jest dobra. Proroctwo
Jeremiasza potwierdza to w stosunku do Kościoła i władzy kościelnej: "Patrz,
oto ustanowiłem cię dzisiaj nad narodami i królestwami, abyś wykorzeniał i
wypleniał, niszczył i burzył, budował i sadził".

Jeśli więc ziemska władza zejdzie z właściwej drogi, sądzona jest przez
władzę duchową, zaś gdy niższa władza duchowa zbłądzi, wtedy niższa władza
jest sądzona przez wyższą.

Lecz jeśli najwyższa władza zbłądzi, to może być ona sądzona jedynie przez
Boga, nie zaś przez człowieka, jak poświadcza Apostoł: "Człowiek duchowy
osądza wszystko, lecz sam przez nikogo nie jest sądzony".

Data: 2011-12-16 19:32:18
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 16 grudzień 2011 19:01:

Lecz jeśli najwyższa władza zbłądzi, to może być ona sądzona jedynie przez
Boga, nie zaś przez człowieka, jak poświadcza Apostoł: "Człowiek duchowy
osądza wszystko, lecz sam przez nikogo nie jest sądzony".

Z tej definicji wynika że Bóg nie jest kimś? Skoro przez nikogo nie może być sądzony "człowiek duchowy"? Jak przez nikogo to przez nikogo.

Data: 2011-12-16 19:53:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-16 19:01, abc pisze:
Zmiłuj się i nie pieprz durnowaty oszołomie. Wybory prezydenckie też
uwaĹźasz za niewaĹźne?

Wybrany prezydent nie jest prawowitym władcą tylko uzurpatorem.

Jasne, Znacznie lepszy i prawowity  jest taki ktĂłry sam się ogłosi prezydentem.

Data: 2011-12-16 21:11:17
Autor: (HeÂŽSk)
On Fri, 16 Dec 2011 19:53:26 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Wybrany prezydent nie jest prawowitym władcą tylko uzurpatorem.

Jasne, Znacznie lepszy i prawowity  jest taki który sam się ogłosi prezydentem.

 jaroslaw kaczynski. ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-17 04:38:39
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 19:01:29 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ty jesteś oszołomem i idiotą.

--
stevep

Data: 2011-12-16 21:11:16
Autor: (HeÂŽSk)
Czy Sikorski powinnien byc odwolany?
\\On Fri, 16 Dec 2011 18:45:46 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
>
> http://www.salon24.pl/survey/760,1

Zmiłuj się i nie pieprz durnowaty oszołomie. Wybory prezydenckie też uważasz za nieważne?

 oni uwazaja, ze wszystkie wybory (przerypane juz 6x) wygral  prezes PiS, a jezeli nie wygral to sa sfalczowane! ci durnie
 zapominaja, ze glosuje narod, a nie tusk z komorowskim
 z gory ustalaja wynik tak by pognebic prezesa PiS.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-16 21:01:32
Autor: Marek Czaplicki
 OBserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 16 grudzień 2011 17:51:

..wynik referendum na portalu, ktory pozwala poznac rzetelna informacje na
temat polityki prowadzonej przez koalicyjny rzad zdrajcow PO & PSL.

http://www.salon24.pl/survey/760,1

To już i referenda przeprowadzają? Na temat zdrajców? Czy nie lepiej, jak zdrajcy, to pozamykać, albo odstrzelić? :-)

Czy Sikorski powinnien byc odwolany?