Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?

Data: 2012-05-01 14:46:38
Autor: zho
Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
Nokia E6 Symbian Belle na biezaco pilnowany Skype ze sklepu Nokii Ovi chyba sie to nazywa smiga az milo.
Uprzedzam pytanie GG  tez dziala.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-05-01 15:02:52
Autor: Ewelina
Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
Nokia E6 Symbian Belle na biezaco pilnowany Skype ze sklepu Nokii Ovi chyba > sie to nazywa smiga az milo.
Niestety, na Nokii 500 nie działa.

Chyba trochę Ľle zadałam pytanie.
Powinnam zapytać czy komu¶ działa Skype na Nokii 500
z Symbianem Belle (o ile wiem powrót do Symbianu Anna
nie jest możliwy, chociaż i tak pewnie by to nie pomogło).

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-02 23:25:57
Autor: zho
Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?

Użytkownik "Ewelina" <Ewe@lina.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f9fdef9$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niemozliwe jest zalozenie kasku na lewa strone i zrobienie zbiorki pierwszego roku sluzby na suficie. Pewnie by sie dalo ale serwis realizuje polityke Nokii i dba o to by bylo jak najmniej Ann wsrod nas.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?