Czy "Smartfon" musi znaczy膰 z艂odziej?

Data: 2013-03-28 12:40:05
Autor: atm
Czy "Smartfon" musi znaczy膰 z艂odziej?
On 2013-03-28 12:34, Trybun wrote:
Ma kto艣 pomys艂 co jeszcze bym m贸g艂 zrobi膰 na to 偶eby przesta膰 okradanym
przez sw贸j telefon?

Mam ca艂kowicie wy艂膮czony transfer danych, kt贸ry w艂膮czam tylko w razie
potrzeby, i po tym zaraz wy艂膮czam. A poza tym transfer danych mam
przypisany do karty Aero2, na karcie gsm tylko rozmowy i smsy. Dla
pewno艣ci przed w艂膮czeniem transferu danych de-aktywuj臋 kart臋 Orange na
kt贸rej mam rozmowy i sms-y.  No i w 6 dni okazuje sie 偶e telefon ukrad艂
mi prawie 11 z艂 na transfer danych!! Co jeszcze m贸g艂bym (poza wrzuceniem
go pod tramwaj) zrobi膰 偶eby to bydle przesta艂o mnie okrada膰?

Masz chyba sprzet na Androidzie, prawda?
Nie wiem w jaki sposob wylaczasz transfer danych:
1. w ustawianiach odptaszkowanie "transmisja danych po sieci komorkowej" lub cos podobnego w Twoim telefonie?
2. zmiana APN przy pomocy widgetu badz aplikacji?
Kiedys przekonalem sie, ze patent z APNem nie byl 100% szczelny, niektore aplikacje tak czy siak laczyly sie z siecia.
Natomiast pierwszy punkt wg mnie powienien byc calkowicie szczelny.

Data: 2013-03-28 12:57:25
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-28 12:40, atm pisze:
On 2013-03-28 12:34, Trybun wrote:
[...]

Tak, na Androidzie.. Tak, to odptaszkowanie transferu danych  jest mo偶liwe w kilku miejscach, belka powiadomie艅, ustawienia itd.  i w kazdym u mnie jest odznaczone. Ustawienie APNu tak偶e zmieni艂em, i przez dzie艅 czy dwa faktycznie nie nabi艂o ani grosza, a teraz sprawdzam konto, no i szok! Wygl膮da na to 偶e ca艂y cykl pracy w tle dotycz膮cy 艂膮czenia z netem idzie przez t膮 "zablokowan膮" kart臋 Orange.

Czy "Smartfon" musi znaczy膰 z艂odziej?