Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostk i

Data: 2009-03-05 10:49:24
Autor: Hubertus Blues
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostk i
1. Pierwszy "jako tako" statement game Utah w komplecie bez problemów. Houston pokonane. Czekam(y) na następnych poważnych przeciwników, czyli na przyszły weekend. Do tego czasu mamy tylko Denver u siebie a potem objazdówkę Toronto-Indianapolis-Atlanta no i wspominane Miami w sobotę i Orlando w niedzielę.

2. Kolejna zacięta (niepotrzebnie) końcówka Boston, tym razem niespaprana. 12 punktów do przodu na 9,5 minuty do końca meczu a potem -3 na 1:14 do końca. No ale dobra: po timeout-cie Celtów Allen trójka, Perkins blokuje Harrisa, Davies zbiera. Krótki czas i Pierce trafia ze skrzydła, +2. Po TO Nets Carter pudłuje wjazd i dzieło kończą oba osobiste Allena.
Niespaprane? Ano nie. Tylko, że to tylko Nets!

3. Spurs zrobili mi brzydki kawał i "dali" wygraną Mavs. Szkoda bo to znacznie oddala Suns od PO....

4. ... gdyż Suns przegrali z Heat i mają teraz 3 mecze straty do Dallas. Kalendarz nie wygląda zbyt optymistycznie. Mają 11 meczy z przeciwnikami z górnej półki zachodu, w tym dwa razy z Mavs u siebie i na wyjeździe. Dallas ma łatwiejszych przeciwników. Końcówka będzie emocjonująca.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-03-05 03:03:15
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 10:49, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
[...]

Rockets umoczyli deske i tylko TRZECH zawodnikow zaliczylo jakakolwiek
asyste!
Cala druzyna miala ich tyle co sam Deron. Brooks jest drewniany w
obronie. Koszmarnie drewniany.

3. Spurs zrobili mi brzydki kawał i "dali" wygraną Mavs. Szkoda bo to
znacznie oddala Suns od PO....

To raczej Mavs podeszli do meczu z nalezyta powaga. Po ostatniej
tyradzie Cubana, kory pojechal dokladnie po calym skladzie i zagrozil
zwolnieniami - jakos mnie to nie dziwi ;-)

[...]

No ale Suns maja Shaqa ;-) Poza tym to dobrze, ze maja dwa mecze z
bezposrednim przeciwnikiem do 8 miejsca - tak bedzie im znacznie
latwiej odrabiac straty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 12:54:06
Autor: Hubertus Blues
L'e-szczur pisze:
[...]

Przy Derronie każdy wygląda jak drewno, no prawie każdy.

[...]

A! O tym nie wiedziałem, że niby co powiedział?

[...]

Też na to liczę. Ale szanse 60-40 większe daję jednak Mavs. Z ciężkim sercem

Data: 2009-03-05 05:50:51
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 12:54, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:

> [...]
> zwolnieniami - jakos mnie to nie dziwi ;-)

A! O tym nie wiedziałem, że niby co powiedział?

Powiedzial (w wolnym tlumaczeniu) po meczu z rezerwami OKC mniej
wiecej tak: "Przykladajcie sie do k**** nędzy do gry, a jak nie to
wy...nocha ze skladu w przyszlym sezonie."
Stwierdzil, ze predzej wymieni 100% rostera niz narazi publicznosc na
powtorke tego widowiska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 15:39:20
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

wy...nocha ze skladu w przyszlym sezonie."
Stwierdzil, ze predzej wymieni 100% rostera niz narazi publicznosc na

I patrz jak zadzialalo! Pokonali Spurs... to juz wiadomo jaka mowe Cuban
wyglosi przed ewentualnymi meczami playoff ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-06 12:19:13
Autor: Hubertus Blues
wiLQ pisze:
[...]

Zapomniał strzelić mówkę przed meczem z NOH czy czar prysł?

Data: 2009-03-05 14:43:22
Autor: Gerard

Użytkownik "Hubertus Blues" <hbedyk@poczta.onet.onet.pl> napisał w wiadomości news:gooegu$v6r$2news.onet.pl...

[...]

Chyba będę jedynym, który nie kibicuje Suns własnie przez Shaqa. Nie chciałbym później przez cały nastepny sezon słuchać cymbała jak to "sam, jeden, heroicznym wysiłkiem wprowadził przecietną drużynę do PO". Swoją drogą całą karierę wytykał innym flopowanie, a gdy Van Gundy mu słusznie przyciął, że to samo zrobił przeciwko Howardowi, zachlapał żółcią dziennikarzy i pojechał bez pardonu po przyszłym COYu.

pozdr

Data: 2009-03-05 15:48:46
Autor: wiLQ
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Swoją drogą całą karierę wytykał innym flopowanie, a gdy Van Gundy mu słusznie przyciął, że to samo zrobił przeciwko Howardowi, zachlapał żółcią dziennikarzy i pojechał bez pardonu po przyszłym COYu.

To juz wiadomo kto dostanie ta nagrode? ;-) Magic spuszcza z tonu w
koncowce, wiec IMHO to moze byc wreszcie czas na nagrodzenie Sloana...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 07:59:38
Autor: sooobi
On 5 Mar, 15:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

To juz wiadomo kto dostanie ta nagrode? ;-) Magic spuszcza z tonu w
koncowce, wiec IMHO to moze byc wreszcie czas na nagrodzenie Sloana...

Ta widze ze zalozyles ze Magic spuszcza z tonu a Jazz beda rewelacja
koncowki sezonu.
Niezle:)

pzdr

Data: 2009-03-05 17:54:35
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> koncowce, wiec IMHO to moze byc wreszcie czas na nagrodzenie Sloana...

Ta widze ze zalozyles ze Magic spuszcza z tonu a Jazz beda rewelacja

A co, to nie realistyczne zalozenie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 10:50:46
Autor: sooobi
On 5 Mar, 17:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ta widze ze zalozyles ze Magic spuszcza z tonu a Jazz beda rewelacja
> koncowki sezonu.
> Niezle:)

A co, to nie realistyczne zalozenie?

Owszem tak samo jak to ze Pistons wypada poza ósemke a ich miejsce
zajma Bobki. A na 8 miejscu awansuje Indiana;)

pzdr

Data: 2009-03-05 16:33:51
Autor: Gerard

Użytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisał w wiadomości news:gooonc$drv$1news.task.gda.pl...
[...]

Wszystkie prócz executive of the year. Choć tu pewnie Walsh.

Magic spuszcza z tonu w
koncowce, wiec IMHO to moze byc wreszcie czas na nagrodzenie Sloana...

Sloan nie, prędzej Brown, Jax czy McMillan. Ale jeżeli nie będzie wiekszej obsuwy to weźmie SVG.

pozdr

Data: 2009-03-05 16:47:47
Autor: wiLQ
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To juz wiadomo kto dostanie ta nagrode? ;-)

Wszystkie prócz executive of the year. Choć tu pewnie Walsh.

Executive of the year trafi do Denver ;-) Ale co do MVP, Sixth Mana czy
ROYa nie jestem przekonany czy wszystko jest takie jasne.

> Magic spuszcza z tonu w
> koncowce, wiec IMHO to moze byc wreszcie czas na nagrodzenie Sloana...

Sloan nie, prędzej Brown, Jax czy McMillan. Ale jeżeli nie będzie wiekszej obsuwy to weźmie SVG.

Alez wlasnie szkopul tkwi w tym, ze bedzie obsuwa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 16:57:38
Autor: Gerard

Użytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisał w wiadomości news:goos61$l82$1news.task.gda.pl...
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To juz wiadomo kto dostanie ta nagrode? ;-)

Wszystkie prócz executive of the year. Choć tu pewnie Walsh.

Executive of the year trafi do Denver ;-)

Dałbym gościowi gdyby nie to, że wcześniej sam ściągnął AI wzamian za A.Millera i 2 pierwszorundowe picki. Poza tym oddanie Camby'ego za darmo gdy walczą o mistrzostwo?

Ale co do MVP, Sixth Mana czy
ROYa nie jestem przekonany czy wszystko jest takie jasne.

James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

Ale niewielka.

pozdr

Data: 2009-03-05 08:22:34
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 16:57, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "wiLQ" <N...@spam.com> napisał w wiadomościnews:goos61$l82$1news.task.gda.pl...

> Executive of the year trafi do Denver ;-)

Dałbym gościowi gdyby nie to, że wcześniej sam ściągnął AI wzamian za
A.Millera i 2 pierwszorundowe picki.

Ale tamta wymiana wzmocnila Nuggets.

 Poza tym oddanie Camby'ego za darmo gdy
walczą o mistrzostwo?

Zadecydowaly powody narzucane przez wlasciciela.

> Ale co do MVP, Sixth Mana czy
> ROYa nie jestem przekonany czy wszystko jest takie jasne.

James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

James. Villa Sixth Manem???? Bez jaj. Bedzie Manu albo jakis Robinson.
ROY - Lopez, Rose lub Westbrook (Majonez niech sie wypcha).

COY dla SVG, ale najwieksze wrazenie zrobila na mnie praca Skilesa z
rezerwami Bucks.
I niesmiertelne pomstowanie o braku COY dla Sloana! Juz nawet Oskary
daja za caloksztalt!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 10:46:42
Autor: sooobi
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki

> James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

ROY - Lopez, Rose lub Westbrook (Majonez niech sie wypcha).

Dla mnie ROY to Brook Lopez (chociaz zaznaczam ze Mayo widzialem w tym
sezonie chyba tylko w 1 meczu). Rose, Westbrook takze swietnie, ale
gra Lopez mnie zadziwia, jak to mozliwe ze taki Center nie poszedl w
top 3? Silni zwinni inteligetny juz teraz bez slabych punktow. Tak
dobry  bilans Nets to w duzej mierze jego zasluga.

To fakt, Skiles zrobil cos z niczego:)

pzdr

Data: 2009-03-05 17:30:59
Autor: wiLQ
> [...]
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dałbym gościowi gdyby nie to, że wcześniej sam ściągnął AI wzamian za

W jaki sposob?

> James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

James. Villa Sixth Manem???? Bez jaj.

Villa chyba nawet nie bedzie mogl dostac tej nagrody ze wzgledu na za
duzo liczbe startow.

Bedzie Manu albo jakis Robinson.

Terry! Terry! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 09:36:11
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 17:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale tamta wymiana wzmocnila Nuggets.

W jaki sposob?

A nie poprawili bilansu? Wydawalo mi sie, ze z Millerem szli z grubsza
donikak, a z Iversonem pojechali ladnie do przodu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 19:12:55
Autor: wiLQ
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki

> W jaki sposob?

A nie poprawili bilansu? Wydawalo mi sie, ze z Millerem szli z grubsza
donikak, a z Iversonem pojechali ladnie do przodu.

Piszesz o tym przeskoczeniu z 44 wygranych na 45?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 11:04:29
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 19:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A nie poprawili bilansu? Wydawalo mi sie, ze z Millerem szli z grubsza
> donikak, a z Iversonem pojechali ladnie do przodu.

Piszesz o tym przeskoczeniu z 44 wygranych na 45?

A w kolejnym na 50. To jednak poprawa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-06 09:00:52
Autor: s
Czy Suns dadzą radę i inne ciekaw ostki
Piszesz o tym przeskoczeniu z 44 wygranych na 45?

Az sie dziwie, ze bronie Ivka, ale on tam chyba przez jakis czas po przyjsciu sam Nuggets ciagnal, bo Melo zawisl, nie?

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-05 17:34:13
Autor: Gerard
L'e-szczur wrote:

 Poza tym oddanie Camby'ego za darmo gdy
walczą o mistrzostwo?

Zadecydowaly powody narzucane przez wlasciciela.

Podobnie było w Knicks, ale nikt nie traktował tego jako usprawiedliwienia.

Ale co do MVP, Sixth Mana czy
ROYa nie jestem przekonany czy wszystko jest takie jasne.

James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

James. Villa Sixth Manem???? Bez jaj. Bedzie Manu albo jakis Robinson.

Tzn. nie kwalifikuje się? Jeżeli nie to bedzie jak ze Slumdogiem. Z braku konkurencji dadzą Terry'emu. Manu tym razem nie dostanie.

ROY - Lopez, Rose lub Westbrook (Majonez niech sie wypcha).

Zdecydowanie Rose.

COY dla SVG, ale najwieksze wrazenie zrobila na mnie praca Skilesa z
rezerwami Bucks.

A na mnie McMillan. Ładnie poukładał Blazers.

I niesmiertelne pomstowanie o braku COY dla Sloana! Juz nawet Oskary
daja za caloksztalt!

Może w przyszłym roku mu się uda...

pozdr

Data: 2009-03-05 11:18:37
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 17:34, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
L'e-szczur wrote:

> Zadecydowaly powody narzucane przez wlasciciela.

Podobnie było w Knicks, ale nikt nie traktował tego jako usprawiedliwienia.

A kto sie usprawiedliwia? Decyzja nie miala zwiazku z koszykowka wiec
trudno za nia obarczac GM'a.

> James. Villa Sixth Manem???? Bez jaj. Bedzie Manu albo jakis Robinson.

Tzn. nie kwalifikuje się? Jeżeli nie to bedzie jak ze Slumdogiem.

Chyba nie - juz teraz ma wiecej startow niz wejsc z lawki. Poza tym
jako backup wcale nie gral szczegolnie dobrze.

Z braku konkurencji dadzą Terry'emu. Manu tym razem nie dostanie.

Obaj opuscili sporo spotkan.

> ROY - Lopez, Rose lub Westbrook (Majonez niech sie wypcha).

Zdecydowanie Rose.

A czemu?
Stat - Rose - Lopez
PPG - 16.5 - 12.5
RPG  - 3.6 - 8.1
APG - 6.3 - 0.9
ST - 0.8 - 0.5
BLK - 0.2 - 1.9
FG% - 47 - 52
FT% - 78 - 82
TO - 2.5 - 1.8
PER - 15.7 - 17.5

Jak dla mnie sprawa wcale nie jest taka oczywista. A jezeli
uwzglednimy roznice w czasie gry to Lopez wypada jeszcze lepiej.

> COY dla SVG, ale najwieksze wrazenie zrobila na mnie praca Skilesa z
> rezerwami Bucks.

A na mnie McMillan. Ładnie poukładał Blazers.

Ale zrobil to rok temu.

> I niesmiertelne pomstowanie o braku COY dla Sloana! Juz nawet Oskary
> daja za caloksztalt!

Może w przyszłym roku mu się uda...

Taaaaa ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 21:54:51
Autor: Gerard
L'e-szczur wrote:
Zadecydowaly powody narzucane przez wlasciciela.

Podobnie było w Knicks, ale nikt nie traktował tego jako
usprawiedliwienia.

A kto sie usprawiedliwia?

To ja rzucam teze, że Izajasz był bardzo dobrym GMem. IMO tylko do draftów się mu nie wpierdaczali.

Decyzja nie miala zwiazku z koszykowka wiec
trudno za nia obarczac GM'a.

Przy głosowaniu tego nie biorą pod uwagę, bo cięzko sprawdzić, które decyzje były narzucane z góry. Zawsze po dupsku dostaje GM.

Chyba nie - juz teraz ma wiecej startow niz wejsc z lawki. Poza tym
jako backup wcale nie gral szczegolnie dobrze.

W przecieiństwie do takiego Nate'a czy Manu, którzy wymiatali. Podobnie jak w przypadku Oscarów, konkurencja do tej nagrody nieciekawa więc mógłby i dostać. A gdy Villa zaczął wymiatać pomyślałem, że konkurencja została już w tyle, zapomniałem tylko że sam przestał się kwalifikować :-)

[...]

IMO statsy na razie na korzyść Rose'a, a jak wziąć pod uwagę, że hype jest tylko wokół Mayo i Rose'a to Brook musiałby sporo przyspieszyć w końcówce.

Oj nie. Rok temu grali sporo gorzej.

pozdr

Data: 2009-03-05 22:50:08
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 21:54, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> A kto sie usprawiedliwia?

To ja rzucam teze, że Izajasz był bardzo dobrym GMem. IMO tylko do draftów
się mu nie wpierdaczali.

Tu wlasnie bylo odwrotnie. Wlasciciel finansowal WSZYSKIE pomysly
GM'a.

> Decyzja nie miala zwiazku z koszykowka wiec
> trudno za nia obarczac GM'a.

Przy głosowaniu tego nie biorą pod uwagę, bo cięzko sprawdzić, które decyzje
były narzucane z góry. Zawsze po dupsku dostaje GM.

Nie wiem co jest a co nie jest brane pod uwage. Skoro mozna wziac
kontuzje, to czemu nie takie wlasnie oslabienie rostera? Jestes
pewien, ze znasz wszystkie kryteria jakimi kieruja sie glosujacy? BTW
spor jest jalowy, bo Execa i tak dostanie Walsh.

> Chyba nie - juz teraz ma wiecej startow niz wejsc z lawki. Poza tym
> jako backup wcale nie gral szczegolnie dobrze.

W przecieiństwie do takiego Nate'a czy Manu, którzy wymiatali.

Nie jestem fanem Robinsona, wiec jego gra nigdy mi nie bedzie
imponowala. Przynajmniej dopoki nie zacznie podawac jak czlowiek. Ale
Manu gral przynajmniej dobrze i lepiej jako backup niz starter.

[...]

A to ja mam jeszcze dwoch kandydatow: Maggette (23/42 wejscia z lawki)
i Kirilenko (40/46 jako sub). I chyba od strony statystycznej  Kiri
podoba mi sie najbardziej (chociaz raczej przewaza punkty i trojki
Terry'ego).

> [...]

tylko wokół Mayo i Rose'a to Brook musiałby sporo przyspieszyć w końcówce.

Lopez jest bardziej produktywny i to przy krotszym czasie gry.
Oczywiscie jezeli ocenimy wplyw hype'u to Rose wygra bez najmniejszego
problemu - opinia "zbawcy" jest bardzo sexi. Ale to Lopez gra lepiej i
jest znacznie wiekszym zaskoczeniem niz Rose.

> Ale zrobil to rok temu.

Oj nie. Rok temu grali sporo gorzej.

Sprawdzilem ich ratingi i jestem baaaardzo zaskoczony. Powaznie.
Blazers sa druga liga w druzynie pod wzgledem wydajnosci ataku. I jest
to lepszy wynik niz gdy w 2000 roku otarli sie o 60 wygranych i rownie
dobry jak PTB za czasow Drexlera (tylko, ze tamta druzyna z kolei gral
abardzo szybko).
To ze mi (i zaloze sie, ze nie tylko mi) umknela ta bardzo ciekawa
informacja wynika z prostego faktu, ze PTB graja najwolniejszy basket
w calej lidze. I to jest kolejna ciekawostka, bo mlode druzyny maja
tendencje do grania szybkiego basketu i zwlaniania wraz z wiekiem.
Tak wiec McMillan powinien sie liczyc w walce o nagrode.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 13:07:30
Autor: L'e-szczur

Data: 2009-03-05 22:18:35
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:

[...]

Powtarzasz się. Już w poprzednim poście przedstawiłeś bezargumentową opinię na temat transferu Iversona do Nuggets.

Data: 2009-03-05 22:50:36
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 22:18, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Tak.

Powtarzasz się. Już w poprzednim poście przedstawiłeś bezargumentową
opinię na temat transferu Iversona do Nuggets.

Nie Tomciu. Argument podalem w innej czesci watku - poszukaj sobie
jezeli potrafisz.

Data: 2009-03-06 00:40:43
Autor: L'e-szczur
On 6 Mar, 07:50, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Powtarzasz się. Już w poprzednim poście przedstawiłeś bezargumentową
> opinię na temat transferu Iversona do Nuggets.

Nie Tomciu. Argument podalem w innej czesci watku - poszukaj sobie
jezeli potrafisz.

Ale mam specjalnie dla Ciebie maly bonus.  Taki ktory byc moze
zrozumiesz.
Iverson mial WS w Nuggets (gdy wygrywali 50 spotkan) na poziomie 12.1,
czyli takim jakiego Miller nie mial NIGDY i NIGDZIE w swojej
karierze.
W sezonie poprzedzajacym tez wypadl lepiej niz Miller.
Ale mozesz wierzgac dalej jezeli koniecznie chcesz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 18:01:30
Autor: wiLQ
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki

> Executive of the year trafi do Denver ;-)

Dałbym gościowi gdyby nie to, że wcześniej sam ściągnął AI wzamian za A.Millera i 2 pierwszorundowe picki.

Naprawianie wlasnych bledow powinno byc chyba zaleta? ;-)

Poza tym oddanie Camby'ego za darmo gdy walczą o mistrzostwo?

Wyglada paskudnie, ale tylko gdy sie czepiasz bo bardziej ogolnie
dokonal czegos rzadko spotykanego: istotnie wzmocnil druzyne sporo
obnizajac koszty. Jasne, z Cambym byliby jeszcze lepsi, ale mnie
intryguje czy Nene byl tak dobry jak jest teraz z Cambym u boku.

> Ale co do MVP, Sixth Mana czy
> ROYa nie jestem przekonany czy wszystko jest takie jasne.

James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

A ja sie obawiam, ze jesli Lakers beda mieli #1 w playoffach to MVP
dostanie Kobo...  Z Charlim palnales, ale to juz bylo dyskutowane gdzie
indziej, a co do ROYa to nie jestem przekonany co do nagrody dla Rose'a
bo to wyglada jakby jedynym argumentem byla jakosc druzyny do ktorej
trafil co byloby ironiczne zwazywszy na to jakiego farta mieli Bulls z
tym pickiem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 18:22:37
Autor: Gerard

Użytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisał w wiadomości news:gop0g7$vmp$1news.task.gda.pl...

> Executive of the year trafi do Denver ;-)

Dałbym gościowi gdyby nie to, że wcześniej sam ściągnął AI wzamian za
A.Millera i 2 pierwszorundowe picki.

Naprawianie wlasnych bledow powinno byc chyba zaleta? ;-)

Dobry GM nie naprawia własnych błędów :-)

[...]

Tyle, że EOY nie dostaje się za poprawe zawodnika a zespołu.

> [...]

James, Charlie V., Rose. Wszystko jasne.

A ja sie obawiam, ze jesli Lakers beda mieli #1 w playoffach to MVP

IMO nie. W tej chwili lekko prowadzi James. Bryant musiał by ostro finiszować, a tego raczej oczekiwał bym po LBJ. Jemu bardziej zależy na tej nagrodzie.

Z Charlim palnales, ale to juz bylo dyskutowane gdzie
indziej,

Paradoksalnie zbyt dobra gra CV pozbawiła go tej nagrody, bo jeszcze niedawno się kwalifikował.

pozdr

Data: 2009-03-05 19:20:37
Autor: wiLQ
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki

Dlatego 2 lata temu tej nagrody nie dostal ;-)

> Naprawianie wlasnych bledow powinno byc chyba zaleta? ;-)

Dobry GM nie naprawia własnych błędów :-)

To wskaz mi GMa, ktory nie popelnil zadnego bledu i pracowal dluzej niz
2 sezony, a dojdziemy do wniosku, ze nie ma dobrych GMow? ;-)

Tyle, że EOY nie dostaje się za poprawe zawodnika a zespołu.

Toz zespol sie poprawil zarowno w bilansie wygranych jak i ksiegowym...

> Z Charlim palnales, ale to juz bylo dyskutowane gdzie
> indziej,

Paradoksalnie zbyt dobra gra CV pozbawiła go tej nagrody,

Mam watpliwosci czy to zdanie ma sens w jakichkolwiek okolicznosciach:
jakiej nagrody moze pozbawic zbyt dobra gra!? Za Leszcza Sezonu? ;-)
Bust Draftu? ;-)

bo jeszcze niedawno się kwalifikował.

Ale starterem zostal chyba dzieki kontuzjom, a nie dzieki swojej grze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 22:04:04
Autor: Gerard
wiLQ wrote:

Dobry GM nie naprawia własnych błędów :-)

To wskaz mi GMa, ktory nie popelnil zadnego bledu i pracowal dluzej
niz 2 sezony, a dojdziemy do wniosku, ze nie ma dobrych GMow? ;-)

A kto Ci naopowiadał, że są?!

Tyle, że EOY nie dostaje się za poprawe zawodnika a zespołu.

Toz zespol sie poprawil zarowno w bilansie wygranych jak i
ksiegowym...

To nie wyciągaj argumentu Nene. Sam zauwazyłeś że z Cambym byliby mocniejsi.

[...]

Sixth mana.

bo jeszcze niedawno się kwalifikował.

Ale starterem zostal chyba dzieki kontuzjom, a nie dzieki swojej grze.

Trochę tez, ale z tego co pamiętam Karolek nie był ulubieńcem Skilesa. Gdyby nie dobra gra Skiles grałby Elsonem-Mbahem-RJeff-Sessions-Ridnour

pozdr

Data: 2009-03-05 03:05:05
Autor: sooobi
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki
3. Spurs zrobili mi brzydki kawał i "dali" wygraną Mavs. Szkoda bo to
znacznie oddala Suns od PO....

Dlaczego uwazasz ze dali?

pzdr

Data: 2009-03-05 12:51:46
Autor: Hubertus Blues
sooobi@gmail.com pisze:
3. Spurs zrobili mi brzydki kawał i "dali" wygraną Mavs. Szkoda bo to
znacznie oddala Suns od PO....

Dlaczego uwazasz ze dali?

Grupa weszła w okres gorącego sporu o istnieniu STD zatem chciałem oficjalnie poinformować, iż sformułowania >>"dali" wygrana<<, użyłem mając na myśli jedynie pozycję Spurs jako faworyta meczu, nie zaś doszukując się niesportowego zachowania.
Warto zauważyć, ze słowo dali jest w cudzysłowach, co miało sugerować nie do końca poważne użycie go.

Data: 2009-03-05 06:10:10
Autor: L'e-szczur
On 5 Mar, 12:51, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
Warto zauważyć, ze słowo dali jest w cudzysłowach, co miało sugerować
nie do końca poważne użycie go.

Na wszelki wypadek warto uzywac takiego disclaimera przy kazdej
wypowiedzi:

**************************************
Autor wypowiedzi niekoniecznie jest przekonany o swojej 100% racji i
dopuszcza do siebie mysl, ze fakty - nieznane mu w chwili publikowania
niniejszej wypowiedzi - beda mogly zmienic jego subiektywna ocene
sytuacji.

Ponadto istnieje szansa, ze w przeszlosci mialy miejsce, lub w
przyszlosci beda mialy miejsce jego wypowiedzi, ktore moga nie do
konca pokrywac sie z niniejsza wypowiedzia od strony logicznej,
gramatycznej, jezykowej lub ortograficznej, a wrecz moga stac z nia w
jawnej sprzecznosci. Autor zastrzega sobie mozliwosc wycofania sie ze
swoich uprzednich sądów.

Autor zastrzega sobie rowniez prawo stosowania, bez uprzedniego
ostrzezenia: ironii, parafrazy, paraleli oraz permutacji swoich
poprzednich wypowiedzi, co rowniez moze jego przyszle wypowiedzi
stawiac w sprzecznosci z niniejsza.

Zbieznosc miejsc i nazwisk z osobami aktualnie zyjacymi jest
calkowicie przypadkowa.

Do napisania tego postu nie wykorzystano materialow pochodzenia
zwierzecego, aczkolwiek nie mozna wykluczyc iz jakies zwierze doznalo
uszczerbku na zdrowiu na skutek stosowania pradu z magistrali
elektrycznej do zasilania sprzetu niezbednego do publikacji niniejszej
wypowiedzi, lub tez przy produkcji jego komponentow. Autor - pomimo
ogromu wspolczucia - nie czuje sie za nie odpowiedzialny i zastrzega
sobie prawo odmowy zadoscuczynienia za wyzej wymienione szkody.

****************************

Bedziesz kryty na prawie kazda ewentualnosc ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 15:16:12
Autor: Gerard
L'e-szczur wrote:

Autor zastrzega sobie mozliwosc wycofania sie ze
swoich uprzednich sądów.

To zdanie bym sobie darował. W 11-letniej historii prsk nie stwierdzono w/w przypadku :-)

pozdr

Data: 2009-03-05 15:38:05
Autor: wiLQ
Czy Suns dadzą radę i inne ciekawostki
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na wszelki wypadek warto uzywac takiego disclaimera przy kazdej
wypowiedzi:

ROTFL.

**************************************
Autor wypowiedzi niekoniecznie jest przekonany o swojej 100% racji

Prosze Cie, wskaz mi na grupie jednego takiego! ;-)

Zbieznosc miejsc i nazwisk z osobami aktualnie zyjacymi jest
calkowicie przypadkowa.

Zwlaszcza nazwisk zawodnikow i ich pensji ;-)

Do napisania tego postu nie wykorzystano materialow pochodzenia
zwierzecego, aczkolwiek nie mozna wykluczyc iz jakies zwierze doznalo
uszczerbku na zdrowiu na skutek

... czytania takich glupot ;-)

--
pzdr