Czy TVP i PR to media polskie?

Data: 2021-01-29 08:30:47
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26732650,kaczynski-o-przejeciu-polska-press-musimy-miec-wlasne-media.html#do_w=46&do_v=142&do_a=288&s=BoxNewsImg1

"Kaczyński o przejęciu Polska Press: Musimy mieć własne media, media niepolskie powinny być wyjątkiem."

Obecnie to sromotnym odejściu Trumpa, wielkiego przyjaciela PiS będzie okazja by zlikwidować TVN-y! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-01-29 11:54:38
Autor: _Master_
Czy TVP i PR to media polskie?
Oglądasz? Co tam słychać?
Wczoraj przez chwilę widziałem relację z zatrzymania jakiejś wiatropylenej siksy co przelazła przez płot.
Spałowali ją chociaż?

Data: 2021-01-29 14:56:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Czy TVP i PR to media polskie?
w <6013e96f$0$527$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

Oglądasz? Co tam słychać?
Wczoraj przez chwilę widziałem relację z zatrzymania jakiejś wiatropylenej siksy co przelazła przez płot.
Spałowali ją chociaż?

jak widać twoja stara była wiatropylna :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-02-01 15:29:43
Autor: _Master_
Czy TVP i PR to media polskie?
Wiatropylne się zapylają a potem się dziwią i usuwają.

Zapyliłeś jaką OSOBĘ (może być z macicą) ;-)

Data: 2021-02-01 15:48:24
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 2021-02-01 o 15:29, pajac _Master_ pisze:
Wiatropylne się zapylają a potem się dziwią i usuwają.
Zapyliłeś jaką OSOBĘ (może być z macicą) ;-)
jesteś młodym czy starym przygłupem?

Nie masz nic do POwiedzenia w temacie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-01 19:35:25
Autor: _Master_
Czy TVP i PR to media polskie?
WON!

Data: 2021-02-01 20:55:58
Autor: Yogi
Czy TVP i PR to media polskie?
Dnia Mon, 1 Feb 2021 15:29:43 +0100, _Master_ napisał(a):

Wiatropylne się zapylają a potem się dziwią i usuwają.

Zapyliłeś jaką OSOBĘ (może być z macicą) ;-)

Ile ty głabie masz lat?

Data: 2021-01-31 09:11:52
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 2021-01-29 o 11:54, pajac _Master_ pisze:
Oglądasz?
nu
Co tam słychać?
twoje wycie
Wczoraj przez chwilę widziałem relację z zatrzymania jakiejś wiatropylenej siksy co przelazła przez płot.
skąd wiesz że "siksa" i że "wiatropylna"?
Spałowali ją chociaż?
masz kompleks małego członka, prawda?

Masz coś do powiedzenia w TEMACIE? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-02 08:36:52
Autor: Alojzy Gąska
Czy TVP i PR to media polskie?
Runt napisał(a):
[...]

tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia.. Budę DE można ruszyć jak najbardziej. Zresztą pisy robią dziś dokładnie to samo co niemce u siebie w l.90.
Oczywiście  kwiki budy DE są jak najbardziej zrozumiałe, pisy redukują
wpływ budy DE w PL, zupełnie tak samo jak PL i DE redukowała wpływ budy RU
w PL.
Czytaj pajdziu więcej raportów i świat stanie się dla Ciebie bardziej transparentny i logiczny.
Pierwszy przykład z brzegu:

https://www.instytutstaszica.org/wp-content/uploads/2017/03/IS_koncentracja_mediow_i_jej_zapobieganie_we_Francji_i_Niemczech.pdf

Widać niemiecka buda już zgłaszała ten link pdf do gógla i przeglądarka krzyczy o jakim ZAGROŻENIU! Nu tak, ale zagrożenie nie jest z pliku pdf tylko z niemieckiej budy:) Ciekawe zdanie tam trafiłem, otóż znalazłem odpowiedź czemu axele szpringery wlazły do PL:)
Otóż w l.90 niemce wprowadziły u siebie jakie prawo dekoncentrujące media, nu i axele
szpringery aby się dalej rozwijać wlazły do PL:)

cyt.
w Niemczech, od początku lat 90. przedsiębiorstwa niemieckie prowadzą intensywną ekspansję zagraniczną, inwestując głównie w otwierające się wówczas nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Z kolei ograniczenia kartelowe wprowadzone na początku lat 90. przyczyniły się do inwestycji za granicą, dzięki czemu niemieckie koncerny stały się przedsiębiorstwami transnarodowymi.
 Niemieckie przedsiębiorstwa dość dobrze wykorzystały również szansę, jakie stworzyło rozszerzenie Unii Europejskiej o kolejnych członków z Europy Środkowej i Wschodniej. Niemieckie przedsiębiorstwa inwestowały w tym regionie już w latach 90., ale dopiero przyjęcie tych krajów w poczet UE umożliwiło całkowite przejęcie lokalnych przedsiębiorstw tego regionu. etc. etc

Data: 2021-02-02 17:50:53
Autor: u2
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 02.02.2021 o 17:36, Alojzy Gąska pisze:
tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia

zara zara skąd Walter i Wejchert mieli kaskę na rozkręcenie byznesu ?

Data: 2021-02-02 08:58:06
Autor: Alojzy Gąska
Czy TVP i PR to media polskie?
 u2 napisał(a):
W dniu 02.02.2021 o 17:36, Alojzy Gąska pisze:
> tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia
zara zara skąd Walter i Wejchert mieli kaskę na rozkręcenie byznesu ?

Od gojców, ale ogólny koncept skubniecia gojców pochodził od "ż"-komuszka.
Wot tajemnica Polisyznela.

Data: 2021-02-02 20:45:20
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 2021-02-02 o 17:50, u2 pisze:
W dniu 02.02.2021 o 17:36, Alojzy Gąska pisze:
tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia

zara zara skąd Walter i Wejchert mieli kaskę na rozkręcenie byznesu ?

z NFOZ-u albo "Ruch"? ;-)))

https://www.newsweek.pl/polska/jaroslaw-kaczynski-i-afera-fozz-pis-finansowany-przez-postkomunistow/7wet7kv

https://wyborcza.pl/7,155290,25997990,rok-4891-ruch-padl-wiec-pis-kupuje-go-za-zlotowke.html?disableRedirects=true

niestety na Mierzei nie ma bursztynu i 2 srebrne wieże szlag trafił.

--
Runt

Data: 2021-02-02 20:45:41
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 2021-02-02 o 17:36, Alojzy Gąska pisze:
Runt napisał(a):
[...]

/bełkot - ciach/

--
Runt

Data: 2021-03-31 11:44:27
Autor: Zygmunt Yörgensen
Czy TVP i PR to media polskie?
Runt napisał(a):

> tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia.
/bełkot - ciach/

Jaki bełkot? Toć założyciele tefauenów są ogólnie znani. Tak samo
jak ucieczka tefauenów (2015r?) do usa kiedy zorientowali się co będzie grane
kiedy pisy władzę przejmą.

Możesz pajdziu zaklinać rzeczywistość ile chcesz, ale fakty są takie a nie inne.

17% dla peło. I zaglądaj czasem do Staska M. na YT. Będziesz na bieżąco :)

Data: 2021-04-01 07:52:24
Autor: Runt
Czy TVP i PR to media polskie?
W dniu 2021-03-31 o 20:44, Zygmunt Yörgensen pisze:
Runt napisał(a):

tefaueny to buda usa-"ż" wiec na dzień dzisiejszy nie do ruszenia.
/bełkot - ciach/

Jaki bełkot?
totalny ;-)

Toć założyciele tefauenów są ogólnie znani.
no i co z tego wynika?

Tak samo jak ucieczka tefauenów (2015r?) do usa kiedy zorientowali się co będzie grane
kiedy pisy władzę przejmą.
no własnie. jestes zdziwiony?

Możesz pajdziu
dziadzia, nie uzywam od dawna tego aliasu.

zaklinać rzeczywistość ile chcesz, ale fakty są takie
a nie inne.
rzeczywistosci sie nie zaklina, a fakty mozna tworzyc.

17% dla peło.
17% czego?

I zaglądaj czasem do Staska M. na YT.
Nie znam człowieka i nie mam zamiaru zaglądac na YT tylko dlatego bo to ciebie grzeje.

Będziesz na bieżąco :)
POważnie? Oszołomów ci w PL dostatek.

https://wyborcza.pl/7,75968,26938814,ziemkiewicz-pisze-o-matactwach-pis-w-sprawie-sledztwa-smolenskiego.html#a=190&c=8000

"Zaskakująca publikacja: Ziemkiewicz pisze o "matactwach PiS" w sprawie śledztwa smoleńskiego."

;-))))

10 kwietnia tuż-tuż. ;-))))

--
Runt