Czy TY należysz do przygniatającej większości?! ;-) [jak JKM znowu obraża większość]

Data: 2013-11-17 11:19:24
Autor: A. Filip
Czy TY należysz do przygniatającej większości?! ;-) [jak JKM znowu obraża większość]
No kto ten dzielny kto się przyzna że większość to (też) ja? ;-)
 http://www.wprost.pl/ar/425412/Korwin-Mikke-ludzi-ktorzy-potrafia-myslec-jest-15-proc/
Lider Nowej Prawicy Janusz Korwin-Mikke przekonywał na antenie TVP Info, że w Polsce jest najwyżej 4 proc. ludzi, którzy znają się na polityce i może 15 proc. ludzi, którzy potrafią logicznie myśleć. [...]
 --   A. Filip PiÄ™kno postaci jest poczÄ…tkiem powodzenia. (PrzysÅ‚owie arabskie)

Data: 2013-11-17 04:11:06
Autor: leming.show
Czy TY nale¿ysz do przygniataj±cej wiêkszo¶c i?! ;-) [jak JKM znowu obra¿a wiêkszo¶æ]
Dobra, dobra, caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy dlaczego nie bylo chemii miedzy Lepperem a Kaczka?

Data: 2013-11-17 14:57:49
Autor: Marek Woydak
Czy TY nalezysz do przygniatajacej wiekszosci?! ;-) [jak JKM znowu obraza wiekszosc]

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:40f4838d-cbc5-4522-b875-b613c86f8f55googlegroups.com...
Dobra, dobra, caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy dlaczego nie bylo chemii miedzy Lepperem a Kaczka?

Lepper byl zonaty.

MW

Data: 2013-11-17 07:07:36
Autor: leming.show
Czy TY nalezysz do przygniatajacej wiekszosci?! ;-) [jak JKM znowu obraza wiekszosc]
u¿ytkownik Marek Woydak napisa³:

> Dobra, dobra, caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy dlaczego nie bylo > chemii miedzy Lepperem a Kaczka?

Lepper byl zonaty.

Zes blysnal jak gwiazdka Betlejemska, no ale tak szczerze, wiecej nie oczekiwalem i oczekiwac nie bede. Ot taka nieszkodliwa szczekaczka, czasem pocieszna (te fiuty Hofmana) :)

Data: 2013-11-17 17:20:33
Autor: stevep
Czy TY nale¿ysz do przygniataj±cej wiêkszo ¶ci?! ;-) [jak JKM znowu obra¿a wiêkszo¶æ]
Dnia 17-11-2013 o 13:11:06 <leming.show@gmail.com> napisa³(a):

Dobra, dobra, caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy dlaczego nie bylo  chemii miedzy Lepperem a Kaczka?

Bo Kaczyñski wola³ rudych za partnerów.  :D

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-11-17 14:57:13
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:3jpdfqcq0fdbh0.huge.strangled.net...
[...]

I ci oni wszyscy należa do PiS! ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

MW

Data: 2013-11-17 14:57:16
Autor: Dirko
[...]
antenie TVP  Info, że w Polsce jest najwyżej 4 proc. ludzi, którzy znajÄ…
siÄ™ na  polityce i może 15 proc. ludzi, którzy potrafiÄ… logicznie myÅ›leć. [...]

 aż 15% niemozliwe. ;-)

Data: 2013-11-17 14:59:40
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:l6ai07$ojl$1news.vectranet.pl...
[...]

Właśnie ;-))))))))))) ;-)))))))))))))) ;-)))))))))))))))))0

MW

Data: 2013-11-17 17:18:54
Autor: stevep
Czy TY nale¿ysz do przygniataj±cej wiêkszo ¶ci?! ;-) [jak JKM znowu obra¿a wiêkszo¶æ]
Dnia 17-11-2013 o 11:19:24 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

No kto ten dzielny kto siê przyzna ¿e wiêkszo¶æ to (te¿) ja? ;-)
  http://www.wprost.pl/ar/425412/Korwin-Mikke-ludzi-ktorzy-potrafia-myslec-jest-15-proc/
Lider Nowej Prawicy Janusz Korwin-Mikke przekonywa³ na antenie TVP Info,  ¿e w Polsce jest najwy¿ej 4 proc. ludzi, którzy znaj± siê na polityce i  mo¿e 15 proc. ludzi, którzy potrafi± logicznie my¶leæ. [...]
 --   A. Filip Piêkno postaci jest pocz±tkiem powodzenia. (Przys³owie  arabskie)

A napisa³ to zapiêty w pasy (kaftan) bezpieczeñstwa? I jak zwykle b¼dzi³  bo w Polsce na polityce i pi³ce no¿nej znj± siê wszyscy. ;)

Data: 2013-11-17 13:37:14
Autor: leming.show
Czy TY nale¿ysz do przygniataj±cej wiêkszo¶c i?! ;-) [jak JKM znowu obra¿a wiêkszo¶æ]
u¿ytkownik stevep napisa³:

A napisa³ to zapiêty w pasy (kaftan) bezpieczeñstwa? I jak zwykle b¼dzi³  bo w Polsce na polityce i pi³ce no¿nej znj± siê wszyscy. ;)

Kto twoim zdaniem powinien rzadzic w polsce? Jaki wg. jakiego modelu?

Data: 2013-11-18 08:25:26
Autor: stevep
Czy TY nale¿ysz do przygniataj±cej wiêkszo ¶ci?! ;-) [jak JKM znowu obra¿a wiêkszo¶æ]
Dnia 17-11-2013 o 22:37:14 <leming.show@gmail.com> napisa³(a):

u¿ytkownik stevep napisa³:

A napisa³ to zapiêty w pasy (kaftan) bezpieczeñstwa? I jak zwykle b¼dzi³

bo w Polsce na polityce i pi³ce no¿nej znj± siê wszyscy. ;)

Kto twoim zdaniem powinien rzadzic w polsce? Jaki wg. jakiego modelu?

Ten kto wygra wybory, jak to w demokracji.