Czy TY zapłacisz więcej za benzynę by sfinansować "Gości Merkel"? [Merkel minister "sugeruje"]

Data: 2016-01-16 16:42:38
Autor: A. Filip
Czy TY zapłacisz więcej za benzynę by sfinansować "Gości Merkel"? [Merkel minister "sugeruje"]
http://www.wprost.pl/ar/529552/Niemiecki-minister-chcialby-unijnego-podatku-od-benzyny-Cel-Finansowanie-kosztow-migracji/
| 2016-01-16 15:35
| Minister Finansów Republiki Federalnej Niemiec Wolfgang Schaeuble w rozmowie
| z dziennikiem „Sueddeutsche Zeitung” zasugerował konieczność wprowadzenia
| dodatkowego po datku na benzynę na terytorium całej Unii
| Europejskiej. Przychody z tytułu opodatkowania benzyny miałyby pokrywać koszty
| napływającej do Europy fali migrantów. [...]

Każdy kierowca z zapałem zapłaci podatek na "Gości Merkel" nawet wtedy kiedy
Arabia Saudyjska będzie już zbierać owoce wycięcia konkurencji obecnie tanią
ropą.

„Podatków raz wprowadzonych nie cofniemy nigdy” [Parafraza Wiesława Gomułki]

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Lepiej nie dolać jak przelać.  (Przysłowie polskie)

Czy TY zapłacisz więcej za benzynę by sfinansować "Gości Merkel"? [Merkel minister "sugeruje"]