Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy TY zaprotestujesz pod ambasadą USA przeciw barbarzyńskiej (nie europejskiej) karze śmierci dla "Bostońskiego Czeczena"?

Data: 2015-05-16 21:59:40
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-16 o 08:59, A. Filip pisze:
http://news.google.com/news/story?ncl=dmniWoo9fF1eUUMg4Qm9MS0y9WqkM&ned=pl_pl&topic=h

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1443079,Zamachowiec-z-Bostonu-Dzochar-Carnajew-skazany-na-kare-smierci
| Zamachowiec z Bostonu Dżochar Carnajew skazany na karę śmierci
| [...] Oskarżono go o dokonanie zamachu terrorystycznego na mecie maratonu w
| Bostonie w kwietniu 2013 roku. Zginęły wówczas trzy osoby, a 264 zostały
| ranne.
| Werdykt został podjęty jednomyślnie przez 12 członków ławy. Zgodnie z prawem
| federalnym orzeczenie kary śmierci wymaga jednomyślności całego składu ławy.
| [...]

<ironia> Przecież według jedynie słusznych europejskawych standardów nie
powinien dostać kary śmierci.  Każdy prawdziwy przeciwnik kary śmierci powinien
się więc wybrać głośno protestować przeciw (kolejnemu) barbarzyństwu USA!
Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzyńcom z USA trzeba głośno nieść
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

  Ewentualnie mogę zaprotestować, że tak długo się z nim brandzlują i że ten bandyta jeszcze żyje. Wyrok śmierci powinie być wykonany przez rozerwanie skurwysyna na sztuki ładunkiem wybuchowym i żeby miał koniecznie przed oczami zegar odliczający ostatnie sekundy jego psiego żywota.

--
Tylko półgłówki wklejają nagłówki!

Data: 2015-05-16 13:51:35
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 21:59:44 UTC+2 użytkownik Devilson napisał:
> [...]
  Ewentualnie mogę zaprotestować, że tak długo się z nim brandzlują i że ten bandyta jeszcze żyje. Wyrok śmierci powinie być wykonany przez rozerwanie skurwysyna na sztuki ładunkiem wybuchowym i żeby miał koniecznie przed oczami zegar odliczający ostatnie sekundy jego psiego żywota.

To co proponujesz jest dla arabskiego oszołoma religijnego nagrodą a nie karą. Izrael ma w armii kobiety. Nie dlatego że im żołnierzy brakuje. Arab jak widzi żołnierza to nie wie czy to kobieta czy mężczyzna. Jak go zabije mężczyzna to idzie do Nieba. A jak kobieta to ma po po śmierci przejebane bardziej niż chłop w kieleckim. To jak nie ubije izraelskiego żołnierza pierwszym strzałem to mu tylko spierdalać zostało. Wojna psychologiczna może mieć różne barwy.