Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy TY zaprotestujesz pod ambasad膮 USA prze ciw barbarzy艅skiej (nie europejskiej) karze 艣mierci dla "Bosto艅skiego Czeczena"?

Data: 2015-05-16 20:30:49
Autor: silvio balconetti
Am 16.05.2015 um 08:59 schrieb A. Filip:
http://news.google.com/news/story?ncl=dmniWoo9fF1eUUMg4Qm9MS0y9WqkM&ned=pl_pl&topic=h

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1443079,Zamachowiec-z-Bostonu-Dzochar-Carnajew-skazany-na-kare-smierci
| Zamachowiec z Bostonu D偶ochar Carnajew skazany na kar臋 艣mierci
| [...] Oskar偶ono go o dokonanie zamachu terrorystycznego na mecie maratonu w
| Bostonie w kwietniu 2013 roku. Zgin臋艂y w贸wczas trzy osoby, a 264 zosta艂y
| ranne.
| Werdykt zosta艂 podj臋ty jednomy艣lnie przez 12 cz艂onk贸w 艂awy. Zgodnie z prawem
| federalnym orzeczenie kary 艣mierci wymaga jednomy艣lno艣ci ca艂ego sk艂adu 艂awy.
| [...]

<ironia> Przecie偶 wed艂ug jedynie s艂usznych europejskawych standard贸w nie
powinien dosta膰 kary 艣mierci.  Ka偶dy prawdziwy przeciwnik kary 艣mierci powinien
si臋 wi臋c wybra膰 g艂o艣no protestowa膰 przeciw (kolejnemu) barbarzy艅stwu USA!
Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzy艅com z USA trzeba g艂o艣no nie艣膰
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

Beda protesty pod ambasada Egiptu?

Muhammad Mursi nie podkladal chyba bomb?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-17 11:29:31
Autor: A. Filip
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
> [...]

wysokie europejskawe standardy! </ironia>

Beda protesty pod ambasada Egiptu?

Muhammad Mursi nie podkladal chyba bomb?

Ale偶 on dokona艂 niewybaczalnej zdrady Egipskawego stanu uciekaj膮c z wi臋zienia
poprzedniego "demokratycznego" re偶imu z wojskiem na garnuszku USA.

Po za tym wed艂ug standard贸w europejskawych kara 艣mierci na nale偶y si臋 ani za
wewn膮trz norwesk膮 rze藕 na wyspie Utoya ani za wewn膮trz usa艅ski zamach w
Oklachoma City.

--
A. Filip
Ten, co nie wierzy w bog贸w, wierzy w boga gromu; ten, co nie wierzy w lekarstwa