Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy TY zaprotestujesz pod ambasadą USA przeciw barbarzyńskiej (nie europejskiej) karze śmierci dla "Bostońskiego Czeczena"?

Data: 2015-05-16 08:59:30
Autor: A. Filip
http://news.google.com/news/story?ncl=dmniWoo9fF1eUUMg4Qm9MS0y9WqkM&ned=pl_pl&topic=h

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1443079,Zamachowiec-z-Bostonu-Dzochar-Carnajew-skazany-na-kare-smierci
| Zamachowiec z Bostonu Dżochar Carnajew skazany na karę śmierci
| [...] OskarĹźono go o dokonanie zamachu terrorystycznego na mecie maratonu w
| Bostonie w kwietniu 2013 roku. Zginęły wówczas trzy osoby, a 264 zostały
| ranne.
| Werdykt został podjęty jednomyślnie przez 12 członków ławy. Zgodnie z prawem
| federalnym orzeczenie kary śmierci wymaga jednomyślności całego składu ławy.
| [...]

<ironia> Przecież według jedynie słusznych europejskawych standardów nie
powinien dostać kary śmierci.  KaĹźdy prawdziwy przeciwnik kary śmierci powinien
się więc wybrać głośno protestować przeciw (kolejnemu) barbarzyństwu USA!
Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzyńcom z USA trzeba głośno nieść
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Od tuszu się uczernisz, cynober zabarwi cię na czerwono.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2015-05-16 03:20:16
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 08:59:40 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

| [...]

<ironia> Przecież według jedynie słusznych europejskawych standardów nie
powinien dostać kary śmierci.  Każdy prawdziwy przeciwnik kary śmierci powinien
[...]

Tak. Kara śmierci jest karą nieodwracalną. Jeśli nie udało się go zabić w czasie kiedy go łapali i stawiał czynny opór to żadne państwo i żaden wymiar sprawiedliwości nie może być mordercą w imię wyższych celów. Dla religijnego pojeba śmierć w słusznej sprawie jest nagrodą a nie karą. To młody człowiek. Bezwzględne dożywocie dla niego było by gorszą karą niż śmierć. On ma tak posprzątane w głowie przez religię że się śmierci nie boi. Kara śmierci nie odstraszy jego następców a wręcz może zachęcić do podobnych działań. Jeśli kara śmierci miała by takich odstraszać to powinna pozbawiać ich możliwości pójścia do ichniego Nieba.. Nie da się tego zrobić bo jakieś psy, świńska krew i obrzucanie zużytymi podpaskami niespecjalnie pasują do relacji telewizyjnej z morderstwa zwanego karą śmierci. Dożywocie + praca w kopalni Uranu + informacja że od promieniowania jaja mu uschną + popsucie fiuta żeby mu nigdy nie stanął.

Data: 2015-05-16 12:42:20
Autor: niebieski
W dniu 16.05.2015 12:20, kogutek444@gmail.com pisze:
> [...]

| federalnym orzeczenie kary śmierci wymaga jednomyślności całego składu ławy.

<ironia>  PrzecieĹź według jedynie słusznych europejskawych standardĂłw nie
[...]

Twój problem tkwi w tym, że karę traktujesz jako zemstę społeczeństwa nad przestępcą. Moim zdaniem, nie należy zbytnio wnikać w rozterki moralne przestępcy. Zabiłem - zostanę za to zabity, proste zasady.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-05-16 12:55:22
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 12:42, niebieski pisze:

Twój problem tkwi w tym, że karę traktujesz jako zemstę społeczeństwa
nad przestępcą. Moim zdaniem, nie należy zbytnio wnikać w rozterki
moralne przestępcy. Zabiłem - zostanę za to zabity, proste zasady.

Mhm. Proste odpowiedzi...

Jak działa komputer? Czary!

Co do jest piorun? Gniew Zeusa!

Wreszcie - jak proponujesz odróżnić karę kogoś kto zabił raz od kogoś kto zabił kilka razy?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-16 13:19:12
Autor: niebieski
W dniu 16.05.2015 12:55, Andrzej Lawa pisze:
[...]

A muszę? Mi się to nie zdarzyło ani razu.

Data: 2015-05-16 13:28:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 13:19, niebieski pisze:
[...]

Odróżniać? Myśleć? Nie dziwota...

Data: 2015-05-16 13:34:31
Autor: niebieski
W dniu 16.05.2015 13:28, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie chce mi się odpowiadać na twe prymitywne zaczepki.

Data: 2015-05-16 12:52:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 12:20, kogutek444@gmail.com pisze:

Tak. Kara śmierci jest karą nieodwracalną. Jeśli nie udało się go zabić w czasie
kiedy go łapali i stawiał czynny opór to żadne państwo i żaden wymiar sprawiedliwości
nie może być mordercą w imię wyższych celów.

To jest jeden punkt.

Dla religijnego pojeba śmierć w słusznej sprawie jest nagrodą a nie karą.

To jest drugi.

[...]

I to jest trzeci.

Najlepsze byłoby dożywocie połączone z intensywną reedukacją. Być może wspomaganą farmakologicznie - podobnież LSD dobrze wpływa na odblokowanie z religijnego zaprogramowania. Nigdy nie próbowałem, bo udało mi się złamać program bez tego wspomagania, ale ten cymbał chyba potrzebuje takiej pomocy.

Data: 2015-05-16 07:41:19
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 12:52:50 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Najlepsze byłoby dożywocie połączone z intensywną reedukacją. Być może wspomaganą farmakologicznie - podobnież LSD dobrze wpływa na odblokowanie z religijnego zaprogramowania. Nigdy nie próbowałem, bo udało mi się złamać program bez tego wspomagania, ale ten cymbał chyba potrzebuje takiej pomocy.

Reedukacja to błędna droga. Skuteczne wdrukowanie jest jak kara śmierci nieodwracalne. Porozmawiaj ze Świadkiem Jehowy o wieku Ziemi. Powie że ma 6 tysięcy lat. Jeśli nieśmiało mu zwrócisz uwagę że odnaleziono szkielety dinozaurów które żyły dużo wcześniej to odpowie że znaleźli parę kostek i wyciągają błędne wnioski. U tych którzy przeszli pranie mózgu połączone z wdrukowaniem w przypadku pytania odbiegającego od wdrukowanego wzorca mózg przechodzi na pracę awaryjną i zawiesza połączenia z obszarami odpowiedzialnymi za logiczne myślenie. Napisałeś że tobie się udało. Nic Ci się nie udało. Miałeś farta że tandetnie Ci wdrukowali. Jak byś trafił na dobrego drukarza to byś dzisiaj liczył kiedy będzie koniec świata.

Data: 2015-05-16 15:28:34
Autor: Stefik
Czy TY

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości

[...]

To może napisz książkę o tym. Przypuszczam, że wielu chciałoby się uwolnić
od szatana w czarnej sukience.

Data: 2015-05-16 15:48:55
Autor: aja
Czy TY
W dniu 2015-05-16 o 15:28, Stefik pisze:

To może napisz książkę o tym. Przypuszczam, że wielu chciałoby się uwolnić
od szatana w czarnej sukience.

Ależ to proste! Wystarczy uzmysłowić sobie,
że prawdziwy Bóg nie ma z nimi nic wspólnego!
Ja zacząłem np od analizy porównawczej kultu
Mitrasa, Biblii, itp. Później już 'z górki'...

Data: 2015-05-16 18:13:23
Autor: Ikselka
Czy TY
Data: 2015-05-16 16:37:38
Autor: Andrzej Lawa
Czy TY
W dniu 16.05.2015 o 15:28, Stefik pisze:

[...]

Książek jest pełno - problemem jest zachęcić ludzi do czytania.

Zresztą jakby współcześni chrześcijanie mieli dość... siły ;) żeby przeczytać biblię od deski do deski, to poza kompletnie oszalałymi psychopatami większość miała by rekcję "what the fuck?!"

Dody się czepiali, że się brzydko wyraziła o biblii... ale miała rację! Seks, przemoc, genocyd, myzoginizm, rabunki, prześladowania, odrzucanie rozumu i krytycznego myślenia - to jest główne przesłanie biblii, przyprawione psychodelicznymi majakami w Apokalipsie. Fakt, jest kilka "rodzynków" mądrości, ale takie można zapewne znaleźć i w Mein Kampf (np. duma z dobrze wykonywanej pracy - nie ważne czy chirurga czy pucybuta - promowana w III Rzeszy jest wg mnie godna pochwały; osobiście uważam za odrażające traktowanie ludzi jako gorszych bo zajmują się np. myciem podłóg czy kopaniem rowów - ważne czy są dobrzy w tej robocie i się do niej przykładają).

Data: 2015-05-16 18:06:18
Autor: Chiron
Czy TY

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:mj7kni$hsg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Największy- to przeczytania ze zrozumieniem. Już doczytałeś, dlaczego nasze prawo jest prawem rzymskim i dlaczego opiera się o etykę chrześcijańską?

--

Chiron

Data: 2015-05-16 18:19:35
Autor: Ikselka
Czy TY
Dnia Sat, 16 May 2015 18:06:18 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Bingo :-)

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-16 19:01:21
Autor: Andrzej Lawa
Czy TY
W dniu 16.05.2015 o 18:06, Chiron pisze:

Książek jest pełno - problemem jest zachęcić ludzi do czytania.

Największy- to przeczytania ze zrozumieniem. Już doczytałeś, dlaczego
nasze prawo jest prawem rzymskim

Jest oparte na zasadach prawa rzymskiego - ale nie jest prawem rzymskim.

i dlaczego opiera się o etykę
chrześcijańską?

Etyka chrześcijańska... Sięgnijmy do źródła tej twojej "etyki":

[1 Tm 6]
1 Wszyscy, którzy są pod jarzmem jako niewolnicy, niech własnych panów uznają za godnych wszelkiej czci, ażeby nie bluźniono imieniu Boga i [naszej] nauce. 2 Ci zaś, którzy mają wierzących panów, niechaj ich nie lekceważą z tego powodu, że są braćmi, ale niech im lepiej służą, dlatego że są oni wierzącymi i umiłowanymi jako uczestnicy dobrodziejstwa. Tych rzeczy nauczaj i do nich zachęcaj!

[1 P 2]
18 Niewolnicy! Z całą bojaźnią bądźcie poddani panom nie tylko dobrym i łagodnym, ale również surowym. 19 To się bowiem podoba [Bogu], jeżeli ktoś ze względu na sumienie [uległe] Bogu znosi smutki i cierpi niesprawiedliwie. 20 Co bowiem za chwała, jeżeli przetrzymacie chłostę jako grzesznicy? - Ale to się Bogu podoba, jeżeli dobrze czynicie, a przetrzymacie cierpienia. 21 Do tego bowiem jesteście powołani. Chrystus przecież również cierpiał za was i zostawił wam wzór, abyście szli za Nim Jego śladami.

Dwa proste przykłady amoralności biblijnej "etyki".

A jest tego znacznie więcej: genocyd, rabunek, gwałty, morderstwa, sadyzm, znęcanie się nad własnymi dziećmi z zabijaniem włącznie.

Chrześcijańska etyka... spróbuj ją wprowadzić w życie a zupełnie słusznie trafisz do więzienia!

Swoją drogą nawet te bardziej szlachetne biblijne "rodzynki" (nieliczne) nie trafiły do prawa. Miłujcie swoich nieprzyjaciół? Jak ktoś cię uderzy, to masz mu nadstawić drugi policzek? Mam wrażenie że kodeks karny zawiera jednak nieco inne instrukcje w tej kwestii.

KRiO też jest w ostrej sprzeczności z nauką Jezusa, który obiecywał skłócić wszystkie rodziny!

[Mt 10]
34 Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. 35 Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową17; 36 i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy18. 37 Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. 38 Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. 39 Kto chce znaleźć swe życie, straci je. a kto straci swe życie z mego powodu, znajdzie je.

Data: 2015-05-16 10:20:38
Autor: szklanynocnik
Czy TY
użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Jak ktoś cię uderzy, to masz mu nadstawić drugi policzek?

Uważaj, bo możesz trafić na niepraktykującego ochroniarza:)

Data: 2015-05-16 19:20:38
Autor: Chiron
Czy TY

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:mj7t51$2b7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli doczytałeś- poprzednio twierdziłeś inaczej

[...]

<ciach>

teraz przeczytaj, co znaczy etyka chrześcijańska- i czy pisma ST są jej źródłem. Polecam "Dzienniczki" św. siostry Faustyny Kowalskiej. Jakby co- daj adres, podeślę na priv

--

Chiron

Data: 2015-05-16 20:44:49
Autor: Andrzej Lawa
Czy TY
W dniu 16.05.2015 o 19:20, Chiron pisze:

[...]

Kłamiesz.

[ciach]

teraz przeczytaj, co znaczy etyka chrześcijańska- i czy pisma ST są jej
źródłem. Polecam "Dzienniczki" św. siostry Faustyny Kowalskiej. Jakby
co- daj adres, podeślę na priv

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/K/warto/warto_01.html

"W przekonaniu żydów i chrześcijan Biblia jest księgą objawioną przez Boga samego. Zawiera treści religijne i zasady moralne istotne dla każdego człowieka."

Etyka == zasady moralne.

CBDO

Data: 2015-05-17 10:34:08
Autor: Chiron
Czy TY

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:mj8371$15c$1node2.news.atman.pl...
[...]

====
Ja napisałem:
"Od poczatku: z etyki wynikają prawa. Prawa w Europie są produktem etyki
chrześcijańskiej. Zgadzasz się z tym- czy z czymś się nie zgadzasz?"

ty odpisałeś:
"Brednie. Prawo europejskie jest pochodną prawa rzymskiego.
Chrześcijaństwo to tylko kolejny memetyczny pasożyt."
====

Więc ponownie oświadczam Ci, że prawo nasze nie jest POCHODNĄ prawa rzymskiego. Jest oparte na jego ZASADACH. Nawet można przyjąć (w pewnym uproszczeniu)- że bez zmian jego zasady są zasadami praw europejskich. Jednak w żadnym razie samo prawo nie ma za wiele wspólnego z prawem państw europejskich. To prawo ma za to wiele wspólnego z etyką chrześcijańską- bo z niej się wywodzi.

[...]

Nie wiem, jakimi meandrami chadza twój umysł. Z grzeczności zakładam, że rżniesz głupa. Spróbuję raz jeszcze:  ze zdania, które napisałeś- cytatu- wynika to, co tam jest: "Zawiera treści religijne i zasady moralne istotne dla każdego człowieka". Nie wynika z tego, że nie zawiera także innych zasad. Zasad, których my już od czasów Nowego Testamentu- nie uznajemy. Było- ale się wypełniło. Pan nasz, Jezus Chrystus- tłumaczył np Żydom, że dlatego, że ich serca są zatwardziałe- Bóg dał im Prawo. Jednak np nie ma większego znaczenia, czy wyrzuca się chleb wielkości oliwki, czy trzeba, żeby odpadki chleba były mniejsze. Chodzi o to, żeby wiedzieć, dlaczego nie wolno po prostu wyrzucać chleba- bo to brak szacunku dla darów Boga. No cóż- Żydzi tego nie wiedzieli- to mieli na to Prawo. Chrześcijaństwo jest oparte na przykazaniu Miłości. To największe przykazanie.
Czyli- żadnego QED w tym, co napisałes- nie ma.
Powtarzam raz jeszcze: zasady rzymskiego prawa- jeden z filarów naszej cywilizacji- zostały wypełnione etyką chrześcijańską- a ściślej prawem opartym o nią.

--

Chiron

Data: 2015-05-17 17:25:37
Autor: Andrzej Lawa
Czy TY

Ja napisałem:
[...]

To właśnie oznacza m.in. słowo pochodna - zasady tworzenia prawa, jego organizacji itepe.

[...]

Wypunktowałem ci już kilka przykładów na to, jak etyka biblijna (czyli chrześcijańska) ma się ni jak do obowiązującego prawa (i bardzo dobrze).

[...]

I znowu kłamiesz:

[Mt 5]
17 Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. 18 Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni. 19 Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. A kto je wypełnia i uczy wypełniać, ten będzie wielki w królestwie niebieskim. 20 Bo powiadam wam: Jeśli wasza sprawiedliwość nie będzie większa niż uczonych w Piśmie i faryzeuszów, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego.

Data: 2015-05-17 15:37:00
Autor: Chiron
Czy TY

Ja napisałem:
[...]

To właśnie oznacza, że Prawo- które się już wypełniło- a przecież się wypełniło- nie musi być stosowane nadal. A Prawo wypełniło się w Panu naszym- Jezusie Chrystusie. Nikt więc nie wymaga całopalnych ofiar, koszernego jedzenia, nie uznaje rozwodów, etc. Nastały czasy Dobrej Nowiny- Ewangelii.  Śmieszy i dziwi mnie wręcz, że trzeba to tłumaczyć komuś w państwie, które już prawie 1050 lat jest chrześcijańskie. To straszny regres cywilizacyjny.

--

Chiron

Data: 2015-05-17 17:38:14
Autor: Andrzej Lawa
Czy TY
W dniu 17.05.2015 o 15:37, Chiron pisze:

[...]

Wyjrzałem na zewnątrz. Ziemia i niebo jakoś nie przeminęły.

Czy może widzisz coś innego?

Data: 2015-05-16 19:52:26
Autor: ruski szpieg
W dniu 16.05.2015 o 12:52, Andrzej Lawa pisze:
Nigdy nie próbowałem, bo udało mi się złamać program bez tego
wspomagania, ale ten cymbał chyba potrzebuje takiej pomocy.

Nie mów hop zanim nie przeskoczysz:) Jak się jest młodym, zdrowym i kostusia nie zagląda przez ramię to łatwo ubliżać Panu Bogu. No ale pożyjemy, zobaczymy.:)

Data: 2015-05-16 20:04:34
Autor: Stefik
Czy TY

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisał w wiadomości

W dniu 16.05.2015 o 12:52, Andrzej Lawa pisze:
Nigdy nie próbowałem, bo udało mi się złamać program bez tego
wspomagania, ale ten cymbał chyba potrzebuje takiej pomocy.

to łatwo ubliżać Panu Bogu.

Ależ tutaj nie ubliża się Panu Bogu. Co najwyżej usiłuje doprowadzić
do zbawienia funkcjonariuszy partyjnych w czarnych sukienkach.

Data: 2015-05-16 20:37:12
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 19:52:26 +0200, ruski szpieg napisał(a):

[...]

Samemu to jeszcze można się zapiec - ale słyszalam GŁOŚNE wołania do Boga
od wielu Zatwardziałych, kiedy im np dziecko zachorowało...

Data: 2015-05-16 20:52:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 20:37, Ikselka pisze:
[...]

I co? Pomogło? Czy potrzebna była pomoc lekarska? ;->

Poza tym - różnego rodzaju wykrzykniki są niejako wbudowane w język. Jakby ktoś zamiast w kółko wołać "o boże! o jezu!" wołał "kurwa pierdolona mać!" to by co oznaczało? Że nawrócił się na hedonizm i zaraz poleci bzykać wszelkie napotkanie prostytutki by w ten sposób chorobę odpędzić ;->

A, i jeszcze jeden przypadek, który pewnie tobie będzie obcy, ale... jak zinterpretujesz to, że w niektórych niewątpliwie pozytywnych sytuacjach niektóre kobiety mają tendencję do wołania "o boże! o jezu! tak! TAK!"? ;->

Data: 2015-05-16 22:12:01
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 20:52:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Różnego rodzaju - więc dlaczego tylko i wyłącznie TEN stosowany jest w
przypadkach TRAGICZNYCH i OSTATECZNYCH?
:-]

[...]

Jak wyżej.

A, i jeszcze jeden przypadek, który pewnie tobie będzie obcy,

TAK! TAK!

ale... jak zinterpretujesz to, że w niektórych niewątpliwie pozytywnych sytuacjach niektóre kobiety mają tendencję do wołania "o boże! o jezu! tak! TAK!"? ;->

Wróćmy do sytuacji niewątpliwie niepozytywnych.

Data: 2015-05-16 22:50:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 22:12, Ikselka pisze:

[...]

A dlaczego ty jesz wyłącznie drut kolczasty?

(pewnie w swojej tępocie nie zrozumiesz, że właśnie wytknąłem ci błąd logiczny w postaci fałszywego założenia w zadanym pytaniu)

[...]

Czyli twierdzisz, że twój bóg to kurwa?

[...]

Ooo, niewygodne pytanie? Nie, nie wróćmy.

Data: 2015-05-16 22:57:14
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 22:50:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

NAwróćmy. To jest przed Tobą, spoko.

Data: 2015-05-16 23:21:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 22:57, Ikselka pisze:

[...]

Ponawiam zwrócenie uwagi, kłamczucho, że NIE JEST "tylko i wyłącznie" stosowany.

[...]

Odpowiesz na pytanie?

[...]

Musiałbym całkiem rozum stracić.

Data: 2015-05-17 11:18:38
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 23:21:47 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

NAwróćmy. To jest przed Tobą, spoko.

Musiałbym całkiem rozum stracić.

Wytatuuj to sobie gdzieś w widocznym (dla siebie) miejscu, żebyś sobie to
mógł w kółko czytać, kiedy już będziesz tracił.

Data: 2015-05-16 20:47:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 19:52, ruski szpieg pisze:
[...]

Grożenie śmiercią - jakie typowe dla "miłujących pokój" i walczących z "kultem śmierci" chrześcijan...

Data: 2015-05-16 22:05:12
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 20:47:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Grożenie? - zamierzasz może żyć wiecznie?
- jakie typowe dla "miłujących pokój" i walczących z "kultem śmierci"

Z cywilizacją śmierci.

chrześcijan...

No.

Data: 2015-05-16 22:46:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 22:05, Ikselka pisze:

[...]

Wiecznie czy nie wiecznie - wy wierzące gnojki zawsze używacie śmierci jako ostatecznego argumentu. Póki mieliście siłę - zabijaliście niewierzących. Teraz już tylko ujadacie "uuu... przyjdzie śmierć to zobaczycie, ateusze!".

- jakie typowe dla "miłujących pokój" i walczących z
"kultem śmierci"

Z cywilizacją śmierci.

Jeden pies.

chrześcijan...

No.

No tak, widać jesteś za głupia na sarkazm.

Data: 2015-05-16 22:56:32
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 22:46:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

No ale przecież zobaczycie. Jakie znowu "używanie śmierci jako argumentu".

[...]

Sarkazm w sprawie wyznania wiary? - to u ciebie możliwe, ale tak naprawde
to nawrócisz się w szpitalu :->

Data: 2015-05-16 23:19:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2015 o 22:56, Ikselka pisze:

[...]

No ale przecież zobaczycie.

Dziwne - nikt kto rzekomo "zobaczył" nigdy nie wrócił by o tym powiedzieć... To skąd ty wiesz? Głosy słyszysz?

Jakie znowu "używanie śmierci jako argumentu".

Takie jak i ty stosujesz, kretynko.

[...]

Tak, Jego Makaronowość obejmie mnie swoją miłosierną kluską...

A może będzie to jakaś Walkiria?

Wybór jest ogromny ;->

Data: 2015-05-17 11:17:06
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 16 May 2015 23:19:29 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

No ale przecież zobaczycie.

Dziwne - nikt kto rzekomo "zobaczył" nigdy nie wrócił by o tym powiedzieć... To skąd ty wiesz? Głosy słyszysz?

Ja akurat znam osoby, które mogą powiedzieć.
Ale spokojnie, nie mam zamiaru TOBIE o tym opowiadać tylko po to, żebyś się
przestał cieszyć tym Twoim... życiem (tylko co to za życie).

Data: 2015-05-17 17:26:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.05.2015 o 11:17, Ikselka pisze:
[...]

Znaczy się duchy cię odwiedzają? ;->

Ale spokojnie, nie mam zamiaru TOBIE o tym opowiadać tylko po to, żebyś się
przestał cieszyć tym Twoim... życiem (tylko co to za życie).

"Wiem, ale nie powiem!" [Ikselka - tajemniczy półdupek w lufciku]

Data: 2015-05-16 15:29:13
Autor: Stefik
Czy TY

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości

Dożywocie + praca w kopalni Uranu + informacja że od promieniowania jaja
mu uschną + popsucie fiuta żeby mu nigdy nie stanął.

Zaraz się znajdą obrońcy, że to niehumanitarne. Owszem, dożywocie, ale w
warunkach życia obywatela z pensją minimalną kraju wydającego wyrok.
Winnym jest  społeczeństwo, bo nie potrafiło go wychować,
 a później nie potrafiło go izolować.

Data: 2015-05-16 15:39:11
Autor: niebieski
Czy TY
W dniu 16.05.2015 15:29, Stefik pisze:

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości

DoĹźywocie + praca w kopalni Uranu + informacja Ĺźe od promieniowania jaja
[...]

Ale jak tu powiesić kilkadziesiąt milionów ludzi? Wasi poprzednicy próbowali, ale i tak wielu przeżyło.

Data: 2015-05-16 09:30:16
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-16 o 08:59, A. Filip pisze:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1443079,Zamachowiec-z-Bostonu-Dzochar-Carnajew-skazany-na-kare-smierci

Nie , zaprotestował bym przeciw niewykonywaniu kary śmierci.
W USA jest tysiące morderstw i jednostkowe przypadki KŚ.

Data: 2015-05-16 10:20:41
Autor: Moonsky

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+lnj447tuyf-f5g6@xl.wp.pl...
> [...]

| Zamachowiec z Bostonu Dżochar Carnajew skazany na karę śmierci

Świetnie!
M.

Data: 2015-05-16 10:49:59
Autor: Patriota
> [...]

Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzyńcom z USA trzeba głośno nieść
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

Nie, tu akurat bym im pozostawił prawo do zemsty. Ale stanowcze moje NIE dla mordowania miejscowych  patriotĂłw na Ukrainie, w Iraku czy Syrii..

Data: 2015-05-16 20:30:49
Autor: silvio balconetti
Am 16.05.2015 um 08:59 schrieb A. Filip:
> [...]

Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzyńcom z USA trzeba głośno nieść
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

Beda protesty pod ambasada Egiptu?

Muhammad Mursi nie podkladal chyba bomb?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-17 11:29:31
Autor: A. Filip
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
> [...]

wysokie europejskawe standardy! </ironia>

Beda protesty pod ambasada Egiptu?

Muhammad Mursi nie podkladal chyba bomb?

Ależ on dokonał niewybaczalnej zdrady Egipskawego stanu uciekając z więzienia
poprzedniego "demokratycznego" reĹźimu z wojskiem na garnuszku USA.

Po za tym według standardów europejskawych kara śmierci na należy się ani za
wewnątrz norweską rzeź na wyspie Utoya ani za wewnątrz usański zamach w
Oklachoma City.

--
A. Filip
Ten, co nie wierzy w bogĂłw, wierzy w boga gromu; ten, co nie wierzy w lekarstwa

Data: 2015-05-16 21:59:40
Autor: Devilson
> [...]

Cywilizacyjnie zacofanym bezwstydnym barbarzyńcom z USA trzeba głośno nieść
wysokie europejskawe standardy! </ironia>

  Ewentualnie mogę zaprotestować, że tak długo się z nim brandzlują i że ten bandyta jeszcze żyje. Wyrok śmierci powinie być wykonany przez rozerwanie skurwysyna na sztuki ładunkiem wybuchowym i żeby miał koniecznie przed oczami zegar odliczający ostatnie sekundy jego psiego żywota.

--
Tylko półgłówki wklejają nagłówki!

Data: 2015-05-16 13:51:35
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 16 maja 2015 21:59:44 UTC+2 użytkownik Devilson napisał:
> [...]
  Ewentualnie mogę zaprotestować, że tak długo się z nim brandzlują i że ten bandyta jeszcze żyje. Wyrok śmierci powinie być wykonany przez rozerwanie skurwysyna na sztuki ładunkiem wybuchowym i żeby miał koniecznie przed oczami zegar odliczający ostatnie sekundy jego psiego żywota.

To co proponujesz jest dla arabskiego oszołoma religijnego nagrodą a nie karą. Izrael ma w armii kobiety. Nie dlatego że im żołnierzy brakuje. Arab jak widzi żołnierza to nie wie czy to kobieta czy mężczyzna. Jak go zabije mężczyzna to idzie do Nieba. A jak kobieta to ma po po śmierci przejebane bardziej niż chłop w kieleckim. To jak nie ubije izraelskiego żołnierza pierwszym strzałem to mu tylko spierdalać zostało. Wojna psychologiczna może mieć różne barwy.