Czy Toruń wybaczy?

Data: 2010-06-28 09:52:13
Autor: Bombelek
Czy Toruń wybaczy?
Czy ojczulek z Torunia wybaczy prezesowi PiS, że będąc KATOLIKIEM jest jednocześnie KOMUNISTĄ?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 11:15:18
Autor: Neko
Czy Toruń wybaczy?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Czy ojczulek z Torunia wybaczy prezesowi PiS, że będąc KATOLIKIEM jest jednocześnie KOMUNISTĄ?

Mijaja dni i nic, klamco POspolity!

Nadal czeka na wezwanie do komisariatu czelem przesluchania
mnie przez mundurowych.

Nie rzucaj slow na wiatr. Nie obiecuj czegos, czego nie jestes
w stanie dopelnic.

No to jak? Gdzie te wezwanie na przesluchanie w sprawie
niejakiego Lepodruka?

Oczekuje niezwlocznie, kłamco POspolity!

Data: 2010-06-28 14:13:54
Autor: Bombelek
Czy Toruń wybaczy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i09pdl$up4$1news.onet.pl...
[...]

Słuchaj no PSYCHOPATO, jeżeli czegoś nie rozumiesz zadzwoń do Rydzyka.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 11:53:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Czy Toruń wybaczy?
Czy ojczulek z Torunia wybaczy prezesowi PiS, że będąc KATOLIKIEM jest jednocześnie KOMUNISTĄ?

-- Bąbel-ek

Każdy porządny człowiek powinien być przeciwko komunizmowi i komunistom.
Ale - skąd ta supozycja, że prezes PiS jest komunistą?

Data: 2010-06-28 12:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Toruń wybaczy?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000122d.4c287119newsgate.onet.pl...
[...]

Sam to powiedział w Szczecinie.

Data: 2010-06-28 11:59:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Czy Toruń wybaczy?

> Każdy porządny człowiek powinien być przeciwko komunizmowi i komunistom.
> Ale - skąd ta supozycja, że prezes PiS jest komunistą?
>
> -- Sam to powiedział w Szczecinie.
A to ciekawe!
Czy powiedział to wprost czy też to dedukcja z jego wypowiedzi?
Proszę o namiar.

Data: 2010-06-28 12:16:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Toruń wybaczy?

proszę bardzo: http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,8045385,Kaczynski_w_Szczecinie__moze_i_jestem_lewicowy.html

Data: 2010-06-28 12:52:47
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Czy Toruń wybaczy?

> A to ciekawe!
> Czy powiedział to wprost czy też to dedukcja z jego wypowiedzi?
> [...]

"Prezes PiS na Wałach Chrobrego zrobił też ukłon w stronę lewicowego elektoratu: - Nasi przeciwnicy mówią nam, że jesteśmy lewicowi. A niech tam mówią. Może i jesteśmy. Teraz nie będę już używać określenia postkomuniści, choć kiedyś tak mówiłem. Teraz będę mówił: lewica."

Faktycznie.
Nie jest to wprawdzie wyznanie komunistyczne (czyli skrajny socjalizm), niemniej jest to bardzo niepokojące. Przypomina to to co ongiś Lech Wałęsa mówił o lewej nodze.
Pewne minimum socjalizacji jest oczywiście niezbędne, ale tylko minimum. Nadmierna socjalizacja to coś co porządny człowiek też powinien odrzucać. Od nadmiernej socjalizacji do łagodnego komunizmu jest już niedaleko. A kończy się to wszystko tyrańskim komunizmem.

Data: 2010-06-28 15:01:18
Autor: jadrys
Czy Toruń wybaczy?
W dniu 2010-06-28 12:52, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

I kto tu na psp propaguje komunizm? Co drugie słowo przez ciebie napisane to komunizm, komuniści.. Pewnie niedługo zaczniesz tu wklejać cytaty z "Kapitału"!

Data: 2010-06-28 15:50:32
Autor: jadrys
Czy Toruń wybaczy?
W dniu 2010-06-28 11:53, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Porządny, tzn. taki co żeruje na drugim, czy to ten co na nim żerują?

Data: 2010-06-28 19:45:16
Autor: 'heÂŽsk'
Czy Toruń wybaczy?
On Mon, 28 Jun 2010 11:53:29 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
> Każdy porządny człowiek powinien być przeciwko komunizmowi i komunistom.
Ale - skąd ta supozycja, że prezes PiS jest komunistą?

 moim zdaniem na podstawie tego co prezes w ostatnich dniach
 wyglaszal taki wniosek nasuwa sie sam.

--

 HeSk

Data: 2010-06-28 19:45:15
Autor: 'heÂŽsk'
Czy Toruń wybaczy?
On Mon, 28 Jun 2010 09:52:13 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

Czy ojczulek z Torunia wybaczy prezesowi PiS, że będąc KATOLIKIEM jest jednocześnie KOMUNISTĄ?

 wytworzyla sie calkiem interesujaca sytuacja. rydzyk ma problem.
 katolicki ateista. niezle niezle.

--

 HeSk

Data: 2010-06-28 21:07:37
Autor: konus
Czy Toruń wybaczy?

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2854a6$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
Czy ojczulek z Torunia wybaczy prezesowi PiS, że będąc KATOLIKIEM jest jednocześnie KOMUNISTĄ?

-- Bąbel-ek

Obaj sa komunistami wiec dadza sobie nawzajem rozgrzeszenie .

konus

Czy Toruń wybaczy?