Czy Torysi skoncza jak LPR i Samoobrona?

Data: 2009-07-16 07:45:55
Autor: Tony
Czy Torysi skoncza jak LPR i Samoobrona?
Tak tylko sie pytam bo jeszcze nikomu koalicja z PiS-em nie posluzyla.
Czy Genialny Strateg kazal juz zalozyc podsluchy?
Tony

Data: 2009-07-16 16:45:56
Autor: boukun
Czy Torysi skoncza jak LPR i Samoobrona?

Uzytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisal w wiadomosci news:f033f914-786b-4e10-9f30-80db670cfe56y7g2000yqa.googlegroups.com...
Tak tylko sie pytam bo jeszcze nikomu koalicja z PiS-em nie posluzyla.
Czy Genialny Strateg kazal juz zalozyc podsluchy?
Tony

Dobre, to calkiem mozliwe, i fircyk-szeryf na miejscu, he, he.

boukun

Data: 2009-07-16 16:50:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:45:55 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

Tak tylko sie pytam bo jeszcze nikomu koalicja z PiS-em nie posluzyla.
Czy Genialny Strateg kazal juz zalozyc podsluchy?

Jak im tam poślecie Lesiaka, Brochwicza i Miodowicza, to kto wie, kto
wie...
Piotr

Data: 2009-07-16 17:00:32
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
Jak im tam poślecie Lesiaka, Brochwicza i Miodowicza, to kto wie, kto
wie...
Piotr

Piotr, mam prośbę, mógłbyś policzyć,
ile to dzisiaj od rana natrzaskałeś
postów ? Obstawiamy z kolegami kilku
'aktywistów psp', oczywiście postawiłem
na ciebie... o 17-tej mija czas a sumka
spora...

--
pulsar

Data: 2009-07-16 17:06:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 17:00:32 +0200, pulsar napisał(a):

[...]

A podzielisz się?
Piotr

Data: 2009-07-16 17:29:07
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):

[...]

Wygrałem 7tys!, naliczyliśmy 61 twoich postów,
pierwszy o 7:07 (wątek: Warzywne ataki...)!
Wygraną się nie dzielę... ale chyba więcej
zarobiłeś dzisiaj dla mnie, niż dla siebie
za cały miesiąc pisania na psp, co?
Ty, jadłeś coś dzisiaj? Cholera, niezłą masz
średnią przez te 10-godzin... ;)

--
pulsar

Data: 2009-07-16 17:34:45
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h3nfsa$cbi$1news.interia.pl...
Piotr napisał(a):

[...]

I to za moje PRLowskie podatki... Ja w tym czasie zdążyłem się z dziećmi pokąpać, na główkę poskakać, obiadek przez żonę ugotowany zjeść, po urzędach pochodzić, trawę skoszoną do śmietnika wyrzucić, a głupi Piotruś, tłucze warzywne i hałsfrałowe teksty w klawiaturę od rana. Kto w tym czasie u tłuka gary tłucze?

boukun

Data: 2009-07-16 18:33:46
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 17:29:07 +0200, pulsar napisał(a):

[...]

Gratuluję, a pytanie było retoryczne.
Piotr

Data: 2009-07-16 17:20:23
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h3ne6n$dbe$1news.interia.pl...
Piotr napisał(a):
[...]

Ja wiem, że głupi Piotruś wczoraj od mojej nieobecności od południa, napisał do wieczora dwa, podkreślam  - DWA! wątki, jeden o niemieckich burdelach "Jak ulżyć finansowo wałkuskim żonom?", a drugi o pedałach "Jeszcze raz: Litwa pogoniła pedziów...".

Dzisiaj po południu widzę jeden jego tekst, w tym samym prostackim stylu "Warzywne prawo, facet dostanie wyrok jak za homofobię.".
Coś strasznie kręcą tłuka te pedały, nic tylko o nich stale bez sensu nawija.

boukun

Czy Torysi skoncza jak LPR i Samoobrona?