Czy Toyka Yaris I generacji w wersji 1.4 D ma turbo?

Data: 2009-06-09 18:05:16
Autor: newsy
Czy Toyka Yaris I generacji w wersji 1.4 D ma turbo?
Użytkownik "molentje" <molentje.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lbfp$kq8$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Jakoś nigdzie nie mogę znaleźć precyzyjnej informacji, czy silnik 1.4 diesel w
I generacji modelu Yaris był turbodoładowany, czy nie...
Z góry dzięki za odpowiedź!
Pozdrowionka,

molentje

Na 100% ma turbo. Ten silnik w Corolli (tyle ze 90 KM - ma chyba inną turbinę) zbiera bardzo dobre opinie jesli chodzi o niezawodność. W Yarisie jest prostszy konstrukcyjnie i mnie j wysilony więc powinno być jeszcze lepiej. Z ciekawostek - ten sam silnik (1.4 75KM) był montowany w Mini.

Czy Toyka Yaris I generacji w wersji 1.4 D ma turbo?