Czy Trump przestanie być prezydentem? - youtube

Data: 2019-11-23 14:12:37
Autor: Jacek Bialy
Czy Trump przestanie być prezydentem? - youtube
Tak sobie myślę, że Trump chociaż gbur, to jednak w porę obudził świat ze słodkiego snu Fukuyamy. Z drugiej strony coraz bardziej jestem przekonany co do tego, że obaj z Bidenem próbowali na swój sposób szantażować młodego prezydenta Ukrainy. A to bardzo nieładnie, bo trzeba wspierać walczący kraj, zamiast blokować pieniądze, które kongres USA przeznaczył na jego obronę.
Teraz trudno dziwić się temu, że pryncypał Zeleńskiego, oligarcha Kołomojski odgraża się ruskimi czołgami na Bugu. Nu - Żydki potrafią się targować na rozmaite sposoby, lecz dlaczego nasz region stał się przedmiotem takich przepychanek?
Nie będę płakał po Trumpie ani po Bidenie.

 https://m.youtube.com/watch?v=KSX6NsETw3o
 https://youtube.com/watch?v=KSX6NsETw3o

Data: 2019-11-24 00:17:57
Autor: u2
W dniu 23.11.2019 o 23:12, Jacek Bialy pisze:
Tak sobie myślę, że Trump chociaż gbur,

nie myśl ubek, tylko pij z ciotką:)))))))

btw gbur to Barak Husajn Obama, przy Baraku DJ Trump to wzorzec elegancji:)

Data: 2019-11-23 18:01:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 24 listopada 2019 00:17:57 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 23.11.2019 o 23:12, Jacek Bialy pisze:
> Tak sobie myślę, że Trump chociaż gbur,

nie myśl ubek, tylko pij z ciotką:)))))))

btw gbur to Barak Husajn Obama, przy Baraku DJ Trump to wzorzec elegancji:)

Jeden wart drugiego. Epoka postpolityki przywołuje monstra z Yuggoth.

Data: 2019-11-28 06:11:52
Autor: mrbluesky.pl
Czy Trump przestanie być prezydentem? - youtube
Data: 2019-11-24 10:06:04
Autor: Runtime
Czy Trump przestanie być prezydentem? - youtube
W dniu 2019-11-24 o 09:54, Jacek Bialy pisze:

Oni po tobie też nie. Nawet nie wiedzą,że istniejesz i martwisz się
całymi nocami o przyszłość Donbasu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Śmiejesz się, bo myślisz, że jesteś bezpieczny.

Tak samo jak każdy.

Ale świński ryj pójdzie na całego - na dnie Morza Północnego odpadli wodorówkę i dokąd uciekniesz?

Tam gdzie ty.
--
Runt

Data: 2019-11-27 12:07:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja uciekał nie będę, bo tutaj fala nie dotrze.

JB

Data: 2019-11-28 08:05:54
Autor: Runt
W dniu 2019-11-27 o 21:07, Jacek Bialy pisze:
[...]

Jak pierdyknie w Kiejsuty czy jak tam to dotrze ;-)

--
Runt

Data: 2019-11-28 04:52:55
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na Bałtyku ma rurę, której nie będzie sobie niszczył. Jawny atak lądowy odpada ze względu na groźbę odwetu, ale Morze Północne...  Przecież nikt się nie dowie kto to zrobił.

JB

Data: 2019-11-28 15:37:25
Autor: Runt
W dniu 2019-11-28 o 13:52, Jacek Bialy pisze:
[...]
Będzie na Ruskich!? ;-)
--
Runt

Data: 2019-11-29 10:14:24
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - jeśli Antoni pierwszy oskarży ich o zamach, to na pewno będzie...
Buuu ha-ha!

JB

Czy Trump przestanie być prezydentem? - youtube