Czy Tusk i Schetyna mają bloga?

Data: 2011-03-03 09:30:11
Autor: Tomek
Czy Tusk i Schetyna mają bloga?
Bo szukam i nie mogę znaleźć. Poczytałbym ich wynurzenia...
Tomek

Data: 2011-03-03 10:02:39
Autor: Glonojad

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6f51a4$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Bo szukam i nie mogę znaleźć. Poczytałbym ich wynurzenia...
Tomek

Zanim to się stanie musisz zadowolić się tym co stworzył prezes PiS, a właściwie jego popychadła.

GJ

Data: 2011-03-03 10:16:39
Autor: Tomek

Użytkownik "Glonojad" <1-wszy.glonojad@akwarium.org> napisał w wiadomości news:4d6f592e$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To Tusek nie ma bloga? Ani nie ma popychadeł?
Masakra... A sądziłem, że albo umie obzłużyć komputer, albo ma przynajmniej ludzi do tego.
Wiem tylko, że prezydent umie z Wikipedii korzystać.
Tomek

Data: 2011-03-03 10:33:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6f5c87$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Poprzedni nawet z tego korzystać nie umiał.

Data: 2011-03-03 10:36:23
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d6f6081$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie masz rację. Dlatego miał ekspertów.
T.

Data: 2011-03-03 10:56:42
Autor: Glonojad
[...]

Niby kogo? Fotygę, Macierewicza? A może tego szefa BBN, który zezwolił na wspólny piknikowy lot z prezydentem?

GJ

Data: 2011-03-03 10:55:17
Autor: Glonojad
[...]

Zbiorowa histeria pisania blogów to jakaś schiza. Po co komu te brednie? Tusk na pewno potrafi "obSłużyć komputer", nie musi zatrudniać 3 informatyków za 6 zgrzewek piwa.

GJ

Czy Tusk i Schetyna mają bloga?