Czy Tusku już siedzi?

Data: 2017-04-19 08:50:47
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Data: 2017-04-19 09:41:27
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Co od niego kupiłeś?  ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 10:42:59
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Co od niego kupiłeś?  ;-))

--
Lepudruk
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Szwabskie ustawki od Merkel...

boukun

Data: 2017-04-19 11:05:03
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

Czy zostanie aresztowany dziś na Warszawa Centralna? ;-)))

CL

Data: 2017-04-19 11:31:00
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Ciemny Lud"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

Czy zostanie aresztowany dziś na Warszawa Centralna? ;-)))

CL

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tusk na przesłuchaniu w Warszawie. Polacy: byleby stanął przed sądem
Większość Polaków nie przykłada wagi do tego, jakie zarzuty usłyszy były premier, obecnie przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk. Dla 63 proc. pytanych liczy się tylko to, by tłumaczył się przed wymiarem sprawiedliwości.

http://wiadomosci.wp.pl/tusk-na-przesluchaniu-w-warszawie-polacy-byleby-stanal-przed-sadem-6113638320821889a

boukun

Data: 2017-04-20 11:32:43
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 19.04.2017 o 11:31, boukun pisze:
[...]

Pokazali, że u steru UE stoją wątpliwej reputacji marionetki wsadzone przez Angele. UE to już padlina, Angela to wszystkim pokazała wstawiając swojego agenta na tronie jako niemieckiego namiestnika. Pokazała wyższość Niemiec nad ta organizacją karząc się wszystkim ukorzyć. Zapewne nie kazała głosować swoim pachołkom za nie była pewna posłuszeństwa swoich poddanych, to nie obdzierała ich z resztek godności. Ale widać że już sama nie traktuje UE poważnie, wykorzystuje ja dla zabawy i manifestowania wyższości rasy panów.

Data: 2017-04-20 13:44:03
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Pokazali, że u steru UE stoją wątpliwej reputacji marionetki wsadzone przez Angele. UE to już padlina, Angela to wszystkim pokazała wstawiając

Powiedz mi Doldzie Ronaldzie, czy narzekanie w kółko na Niemców to jest klawe
życie czy wujowe? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-19 12:23:37
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Dla 63% Polaków? Chyba Pis-owców? ;-)))) Niby przed czym czy kim ma się tłumaczyć?
Przed fanaberiami J.Kaczyńskiego albo urojeniami A. Macierewicza? ;-))))

CL

Data: 2017-04-19 13:08:16
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

POwinien w ciurmie siedzieć sprzedawczyk i szkodnik narodu polskiego...

boukun

Data: 2017-04-19 17:01:04
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:od7gf2$1inj$1gioia.aioe.org...
[...]

A tak konkretnie co sprzedał i komu zaszkodził?

CL

Data: 2017-04-19 19:01:17
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od niej posadkę...

boukun

Data: 2017-04-20 07:01:33
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

sowiecki pachołek "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Konkretnie. Komu tę "twoją" Polskę sprzedał, jakim Polakom zaszkodził?
Prawdziwym czy gorszemu sortowi? Pytanie zasadncize: komu zawdzięczają
ciepłe posadki w UE twoi idole?

CL

Data: 2017-04-20 15:25:12
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "27:1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?
To jest kurwa menda najgorszego sortu, nigdy więcej tego szkodnika w Polsce na stanowisku!

boukun

Data: 2017-04-20 15:33:44
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Ale komu konkretnie?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 15:49:24
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

KOMU???

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 17:35:45
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Czy Tusku już siedzi?
mi na przykład!

Data: 2017-04-20 21:56:44
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
napisał(-a):

mi na przykład!

Co ci sprzedał?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 19:07:34
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

NIEMCOM!

Data: 2017-04-20 20:02:12
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odapv1$1a22$1gioia.aioe.org...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

A TAK KONKRETNIE TO KOMU?

CL

Data: 2017-04-20 21:56:58
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

NIEMCOM!

Ale co??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 18:31:35
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odadr6$j6d$1gioia.aioe.org...
[...]

K O N K R E T N I E  sowiecka mendo! K O N K R E T N I E !!! Rozumiesz po polsku?

CL

Data: 2017-04-20 20:02:57
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odapv1$1a22$2gioia.aioe.org...
[...]

Przestań pieprzyć jak papuga. KONKRETNIE!! PODAJ PRZYKŁADY!

CL

Data: 2017-04-20 21:38:08
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystkim Polakom, okradając ich bez pardonu z wielu lat emerytury, dyktator jebany i namiestnik Merkelowej... Tfu! Na pohybel psu...

boukun

Data: 2017-04-20 21:57:30
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim Polakom, okradając ich bez pardonu z wielu lat emerytury, dyktator jebany i namiestnik Merkelowej... Tfu! Na pohybel psu...

Ale jak ich okradł z emerytury?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 22:07:05
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

boukun

Data: 2017-04-21 10:00:31
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

Ale jak próbował?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 10:34:31
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i
Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

Ale jak próbował?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przepychając bydlak dyktator ustawke Merkelowej sklecona na kolanie, wbrew protestom społecznym!

boukun

Data: 2017-04-21 11:19:59
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Przepychając bydlak dyktator ustawke Merkelowej sklecona na kolanie, wbrew protestom społecznym!

Ale jaką ustawkę??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 13:02:27
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kurwa, piszę cały czas, ustawkę o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury i pozostawieniu bez środków do życia, żeby wcześniej POwymierali...

boukun

Data: 2017-04-21 16:52:17
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcos5$cn7$1gioia.aioe.org...
[...]

Powiedz mi dlaczego nie darłes mordy kiedy PiS to co zostało na PFE nie pytając nikogo o zdanie przelał do ZUS? Myślisz że jak napiszesz "POwymierali" to dłużej pożyjesz bo ci PiS skróci wiek emerytalny? Coś mi się zdaje, że za świniobicie to ty będziesz mieć cienką tą emeryturę ;-)))

CL

Data: 2017-04-21 20:17:20
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Dark Ice [27:1]"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Bo nie mam OFE, a gdybym miał, to uważam, że powinno być jedno konto w ZUSie...

I wątek nie jest o PiSie...

boukun

Data: 2017-04-23 16:00:46
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Kurwa, piszę cały czas, ustawkę o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury i pozostawieniu bez środków do życia, żeby wcześniej POwymierali...

Ale w jaki sposób ukradli te emerytury, pozbawiając ich środków do życia?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-23 17:37:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Spójrz w lustro i pogadaj z pajdakiem :)

boukun

Data: 2017-04-23 18:17:02
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

Ale w jaki sposób ukradli te emerytury, pozbawiając ich środków do życia?

Spójrz w lustro i pogadaj z pajdakiem :)

Znaczy się nie potrafisz powiedzieć... Normalne :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-22 09:07:09
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:lljjfctdspvemesgj7aqe6uabfr4h7b5qu4ax.com...
[...]

Boukun to gatunek genetycznego idioty takiego jak u2, lord donald, zenus i
kilku innych pachołków z Nowogrodzkiej.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 09:55:01
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piździk, ty to dopiero musisz być głupi, sam ze sobą dyskutując, niedługo będziesz tu występował jako Napoleon....

boukun

Data: 2017-04-22 11:23:22
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Świniopasie! Piździka to ty widzisz w swoim lusterku!  Rzeźniku świdnicki,
ty się zdecyduj! Albo odpowiadasz w temacie albo jak w/w genetyczni durnie
wszędzie widzisz Lenina. Pytanie jest konkretne i oczekuję konkretnej
odpowiedzi a nie katarynki PiS-owskiej. Potrafisz mieć własne  zdanie czy
robisz tu za papugę?

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 12:56:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Pajdak, elektrowstrzasy nic nie pomagaja widze, wcviaz gadasz sam ze soba i widzisz sie w wielu osobach :)
Tu nie ma zwolennikow PO na grupie, poza jednym przypadkiem wariata w twojej osobie, nikt normalny nie POpiera bandziorow z PO!

boukun

Data: 2017-04-22 13:44:29
Autor: Lepudruk
boukun i blondynki
Rzęźnik ze Świdnicy "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Najwyraźniej ci nie pomagaja skoro widzisz mnie w kilku osobach. Lenin ci
się też objawia? ;-)
Miewasz widzena fatimskie? Rydzyk ci bajeczki do snu opowiada? Dlaczego nie
bierzesz leków?!!

Tu nie ma zwolennikow PO na grupie,

Są, są. Was oszołomów PiS-owskich, sługusów kremlowskich jest kilku ale
sobie daję z wami radę! Za ciency jesteście na mnie! ;-)))

poza jednym przypadkiem wariata w twojej osobie,

Wariatów to ty szukaj w swojej rodzinie. Jak widzę zmieniłeś front i
dołączyłeś do PiS-owskich oszołomów.
Bawcie się dziewczynki we własnym gronie, liściki sobie wysyłajcie ;-)))

nikt normalny nie POpiera bandziorow z PO!

Masz jakieś dowody na tych "bandziorów"?

KONKRETNIE! Masz czy nie?

Jak nie masz konkretów to W O N !!!

boukun

Czyli świniopas bez wykszatłcenia. Kremlowski pachołek. Jak większość
PiS-owskich oszołomów na psp. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 21:41:09
Autor: boukun
boukun i blondynki
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Tu nie ma zwolennikow PO na grupie,

Są, są. Was oszołomów PiS-owskich, sługusów kremlowskich jest kilku ale
sobie daję z wami radę! Za ciency jesteście na mnie! ;-)))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

He, he,he, he, a nie mówiłem?
Pajdak, Lepudruk, Dark Ice, Ciemny Lud, 27:1, prezydent San Escobar, dwoi się i troi, żeby Polacy POlubili bydlaka Donka i bandę PO...,

boukun

Data: 2017-04-23 10:47:39
Autor: Lepudruk
boukun i blondynki
[...]

Świniopasie. Kremlowski parobku. Bydlaka to ty widzisz w swoim lusterku. Nie
dodrastacie do pięt panu Tuskowi! Tak chamie! Dla ciebie Donald Tusk to pan
mizerna łachudro! Gie mnie obchodzi kogo polubią "prawdziwi Polacy" tacy jak
ty.  Dla mnie to możesz kochac się w Sobeckiej od Rydzyka czy innej
oszołomce z PiS. Twój wybór. Co do aliasów. Mój od zawsze jest Lepudruk
czyli Kurdupel (złosliwość pod adresem pewnego "kurdupla umysłowego" - jak
to określił tego ktosia R.Sikorski), a w nagłówkach Pajdak (co to znaczy
zapytaj Misiewicza), pozostałe to wasze urojenia. Nie musze dwoic się i
troić, każdy dzień dostarcza dowodów na to, że PiS to rządy oszołomów
popierane przez motłoch czyli takich idiotów genetycznych jak ty.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-23 12:59:45
Autor: boukun
boukun i blondynki
[...]

Bydlaki to ty i Tusku, jebaj sie razem z nim psycholu!

boukun

Data: 2017-04-21 11:58:58
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcg6q$1p6a$1gioia.aioe.org...
[...]

Bekniesz boukun za to co tu wypisujesz! Oj bekniesz!

CL

Data: 2017-04-21 13:03:23
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Strachy na lachy, nie takie mocne były....

boukun

Data: 2017-04-21 16:53:00
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcott$cpu$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mart się robaczku, dobiorą się i do ciebie. Na 100% jesteś na liście "do usunięcia" ;-)))

CL

Data: 2017-04-21 17:00:22
Autor: Trefniś
Czy Tusku już siedzi?
W dniu .04.2017 o 13:03 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Najpierw musieliby wygrać wybory przed naszą śmiercią :)

--
Trefniś

Data: 2017-04-21 17:04:36
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yy1vywaumtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

No to już wkrótce ;-)))

CL

Data: 2017-04-22 09:07:11
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Świniopasie! Masz jakieś konkrety na poparcie tych swoich bredni?
Napierdalasz w kółko to samo jak papuga nakręcona na Nowogrodzkiej.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 09:24:57
Autor: Xawe
Czy Ordnung

Ale jak ich okradł z emerytury?

Próbował, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i
przywróciły Ordnung! :)

boukun

PiS wprowadził Ordnung taki sam jaki wprowadził Hitler,
czyli państwem rządzi wódz Kaczyński.
Lubisz mieć kaganiec na mordzie to twoja sprawa,
nie każdy to lubi.

Data: 2017-04-20 18:49:29
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Nie klnij szwabska mendo! Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Konkretnie.
Komu tę "twoją" Polskę sprzedał, jakim Polakom zaszkodził? Prawdziwym czy
gorszemu sortowi? Pytanie zasadnicze: komu zawdzięczają ciepłe posadki w UE
twoi idole? Jak papuga powtarzasz propagandową śpiewkę wykuta na blachę po
instrukcjach z nowogrodzkiej ulicy. Kremlowska mendo! ;-)

CL

Data: 2017-04-20 19:09:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2017-04-20 20:04:16
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odaq0l$1a5d$1gioia.aioe.org...
[...]

To, że PiS i ty nie chcesz to nie oznacza, że nikt. Masz jakieś dowody czy tylko jak papuga powtarzasz instrukcje z nowogrodzkiej ulicy! PODAJ JAKIES PRZYKŁADY!

CL

Data: 2017-04-20 21:58:11
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Jak wszystkim skoro mnie nie ukradł??
Czyli kłamiesz.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 22:07:50
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Jak wszystkim skoro mnie nie ukradł??
Czyli kłamiesz.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty jesteś parobek na emigracji, jak Tusku :)

boukun

Data: 2017-04-21 10:00:49
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Ty jesteś parobek na emigracji, jak Tusku :)

No to co innym ukradł??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 11:25:39
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 19.04.2017 o 08:50, boukun pisze:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć. Angela nad swoim agentem rozstawiła parasol ochronny. To grają teraz Polakom na nosie. Niemcy mają nadzieję że go przyślą do Polski ponownie i będzie tu rządził. Bo przecież dla nich Polak jest tak głupi, że za kilogram...

Data: 2017-04-20 11:40:01
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 19.04.2017 o 08:50, boukun pisze:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć.

Z własnej woli przyjechał by 9 godzin na stojąco o suchym pysku odpowiadać
100x to samo PiS-owskim posłusznym sędziom? Nie "Polaczkom" tylko takim
ciulom jak ty. Przyjechał pociągiem bo ochrona z UE (Belgowie) dobrze
wiedzieli czym może grozić podróż samochodem po Kaczystanie.Mogła pęknąć
opona, jakis młodzieniec w małym fiacie mógł zjechać na lewy pas by skręcić
w lewo, jakaś stłuczka itp itd. Tak, Tusk pokazał, że prezes może go
cmoknąć. Szlag was trafia i zazdrość wam wątroby wywraca. 27:1! ;-)))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-20 03:59:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Tusku już siedzi?
Jasne pizdziak. Twierdza ze to wazna persona a wychodzi ze w pracy krzeselko przystawili mu do czyjegos biurka. Na dodatek nie jest to biurko kogos waznego. Jakis piosenkarz na ulicy go widzial jak zapierdalal ze zgrzewka wody.

Data: 2017-04-20 15:28:20
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Ci sami sędziowie za rządów bandy Tuska byli posłuszni PO :)

boukun

Data: 2017-04-20 18:32:59
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odad1l$hs4$1gioia.aioe.org...
[...]

No widzisz sowiecka mendo! PO to banda, a PiS to kto?

CL

Data: 2017-04-20 21:13:56
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 11:40, Pajdak pisze:
[...]

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał. Po za tym nie mówię Polnerom na uchodźstwie to ciebie nie dotyczy. Przestań się odnosić z tą twoją zgniło fryclandią i twoim szwabskolizodupnym niby zwycięstwem. Nikomu w Polce nie wydaje się, że coś przegrał jakieś 27:1. Coś cię popierdoliło Srajdak, UE to już taka padlina, że gra nie była warta świeczki, jedynie może dla szwabskich lizodupów coś to oznacza ale nie dla Polaków. Zapamiętaj to Srajdak. Tylko taka Polnerska gnida jak ty może się cieszyć z czegoś takiego, my to w Polsce mamy w dupie. Po za tym ja bym wam tam wszystkich POsrańców wysłał niech idą za swoim wodzem. Ciekawe jakby wasza dojczland wyglądała po pierwszej reformie Balcerowicza? :) Po jego talencie do reform i zdolnościach POsrańców musiał byś Srajdak dawać nawet dupy allachom za kozie mleko ze swoimi fryckami aby nie zdechnąć tam z głodu.

Data: 2017-04-20 21:58:45
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 10:45:51
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 21:58, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

Ja nie bęcze o Niemczech. Ja szanuję Niemców, oni swojemu krajowi krzywdy zrobić nie dadzą, jak dobry gospodarz dba o swoje. Ja nie lubię takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj. Którzy jak to nawet sam ich ulubiony pan Niemiec o nich się wyraził "Że są tak głupi, że za kilogram niemieckiej kiełbasy są w stanie swoje stado krów oddać, bo dla nich kilogram niemieckiej kiełbasy jest jakościowo dużo więcej niż jego stado krów". Tak nawet pisali w swojej prasie gdy POsrańcy pościli im PZU za przysłowiową złotówkę i 5mln łapówki jakimś niemieckim burakom z ulicy, którzy zarejestrowali kilka dni przed tam działalność. Niemcy skorzystali tylko z okazji, ale to takie właśnie gnidy u steru jak pionas Srajdak tam na kolanach, zniszczyły nasz kraj przez 27 lat swoich rządów. Liczmy na to, że władza posrańców skończy się na tych 27 latach dewastacji naszego kraju i gospodarki i wysprzedawaniu za grosze naszego majątku Niemcom. Niemcy wykorzystali okazję, swojego kraju nie niszczyli. Udało im się wsadzić swoich u nas do steru ale każdy kraj tak robi jak może. To takie gnidy jak Tusk i reszta POsrańców umożliwiła im kradzież, to POsrańcy ponosili odpowiedzialność za nasz kraj, Fryce tylko skorzystali z okazji. Jeżeli powstanie u nas kiedykolwiek rząd jaki mają Niemcy teraz to taki rząd będzie tak samo zasługiwał na nasz szacunek. Rząd ma grabić do kraju i chronić nasze interesy, interesy innych mamy w dupie, muszą sami zadbać za siebie, chyba, że wsparcie czyiś interesów jest dla nas korzystne. Obywatelami świata internacjonalistami mogą być sobie aktorzy, piosenkarz i poeci, a nasi politycy mają być jedynie obywatelami naszego kraju, nacjonalistami, inaczej to jedynie tylko zdradzieckie gnidy które rozprzedają i niszczą nasz kraj jak to robili POsrańcy przez ostatnie 27 lat.

Data: 2017-04-21 11:20:29
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 Ja nie lubię takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj.

No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 12:04:48
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:fmjjfclmd3d5uveqt0o25dh6umq2frqq2a4ax.com...
[...]

Bo to sowiecka gnida z PZPR-owskim rodowodem.

CL

Data: 2017-04-21 22:32:13
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 21.04.2017 o 11:20, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 Ja nie lubię
takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj.

No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

Wy POsrańcy właśnie macie z tym problem. Jesteście tak ogarnięci włażeniem frycom w dupę, że dla was Polska nie istnieje. Dla was jak nie u fryca na kolanach to za ruskimi. Nie przyjmujecie do wiadomości, że Polaka mimo waszych 27 lat starań aby ją zrujnować nadal istnieje i zaczyna się mimo waszej 27 letniej destrukcji mieć coraz lepiej. Polska nadal będzie a wy gnidy tam zdechniecie u swojego fryca robiąc mu laskę na kolanach. Wasz czas przeminął, już tutaj nie wrócicie do władzy. Pokwiczcie sobie jak świnie jakimi jesteście bo już nie wrócicie u nas w kraju do koryta, a jak tutaj wrócicie to czeka was jedynie świniobicie.

Data: 2017-04-22 09:07:12
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Obsesja niemiecka osiąga u ciebie poziom krytyczny. Nienawidzisz PO, wolnej
Polski. Tęsknisz za swoją komuną, PRL i PZPR i twoim wysnionym rajem  -
ZSRR. Wtedy może i byłeś kimś. Dzis jesteś ZERO!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 10:54:51
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 22.04.2017 o 09:07, Pajdak pisze:
[...]

Obsesja niemiecka, tak tobie tłumaczysz niemiecka dziwko. Nie mam nic do Niemców, do dobrzy gospodarze dbają o swój kraj. To właśnie tacy jak ty sprzedajne dziwki są problemem, dla fryca to by cały nasz kraj wywieźli i jeszcze z wdzięczności że wziął zrobili mu laskę i nastawili dupy. Gnida z ciebie, ale mała nie szkodliwa, to takie sprzedajne gnidy jak Tusk i jego banda sprzedajnych POsrasńców jest dla naszego kraju szkodliwa. Do ciebie Srajdak to nic nikt nie ma, twoja sprzedajna postawa może budzić jedynie obrzydzenie. Ale co do POsrańców niestety jest gorzej, bo my musimy żyć w kraju który te gnidy sprzedają, popychając nas w niewole do fryca. To ich Polacy nie chcą przy korycie. Jak zauważyłem to POsrańców wspierają jedynie łachy, które wyjechali za granicę na dorobek, ci nie mają godności, uważają że wyjazd do fryca w niewolę to najwspanialsze co ich spotkało. Miejmy nadzieję, że wasz król i szwabski namiestnik nigdy nie wróci do kraju, może srać w stołek w stołek od Angeli aż tam zdechnie. Tak raczej to się rozpadnie i nie będziemy musieli opłacać mu szwabskiego koryta.

Data: 2017-04-23 16:06:22
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 To właśnie tacy jak ty sprzedajne dziwki są problemem, dla fryca to by cały nasz kraj wywieźli i jeszcze z wdzięczności że wziął zrobili mu laskę i nastawili dupy.

I właśnie kimś takim jesteś :DDD. Sprzedałbyś cały kraj ruskim pod płaszczykiem
walki o cośtam-cośtam :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-23 16:08:51
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Miejmy nadzieję, że wasz król i szwabski namiestnik nigdy nie wróci do kraju, może srać w stołek w stołek od Angeli aż tam zdechnie.

22.04.2017

Sondaż: Andrzej Duda czy Donald Tusk? Kogo Polacy widzą na stanowisku
prezydenta?

Ankieterzy zapytali badanych o to, kogo poparliby w wyborach prezydenckich.
Respondenci musieli wybrać pomiędzy dwoma kandydatami: obecnym prezydentem
Andrzejem Dudą, a szefem Rady Europejskiej Donaldem Tuskiem. Wyniki sondażu
wskazują na zdecydowane zwycięstwo byłego premiera. Gdyby II tura wyborów
prezydenckich odbyła się w najbliższą niedzielę, Donald Tusk mógłby liczyć na
poparcie w wysokości 49 proc. Z kolei na Andrzeja Dudę chciałoby głosować 39
proc. wyborców. 12 proc. respondentów nie wie, na kogo chciałoby oddać swój
głos.

Zdrowiej, Doldzie Lonaldzie :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-22 11:24:59
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

Sam jesteś niemiecką dziwką psycholu!  http://tinyurl.com/lgd8gky

--
Lepudruk

Data: 2017-04-23 16:05:27
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

Wy POsrańcy właśnie macie z tym problem. Jesteście tak ogarnięci włażeniem frycom w dupę, że dla was Polska nie istnieje.

Ale w jaki sposób ktokolwiek włazi im?

Dla was jak nie u fryca na kolanach to za ruskimi.

Ty jesteś za ruskimi, to widać.

Nie przyjmujecie do wiadomości, że Polaka mimo waszych 27 lat starań aby ją zrujnować nadal istnieje i

Dziwne, w PKB w ciągu 27 lat wyprzedziliśmy wszystkie kraje komunistyczne - to
gdzie ta Polska została zrujnowana? :DDD

zaczyna się mimo waszej 27 letniej destrukcji mieć coraz lepiej.

Hamujący wzrost gospodarczy, skokowo rosnące zadłużenie... tak, niewątpliwie
przyjąłeś dużą dawkę Wiadomości TVPis :DDD

Polska nadal będzie a wy gnidy tam zdechniecie u swojego fryca robiąc mu laskę

Nie musisz tak się maskować, i tak widać żeś homo sovieticus :D.

Pokwiczcie sobie jak świnie jakimi jesteście bo już nie wrócicie u nas w kraju do koryta, a jak tutaj wrócicie to czeka was jedynie świniobicie.

Przecież tylko ty tu ujadasz. PiS wszystko rozdał, a ciebie szlag trafia że
takiego wiernego sługę kopnęli w 4 litery? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 12:04:11
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:odcgrv$1r22$1gioia.aioe.org...
[...]

Powiedz no "lordzie" o czym to rozmawiał  J.Kaczyński na tajnych spotkaniach z Merkel? Powiedz no "lordzie" o co błagała Merkel B.Szydło by zmienić wynik z 27:1 na 26:2? Co chcieli wymieni przehandlować? To, że masz obsesję i urojenia to juz wiemy. Jako PZPR-owski aparatczyk lizałeś łapki sekretarzom z Moskwy i Berlina. Jesteś gnidą która za kilka rubli sprzedawała nasz kraj. Taka jest prawda o tobie.

CL

Data: 2017-04-22 09:07:14
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
psychol "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 20.04.2017 o 21:58, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

Ja nie bęcze o Niemczech.

Co ty powiesz?! Ty masz obsesję na tym punkcie.  Inne uwagi daruje. ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-20 13:42:51
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć. Angela nad swoim agentem rozstawiła parasol ochronny. To grają teraz Polakom na nosie.

75% Polaków popiera wybór Tuska na szefa RE.
Wydrukuj i powtarzaj sobie przed snem :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 17:52:09
Autor: Wiesiaczek
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 13:42, prezydent San Escobar pisze:
[...]

O czym to świadczy, jeśli 80% Polaków to idioci?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-04-20 21:22:00
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Ja także popieram. Jeszcze dowalił bym im Balcerowicza na wielkiego reformatora. Życzę tej padlinie UE i jej wodzom z Dojczland takim samych reform jakie zrobili u nas ich agenci POsrańcy. Szkoda że ta niemiecka marionetka jest tylko na pokaz, ja bym głosował tak aby mu dać tyle prawa aby ściągnął swoją ekipę POsrańców i reformował tą UE, łącznie z wielką trójką, oczywiście z naszym krajem poza. Szwabom się należy to samo co zrobili z naszym krajem przysyłając do nas POsrańców.

Data: 2017-04-23 11:02:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Tusku już siedzi?
Szybko nie wolno, trzeba powoli. Bo jak szybko lapa boli. Nie moga go posadzic bo najpierw musza posadzic pierwszego alimenciarza kraju. Kilka dni temu prezydent podpisal zmiany dotyczace alimenciarzy.

Data: 2017-04-23 20:46:28
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Szybko nie wolno, trzeba powoli. Bo jak szybko lapa boli. Nie moga go posadzic bo najpierw musza posadzic pierwszego alimenciarza kraju. Kilka dni temu prezydent podpisal zmiany dotyczace alimenciarzy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cała ta sytuacja była  dla Agnieszki Kałuży drogą przez mękę. Była żona zaciekle walczyła o  orzeczenie winy Wójcika za rozpad małżeństwa. Dowody były twarde,  ponieważ kobieta wykorzystała seks-taśmę Michała, na której zabawia się  on z kochanką.
-  Było ciężko, ale jestem wreszcie bardzo szczęśliwa. Mam nadzieję, że znajdę jeszcze miłość - mężczyznę dojrzałego i innego od byłego męża.  Ale nic na siłę. Na razie cenię sobie swój spokój i fakt, że jestem  singielką.

http://gwiazdy.wp.pl/komornik-u-michala-wojcika-sciaga-zalegle-alimenty-6114361414174849g/4

koko
21-04-2017
A  co to za cudeńko.Bez rąk i nóżek inwalida że do pracy nie może  iśc.Jakie to ma wykształcenie czy nieuk że tyle Sąd przyznaje.Podajcie  który to Sąd zasądził sama będę domagac się takich alimentów.Życ nie  umierac a biednemu Wójcikowi tylko mokra kałuża zostanie nie zazdroszczę
ania
wczoraj (07:41)
Teraz  widzisz Michał Ze sexik jest bardzo bardzo  drogi  A kobitka sredniej klasy ale cwana  To własnie jest kabaret  Duża cena za naukę rozsądku
09:38
choreprawo
4 min. temu
na babę nieroba nadzwyczajna kasta przyznała 5000 pln    CZY TO NIE JEST CHORE  !
09:40
sroka.11
7 min. temu
5 tys ? to ludzie na całom rodzine tyle niemają to może niech jeszcze zus kazą mu zanią placic? ale jaja :):):)
cooper

Data: 2017-04-24 08:31:52
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Prokuratura nie ma czasu - muszą myśleć jak umorzyć sprawę Maciory,
Berczyńskiego i boeningów oraz jak podzielić kasę z samolotów :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy Tusku już siedzi?