Czy Tusku już siedzi?

Data: 2017-04-19 11:05:03
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?
news:od71cq$k6r$1gioia.aioe.org...
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

Czy zostanie aresztowany dziś na Warszawa Centralna? ;-)))

CL

Data: 2017-04-19 11:31:00
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Ciemny Lud"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

Czy zostanie aresztowany dziś na Warszawa Centralna? ;-)))

CL

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tusk na przesłuchaniu w Warszawie. Polacy: byleby stanął przed sądem
Większość Polaków nie przykłada wagi do tego, jakie zarzuty usłyszy były premier, obecnie przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk. Dla 63 proc. pytanych liczy się tylko to, by tłumaczył się przed wymiarem sprawiedliwości.

http://wiadomosci.wp.pl/tusk-na-przesluchaniu-w-warszawie-polacy-byleby-stanal-przed-sadem-6113638320821889a

boukun

Data: 2017-04-20 11:32:43
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 19.04.2017 o 11:31, boukun pisze:
[...]

Pokazali, że u steru UE stoją wątpliwej reputacji marionetki wsadzone przez Angele. UE to już padlina, Angela to wszystkim pokazała wstawiając swojego agenta na tronie jako niemieckiego namiestnika. Pokazała wyższość Niemiec nad ta organizacją karząc się wszystkim ukorzyć. Zapewne nie kazała głosować swoim pachołkom za nie była pewna posłuszeństwa swoich poddanych, to nie obdzierała ich z resztek godności. Ale widać że już sama nie traktuje UE poważnie, wykorzystuje ja dla zabawy i manifestowania wyższości rasy panów.

Data: 2017-04-20 13:44:03
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Pokazali, że u steru UE stoją wątpliwej reputacji marionetki wsadzone przez Angele. UE to już padlina, Angela to wszystkim pokazała wstawiając

Powiedz mi Doldzie Ronaldzie, czy narzekanie w kółko na Niemców to jest klawe
życie czy wujowe? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-19 12:23:37
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Dla 63% Polaków? Chyba Pis-owców? ;-)))) Niby przed czym czy kim ma się tłumaczyć?
Przed fanaberiami J.Kaczyńskiego albo urojeniami A. Macierewicza? ;-))))

CL

Data: 2017-04-19 13:08:16
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

POwinien w ciurmie siedzieć sprzedawczyk i szkodnik narodu polskiego...

boukun

Data: 2017-04-19 17:01:04
Autor: Ciemny Lud
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:od7gf2$1inj$1gioia.aioe.org...
[...]

A tak konkretnie co sprzedał i komu zaszkodził?

CL

Data: 2017-04-19 19:01:17
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od niej posadkę...

boukun

Data: 2017-04-20 07:01:33
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

sowiecki pachołek "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Konkretnie. Komu tę "twoją" Polskę sprzedał, jakim Polakom zaszkodził?
Prawdziwym czy gorszemu sortowi? Pytanie zasadncize: komu zawdzięczają
ciepłe posadki w UE twoi idole?

CL

Data: 2017-04-20 15:25:12
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "27:1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?
To jest kurwa menda najgorszego sortu, nigdy więcej tego szkodnika w Polsce na stanowisku!

boukun

Data: 2017-04-20 15:33:44
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Ale komu konkretnie?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 15:49:24
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

KOMU???

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 17:35:45
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Czy Tusku już siedzi?
mi na przykład!

Data: 2017-04-20 21:56:44
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
napisał(-a):

mi na przykład!

Co ci sprzedał?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 19:07:34
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

NIEMCOM!

Data: 2017-04-20 20:02:12
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odapv1$1a22$1gioia.aioe.org...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskę sprzedawał i Polakom szkodził, wyrobnik Merkelowej, za to dostał od

A TAK KONKRETNIE TO KOMU?

CL

Data: 2017-04-20 21:56:58
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

NIEMCOM!

Ale co??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 18:31:35
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odadr6$j6d$1gioia.aioe.org...
[...]

K O N K R E T N I E  sowiecka mendo! K O N K R E T N I E !!! Rozumiesz po polsku?

CL

Data: 2017-04-20 20:02:57
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odapv1$1a22$2gioia.aioe.org...
[...]

Przestań pieprzyć jak papuga. KONKRETNIE!! PODAJ PRZYKŁADY!

CL

Data: 2017-04-20 21:38:08
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystkim Polakom, okradając ich bez pardonu z wielu lat emerytury, dyktator jebany i namiestnik Merkelowej... Tfu! Na pohybel psu...

boukun

Data: 2017-04-20 21:57:30
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim Polakom, okradając ich bez pardonu z wielu lat emerytury, dyktator jebany i namiestnik Merkelowej... Tfu! Na pohybel psu...

Ale jak ich okradł z emerytury?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 22:07:05
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

boukun

Data: 2017-04-21 10:00:31
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

Ale jak próbował?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 10:34:31
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Próbował bydlak, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i
Sprawiedliwości i przywróciły Ordnung! :)

Ale jak próbował?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przepychając bydlak dyktator ustawke Merkelowej sklecona na kolanie, wbrew protestom społecznym!

boukun

Data: 2017-04-21 11:19:59
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Przepychając bydlak dyktator ustawke Merkelowej sklecona na kolanie, wbrew protestom społecznym!

Ale jaką ustawkę??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 13:02:27
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kurwa, piszę cały czas, ustawkę o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury i pozostawieniu bez środków do życia, żeby wcześniej POwymierali...

boukun

Data: 2017-04-21 16:52:17
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcos5$cn7$1gioia.aioe.org...
[...]

Powiedz mi dlaczego nie darłes mordy kiedy PiS to co zostało na PFE nie pytając nikogo o zdanie przelał do ZUS? Myślisz że jak napiszesz "POwymierali" to dłużej pożyjesz bo ci PiS skróci wiek emerytalny? Coś mi się zdaje, że za świniobicie to ty będziesz mieć cienką tą emeryturę ;-)))

CL

Data: 2017-04-21 20:17:20
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Dark Ice [27:1]"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Bo nie mam OFE, a gdybym miał, to uważam, że powinno być jedno konto w ZUSie...

I wątek nie jest o PiSie...

boukun

Data: 2017-04-23 16:00:46
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Kurwa, piszę cały czas, ustawkę o okradzeniu Polaków z wielu lat emerytury i pozostawieniu bez środków do życia, żeby wcześniej POwymierali...

Ale w jaki sposób ukradli te emerytury, pozbawiając ich środków do życia?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-23 17:37:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Spójrz w lustro i pogadaj z pajdakiem :)

boukun

Data: 2017-04-23 18:17:02
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
> [...]

Ale w jaki sposób ukradli te emerytury, pozbawiając ich środków do życia?

Spójrz w lustro i pogadaj z pajdakiem :)

Znaczy się nie potrafisz powiedzieć... Normalne :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-22 09:07:09
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:lljjfctdspvemesgj7aqe6uabfr4h7b5qu4ax.com...

--

Boukun to gatunek genetycznego idioty takiego jak u2, lord donald, zenus i
kilku innych pachołków z Nowogrodzkiej.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 09:55:01
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piździk, ty to dopiero musisz być głupi, sam ze sobą dyskutując, niedługo będziesz tu występował jako Napoleon....

boukun

Data: 2017-04-22 11:23:22
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Świniopasie! Piździka to ty widzisz w swoim lusterku!  Rzeźniku świdnicki,
ty się zdecyduj! Albo odpowiadasz w temacie albo jak w/w genetyczni durnie
wszędzie widzisz Lenina. Pytanie jest konkretne i oczekuję konkretnej
odpowiedzi a nie katarynki PiS-owskiej. Potrafisz mieć własne  zdanie czy
robisz tu za papugę?

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 12:56:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pajdak, elektrowstrzasy nic nie pomagaja widze, wcviaz gadasz sam ze soba i widzisz sie w wielu osobach :)
Tu nie ma zwolennikow PO na grupie, poza jednym przypadkiem wariata w twojej osobie, nikt normalny nie POpiera bandziorow z PO!

boukun

Data: 2017-04-22 13:44:29
Autor: Lepudruk
boukun i blondynki
Rzęźnik ze Świdnicy "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Najwyraźniej ci nie pomagaja skoro widzisz mnie w kilku osobach. Lenin ci
się też objawia? ;-)
Miewasz widzena fatimskie? Rydzyk ci bajeczki do snu opowiada? Dlaczego nie
bierzesz leków?!!

Tu nie ma zwolennikow PO na grupie,

Są, są. Was oszołomów PiS-owskich, sługusów kremlowskich jest kilku ale
sobie daję z wami radę! Za ciency jesteście na mnie! ;-)))

poza jednym przypadkiem wariata w twojej osobie,

Wariatów to ty szukaj w swojej rodzinie. Jak widzę zmieniłeś front i
dołączyłeś do PiS-owskich oszołomów.
Bawcie się dziewczynki we własnym gronie, liściki sobie wysyłajcie ;-)))

nikt normalny nie POpiera bandziorow z PO!

Masz jakieś dowody na tych "bandziorów"?

KONKRETNIE! Masz czy nie?

Jak nie masz konkretów to W O N !!!

boukun

Czyli świniopas bez wykszatłcenia. Kremlowski pachołek. Jak większość
PiS-owskich oszołomów na psp. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 21:41:09
Autor: boukun
boukun i blondynki
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Tu nie ma zwolennikow PO na grupie,

Są, są. Was oszołomów PiS-owskich, sługusów kremlowskich jest kilku ale
sobie daję z wami radę! Za ciency jesteście na mnie! ;-)))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

He, he,he, he, a nie mówiłem?
Pajdak, Lepudruk, Dark Ice, Ciemny Lud, 27:1, prezydent San Escobar, dwoi się i troi, żeby Polacy POlubili bydlaka Donka i bandę PO...,

boukun

Data: 2017-04-23 10:47:39
Autor: Lepudruk
boukun i blondynki
[...]

Świniopasie. Kremlowski parobku. Bydlaka to ty widzisz w swoim lusterku. Nie
dodrastacie do pięt panu Tuskowi! Tak chamie! Dla ciebie Donald Tusk to pan
mizerna łachudro! Gie mnie obchodzi kogo polubią "prawdziwi Polacy" tacy jak
ty.  Dla mnie to możesz kochac się w Sobeckiej od Rydzyka czy innej
oszołomce z PiS. Twój wybór. Co do aliasów. Mój od zawsze jest Lepudruk
czyli Kurdupel (złosliwość pod adresem pewnego "kurdupla umysłowego" - jak
to określił tego ktosia R.Sikorski), a w nagłówkach Pajdak (co to znaczy
zapytaj Misiewicza), pozostałe to wasze urojenia. Nie musze dwoic się i
troić, każdy dzień dostarcza dowodów na to, że PiS to rządy oszołomów
popierane przez motłoch czyli takich idiotów genetycznych jak ty.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-23 12:59:45
Autor: boukun
boukun i blondynki
[...]

Bydlaki to ty i Tusku, jebaj sie razem z nim psycholu!

boukun

Data: 2017-04-21 11:58:58
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcg6q$1p6a$1gioia.aioe.org...
[...]

Bekniesz boukun za to co tu wypisujesz! Oj bekniesz!

CL

Data: 2017-04-21 13:03:23
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Strachy na lachy, nie takie mocne były....

boukun

Data: 2017-04-21 16:53:00
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odcott$cpu$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mart się robaczku, dobiorą się i do ciebie. Na 100% jesteś na liście "do usunięcia" ;-)))

CL

Data: 2017-04-21 17:00:22
Autor: Trefniś
Czy Tusku już siedzi?
W dniu .04.2017 o 13:03 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Najpierw musieliby wygrać wybory przed naszą śmiercią :)

--
Trefniś

Data: 2017-04-21 17:04:36
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yy1vywaumtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

No to już wkrótce ;-)))

CL

Data: 2017-04-22 09:07:11
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Świniopasie! Masz jakieś konkrety na poparcie tych swoich bredni?
Napierdalasz w kółko to samo jak papuga nakręcona na Nowogrodzkiej.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 09:24:57
Autor: Xawe
Czy Ordnung

Ale jak ich okradł z emerytury?

Próbował, ale mu się nie udało, bo nastały rządy Prawa i Sprawiedliwości i
przywróciły Ordnung! :)

boukun

PiS wprowadził Ordnung taki sam jaki wprowadził Hitler,
czyli państwem rządzi wódz Kaczyński.
Lubisz mieć kaganiec na mordzie to twoja sprawa,
nie każdy to lubi.

Data: 2017-04-20 18:49:29
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?

[...]

Nie klnij szwabska mendo! Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Konkretnie.
Komu tę "twoją" Polskę sprzedał, jakim Polakom zaszkodził? Prawdziwym czy
gorszemu sortowi? Pytanie zasadnicze: komu zawdzięczają ciepłe posadki w UE
twoi idole? Jak papuga powtarzasz propagandową śpiewkę wykuta na blachę po
instrukcjach z nowogrodzkiej ulicy. Kremlowska mendo! ;-)

CL

Data: 2017-04-20 19:09:40
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2017-04-20 20:04:16
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odaq0l$1a5d$1gioia.aioe.org...
[...]

To, że PiS i ty nie chcesz to nie oznacza, że nikt. Masz jakieś dowody czy tylko jak papuga powtarzasz instrukcje z nowogrodzkiej ulicy! PODAJ JAKIES PRZYKŁADY!

CL

Data: 2017-04-20 21:58:11
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Jak wszystkim skoro mnie nie ukradł??
Czyli kłamiesz.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 22:07:50
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wszystkim, kurwa nie rozumiesz po polsku? Mam dwa razy powtarzać?

Jak wszystkim skoro mnie nie ukradł??
Czyli kłamiesz.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty jesteś parobek na emigracji, jak Tusku :)

boukun

Data: 2017-04-21 10:00:49
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Ty jesteś parobek na emigracji, jak Tusku :)

No to co innym ukradł??

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy Tusku już siedzi?