Czy Tusku już siedzi?

Data: 2017-04-20 11:25:39
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 19.04.2017 o 08:50, boukun pisze:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć. Angela nad swoim agentem rozstawiła parasol ochronny. To grają teraz Polakom na nosie. Niemcy mają nadzieję że go przyślą do Polski ponownie i będzie tu rządził. Bo przecież dla nich Polak jest tak głupi, że za kilogram...

Data: 2017-04-20 11:40:01
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 19.04.2017 o 08:50, boukun pisze:
Sprzedawczyk powinien już dawno siedzieć...

boukun

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć.

Z własnej woli przyjechał by 9 godzin na stojąco o suchym pysku odpowiadać
100x to samo PiS-owskim posłusznym sędziom? Nie "Polaczkom" tylko takim
ciulom jak ty. Przyjechał pociągiem bo ochrona z UE (Belgowie) dobrze
wiedzieli czym może grozić podróż samochodem po Kaczystanie.Mogła pęknąć
opona, jakis młodzieniec w małym fiacie mógł zjechać na lewy pas by skręcić
w lewo, jakaś stłuczka itp itd. Tak, Tusk pokazał, że prezes może go
cmoknąć. Szlag was trafia i zazdrość wam wątroby wywraca. 27:1! ;-)))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-20 03:59:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Tusku już siedzi?
Jasne pizdziak. Twierdza ze to wazna persona a wychodzi ze w pracy krzeselko przystawili mu do czyjegos biurka. Na dodatek nie jest to biurko kogos waznego. Jakis piosenkarz na ulicy go widzial jak zapierdalal ze zgrzewka wody.

Data: 2017-04-20 15:28:20
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ci sami sędziowie za rządów bandy Tuska byli posłuszni PO :)

boukun

Data: 2017-04-20 18:32:59
Autor: 27:1
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:odad1l$hs4$1gioia.aioe.org...
[...]

No widzisz sowiecka mendo! PO to banda, a PiS to kto?

CL

Data: 2017-04-20 21:13:56
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 11:40, Pajdak pisze:
[...]

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał. Po za tym nie mówię Polnerom na uchodźstwie to ciebie nie dotyczy. Przestań się odnosić z tą twoją zgniło fryclandią i twoim szwabskolizodupnym niby zwycięstwem. Nikomu w Polce nie wydaje się, że coś przegrał jakieś 27:1. Coś cię popierdoliło Srajdak, UE to już taka padlina, że gra nie była warta świeczki, jedynie może dla szwabskich lizodupów coś to oznacza ale nie dla Polaków. Zapamiętaj to Srajdak. Tylko taka Polnerska gnida jak ty może się cieszyć z czegoś takiego, my to w Polsce mamy w dupie. Po za tym ja bym wam tam wszystkich POsrańców wysłał niech idą za swoim wodzem. Ciekawe jakby wasza dojczland wyglądała po pierwszej reformie Balcerowicza? :) Po jego talencie do reform i zdolnościach POsrańców musiał byś Srajdak dawać nawet dupy allachom za kozie mleko ze swoimi fryckami aby nie zdechnąć tam z głodu.

Data: 2017-04-20 21:58:45
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 10:45:51
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 21:58, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

Ja nie bęcze o Niemczech. Ja szanuję Niemców, oni swojemu krajowi krzywdy zrobić nie dadzą, jak dobry gospodarz dba o swoje. Ja nie lubię takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj. Którzy jak to nawet sam ich ulubiony pan Niemiec o nich się wyraził "Że są tak głupi, że za kilogram niemieckiej kiełbasy są w stanie swoje stado krów oddać, bo dla nich kilogram niemieckiej kiełbasy jest jakościowo dużo więcej niż jego stado krów". Tak nawet pisali w swojej prasie gdy POsrańcy pościli im PZU za przysłowiową złotówkę i 5mln łapówki jakimś niemieckim burakom z ulicy, którzy zarejestrowali kilka dni przed tam działalność. Niemcy skorzystali tylko z okazji, ale to takie właśnie gnidy u steru jak pionas Srajdak tam na kolanach, zniszczyły nasz kraj przez 27 lat swoich rządów. Liczmy na to, że władza posrańców skończy się na tych 27 latach dewastacji naszego kraju i gospodarki i wysprzedawaniu za grosze naszego majątku Niemcom. Niemcy wykorzystali okazję, swojego kraju nie niszczyli. Udało im się wsadzić swoich u nas do steru ale każdy kraj tak robi jak może. To takie gnidy jak Tusk i reszta POsrańców umożliwiła im kradzież, to POsrańcy ponosili odpowiedzialność za nasz kraj, Fryce tylko skorzystali z okazji. Jeżeli powstanie u nas kiedykolwiek rząd jaki mają Niemcy teraz to taki rząd będzie tak samo zasługiwał na nasz szacunek. Rząd ma grabić do kraju i chronić nasze interesy, interesy innych mamy w dupie, muszą sami zadbać za siebie, chyba, że wsparcie czyiś interesów jest dla nas korzystne. Obywatelami świata internacjonalistami mogą być sobie aktorzy, piosenkarz i poeci, a nasi politycy mają być jedynie obywatelami naszego kraju, nacjonalistami, inaczej to jedynie tylko zdradzieckie gnidy które rozprzedają i niszczą nasz kraj jak to robili POsrańcy przez ostatnie 27 lat.

Data: 2017-04-21 11:20:29
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 Ja nie lubię takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj.

No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 12:04:48
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:fmjjfclmd3d5uveqt0o25dh6umq2frqq2a4ax.com...
[...]

Bo to sowiecka gnida z PZPR-owskim rodowodem.

CL

Data: 2017-04-21 22:32:13
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 21.04.2017 o 11:20, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 Ja nie lubię
takich gnid, którzy z miłości do Niemca i kilku centów oddają nasz kraj.

No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

Wy POsrańcy właśnie macie z tym problem. Jesteście tak ogarnięci włażeniem frycom w dupę, że dla was Polska nie istnieje. Dla was jak nie u fryca na kolanach to za ruskimi. Nie przyjmujecie do wiadomości, że Polaka mimo waszych 27 lat starań aby ją zrujnować nadal istnieje i zaczyna się mimo waszej 27 letniej destrukcji mieć coraz lepiej. Polska nadal będzie a wy gnidy tam zdechniecie u swojego fryca robiąc mu laskę na kolanach. Wasz czas przeminął, już tutaj nie wrócicie do władzy. Pokwiczcie sobie jak świnie jakimi jesteście bo już nie wrócicie u nas w kraju do koryta, a jak tutaj wrócicie to czeka was jedynie świniobicie.

Data: 2017-04-22 09:07:12
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Obsesja niemiecka osiąga u ciebie poziom krytyczny. Nienawidzisz PO, wolnej
Polski. Tęsknisz za swoją komuną, PRL i PZPR i twoim wysnionym rajem  -
ZSRR. Wtedy może i byłeś kimś. Dzis jesteś ZERO!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 10:54:51
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 22.04.2017 o 09:07, Pajdak pisze:
[...]

Obsesja niemiecka, tak tobie tłumaczysz niemiecka dziwko. Nie mam nic do Niemców, do dobrzy gospodarze dbają o swój kraj. To właśnie tacy jak ty sprzedajne dziwki są problemem, dla fryca to by cały nasz kraj wywieźli i jeszcze z wdzięczności że wziął zrobili mu laskę i nastawili dupy. Gnida z ciebie, ale mała nie szkodliwa, to takie sprzedajne gnidy jak Tusk i jego banda sprzedajnych POsrasńców jest dla naszego kraju szkodliwa. Do ciebie Srajdak to nic nikt nie ma, twoja sprzedajna postawa może budzić jedynie obrzydzenie. Ale co do POsrańców niestety jest gorzej, bo my musimy żyć w kraju który te gnidy sprzedają, popychając nas w niewole do fryca. To ich Polacy nie chcą przy korycie. Jak zauważyłem to POsrańców wspierają jedynie łachy, które wyjechali za granicę na dorobek, ci nie mają godności, uważają że wyjazd do fryca w niewolę to najwspanialsze co ich spotkało. Miejmy nadzieję, że wasz król i szwabski namiestnik nigdy nie wróci do kraju, może srać w stołek w stołek od Angeli aż tam zdechnie. Tak raczej to się rozpadnie i nie będziemy musieli opłacać mu szwabskiego koryta.

Data: 2017-04-23 16:06:22
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 To właśnie tacy jak ty sprzedajne dziwki są problemem, dla fryca to by cały nasz kraj wywieźli i jeszcze z wdzięczności że wziął zrobili mu laskę i nastawili dupy.

I właśnie kimś takim jesteś :DDD. Sprzedałbyś cały kraj ruskim pod płaszczykiem
walki o cośtam-cośtam :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-23 16:08:51
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Miejmy nadzieję, że wasz król i szwabski namiestnik nigdy nie wróci do kraju, może srać w stołek w stołek od Angeli aż tam zdechnie.

22.04.2017

Sondaż: Andrzej Duda czy Donald Tusk? Kogo Polacy widzą na stanowisku
prezydenta?

Ankieterzy zapytali badanych o to, kogo poparliby w wyborach prezydenckich.
Respondenci musieli wybrać pomiędzy dwoma kandydatami: obecnym prezydentem
Andrzejem Dudą, a szefem Rady Europejskiej Donaldem Tuskiem. Wyniki sondażu
wskazują na zdecydowane zwycięstwo byłego premiera. Gdyby II tura wyborów
prezydenckich odbyła się w najbliższą niedzielę, Donald Tusk mógłby liczyć na
poparcie w wysokości 49 proc. Z kolei na Andrzeja Dudę chciałoby głosować 39
proc. wyborców. 12 proc. respondentów nie wie, na kogo chciałoby oddać swój
głos.

Zdrowiej, Doldzie Lonaldzie :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-22 11:24:59
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?

Sam jesteś niemiecką dziwką psycholu!  http://tinyurl.com/lgd8gky

--
Lepudruk

Data: 2017-04-23 16:05:27
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> No to czemu oddajesz nasz kraj Rosjanom?

Wy POsrańcy właśnie macie z tym problem. Jesteście tak ogarnięci włażeniem frycom w dupę, że dla was Polska nie istnieje.

Ale w jaki sposób ktokolwiek włazi im?

Dla was jak nie u fryca na kolanach to za ruskimi.

Ty jesteś za ruskimi, to widać.

Nie przyjmujecie do wiadomości, że Polaka mimo waszych 27 lat starań aby ją zrujnować nadal istnieje i

Dziwne, w PKB w ciągu 27 lat wyprzedziliśmy wszystkie kraje komunistyczne - to
gdzie ta Polska została zrujnowana? :DDD

zaczyna się mimo waszej 27 letniej destrukcji mieć coraz lepiej.

Hamujący wzrost gospodarczy, skokowo rosnące zadłużenie... tak, niewątpliwie
przyjąłeś dużą dawkę Wiadomości TVPis :DDD

Polska nadal będzie a wy gnidy tam zdechniecie u swojego fryca robiąc mu laskę

Nie musisz tak się maskować, i tak widać żeś homo sovieticus :D.

Pokwiczcie sobie jak świnie jakimi jesteście bo już nie wrócicie u nas w kraju do koryta, a jak tutaj wrócicie to czeka was jedynie świniobicie.

Przecież tylko ty tu ujadasz. PiS wszystko rozdał, a ciebie szlag trafia że
takiego wiernego sługę kopnęli w 4 litery? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-21 12:04:11
Autor: Dark Ice [27:1]
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:odcgrv$1r22$1gioia.aioe.org...
[...]

Powiedz no "lordzie" o czym to rozmawiał  J.Kaczyński na tajnych spotkaniach z Merkel? Powiedz no "lordzie" o co błagała Merkel B.Szydło by zmienić wynik z 27:1 na 26:2? Co chcieli wymieni przehandlować? To, że masz obsesję i urojenia to juz wiemy. Jako PZPR-owski aparatczyk lizałeś łapki sekretarzom z Moskwy i Berlina. Jesteś gnidą która za kilka rubli sprzedawała nasz kraj. Taka jest prawda o tobie.

CL

Data: 2017-04-22 09:07:14
Autor: Pajdak
Czy Tusku już siedzi?
psychol "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 20.04.2017 o 21:58, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Jakby go nie chronił Niemiecki immunitet to by nie przyjechał.

Jakie to życie cały czas beczeć o Niemcach?? :DDD

Ja nie bęcze o Niemczech.

Co ty powiesz?! Ty masz obsesję na tym punkcie.  Inne uwagi daruje. ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-20 13:42:51
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Przyjechał pokazać Polaczkom, że go mogą cmoknąć. Angela nad swoim agentem rozstawiła parasol ochronny. To grają teraz Polakom na nosie.

75% Polaków popiera wybór Tuska na szefa RE.
Wydrukuj i powtarzaj sobie przed snem :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-20 17:52:09
Autor: Wiesiaczek
Czy Tusku już siedzi?
W dniu 20.04.2017 o 13:42, prezydent San Escobar pisze:
[...]

O czym to świadczy, jeśli 80% Polaków to idioci?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-04-20 21:22:00
Autor: Lord Donald
Czy Tusku już siedzi?
[...]

Ja także popieram. Jeszcze dowalił bym im Balcerowicza na wielkiego reformatora. Życzę tej padlinie UE i jej wodzom z Dojczland takim samych reform jakie zrobili u nas ich agenci POsrańcy. Szkoda że ta niemiecka marionetka jest tylko na pokaz, ja bym głosował tak aby mu dać tyle prawa aby ściągnął swoją ekipę POsrańców i reformował tą UE, łącznie z wielką trójką, oczywiście z naszym krajem poza. Szwabom się należy to samo co zrobili z naszym krajem przysyłając do nas POsrańców.

Czy Tusku już siedzi?